|
|
Bosifyable
|
|
|
Was je de afgelopen wedstrijden ook op Varkenoord dan? Had ff gebeld :P |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee man. Kon ik beide niet. Anders had je wel van me gehoord. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zaterdag dan! Douwe gaat bier halen, dus komt wel goed! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: als ik voor iedereen bier moet halen dan moet er wel wat geld binnenkomen, ben zo blut als wat.... ben al blij dat ik naar Rotterdam kan reizen... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Oh dat maakt me geen zak uit, vandaag weer goed gesprek gehad met de directeur ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: doe mij even zo'n gesprek.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:31 schreef FR-Douwe het volgende:[..] als ik voor iedereen bier moet halen dan moet er wel wat geld binnenkomen, ben zo blut als wat.... ben al blij dat ik naar Rotterdam kan reizen... Potje maken.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
nog 2 dagen heren!!! heb er zin in! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:31 schreef FR-Douwe het volgende:[..] als ik voor iedereen bier moet halen dan moet er wel wat geld binnenkomen, ben zo blut als wat.... ben al blij dat ik naar Rotterdam kan reizen... een keer met ftid voor 40 euro bier gehaald en we moesten 2 x lopen,toen alles er eindelijk was hadden wij ook nog een biertje hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Up!
Wat denken jullie van 2 oktober, de wedstrijd tegen ADO? Wedstrijd begint om half 3, uurtje of half 1 op Varkenoord? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 12:43 schreef Bosifyable het volgende:Up! Wat denken jullie van 2 oktober, de wedstrijd tegen ADO? Wedstrijd begint om half 3, uurtje of half 1 op Varkenoord? ik zal er zijn!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
mag ik ook komen,fully 'dressed' ? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
mag ik ook komen,fully 'dressed' ? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hangt er vanaf wat je daar onder verstaat hahahahaha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: nou vooruit dan maar omdat je zo aandringt. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
laat dan maar... als je dit aandringen vindt |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha pietje probeert een vlinder te vangen... pietje neemt een aanloop... hij springt!... en weg is de mooie vlinder.... pietje begrijpt nog niet dat je vlinders niet hoefd te vangen... als je stamper rijp is komen ze vanzelf.... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
jullie snappen het niet echt... jammer. Kijk eens naar het aantal posts van Sjakie waarin ze het vraagt......
Erg jammer dat ik dit moet uitleggen.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 16:29 schreef Pietje1 het volgende:jullie snappen het niet echt... jammer. Kijk eens naar het aantal posts van Sjakie waarin ze het vraagt...... Erg jammer dat ik dit moet uitleggen.... maak je niet druk. ik zit je te fucken. natuurlijk weet ik dat jij weet dat het sjaak is... hehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 16:38 schreef obiku010 het volgende:[..] maak je niet druk. ik zit je te fucken. natuurlijk weet ik dat jij weet dat het sjaak is... hehehehe laat maar de lol is er al helemaal af... zie je wel er zijn gewoon ontzettend weinig vrouwen die iets van humor snappen... Alleen daarom al steun ik Jumperts kruisade tegen vrouwen in de kuip. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik heb Sjaak geaccepteerd. Ze is in ieder geval een echte Feyenoorder!! (ze weet niet van ophouden. Hehehehehe) Overigens voelt ze ook goed aan dat we in eerste instantie de draak met haar probeerde te steken. Sowieso zijn meer vrouwen goed voor de orde op dit forum. Neuken???? Hehehehehhehehehe SJAAK//HELD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik spreek voorlopig niks meer af gasten,kan toch me afspraken bijna niet nakomen... mocht ik gaan gooi ik er wel een sms bom uit... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] een keer met ftid voor 40 euro bier gehaald en we moesten 2 x lopen,toen alles er eindelijk was hadden wij ook nog een biertje hahahaha Hou op, schei uit! Stelletje alcoholisten!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sjaak fully undressed mag,wegrennen kan altijd nog... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als je wegrent voor sjaak mag je ook een ceppeltje dragen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
beetje flauw allemaal, Jacqueline probeert aansluiting te vinden en heeft nog nauwelijks 1 serieuze reactie gehad. Stelt me teleur en maakt me ook wat verdrietig. @ Jacqueline: natuurlijk ben je welkom, gewoon komen, geef me je 06 nummer maar dan hebben we daar wel contact.
ps: Hoe oud ben je ongeveer en hoe zie je eruit? dan kunnen we je daar herkennen. |
|
|
|
|
Boondock saint
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:33 schreef FR-Douwe het volgende:beetje flauw allemaal, Jacqueline probeert aansluiting te vinden en heeft nog nauwelijks 1 serieuze reactie gehad. Stelt me teleur en maakt me ook wat verdrietig. @ Jacqueline: natuurlijk ben je welkom, gewoon komen, geef me je 06 nummer maar dan hebben we daar wel contact. ps: Hoe oud ben je ongeveer en hoe zie je eruit? dan kunnen we je daar herkennen. remembert babs... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik ben er tegen ADO ook bij Ik neem volgende week contact met je op voor vervoer Douwe |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: vieze smaak in je mond? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:33 schreef FR-Douwe het volgende:beetje flauw allemaal, Jacqueline probeert aansluiting te vinden en heeft nog nauwelijks 1 serieuze reactie gehad. Stelt me teleur en maakt me ook wat verdrietig. @ Jacqueline: natuurlijk ben je welkom, gewoon komen, geef me je 06 nummer maar dan hebben we daar wel contact. ps: Hoe oud ben je ongeveer en hoe zie je eruit? dan kunnen we je daar herkennen. *pakt een emmer en kotst zijn net gegeten snijbonen met rijst en sate weer uit*
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: helemaal goed gozert, neem aan dat je ook wel wat eerder wil vertrekken om naar varkenoord te gaan? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:43 schreef FR-Douwe het volgende:[..] helemaal goed gozert, neem aan dat je ook wel wat eerder wil vertrekken om naar varkenoord te gaan? da beviel me prima gisteren Dus hoe eerder hoe beter |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Jammer dat je de grap.niet snapt ;)
Maar leuk joh, kom langs!
BTW: weinig animo tot nu toe. FTID, ik weet dat je mee leest, Rotterlimbo!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
idd!!! douwe en jaq loverts!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 18:33 schreef FR-Douwe het volgende:beetje flauw allemaal, Jacqueline probeert aansluiting te vinden en heeft nog nauwelijks 1 serieuze reactie gehad. Stelt me teleur en maakt me ook wat verdrietig. @ Jacqueline: natuurlijk ben je welkom, gewoon komen, geef me je 06 nummer maar dan hebben we daar wel contact. ps: Hoe oud ben je ongeveer en hoe zie je eruit? dan kunnen we je daar herkennen. Ze laat net weten dat ze 8 jaar is en jou Ome Douwe noemt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
douwe heeft duidelijk een klik met haar. laat hun toch |
|
|
|