|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ken Block is comming..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vrouw zeurt teveel aan mijn kop, moest een nieuwe fiets hebben.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik weet wel een adresje... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze heeft de fiets van mijn moeder overgenomen.. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: dat krijg je met vrouwen he haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 september 2012 - 11:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar hoef je niet aan te denken, ik ga alleen 'kak' om! Om jullie term te gebruiken. Een andere categorie ...... Je onderschat meer mensen dan je denkt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen glaswerk mee naar Varkenoord
Mensen opgelet: we hebben er al eerder eens melding van gemaakt, maar we gaan het gewoon weer even herhalen. Veel supporters nemen voor elke thuis,- en uitwedstrijd lekkere versnaperingen mee naar Varkenoord. Logisch, want vaak puilt de kantine uit van de mensen waardoor het langer duurt om je bier te halen dan om het op te drinken. Echter zit er behalve het voordeel van ongelimiteerde hoeveelheden bier ook nadelen aan het zelf meebrengen. Wellicht niet voor jou, maar wel voor de Sportclub.
Glaswerk is namelijk volgens de regels van de KNVB verboden langs de lijn. Nu hebben wij normaliter wel schijt aan mensen die dingen verbieden, maar in dit geval heeft het wel vervelende consequenties. Voortdurende hoeveelheid glaswerk (al dan niet kapot) heeft al meerdere boetes opgeleverd Hoewel de hoogte ervan relatief mee valt, houdt het wel een keer op. Bij herhaaldelijk overtreden kan er uiteindelijk besloten worden om het Sportpark af te sluiten aldan niet op last van de KNVB of overheid. Uiteraard weten wij allemaal dat er bepaalde beleidsbepalers zijn die dat maar wat graag zouden willen en dat plezier moeten we ze simpelweg niet gunnen.
Dus: ga je vandaag naar Varkenoord giet je sterke drank over in plastic flesjes (dat is sowieso beter, want plastic flessen mag je ook mee over straat binnen de alcohol driehoek), of verpak je flessen met weet ik veel wat waardoor het niet meer op glaswerk lijkt. Heb je onverhoopt toch glaswek bij je, of één van je maten, ruim het dan keurig op (op de grond kapot gooien is dus niet keurig opruimen) maar beter pakken we het gewoon slim aan. Voorkomt toekomstige ellende en kunnen we nog jarenlang ongehinderd genieten van de PMDS op Varkenoord.
Cheers! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD-FC WANHOOP
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Ben in gedachte bij jullie kerel maar we zitten op de bank te kijken en wij gaan winnen SUCCES |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2012 - 13:42 schreef RenatoBos het volgende:Geen glaswerk mee naar VarkenoordMensen opgelet: we hebben er al eerder eens melding van gemaakt, maar we gaan het gewoon weer even herhalen. Veel supporters nemen voor elke thuis,- en uitwedstrijd lekkere versnaperingen mee naar Varkenoord. Logisch, want vaak puilt de kantine uit van de mensen waardoor het langer duurt om je bier te halen dan om het op te drinken. Echter zit er behalve het voordeel van ongelimiteerde hoeveelheden bier ook nadelen aan het zelf meebrengen. Wellicht niet voor jou, maar wel voor de Sportclub. Glaswerk is namelijk volgens de regels van de KNVB verboden langs de lijn. Nu hebben wij normaliter wel schijt aan mensen die dingen verbieden, maar in dit geval heeft het wel vervelende consequenties. Voortdurende hoeveelheid glaswerk (al dan niet kapot) heeft al meerdere boetes opgeleverd Hoewel de hoogte ervan relatief mee valt, houdt het wel een keer op. Bij herhaaldelijk overtreden kan er uiteindelijk besloten worden om het Sportpark af te sluiten aldan niet op last van de KNVB of overheid. Uiteraard weten wij allemaal dat er bepaalde beleidsbepalers zijn die dat maar wat graag zouden willen en dat plezier moeten we ze simpelweg niet gunnen. Dus: ga je vandaag naar Varkenoord giet je sterke drank over in plastic flesjes (dat is sowieso beter, want plastic flessen mag je ook mee over straat binnen de alcohol driehoek), of verpak je flessen met weet ik veel wat waardoor het niet meer op glaswerk lijkt. Heb je onverhoopt toch glaswek bij je, of één van je maten, ruim het dan keurig op (op de grond kapot gooien is dus niet keurig opruimen) maar beter pakken we het gewoon slim aan. Voorkomt toekomstige ellende en kunnen we nog jarenlang ongehinderd genieten van de PMDS op Varkenoord. Cheers! Ze moeten het verbieden dat hooligans zich verzamelen op varkenoord!! Levenslange opsluiting zou het beste zijn .......... Dus nu maar hopen dat het snel gaat gebeuren! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En jouw moeten ze een muilkorf geven en je handen afkappen zodat je niet meer onzin kan verkondigen middels je toetsenbord.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 oktober 2012 - 09:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ze moeten het verbieden dat hooligans zich verzamelen op varkenoord!! Levenslange opsluiting zou het beste zijn .......... Dus nu maar hopen dat het snel gaat gebeuren! Hee...Een internet-hooligan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen weer op de tribune..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Na een gezellige PMDS liepen velen, Varkenoord verlatend en opweg richting Stadion Feijenoord, regelmatig over een smerig, nat, drassig, sompig maar bovenal modderig veld. Jarenlang werden de Feyenoord-supporters met deze onwaardige situatie geconfronteerd.
We kunnen met blijdschap melden dat deze situatie voortaan tot het verleden behoort. Een aantal hardwerkende vrijwilligers hebben afgelopen week het modderige veld omgetoverd in een prachtig natuurlijk en begaanbaar pad van houtsnippers. Een snelle doorsteek tussen de entree van Sportclub Feyenoord en het voorplein c.q. de Coen Moulijnweg. Een waardig Groene Hazenpad.
Wederom een goede investering en een positieve bijdrage in en rondom De Kuip.
Feyenoord bedankt!
De oude modderige situatie.
Het resultaat mag er zijn!
Een waardig Groene Hazenpad. Bron:Lunaticnews |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook, alleen niet naar Varkie |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 april 2013 - 13:53 schreef RenatoBos het volgende:[ afbeelding ] Na een gezellige PMDS liepen velen, Varkenoord verlatend en opweg richting Stadion Feijenoord, regelmatig over een smerig, nat, drassig, sompig maar bovenal modderig veld. Jarenlang werden de Feyenoord-supporters met deze onwaardige situatie geconfronteerd.We kunnen met blijdschap melden dat deze situatie voortaan tot het verleden behoort. Een aantal hardwerkende vrijwilligers hebben afgelopen week het modderige veld omgetoverd in een prachtig natuurlijk en begaanbaar pad van houtsnippers. Een snelle doorsteek tussen de entree van Sportclub Feyenoord en het voorplein c.q. de Coen Moulijnweg. Een waardig Groene Hazenpad. Wederom een goede investering en een positieve bijdrage in en rondom De Kuip. Feyenoord bedankt! [ afbeelding ] De oude modderige situatie. [ afbeelding ] Het resultaat mag er zijn! [ afbeelding ] Een waardig Groene Hazenpad. Bron:Lunaticnews pffff |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekke band, lag er een spijker op het Hazepad? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
MATCHDAY, heb er weer zin in, lekker bijtijds op Varkenoord toch.. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Wij gaan om 12.30 uur rijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Poes heeft een check up en een sterilisatie nodig. Kost weer 150-200 euro. Ik pas :') Pak dit seizoen dus alleen nog Cambuur mee!
Manman, wat heb ik veel af moeten zeggen ): |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 00:33 schreef Bosifyable het volgende:Poes heeft een check up en een sterilisatie nodig. Kost weer 150-200 euro. Ik pas :') Pak dit seizoen dus alleen nog Cambuur mee! Manman, wat heb ik veel af moeten zeggen ): d:-( |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
was weer gezellig op varkenoord! hoogtepunt van de dag het fotomoment met Mike Obiku. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach lekkere wijven om mee op de foto te gaan zijn er zat. Er is maar 1 Mike Obiku! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Present.. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
ook aanwezig om 18.30 uur op de tribune op Varkie Lekker biertje doen dan op naar de kuip |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi, heb nog wat te bespreken met jouw na de afgelopen wedstrijden..d:-) |
|
|
|