|
|
Bosifyable
|
|
|
Het stagneerde toen jij je aanmeldde. Iedereen dacht dat 'de koffiejuffrouw' zou komen, dan laat maar. Voor het idee en het gevoel heb ik me toen maar aangemeld. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 20:25 schreef Bosifyable het volgende:Het stagneerde toen jij je aanmeldde. Iedereen dacht dat 'de koffiejuffrouw' zou komen, dan laat maar. Voor het idee en het gevoel heb ik me toen maar aangemeld. dank je! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Je krijgt de volgende wedstrijd toch wel een biertje van me ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: jij ook van mij pik! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Denk dat jullie elkaar nog meer gaan geven |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: jaloers he pik?! moet je ook maar langskomen, kom je nog of niet? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Gaat er dan alleen on-topic gepraat worden? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hangt van jou af. heb bij jou nog weleens de neiging off-topic te gaan hahahaha. maar goed je geeft weer geen antwoord op mijn vraag.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 22:22 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hangt van jou af. heb bij jou nog weleens de neiging off-topic te gaan hahahaha. maar goed je geeft weer geen antwoord op mijn vraag.... Spreek jij lijdensweg nog weleens? Of is hij alleen nog maar bezig met styl? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hij is er niet zoveel meer, heeft wel goede inhoudelijke discussies met Styllz. Denk dat hij druk is met de overname van zijn bedrijf. Geef nou eens antwoord man! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 22:42 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hij is er niet zoveel meer, heeft wel goede inhoudelijke discussies met Styllz. Denk dat hij druk is met de overname van zijn bedrijf. Geef nou eens antwoord man! Haha ik leer van hem om uitnodigingen te negeren
Ik weet het nog niet, maar reken nooit op mij |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ga je wel naar de kuip dan? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nou, kom op dan! ff biertje pakken en meteen ff ouwehoeren... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja Rovert kom ook gezellig effe! Dr. Love komt waarschijnlijk ook! Misschien dat dat je over de streep trekt! Hehehehehhehe |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 09:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ja Rovert kom ook gezellig effe! Dr. Love komt waarschijnlijk ook! Misschien dat dat je over de streep trekt! Hehehehehhehe dan komt Biek zeker!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vandaar dat ik Dr.love ook attent op deze topic gemaakt heb. Kom je overigens sowieso niet Biek? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben er! check je pb. effe wat uitleg. verders wel een goed plan! maar eerst plan 1.. hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ben er ook, kom toch maar met de trein, heb dorst namelijk |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: en dan ga je tot zaterdag wachten om die te lessen? pffff volhoudertje! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vrijdag bruiloft, zaterdag overdag verjaardag, 's avonds Varkenoord en in de Kuip, zondag festival.
Maandag dood. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Al die dwazen die hier een grote mond hebben zoals dr love komen echt niet hier naar toe, die zijn veels-te-bang voor jullie |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 16:19 schreef Rovert het volgende:[..] Al die dwazen die hier een grote mond hebben zoals dr love komen echt niet hier naar toe, die zijn veels-te-bang voor jullie tot ie een riot gun meeneemt en ons allemaal af schiet. vind de naam dr.love erg noors klinken. klinkt als breivik man... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 16:22 schreef obiku010 het volgende:[..] tot ie een riot gun meeneemt en ons allemaal af schiet. vind de naam dr.love erg noors klinken. klinkt als breivik man... Het is Breivik!! Vandaar dat je onderduikt?! Hhehehehehheehehe |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Biek kon die punten op het ijzeren hek ook hebben dus misschien zal het toch allemaal wel meevallen! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Even wat anders. Kan de scootmobiel van lijdensweg ook terecht op varkenoord? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jij bedoeld deze?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hhahahahahahahahahahaha! Erg dubbelzinnig als je goed kijkt!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2011 - 23:10 schreef FR-Douwe het volgende:update tot dusver: Aangemeld: FTID Bosifyable+broer FR-Douwe Hotjumper Misschien: Leon Milo Gyan010 (alleen als Milo gaat) Wie komt er nog meer? Nog steeds niemand die erbij komt? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: weet niet? staat hier niet bij. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Omdat je de lijst niet hebt geupdate ;) Maar zoals jij je al afvroeg, dacht idd gelezen te hebben dat 'ie kwam.
Hoogvliet, als je meeleest? Kom je ook? Mag je bier halen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik vind wel dat we dan al om 1900 uur moeten afspreken! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kwart voor 7 ben ik er, uurtje zuipen op Varkenoord en dan de Kuip in. Sta graag vooraan op Z, anders is het vaak te druk. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heb m'n broer bij me, is als kind ook wel 'Feyenoorder' geweest met pa en mij, maar is (door verschillende redenen) interesse voor voetbal een beetje verloren.
Nu gaat 'ie mee, vind ik niet dat 'ie gelijk zoiets mee hoeft te maken. Anders was ik wel meegelopen wss. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ben ik er. misschien nog wel eerder als ik er een dagje Rotterdam aan vast plak. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 21:25 schreef Bosifyable het volgende:Heb m'n broer bij me, is als kind ook wel 'Feyenoorder' geweest met pa en mij, maar is (door verschillende redenen) interesse voor voetbal een beetje verloren. Nu gaat 'ie mee, vind ik niet dat 'ie gelijk zoiets mee hoeft te maken. Anders was ik wel meegelopen wss. Jawel man!! Direct het echte wij gevoel van Feyenoord mee geven! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Zoals ik al tegen Leon zei, straks denkt 'ie dat het elke week zo is :P |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als ik jou voortaan elke wedstrijd zie, misschien wel! Zuidelijke relschoppers?
Nee, dit is geen opruien, en nee, FTID en ik zijn geen officiële zuiderlingen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kutlimbo en kut brabo toch?
disclaimer dit zijn niet de echte woorden van FR-Douwe, hij quote hoogstens enkele opmerkingen uit dit forum |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 21:41 schreef Bosifyable het volgende:Als ik jou voortaan elke wedstrijd zie, misschien wel! Zuidelijke relschoppers? Nee, dit is geen opruien, en nee, FTID en ik zijn geen officiële zuiderlingen! Denk je dat ik een relschopper ben??? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hoogstens gevoelig voor een ruzietje. |
|
|
|