|
|
snarf02041969
|
|
|
misschien een ideetje voor een topic. een voetbal vragen topic
ik stel een Feyenoord vraag en diegene die het goed heeft mag een nieuwe vraag verzinnen.
een makkelijke om te beginnen
wie sloeg de allereerste paal van de kuip
als jullie het niks vinden ook goed dan verdwijnt de topic vanzelf |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik heb ook een vraag:
wie HAD de allereerste paal in De Kuip? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2011 - 19:15 schreef snarf02041969 het volgende:misschien een ideetje voor een topic. een voetbal vragen topic ik stel een Feyenoord vraag en diegene die het goed heeft mag een nieuwe vraag verzinnen. een makkelijke om te beginnen wie sloeg de allereerste paal van de kuip als jullie het niks vinden ook goed dan verdwijnt de topic vanzelf antwoord: puck van Heel.
krijg ik nu gratis bier volgende week zaterdag? |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote: beantwoord de eerste vraag en dan ken je jouw vraag stellen |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote: die is goed gratis bier begin ik niet aan loop ik op leeg jij verzint de volgende vraag |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: volgende vraag: wie is deze Fan?:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: die hamerende baby is milo hieronder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: sorry, zal de oorspronkelijke laten staan: Wie is deze dwerg?
het gaat dus om de dwerg, niet om wat hij kapot slaat. Ik ben tegen elke vorm van geweld. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: stel jij de volgende vraag maar. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dan luid mijn vraag: welke spelert zit graag in camouflage kleding langs de slootkant te karperen, met looks beter als beckham?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2011 - 19:27 schreef obiku010 het volgende:dan luid mijn vraag: welke spelert zit graag in camouflage kleding langs de slootkant te karperen, met looks beter als beckham? ferry de haan |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2011 - 19:27 schreef obiku010 het volgende:dan luid mijn vraag: welke spelert zit graag in camouflage kleding langs de slootkant te karperen, met looks beter als beckham? lucius |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
klopt!! dan ben jij weert maat |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wat gebeurde er aan het eind van de wedstrijd Feyenoord-Real Madrid in 1965? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ze gingen tikkertje spelen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Nu mag Craven een vraag stellen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
coen moelijn word genadeloos onderuit geschoffeld door vicente miera? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: is wel vollediger maar craven was eerder, sorry maat. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: geen punt. craven is! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2011 - 19:15 schreef snarf02041969 het volgende:misschien een ideetje voor een topic. een voetbal vragen topic ik stel een Feyenoord vraag en diegene die het goed heeft mag een nieuwe vraag verzinnen. een makkelijke om te beginnen wie sloeg de allereerste paal van de kuip als jullie het niks vinden ook goed dan verdwijnt de topic vanzelf dacht dat dit een ruktopic zou zijn maar mijn complimenten!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wat was de naam van de dvd die van julio ricardo cruz uitkwam? |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: el jardinero in the garden? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat is toch clyde best? |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
zo moeilijk is is niet... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hand in hand kameraden? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dit werkt natuurlijk niet zo, ik vind dat je per vraag moet wachten tot ieder forum lid de kans heeft gehad om te antwoorden voor dat de volgende vraag gesteld mag worden. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
welke held kan je van deze letters maken??
rahetasisc
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze topic is nu al een chaos. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Asis Raceh de bommengooiert van Tirana? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
geef nou het antwoord Craven en kies iemand uit die de volgende vraag mag stellen. Voorstel: na 3 serieuze pogingen om een vraag te beantwoorden word het antwoord gegeven... |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2011 - 19:42 schreef hotjumper het volgende:Dit werkt natuurlijk niet zo, ik vind dat je per vraag moet wachten tot ieder forum lid de kans heeft gehad om te antwoorden voor dat de volgende vraag gesteld mag worden. als het antwoord goed is kunnen we wel wachten maar heeft geen zin. vraag goedgekeurd door de vraagsteller (dat hij doormiddel van een link of bronvermelding kan bewijzen dat het goed is)een nieuwe vraag van diegene die de vraag goed had |
|
|
|
|
craven
|
|
|
pfff nou dan zeg ik t wel... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2011 - 19:46 schreef FR-Douwe het volgende:geef nou het antwoord Craven en kies iemand uit die de volgende vraag mag stellen. Voorstel: na 3 serieuze pogingen om een vraag te beantwoorden word het antwoord gegeven... cruz control: jumpert? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
craven nieuwe vraag laat ons dan maar ff zweten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Welke vraag zal ik eens stellen, waardoor het net lijkt dat ik naar boven ben gelopen om in het jubilleumboek te snuffelen, of dat ik heel veel van de club weet? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2011 - 19:51 schreef hotjumper het volgende:Welke vraag zal ik eens stellen, waardoor het net lijkt dat ik naar boven ben gelopen om in het jubilleumboek te snuffelen, of dat ik heel veel van de club weet? kom nu dan maar naar beneden en stel je vraag.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: heel knap!! hahahaha ik wacht af... wie is, en wats de vragert |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: jumpert is, die is even naar zolder gelopen om in zijn archief te kijken om heel intelligent over te komen hahaha |
|
|
|