|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
El Hamdaoui verbannen (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
El Hamdaoui & Aissati verbannen
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui is zijn plaats in de Ajax-kleedkamer kwijt. ,,Per 1 september, bevestigt Frank de Boer. ,,Mounir maakt geen deel meer uit van de selectie en ik wil alleen selectiespelers in de kleedkamer hebben.
Ook Ismail Aissati moest wijken. ,,Ze zitten bij Jong Ajax, aldus De Boer, die de inschrijving van El Hamdaoui voor de Champions League in het juiste perspectief plaatst. ,,We mochten genoeg spelers opgeven om hem er ook tussen te zetten. Dat vind ik professioneel van de club. Als er een nieuwe trainer zou komen, die wel van hem wil gebruikmaken, kan dat.
De verbanning van El Hamdaoui en Aissati vertoont overeenkomsten met de situatie van Jan van Halst, Richard Witschge en Aron Winter. Het drietal werd door de toenmalige trainer Co Adriaanse naar kleedkamer 2 gestuurd. Na de komst van Adriaanses opvolger Ronald Koeman werden de Ajacieden weer bij de selectie gehaald. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Logisch natuurlijk.
Als zij toch geen deel uitmaken van je plannen, heeft het ook geen zin om ze hun plekje in de kleedkamer te laten behouden. Je kan ze dan namelijk veel beter aan jeugdspelers toekennen, en die een vast plekje geven. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hmz, vind het allemaal wat ver gaan. Die jongens zijn genoeg vernederd lijkt mij. Buiten dat, wie gaat er überhaupt nog over de brug komen met pegels voor jongens die in een tweede elftal spelen? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 09:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:Hmz, vind het allemaal wat ver gaan. Die jongens zijn genoeg vernederd lijkt mij. Buiten dat, wie gaat er überhaupt nog over de brug komen met pegels voor jongens die in een tweede elftal spelen? Heeft weinig met vernederen te maken. Als Frank toch geen gebruik van hen zal maken, waarom zouden ze dan uberhaupt een plekje in de kleedkamer van de eerste selectie behouden?
Dan kan je ze net zo goed aan spelers geven die er wel wekelijks bij zijn.
En die pegels, ja die krijgen we natuurlijk nooit terug. Maar dat is een kwestie van je wonden likken, en doorgaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Dat van Aissati begrijp ik echt niet. Hij is toch geen steek minder dan Lodeiro? Die komt nog eens van buiten de EU ook. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 09:35 schreef Ikke_tikkie het volgende:Hmz, vind het allemaal wat ver gaan. Die jongens zijn genoeg vernederd lijkt mij. Buiten dat, wie gaat er überhaupt nog over de brug komen met pegels voor jongens die in een tweede elftal spelen? Ik ben het volstrekt met je eens, Ikke_tikkie. Het was voor iedereen toch al duidelijk dat die twee jongens niet (meer) aan spelen in het eerste toe zouden komen. Ik vind het daarom onnodig om dat nog eens te accentueren met deze verbanning. Het lijkt me eerder, dat Frank de Boer het kennelijk nodig vindt om spierballengedrag tentoon te spreiden. Inderdaad, wat je schrijft, een nieuwe vernedering. En ja, de eventuele te genereren transfergelden laat Ajax kennelijk koud. Die jongens brengen vanaf nu helemaal niks meer op, maar kosten Ajax een giga-bedrag aan salarissen. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Ik ben het juist totaal niet eens met Pietje en ikke_tikke.
Het is niet persoonlijk gericht, maar je bent met een traject bezig. Korte termijn en lange termijn. Personen die daar geen rol in hebben behoren daar ook niet bij te zitten.
Sterker, dat kan alleen maar negatieve bijeffecten hebben.
geen vernedering dus. Eerder een bevrijding voor alle spelers incl Ham. en Ais. al zullen ze dat zelf nu niet zien.
Waardevermindering? hmmm....je zet jezelf op achterstand bij evt. onderhandeling ja. maar geen waardevermindering. Ze doen hetzelfde trainingsarbeid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door eSCee -- |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 11:57 schreef Pietje1 het volgende:Dat van Aissati begrijp ik echt niet. Hij is toch geen steek minder dan Lodeiro? Die komt nog eens van buiten de EU ook. Los van het feit dat ik persoonlijk weinig van Lodeiro kan zeggen weet ik wel 1 ding.
We hebben m al een tijdje. Hij heeft praktisch nooit gespeeld, daarom ken ik m ook niet. Maar hij is wél al tijd bij het nationaal team van uruguay geweest...Nou ja...dat zegt toch wel iets hoor.. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 14:27 schreef eSCee het volgende:[..] Los van het feit dat ik persoonlijk weinig van Lodeiro kan zeggen weet ik wel 1 ding. We hebben m al een tijdje. Hij heeft praktisch nooit gespeeld, daarom ken ik m ook niet. Maar hij is wél al die tijd bij het nationaal team van uruguay geweest...Nou ja...dat zegt toch wel iets hoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 11:57 schreef Pietje1 het volgende:Dat van Aissati begrijp ik echt niet. Hij is toch geen steek minder dan Lodeiro? Die komt nog eens van buiten de EU ook. Lodeiro is toch echt vaste waarde in de selectie van het zeer succesvolle Urugay, hij heeft enkel de pech dat hij een aantal pittige kleine blessures heeft gehad, toch zit hij nu wekelijks bij de selectie en is het een groot talent.
Aissati is gewoon compleet mislukt.. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 14:27 schreef eSCee het volgende:[..] Los van het feit dat ik persoonlijk weinig van Lodeiro kan zeggen weet ik wel 1 ding. We hebben m al een tijdje. Hij heeft praktisch nooit gespeeld, daarom ken ik m ook niet. Maar hij is wél al tijd bij het nationaal team van uruguay geweest...Nou ja...dat zegt toch wel iets hoor.. Nou dat vind ik helemaal niets zeggen. Hij kan goed genoeg zijn voor Uruguay, maar is hij beter dan Aissati? Dat betwijfel ik. volgens mij heeft ajax nu ook niet zoveel reserves dat het met geld kan smijten en wat er nu gebeurt met Aissati en El Ham is gewoon kapitaalvernietiging. Waarom iemand uit een ver land halen die duur betaald is terwijl je een gelijkwaardige speler in je slelectie hebt lopen die niet mag spelen? |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
Issi vond ik nooit slecht...Maar wel hebben nu echt betere dan vooheen met Eriksen,Serero,Rits,Fischer, als veel betere Talenten
Uit de Psv jeugd komen niet zoveel goede spelers voor op uitzonderingen als Affelay,En natuurlijk Huntelaar maar dat zagen ze zelf dan weer niet
El Hamdoui is een plaag geweest voor Ajax is geen echte Ajax speler stoorzender nummer1 daar moeten we snel van af |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 14:32 schreef Pietje1 het volgende:[..] Nou dat vind ik helemaal niets zeggen. Hij kan goed genoeg zijn voor Uruguay, maar is hij beter dan Aissati? Dat betwijfel ik. volgens mij heeft ajax nu ook niet zoveel reserves dat het met geld kan smijten en wat er nu gebeurt met Aissati en El Ham is gewoon kapitaalvernietiging. Waarom iemand uit een ver land halen die duur betaald is terwijl je een gelijkwaardige speler in je slelectie hebt lopen die niet mag spelen? Al met al, volgens mij heeft Aissati fit alleen tegen NAC een keer leuk gespeeld. Deze jongen heeft de stap van talent naar goede speler nooit waargemaakt.
Lodeiro zal t waarschijnlijk ook niet redden, maar ik weet wel bijna zeker dat hij beter is dan aissati.
Je kan nu Aissati en el ham bij de selectie houden, maar t gaat ook om balans.
laten we wel wezen, ik betreur t dat t met el ham niet is gelukt. en achteraf is elke mislukte speler kapitaalvernietiging, dus zij ook. maar dat is nakaarten |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 15:12 schreef londsdale-xxx- het volgende:Issi vond ik nooit slecht...Maar wel hebben nu echt betere dan vooheen met Eriksen,Serero,Rits,Fischer, als veel betere Talenten Uit de Psv jeugd komen niet zoveel goede spelers voor op uitzonderingen als Affelay,En natuurlijk Huntelaar maar dat zagen ze zelf dan weer niet El Hamdoui is een plaag geweest voor Ajax is geen echte Ajax speler stoorzender nummer1 daar moeten we snel van af el Ham heeft ons ook de CL in geschopt en aardig wat goals gemaakt vorig jaar.
Ik blijf het vreemd vinden dat ik, op mijn werk, smiddags om 12:00 uur hoor dat Hamdaoui niet speelt tegen AC Milan en El Hamdaoui hoort het zelf pas om 18:00 uur.
het moet toch niet moeilijk zijn om te ontdekken wie er heeft gelekt bij ajax.
Hier zou ik ook pisnijdig om zijn, en dan heb ik de minder temperamentvolle Nederlandse cultuur. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 15:22 schreef eSCee het volgende:[..] el Ham heeft ons ook de CL in geschopt en aardig wat goals gemaakt vorig jaar. Ik blijf het vreemd vinden dat ik, op mijn werk, smiddags om 12:00 uur hoor dat Hamdaoui niet speelt tegen AC Milan en El Hamdaoui hoort het zelf pas om 18:00 uur. het moet toch niet moeilijk zijn om te ontdekken wie er heeft gelekt bij ajax. Hier zou ik ook pisnijdig om zijn, en dan heb ik de minder temperamentvolle Nederlandse cultuur. daarvoor al was hij een plaaggeest in de groep al scoorde idd 13 maar al scoorde hij er 30 zijn gedrag tegen Ajax en De boer waren rond uti belachelijk Ajax onwaardig!!!mijn spaanse vriendin is temperament hij is gewoon ontfatsoenlijk brutaal geen respect voor niks...Of wil je zeggen dat al die straatjochies die wijken verpesten ook temperamentvol zijn ;-)) dacht het niet he.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ah, daar hebben we de ware reden van je afkeer. Simpele PVV-ert dus. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: nee SP
Nederlanders die wijken verpesten mogen van mij ook meteen de cel in!ik vertel tog geen onwaarheid ik heb zelf wijken zien veranderen afgelopen 10jaar...veel door marrokaanse jeugd maar dat mag ik zeker niet zeggen???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door londsdale-xxx- -- |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
ik weet niet of hij daarvoor al vreemd gedrag had bij AJAX.
Ik weet wel dat ik niet alles geloof wat de pers zegt en zelf nadenk.
Los van zijn niet correcte benadering naar de trainer heeft AJAX hierin zeker fouten gemaakt. Tis spijtig dat er uiteindelijk een russische spits wordt gekocht, terwijl je een ervaren spits hebt bij Jong AJAX.
Maar goed.. dat zijn ook weer leermomenten |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 15:40 schreef eSCee het volgende:ik weet niet of hij daarvoor al vreemd gedrag had bij AJAX. Ik weet wel dat ik niet alles geloof wat de pers zegt en zelf nadenk. Los van zijn niet correcte benadering naar de trainer heeft AJAX hierin zeker fouten gemaakt. Tis spijtig dat er uiteindelijk een russische spits wordt gekocht, terwijl je een ervaren spits hebt bij Jong AJAX. Maar goed.. dat zijn ook weer leermomenten voor die periode van wedstrijd Milan tis een stoorzender in een groep vooral in een groep die elke keer moet presteren is hij profesioneel genoeg!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 14:32 schreef Pietje1 het volgende:[..] Nou dat vind ik helemaal niets zeggen. Hij kan goed genoeg zijn voor Uruguay, maar is hij beter dan Aissati? Dat betwijfel ik. volgens mij heeft ajax nu ook niet zoveel reserves dat het met geld kan smijten en wat er nu gebeurt met Aissati en El Ham is gewoon kapitaalvernietiging. Waarom iemand uit een ver land halen die duur betaald is terwijl je een gelijkwaardige speler in je slelectie hebt lopen die niet mag spelen? de Boer vind hem beter dan Aissati, dat is toch het enige dat telt?? Het verbannen van Aissati heeft volgens mij uitsluitend te maken met het ontbreken van de juiste kwaliteiten bij Aissati (volgens de Boer).
Jou mening is dat ze gelijkwaardig zijn, mijn mening is dat Aissatie de schoenen van Lodeiro nog niet mag poetsen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 15:12 schreef londsdale-xxx- het volgende:Issi vond ik nooit slecht...Maar wel hebben nu echt betere dan vooheen met Eriksen,Serero,Rits,Fischer, als veel betere Talenten Uit de Psv jeugd komen niet zoveel goede spelers voor op uitzonderingen als Affelay,En natuurlijk Huntelaar maar dat zagen ze zelf dan weer niet El Hamdoui is een plaag geweest voor Ajax is geen echte Ajax speler stoorzender nummer1 daar moeten we snel van af Bij PSv komen nu wel een redelijk aantal grote talenten door. Labyad is bijvoorbeeld erg goed.. En volgens mij heeft Ajax ook wel eens niet het talent gezien bij bepaalde spelers waar ze nu spijt van hebben.. |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
El hamlap was gewoon een slechte aankoop. Dit is niet de juiste ajax spits. Aissati is een ander verhaal. Volgens mij kan ajax hem nog best goed gebruiken. Natuurlijk voor de basis komt die tekort. Maar ik zou hem graag op de bank zien zitten. Bij vitesse deed die het namelijk erg goed. Jammer dat hij hier niet de kans krijgt zich te bewijzen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 19:50 schreef Love-Ajax. het volgende:El hamlap was gewoon een slechte aankoop. Dit is niet de juiste ajax spits. Aissati is een ander verhaal. Volgens mij kan ajax hem nog best goed gebruiken. Natuurlijk voor de basis komt die tekort. Maar ik zou hem graag op de bank zien zitten. Bij vitesse deed die het namelijk erg goed. Jammer dat hij hier niet de kans krijgt zich te bewijzen. Voor wie zou hij op de bank moeten dan?? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 18:57 schreef remco k het volgende:[..] Bij PSv komen nu wel een redelijk aantal grote talenten door. Labyad is bijvoorbeeld erg goed.. En volgens mij heeft Ajax ook wel eens niet het talent gezien bij bepaalde spelers waar ze nu spijt van hebben.. Noem jij eens alle talenten van psv op die ze hebben voortgebracht, ik zelf ken alleen Afelay, Bakkal, Labyad(is nog niet helemaal doorgebroken, maar al wel een tijd op weg) en tamata(lees labyad). Ajax heeft dan bijvoorbeeld met elia en narsingh een fout gemaakt, maar weet je er veel meer? daarnaast brengt ajax nog steeds veel spelers voort, veel meer dan ze er wegsturen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 19:50 schreef Love-Ajax. het volgende:El hamlap was gewoon een slechte aankoop. Dit is niet de juiste ajax spits. Aissati is een ander verhaal. Volgens mij kan ajax hem nog best goed gebruiken. Natuurlijk voor de basis komt die tekort. Maar ik zou hem graag op de bank zien zitten. Bij vitesse deed die het namelijk erg goed. Jammer dat hij hier niet de kans krijgt zich te bewijzen. ham was zeker niet een goede aankoop in de huidige tijd, maar toen patzak hier nog was, was hij juist een goede aankoop(met suarez was hij juist HET droomduo en iedereen was enthousiast erover, want met die 2 werden we makkelijk kampioen enz.) maar toen de boer kwam veranderde de speelwijze, hoe hij moest spelen enz. Toen was hij juist weer een slechte aankoop voor die tijd! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 20:11 schreef Ajx het volgende:[..] Noem jij eens alle talenten van psv op die ze hebben voortgebracht, ik zelf ken alleen Afelay, Bakkal, Labyad(is nog niet helemaal doorgebroken, maar al wel een tijd op weg) en tamata(lees labyad). Ajax heeft dan bijvoorbeeld met elia en narsingh een fout gemaakt, maar weet je er veel meer? daarnaast brengt ajax nog steeds veel spelers voort, veel meer dan ze er wegsturen. Ik post dat er nu spelers gaan doorkomen, niet dat dit al het geval was. er spelen nu in de A1 en Jong PSV een aantal spelers die zeker het eerste kunnen gaan halen..Natuurlijk hangt alles nog wel van de trainer af of ze het gaan halen. Ajax heeft veel spelers als niet goed genoeg bevonden, zelfs Messi is door bij Ajax aangeboden een aantal maanden voordat hij naar Barca ging en Ajax wou hem niet hebben i.v.m. zijn fysieke gesteldheid, Ajax kon Suarez al op jonge leeftijd ophalen maar de leiding vond hem nog niet goed genoeg ondanks een positief scoutingsrapport. Het gaat niet alleen om het wegsturen van spelers maar ok de kansen die het heeft gemist met veel spelers.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Bij psv lopen wel vaker een heleboel talenten(spreek uit eigen ervaring) die het gewoon absoluut niet redden, en dat gebeurt veel vaker! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 20:49 schreef Ajx het volgende:Bij psv lopen wel vaker een heleboel talenten(spreek uit eigen ervaring) die het gewoon absoluut niet redden, en dat gebeurt veel vaker! Dat is bij ons ook zo, 95% haalt het eerste nooit.. |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
quote: Voor Serero of Lodeiro. Het zijn goede voetballers maar ik vind ze nog niet zo goed als aissatie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beide spelers zijn nu al verder dan Aissati en gelukkig vind de Boer dat ook anders had hij wel voor Aissati gekozen.. |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 20:16 schreef Ajx het volgende:[..] ham was zeker niet een goede aankoop in de huidige tijd, maar toen patzak hier nog was, was hij juist een goede aankoop(met suarez was hij juist HET droomduo en iedereen was enthousiast erover, want met die 2 werden we makkelijk kampioen enz.) maar toen de boer kwam veranderde de speelwijze, hoe hij moest spelen enz. Toen was hij juist weer een slechte aankoop voor die tijd! Dat klopt, maar ajax had absoluut niet het droomduo. Allebei waren het geen aanspeelpunten. Ze wouden allebei de bal komen halen en zelf acties maken terwijl de bal juist moest worden afgespeeld. Door El Hamlap kwam de Jong niet meer bij het gewenste niveau van het seizoen ervoor onder Pantelic. Ook Suarez kwam niet meer bij het gewenste niveau. Hij scoorde steeds minder. |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 21:11 schreef remco k het volgende:Beide spelers zijn nu al verder dan Aissati en gelukkig vind de Boer dat ook anders had hij wel voor Aissati gekozen.. Aissati kan gewoon nog steeds een bruikbare speler zijn. Jammer dat hij helemaal is verbannen naar jong ajax. Had hem anders wel nog willen zien in de selectie waar Mats Rits wel staat, terwijl ik aissati beter vind dan Rits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 21:25 schreef Love-Ajax. het volgende:[..] Aissati kan gewoon nog steeds een bruikbare speler zijn. Jammer dat hij helemaal is verbannen naar jong ajax. Had hem anders wel nog willen zien in de selectie waar Mats Rits wel staat, terwijl ik aissati beter vind dan Rits. Rits is bij de A1 geposteerd toch.. |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 21:08 schreef Love-Ajax. het volgende:[..] Voor Serero of Lodeiro. Het zijn goede voetballers maar ik vind ze nog niet zo goed als aissatie. Sorry ? Serero niet beter als Aissati ???????????????? je bent nie wijs.. je vind toch niet erg dat ik erg moest lachen om deze reactie ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 21:25 schreef Love-Ajax. het volgende:[..] Aissati kan gewoon nog steeds een bruikbare speler zijn. Jammer dat hij helemaal is verbannen naar jong ajax. Had hem anders wel nog willen zien in de selectie waar Mats Rits wel staat, terwijl ik aissati beter vind dan Rits. ah nu ook beter als rits.. aissati lover blijkbaar.. wat heeft aissati laten zien bij Ajax/vitesse ??? vrijweinig vind ik |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 21:32 schreef nummer10 het volgende:[..] ah nu ook beter als rits.. aissati lover blijkbaar.. wat heeft aissati laten zien bij Ajax/vitesse ??? vrijweinig vind ik Op z'n eigen goal na dan :P |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 21:31 schreef nummer10 het volgende:[..] Sorry ? Serero niet beter als Aissati ???????????????? je bent nie wijs.. je vind toch niet erg dat ik erg moest lachen om deze reactie ? Ik vind Serero zeker een goeie voetballer, maar vind zelf aissati beter. En je mag er best om lachen, iedereen zijn eigen mening. |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 21:32 schreef nummer10 het volgende:[..] ah nu ook beter als rits.. aissati lover blijkbaar.. wat heeft aissati laten zien bij Ajax/vitesse ??? vrijweinig vind ik Aissati vind ik verder dan rits ja, aissati is ook meer ervaren. Rits is pas 16 jaar en zal later waarschijnlijk verder komen dan Aissati, dat klopt. Geen 1 speler speelt elke wedstrijd goed. Maar als je gaat kijken over het gehele seizoen heeft die het goed gedaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 21:44 schreef Love-Ajax. het volgende:[..] Aissati vind ik verder dan rits ja, aissati is ook meer ervaren. Rits is pas 16 jaar en zal later waarschijnlijk verder komen dan Aissati, dat klopt. Geen 1 speler speelt elke wedstrijd goed. Maar als je gaat kijken over het gehele seizoen heeft die het goed gedaan. Maar nog nooit goed gedaan bij een topclub.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Heeft ie een serieuze kans gehad dan? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 21:19 schreef Love-Ajax. het volgende:[..] Dat klopt, maar ajax had absoluut niet het droomduo. Allebei waren het geen aanspeelpunten. Ze wouden allebei de bal komen halen en zelf acties maken terwijl de bal juist moest worden afgespeeld. Door El Hamlap kwam de Jong niet meer bij het gewenste niveau van het seizoen ervoor onder Pantelic. Ook Suarez kwam niet meer bij het gewenste niveau. Hij scoorde steeds minder. Dat dacht iedereen in het begin wel heh, toen waren we met die 2 gewoon kampioen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Iedereen???? Nou sorry, maar ik heb zijn komst nooit begrepen. Dus van mij mag hij ook zo weer opbokken! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laat FRANK zijn gang gaan... |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote: eens hij weet wat te doen, zo weinig trainerservaring en nu al zo veel bereikt |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 20:11 schreef Ajx het volgende:[..] Noem jij eens alle talenten van psv op die ze hebben voortgebracht, ik zelf ken alleen Afelay, Bakkal, Labyad(is nog niet helemaal doorgebroken, maar al wel een tijd op weg) en tamata(lees labyad). Ajax heeft dan bijvoorbeeld met elia en narsingh een fout gemaakt, maar weet je er veel meer? daarnaast brengt ajax nog steeds veel spelers voort, veel meer dan ze er wegsturen. precies
Labyad,Ojo dat zijn voor mij de nieuwe Sno,VD Heijden net niet goed genoeg
Kijk naar het nederlands elftal wie er uit de Ajax Jeugd komt
Stekelenburg,VD Wiel,Heitingha,N De Jong,VD Vaart,Sneijder Elia komt ook uit de Jeugd van Ajax Babel zit er nu ff niet bij de lichting van 1995 was nog dominanter aanwezig in Oranje dat was bijna Ajax... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 15:55 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] precies Labyad,Ojo dat zijn voor mij de nieuwe Sno,VD Heijden net niet goed genoeg Kijk naar het nederlands elftal wie er uit de Ajax Jeugd komt Stekelenburg,VD Wiel,Heitingha,N De Jong,VD Vaart,Sneijder Elia komt ook uit de Jeugd van Ajax Babel zit er nu ff niet bij de lichting van 1995 was nog dominanter aanwezig in Oranje dat was bijna Ajax... Labyad is van een andere categorie dan Ojo. Ik durf te stellen dat Labyad op zijn 18de verder is dan Afellay op die leeftijd. Depay, Locadia en Zoet zijn ook grote talenten, waar we straks meer van gaan zien. Het is een gegeven dat Ajax al heel vroeg de focus op het opleiden en PSV op het scouten had gericht. PSV is vrij laat meer gaan investeren in de jeugdopleiding. Zo een proces vergt tijd en het resultaat komt pas jaren later. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 16:45 schreef PSVMocro het volgende:[..] Labyad is van een andere categorie dan Ojo. Ik durf te stellen dat Labyad op zijn 18de verder is dan Afellay op die leeftijd. Depay, Locadia en Zoet zijn ook grote talenten, waar we straks meer van gaan zien. Het is een gegeven dat Ajax al heel vroeg de focus op het opleiden en PSV op het scouten had gericht. PSV is vrij laat meer gaan investeren in de jeugdopleiding. Zo een proces vergt tijd en het resultaat komt pas jaren later. Ik zou de eerste zijn om het toe te geven als ik mis zit maar ik zie het nog niet dat Labyad beter is dan Affelay
En er zit nu zeker een betere lichting aan te komen en Zoet is zeker goed misschien in potentie even of beter dan Cilessen en Vermeer..of juist niet dat is soms het moeilijke aan jonge Keepers Dat zie je ook bij Krul jarenlang wacht iedereen erop wanneer breekt tie nu echt door wanneer komt zijn talent eruit.. Dit jaar lijkt het dan te komen,..Keepers moeten meer op hun bek vallen dan andere spelers meer ervaring hebben tot dat ze echt sterk in hun goal staan |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 19:38 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] Ik zou de eerste zijn om het toe te geven als ik mis zit maar ik zie het nog niet dat Labyad beter is dan Affelay En er zit nu zeker een betere lichting aan te komen en Zoet is zeker goed misschien in potentie even of beter dan Cilessen en Vermeer..of juist niet dat is soms het moeilijke aan jonge Keepers Dat zie je ook bij Krul jarenlang wacht iedereen erop wanneer breekt tie nu echt door wanneer komt zijn talent eruit.. Dit jaar lijkt het dan te komen,..Keepers moeten meer op hun bek vallen dan andere spelers meer ervaring hebben tot dat ze echt sterk in hun goal staan Labyad is op zijn leeftijd volwassener in zijn spel, beter schot, meer overzicht, feller in duels, in de passing zeker niet minder. Afellay was frivoler, explosiever, kon beter een mannetje passeren, maar liet in defensief opzicht steken vallen. Waarbij Afellay ook nog eens in een topelftal debuteerde met Cocu en Van Bommel aan zijn zijde. Labyad zal straks sowieso pas echt tot bloei komen op het middenveld, daar waar Afellay meteen op zijn favoriete plek kon spelen. Labyad moet noodgedwongen op rechts spelen.
Bij alle talenten moet je uiteindelijk afwachten waar hun plafond ligt, dat is niet alleen bij keepers het geval. Veel komt ook op het mentale gedeelte aan. Kijk naar Aissati om toch ontopic te blijven. Technisch gezien was hij op 17-jarige leeftijd een toptalent, maar geen geduld en ook geen mentale weerbaarheid. Bij een teleurstelling meteen opgeven ipv harder te werken voor zijn kans. Op de trainingen moet je het laten zien en vervolgens je kans grijpen tijdens de wedstrijden. In principe is het gewoon een gegeven dat als je beter bent dan je concurrenten, de trainer altijd voor jou zal kiezen. Misschien dat het om wat voor reden dan ook niet klikt met één trainer, maar het kan toch niet zo zijn dat al die Ajax en PSV trainers blind zijn door Aissati geen basisplek te geven. Zeker niet een trainer als De Boer die graag gebruik maakt van talenten. |
|
|
|