|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dus geen tonny eijk... lamlul!! weet niet wie het zij.... |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
hoe heette de scheids in de europacup finale tegen Celtic |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 15:31 schreef Quiroz het volgende:Welke oud Feyenoorder zorgde voor enige hilariteit, door na een goal zijn shirt uit te trekken, waarna er eenzelfde Feyenoord shirt, met naam en rugnummer, onder zat? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En deze dan? Wie is of was het langste lid van Feyenoord? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Volgens mij was ik aan de beurt kamelehoeder! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ja maar jij weet teveel en deze vraag weet je niet haarloze vetmachine ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: als hij aan het kopje van z`n lul krabbbelde ,zat hij op kniehoogte? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dit kan echt niet! Ban!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hoe kan ik die vergeten, IK BEN EEN LUL! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nou okè, ik doe ook mee.
Klopt. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik had van 1 iemand het niet verwacht Bosi! Erg jammer LUL ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Lulletje rozenwater! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je zal de enige zijn ;)
Maar dit was zo'n mooi topic, laten we dat zo houden.
Conclusie; ik ben een lul. Maar dat wist ik al. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
On-topic: hoe heette de speler van porto die John de Wolf tijdens een europacup wedstrijd de tulband bezorgde? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
welke 3 feyenoord iconen zijn gebanned op het psv forum??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: bijna goed... je mist er een |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Morherfuckers! Ik mag er idd niet meer reageren.. Volgens mij heeft een undercoverlamp Boudewijn getipt. Jammer. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ben ook de sjaak..... snap het niet zo. leuke discussies daar! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 21:44 schreef Bosifyable het volgende:Morherfuckers! Ik mag er idd niet meer reageren.. Volgens mij heeft een undercoverlamp Boudewijn getipt. Jammer. Dan zal de rust daar wel terug keren, reageert geen hond daro! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 21:44 schreef Bosifyable het volgende:Morherfuckers! Ik mag er idd niet meer reageren.. Volgens mij heeft een undercoverlamp Boudewijn getipt. Jammer. het was zo'n nachtlampie... zo,n vage knijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 21:30 schreef FR-Douwe het volgende:On-topic: hoe heette de speler van porto die John de Wolf tijdens een europacup wedstrijd de tulband bezorgde? Fernando Couto of zoiets |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 21:30 schreef FR-Douwe het volgende:On-topic: hoe heette de speler van porto die John de Wolf tijdens een europacup wedstrijd de tulband bezorgde? Jan Vertonghen krijgt wat mij betreft altijd de schuld. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
Verdediger - ...... ..... had in 1985 met FC Utrecht de KNVB-beker gewonnen. Na een kort verblijf bij het Duitse VfL Bochum werd de libero begin 1990, toen Feyenoord er uitermate beroerd voorstond, naar Rotterdam gehaald. Al snel bleek dat de paniekaankoop ..... weinig in De Kuip te zoeken had. Geboortedatum: 27 juni 1963 (Utrecht) Competitiewedstrijden: 12 (0 doelpunten)
wie is dit? |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Gerritje Plomp, maarem, heb de regels niet gelezen.. als het betekent dat als je de vraag goed hebt, ik een nieuwe moet bedenken, dan is het antwoord Christian Gyan.. |
|
|
|
|
snarf02041969
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 18:02 schreef FEY-Esm het volgende:Gerritje Plomp, maarem, heb de regels niet gelezen.. als het betekent dat als je de vraag goed hebt, ik een nieuwe moet bedenken, dan is het antwoord Christian Gyan.. lol |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die weet ik!
Is opstellingsbord van Frank de Boer. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Wie scoorde namens Feyenoord in 1965 tijdens de thuiswedstrijd tegen Real Madrid? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Hans Venneker en Hans Kraay Senior.
Welke oud-Feyenoorder deed na een doelpunt zijn shirt uit, waarna er eenzelfde shirt met naam en rugnummer onder zat. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz