|
|
tomson
|
|
|
quote: Maandag zou een probleem wezen ivm werk van t vrouwtje. Hoop dus maar op zondag ? Heel moeilijk om vrij te krijgen. We wagen een poging maar ik vrees t ergste :( |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat er überhaupt wel iemand hahaha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zodra er iets duidelijk wordt wel We weten voorlopig nog niet eens of we het hier over het kampioensfeest hebben of over de laatste wedstrijd. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wij zouden graag het feestje op de Coolsingel meepikken. Maar alles afhankelijk van de tijd/datum natuurlijk. Wedstrijden maak ik me geen illusies over,gezien de prijzen voor kaartjes. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat feest ben ik sowieso bij, snipperdagen zijn al goedgekeurd. Wedstrijd in de Kuip kijken ben ik ook wel voor te porren. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Volgens mij ging het over het kijken van de wedstrijd tegen Exc. in de Kuip ......... toch? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaan die schermen zowiezo door eigenlijk? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Das de vraag inderdaad .. en anders op Varkenoord rondom de persoon met de grootste mobiel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geile heeft nog een groot dia scherm van vroeger |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Haha, ik kijk de wedstrijd wss thuis, maar het feest van vermoedelijk 8 mei wil ik toch wel meemaken in Rotterdam. Dus daar doelde ik op voor een eventuele meeting ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
M'n werk zit niet in de weg in ieder geval. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik echt wil kan ik natuurlijk ook vrij nemen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wou je zeggen dat je er niet bij wil zijn dan..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hou niet zo van mensen en massa's |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 april 2017 - 22:35 schreef Bosifyable het volgende:[..] Haha, ik kijk de wedstrijd wss thuis, maar het feest van vermoedelijk 8 mei wil ik toch wel meemaken in Rotterdam. Dus daar doelde ik op voor een eventuele meeting ;) Okay juist ja, prima, ik ben overal voor in. Laten we eens kijken of er meer interesse is. Wie meld zich aan..(?)
* Renato * ar * Bosifyable * Fart (en harem)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ha je bent zelf een massaal mens.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hebben we het hier over massale mensen en wie komt er opdagen..(?) d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga het gewoon proberen te regelen dat ik op tijd bij die fontein ben. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kan je kijken naar die dikke Boskamp |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooie plek om af te spreken ook misschien. Hoewel er nog niet veel gegadigden zijn om af te spreken (of zou dat komen dat ik me aangemeld heb).. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En die Gijpvogel verzuipen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 april 2017 - 12:25 schreef RenatoBos het volgende:Mooie plek om af te spreken ook misschien. Hoewel er nog niet veel gegadigden zijn om af te spreken (of zou dat komen dat ik me aangemeld heb).. Als de fontein de plek wordt, ben ik er. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zet je erbij, mooi..d:-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Mij maakt het niet zoveel uit waar er afgesproken wordt. Kom sowieso met een stel maten die kant op, lees wel wat precies de bedoeling wordt..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
✔️ Kijk ernaar uit Bosi d:-) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 april 2017 - 12:25 schreef RenatoBos het volgende:Hoewel er nog niet veel gegadigden zijn om af te spreken (of zou dat komen dat ik me aangemeld heb).. Moest werken enzo, dus dan internet ik niet. Maar ik ben dr ook wel hoor, kom met vrouwtje en zus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 april 2017 - 17:53 schreef Fart het volgende:[..] Moest werken enzo, dus dan internet ik niet. Maar ik ben dr ook wel hoor, kom met vrouwtje en zus. Mooi..hebben ze ook nog vriendinnen..(?) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vast wel, maar die laten ze aan mij niet zien. |
|
|
|