|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dan wordt het in elk geval gezellig |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik heb gewoon niet zulke hoge verwachtingen van jullie. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: en dat is ook terecht, D@@N en Phyxius mogen blij zijn dat ik met ze mee ga. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nee dat is fijn, trek je heel het (al dan niet) lage gemiddelde nog verder naar beneden ;) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: En net als je zou denken dat het niet lager kan komen we op Varkenoord En bewijs jij dat het wel degelijk lager kan |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dat ben ik zeker Lijk ik meteen weer wat knapper |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 13:46 schreef Phyxsius het volgende:[..] En net als je zou denken dat het niet lager kan komen we op Varkenoord En bewijst hotjumper dat het wel degelijk lager kan Doe niet zo lullig man. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ja kom op; hotjumper zegt en doet niets, en Phyxsius betrekt 'm er zonder reden bij.
Absurd. Weet je zeker dat je met 'm mee wil rijden? ;) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
ja dat weet ik zeker ik drink er wel eentje meer dan |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik ga ook ff knallen vanavond!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: alweer? 2 keer in de week dronken worden????? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Het is lekker weer!! Als ik eenmaal begin doet me rem het niet zo goed meer :) |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mooi bagger, begin 'ziek' te worden. Wss wat slaaptekort, al 3 weken elke dag minstens 13u aan het werk..
Proberen voor zondag fit te zijn. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 19:52 schreef Bosifyable het volgende:Mooi bagger, begin 'ziek' te worden. Wss wat slaaptekort, al 3 weken elke dag minstens 13u aan het werk.. Proberen voor zondag fit te zijn. proberen? lul, je bent er gewoon bij! je laat me niet met Phyxius en hotjumper alleen pik!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben er hoe dan ook wel bij, alleen mss minder gulzig met het bier ;)
Kom op man, ik zou mijn 'infuuspaal' nog de Kuip in meenemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat gaan jullie eigenlijk doen met z`n alle?De polenaise lopen over Varkenoord? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: bier drinken,cool!!! Als we dan ook de polenaise gaan lopen ga ik er ook over nadenken ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Waar ben jij dan kabouter plop? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: geen geld dus in de kuip...dammit |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Jij mag voorop, grote muts op en een fluitje in je mond. Gezellig man, zie je daar ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Daar gaan ze!!!
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: gewoon komen joh! komt wel goed. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Joh we doen een potje tien euro de man, koop je maar geen vieze koffie in de kuip. We moeten elkaar echt weer is spreken... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 20:52 schreef hotjumper het volgende:[..] Joh we doen een potje tien euro de man, koop je maar geen vieze koffie in de kuip. We moeten elkaar echt weer is spreken... Mezelf...
Ik vind dat we nog eens ee reunie in mar's place moeten houden... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik begin er nu wel zin in te krijgen maar ik ben bang dat me fluitje niet zo lang is man :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 20:52 schreef hotjumper het volgende:[..] Joh we doen een potje tien euro de man, koop je maar geen vieze koffie in de kuip. We moeten elkaar echt weer is spreken... Nee zonder geld op zak vind ik het maar niks gozer maar het komt goed bij volgende wedstrijden !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja dat lijkt mij idd echt lachen... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: quote: Ik ben wat later Dave Moet eerst nog wat afleveren bij Sparta
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2011 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Raar dat halve liters net zo snel leeg zijn als pijpjes en dat magnums (1.5 liters) net zo snel leeg zijn als standaard wijn flesjes... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 21:35 schreef hotjumper het volgende:Raar dat halve liters net zo snel leeg zijn als pijpjes en dat magnums (1.5 liters) net zo snel leeg zijn als standaard wijn flesjes... en nog kan je dit foutloos typen??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 21:35 schreef hotjumper het volgende:Raar dat halve liters net zo snel leeg zijn als pijpjes en dat magnums (1.5 liters) net zo snel leeg zijn als standaard wijn flesjes... Niet zo gek. Als iets lekker is en je hebt er meer van word je gulziger... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Leve de lidl, 1.5 liter flessen wijn. Hoera!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Groot gelijk. Anders voldoet Kralingen ook wel.
Maar ik ga wss gewoon met de auto, zag dat een trein- + buskaartje bijna 40 euro kostte; dan rijd ik zelf wel voor dat hoerengeld. Als een van jullie mij een belletje geeft zodra je uit Zwolle weggaat, vertrek ik ook. Reistijd is iets minder lang, maar kan ik wel timen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 22:21 schreef Bosifyable het volgende:[..] Groot gelijk. Anders voldoet Kralingen ook wel. Maar ik ga wss gewoon met de auto, zag dat een trein- + buskaartje bijna 40 euro kostte; dan rijd ik zelf wel voor dat hoerengeld. Als een van jullie mij een belletje geeft zodra je uit Zwolle weggaat, vertrek ik ook. Reistijd is iets minder lang, maar kan ik wel timen. Openbaar Vervoer is hartstikke duur tegenwoordig |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 21:35 schreef hotjumper het volgende:Raar dat halve liters net zo snel leeg zijn als pijpjes en dat magnums (1.5 liters) net zo snel leeg zijn als standaard wijn flesjes... wat heb jij diepgang man. hahahaha. ik zuip gewoon. en het gaat altijd te hard. wat er is moet op! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 22:21 schreef Bosifyable het volgende:[..] Groot gelijk. Anders voldoet Kralingen ook wel. Maar ik ga wss gewoon met de auto, zag dat een trein- + buskaartje bijna 40 euro kostte; dan rijd ik zelf wel voor dat hoerengeld. Als een van jullie mij een belletje geeft zodra je uit Zwolle weggaat, vertrek ik ook. Reistijd is iets minder lang, maar kan ik wel timen. Kortingskaart halen 40% korting in het weekend. Ken je nog 4 vrienden mee nemen. Heb je er in 2wedstrijden uit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Heb ik ook, enige oplossing is, niks halen, maar als er drank in huis is moet het op |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 11:09 schreef FR-Douwe het volgende:Aanwezig op varkenoord voor ADO thuis (12:30 uur): Bosifyable Hotjumpert KKL Phyxsius FR-Douwe Boes D@@N Melanie' om 13:30 uur wanneer iedereen bijna weggaat hehehehe: detrapstaandervanvak Wie komt er nog meer???? jezuschristuskutzooi, nog vroeg opstaan ook zondag, wat een klotetijd 12.30 |
|
|
|