|
|
Pietje1
|
|
|
quote: correct, de volgende vraag voor jou! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Welke Feyenoord speler scoorde ooit een afgekeurd doelpunt in de UEFA Cup tegen Rapid Boekarest in het jaar 2005/2006? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
neuh, opgericht in Café De Vereeniging (in volksmond café Keizer). |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Antwoord is goed natuurlijk (gevonden in boek "Leven met Feyenoord") Nou mag ik een vraag stellen.
Welke Feyenoorder speelde in 1984 tegen Denemarken zijn enige interland, waarin hij een keer scoorde én die Oranje met 6-0 won? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 13:05 schreef FR-Henk het volgende:Antwoord is goed natuurlijk (gevonden in boek "Leven met Feyenoord") Nou mag ik een vraag stellen. Welke Feyenoorder speelde in 1984 tegen Denemarken zijn enige interland, waarin hij een keer scoorde én die Oranje met 6-0 won? Johan Cruijf? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja Jumpert, wel kiezen dan, he. Is streng spelllll... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Helemaal goed. Andreetje Hoekstra. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Welke Feyenoorder scoorde tegen Servie-Montenegro op het wk 2006 waar oranje de kwart finale haalde? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Volgens mij klopt je vraag niet. Antwoord moet namelijk Robben zijn met een voorzet van Van Persie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 22:12 schreef rich Arnhem het volgende:Volgens mij klopt je vraag niet. Antwoord moet namelijk Robben zijn met een voorzet van Van Persie. Mijn vraag klopt wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ja ik zag het ook op wikipedia hahaha maar hij neemt ons in t oooootje let maar op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Dan is het enige goede antwoord: geen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 22:07 schreef hotjumper het volgende:Welke Feyenoorder scoorde tegen Servie-Montenegro op het wk 2006 waar oranje de kwart finale haalde? Kalou? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: We hebben een winnaar! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ach ja, sommige hebben the brains.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
tja....Stom niet aan gedacht |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Welke speler werd geruild voor een Feyenoorder, die nooit in ons shirt heeft gevoetbalt omdat hij hier wilde spelen? De speler die hier niet wilde spelen werd later international van Brazilë...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 22:44 schreef Quiroz het volgende:Welke speler werd geruild voor een Feyenoorder, die nooit in ons shirt heeft gevoetbalt omdat hij hier wilde spelen? De speler die hier niet wilde spelen werd later international van Brazilë... Fred |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
aangezien ik het goed heb: in welk seizoen en tegen welke tegenstander brak er op vak w een sneeuwballengevecht uit en hoe werden die supporters toen genoemd? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Dat was de speler die hier niet wilde spelen idd, en hij ging naar Lyon, maar welke speler kreeg Feyenoord er voor terug? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 22:50 schreef FR-Douwe het volgende:aangezien ik het goed heb: in welk seizoen en tegen welke tegenstander brak er op vak w een sneeuwballengevecht uit en hoe werden die supporters toen genoemd? Feyenoord-NAC Breda bekerwedstrijd seizoen 2005-2006 Sneeuwbalhooligans. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 22:50 schreef Quiroz het volgende:[..] Dat was de speler die hier niet wilde spelen idd, en hij ging naar Lyon, maar welke speler kreeg Feyenoord er voor terug? he! dat is een 2e vraag, ff wachten nu. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 22:50 schreef Quiroz het volgende:[..] Dat was de speler die hier niet wilde spelen idd, en hij ging naar Lyon, maar welke speler kreeg Feyenoord er voor terug? Michel Bastos. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ohja dan was het die andere, Gerson Magrao geloof ik? Kon er ook niet veel van |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Inderdaad. Later bleek dat hij er aardig wat van kon, is voor 13 miljoen verkocht aan Dinamo Kiëv volgens mij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Iemand anders mag een vraag doen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Welke Feyenoord speler werd in Berane geboren? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Het gaat om een voormalige Feyenoorder |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
inkoppertje:.........de Baab |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Nou... heb hem geloof ik drie keer zien spelen. Maar ja hij heeft Feyenoord 1 wel gehaald |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Niet zo denigrerend over DE BAAB het hele forum vond m oké! Alleen MMM vond m een mongool |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Iemand die al langer mee doet met dit spelletje mag een volgende vraag verzinnen anders moet ik eerst even alle paginas met vragen door lopen |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Denigrerend over een Feyenoorder? NOOIT. Hij had zeker de juiste instelling |
|
|
|