BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui & Aissati verbannen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 09 september 2011 - 06:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

El Hamdaoui verbannen (De Telegraaf)

londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - zaterdag 10 september 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 19:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Labyad is op zijn leeftijd volwassener in zijn spel, beter schot, meer overzicht, feller in duels, in de passing zeker niet minder. Afellay was frivoler, explosiever, kon beter een mannetje passeren, maar liet in defensief opzicht steken vallen. Waarbij Afellay ook nog eens in een topelftal debuteerde met Cocu en Van Bommel aan zijn zijde. Labyad zal straks sowieso pas echt tot bloei komen op het middenveld, daar waar Afellay meteen op zijn favoriete plek kon spelen. Labyad moet noodgedwongen op rechts spelen.

Bij alle talenten moet je uiteindelijk afwachten waar hun plafond ligt, dat is niet alleen bij keepers het geval. Veel komt ook op het mentale gedeelte aan. Kijk naar Aissati om toch ontopic te blijven. Technisch gezien was hij op 17-jarige leeftijd een toptalent, maar geen geduld en ook geen mentale weerbaarheid. Bij een teleurstelling meteen opgeven ipv harder te werken voor zijn kans. Op de trainingen moet je het laten zien en vervolgens je kans grijpen tijdens de wedstrijden. In principe is het gewoon een gegeven dat als je beter bent dan je concurrenten, de trainer altijd voor jou zal kiezen. Misschien dat het om wat voor reden dan ook niet klikt met één trainer, maar het kan toch niet zo zijn dat al die Ajax en PSV trainers blind zijn door Aissati geen basisplek te geven. Zeker niet een trainer als De Boer die graag gebruik maakt van talenten.
ben het met je eens,alleen Keepers dat zijn tog andere gevallen
die hebben de jaren gewoon nodig om ervaring op te doen
Steek was altijd heel goed alleen laatste jaren pas is hij top geworden
Gomes was ook niet zo goed op zijn 17 a 20 ste jaar vergeleken met de tijd
in Eindhoven.de pad van keepers ligt meestal wel anders

Aissati is een geval apart ,op jonge leeftijd gebracht worden in een team
die presteerd in europa misschien dacht hij dat tie er al was..dat tie
niet meer dat ene stapje meer op training nodig had dan voorheen,
Bij Twente heb ik zijn beste wedstrijden gezien
Hij moest blij zijn met de aanbieding van Vitesse een van de hoogste
salarissen kon die krijgen..Jammer dat tie dat niet heeft gedaan
toont wel een beetje zijn karakter van hoog waan.
Hopelijk voor hem heeft tie deze fouten nodig om tot inkeer te komen
Utrecht zou wel wat voor hem zijn...

enne
Ik hoorde dat Psv plannen zou hebben voor nieuw stadion
ik ben vaak in eindhoven en het centrum maakt het nou juist zo mooi
dat daar opeens een stadion ligt die je tegen komt..vanuit de trein zie je hem al
bijna op je neus...zou wel zonde zijn...
baco74
 baco74 - woensdag 21 september 2011 - 08:47   quote  deeplink  
m1ezv4xa4uio.jpg m1ezv4xa2cit.jpg
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 september 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Lache!!!
marius
 marius - woensdag 21 september 2011 - 12:15   quote  deeplink  
hahaha
nora
 nora - woensdag 21 september 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Klopt,maar ik moet toegeven dat Aisati in zijn begintijd prachtige steekpasjes gaf en aanvallend toch wel een talent, alleen hij is er nooit gekomen en dat zal wel een mentale kwestie zijn,zonde maar hij zal a.s seizoen wel bij een subtopper komen en dan misschien daar de man worden,maar voor Ajax komt hij gewoon nog tekort en over Hammie is een goede voetballer maar niet geschikt voor Ajax en heeft ook een mentaal probleem ,en degene die dat niet ziet is stekeblind er zijn voorbeelden genoeg geweest en het is denk ik ook wel bekend in de voetbalwereled anders had hij wel weg geweest nou.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door nora --
Ajx
 Ajx - woensdag 21 september 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Aissati had de pech dat hij bij Ajax binnenkwam en toen in de voorbereiding gelijk geblesseerd raakte en 3-4 van het seizoen eruit lag, daarna ging het even goed. Toen kwam de trainerswissel(van Basten voor ten Cate) en vanaf toen is hij er nooit meer echt helemaal uitgekomen, wat toch wel jammer is. Maar niet getreurd heh, want we hebben zat andere (erg) goede voetballers voor die posities, zoals Eriksen, Lodeiro, Serero, de Jong, Rits enz.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 september 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:19 schreef Ajx het volgende:
Aissati had de pech dat hij bij Ajax binnenkwam en toen in de voorbereiding gelijk geblesseerd raakte en 3-4 van het seizoen eruit lag, daarna ging het even goed. Toen kwam de trainerswissel(van Basten voor ten Cate) en vanaf toen is hij er nooit meer echt helemaal uitgekomen, wat toch wel jammer is. Maar niet getreurd heh, want we hebben zat andere (erg) goede voetballers voor die posities, zoals Eriksen, Lodeiro, Serero, de Jong, Rits enz.
Huh trainerswissel??? Henk Ten Cate is op 8 oktober 2007 vertrokken bij Ajax en opgevolgd door interim-coach Adrie Koster, welke op zijn beurt op 1 juli 2008 weer is overgenomen door Marco. Marco heeft hem naar Ajax gehaald en vervolgens is hij geblesseerd geraakt tijdens een wedstrijd van Jong Ajax, ergens begin september 2008. Op 22 februari 2009 debuteerde hij na een afwezigheid van 6 maanden. Op 6 mei 2009 vertrok Marco en daarna is Aissati onder de nieuwe trainers geen vaste waarde meer geweest. Mede door zijn fysieke gesteldheid, waarvan Martin Jol vond dat hij niet sterk genoeg was.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 september 2011 - 17:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 17:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Huh trainerswissel??? Henk Ten Cate is op 8 oktober 2007 vertrokken bij Ajax en opgevolgd door interim-coach Adrie Koster, welke op zijn beurt op 1 juli 2008 weer is overgenomen door Marco. Marco heeft hem naar Ajax gehaald en vervolgens is hij geblesseerd geraakt tijdens een wedstrijd van Jong Ajax, ergens begin september 2008. Op 22 februari 2009 debuteerde hij na een afwezigheid van 6 maanden. Op 6 mei 2009 vertrok Marco en daarna is Aissati onder de nieuwe trainers geen vaste waarde meer geweest. Mede door zijn fysieke gesteldheid, waarvan Martin Jol vond dat hij niet sterk genoeg was.
Ik vroeg het me ook al af..
Boilesen
 Boilesen - woensdag 21 september 2011 - 18:33   quote  deeplink  
Aissati speelt wel heel erg goed in Jong Ajax, keertje meetrainen zou toch geen kwaad kunnen?
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Lodeiro en Serero zijn de toekomst..
marius
 marius - woensdag 21 september 2011 - 18:36   quote  deeplink  
ach als hij niet zoon kut zaakwaarnemer had dan speelde die nu lekker elke week bij vitesse en waren wij van hem af!!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 22 september 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 18:36 schreef marius het volgende:
ach als hij niet zoon kut zaakwaarnemer had dan speelde die nu lekker elke week bij vitesse en waren wij van hem af!!!!
Aissati heb ik niet zoveel problemen mee..
Mounir el H. wel..
joduh
 joduh - zaterdag 24 september 2011 - 14:11   quote  deeplink  
oprotte met die gasten man...gelijk...achterop de vuilniswagen mee laten draaien.....
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2011 - 14:21   quote  deeplink  
Waarom houden we dit topic nog alive.. de carrieres van beide spelers is toch ook dood..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 24 september 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 14:21 schreef remco k het volgende:
Waarom houden we dit topic nog alive.. de carrieres van beide spelers is toch ook dood..
+1
alibabba
 alibabba - zaterdag 24 september 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 14:11 schreef joduh het volgende:
oprotte met die gasten man...gelijk...achterop de vuilniswagen mee laten draaien.....
En jij bent de chauffeur..
nora
 nora - zaterdag 24 september 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Wat even zet ik mijn vuilnis ook even buiten!!
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 05 oktober 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 14:21 schreef remco k het volgende:
Blijkbaar zijn er nog debielen die El Hammie terugwillen nu IJskonijn geblesseerd is..
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 05 oktober 2011 - 13:41   quote  deeplink  
El hamdoui komt terug sterker dan ooit!
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 05 oktober 2011 - 13:42   quote  deeplink  
En wordt beste speler van de eredivisie
AFCAMylife
 AFCAMylife - woensdag 05 oktober 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:41 schreef Johnqqqq het volgende:
En daar geloof je zeker zelf in?
't is een goede voetballer maar we hebben veel goede voetballers in onze competitie!
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 05 oktober 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:44 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

En daar geloof je zeker zelf in?
't is een goede voetballer maar we hebben veel goede voetballers in onze competitie!
Is het niet bij Ajax is het wel voor een andere club
Hij lacht zich rot nu al die tonnen iedere maand!
En hoeft er helemaal niets voor te doen.

Neem een voorbeeld aan manchester city hoe die met tevez omgaan en die hebben toch iets meer geld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Johnqqqq --
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 05 oktober 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
matrix_red_blue_pill.jpg
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 05 oktober 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:42 schreef Johnqqqq het volgende:
En wordt beste speler van de eredivisie
Misschien ben je een Ajacied en dat kan ik best respecteren, maar als je zulke onzin blijft uitkramen.. dan ben ik geneigd om me bij FSideVak aan te sluiten..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 05 oktober 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
In welke dromenland leef jij op dit moment?? Of heb je teveel geblowd???
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 05 oktober 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:50 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

In welke dromenland leef jij op dit moment?? Of heb je teveel geblowd???
beiden
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 05 oktober 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:50 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

beiden
Kap dan met je gezeik over El Hamlap!! Die gozer heeft meerdere kansen gehad en het is nu wel klaar met die Kebabvreter! Optyfen met die gozer!! Is ons prachtige shirt niet waard!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 05 oktober 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 13:54 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Kap dan met je gezeik over El Hamlap!! Die gozer heeft meerdere kansen gehad en het is nu wel klaar met die Kebabvreter! Optyfen met die gozer!! Is ons prachtige shirt niet waard!!
hallejlujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 05 oktober 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Hammie, heb jij een masker op....
oh nee....het is je tyfuskop!

OPROTTEN met die vieze handen over je gezicht aaiende kutkop!!!!!!!!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 oktober 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 19:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Hammie, heb jij een masker op....
oh nee....het is je tyfuskop!

OPROTTEN met die vieze handen over je gezicht aaiende kutkop!!!!!!!!!!!!!
+ 1100 opbokken met die rifrukker.........pleur hem maar in de Weesper trekvaart
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 05 oktober 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 20:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

+ 1100 opbokken met die rifrukker.........pleur hem maar in de Weesper trekvaart
Mag ik dat doen, please??? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 oktober 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 20:58 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Mag ik dat doen, please??? ;-)
Samen??????
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 oktober 2011 - 21:01   quote  deeplink  
voor mijn part verbannen ze al die marokanen...hehe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 oktober 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:01 schreef verbrande harry het volgende:
Alweer + 1100........gaat goed vanavond
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 05 oktober 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 20:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Samen??????
Deal, zoeken we wel een stuk uit waar toevallig een grote steen op de bodem ligt!! Zodat ie er met zijn kop vol op klapt!! ;-)
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 05 oktober 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alweer + 1100........gaat goed vanavond
jep...
dege
 dege - woensdag 05 oktober 2011 - 21:04   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/133380/De_Boer_laat_Janssen_op_positie_en_El_Hamdaoui_buiten_selectie
Trainer Frank de Boer is voorlopig niet van plan om iets te veranderen aan zijn selectie. Ondanks de blessure van Kolbeinn Sigthórsson blijft Mounir El Hamdaoui bij Jong Ajax. Daarnaast zal de positie van Theo Janssen niet veranderen.

"Janssen weet zelf ook dat hij dominanter kan spelen dan dat hij tot nu toe heeft gedaan", vertelt De Boer aan Voetbal International. "Xabi Alonso is bij Real Madrid hetzelfde type speler en die vult het met twee vingers in de neus in. Dat moet Theo met zijn kwaliteiten ook kunnen. Theo is gelukkig stoïcijns genoeg om zich niet door alle kritiek te laten beïnvloeden. De kritiek vind ik ook overdreven. Bij een slecht resultaat moet men niet alles maar bij Theo op het bord gooien. Het gaat om samenspel."

"Zo moeten de voorhoedespelers beter anticiperen op zijn kwaliteiten. Als Theo op zijn positie opendraait, weet je dat hij een dieptepass kan en wil geven. Dus zodra Theo de bal krijgt moeten de voorhoedespelers zich al aanbieden of de diepte zoeken. Ik geloof er heilig in dat Theo op deze positie van grote waarde kan zijn." Janssen blijft op zijn positie, ook El Hamdaoui blijft op zijn 'plek'. De spits is uit de selectie gezet en zal dat ook blijven.

"Ik heb bewust gekozen voor de verwijdering van Mounir uit de selectie en daar sta ik nog steeds achter. Ik moet het groepsproces bewaken. Als daar op wat voor manier dan ook aan getornd wordt, ben je nog veel verder van huis. Het zou goed zijn als we in de winterstop tot een oplossing komen. Dan doel ik op een verkoop. Want hier heeft niemand wat aan. Het speelt in mijn beleving ook geen rol meer. Ik ben verder gegaan met andere spelers en daar richt ik me op."

El hamdaoui ben ik met De Boer eens, het verhaal van Janssen totaal niet en ben ik dus ook eigenlijk teleurgesteld over dat hij niet wil wijken van de positie ten behoeve van Janssen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 oktober 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Hey Johnqqqq ben jij misschien londsdale-xxx- omdat jij ook zo achterlijk posts ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 oktober 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:04 schreef dege het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/133380/De_Boer_laat_Janssen_op_positie_en_El_Hamdaoui_buiten_selectie
Trainer Frank de Boer is voorlopig niet van plan om iets te veranderen aan zijn selectie. Ondanks de blessure van Kolbeinn Sigthórsson blijft Mounir El Hamdaoui bij Jong Ajax. Daarnaast zal de positie van Theo Janssen niet veranderen.

"Janssen weet zelf ook dat hij dominanter kan spelen dan dat hij tot nu toe heeft gedaan", vertelt De Boer aan Voetbal International. "Xabi Alonso is bij Real Madrid hetzelfde type speler en die vult het met twee vingers in de neus in. Dat moet Theo met zijn kwaliteiten ook kunnen. Theo is gelukkig stoïcijns genoeg om zich niet door alle kritiek te laten beïnvloeden. De kritiek vind ik ook overdreven. Bij een slecht resultaat moet men niet alles maar bij Theo op het bord gooien. Het gaat om samenspel."

"Zo moeten de voorhoedespelers beter anticiperen op zijn kwaliteiten. Als Theo op zijn positie opendraait, weet je dat hij een dieptepass kan en wil geven. Dus zodra Theo de bal krijgt moeten de voorhoedespelers zich al aanbieden of de diepte zoeken. Ik geloof er heilig in dat Theo op deze positie van grote waarde kan zijn." Janssen blijft op zijn positie, ook El Hamdaoui blijft op zijn 'plek'. De spits is uit de selectie gezet en zal dat ook blijven.

"Ik heb bewust gekozen voor de verwijdering van Mounir uit de selectie en daar sta ik nog steeds achter. Ik moet het groepsproces bewaken. Als daar op wat voor manier dan ook aan getornd wordt, ben je nog veel verder van huis. Het zou goed zijn als we in de winterstop tot een oplossing komen. Dan doel ik op een verkoop. Want hier heeft niemand wat aan. Het speelt in mijn beleving ook geen rol meer. Ik ben verder gegaan met andere spelers en daar richt ik me op."

El hamdaoui ben ik met De Boer eens, het verhaal van Janssen totaal niet en ben ik dus ook eigenlijk teleurgesteld over dat hij niet wil wijken van de positie ten behoeve van Janssen.
Het is om te janken...Janssen blijft op zijn oositie en dus Siem ook...kutzooi!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 05 oktober 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is om te janken...Janssen blijft op zijn oositie en dus Siem ook...kutzooi!
Niet te hard janken, anders moet de brandweer straks weer uitrukken vanwege een volgelopen kelder! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 oktober 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:08 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Niet te hard janken, anders moet de brandweer straks weer uitrukken vanwege een volgelopen kelder! ;-)
Whahahahahahaha heb ooit eens een topic geopend over Frankie........toen die net werdt aangesteld...........heeft me twee waarschuwingen en bijna een ban gekost............heeft een paar uur op het forum gestaan..........hehehehehe en iedereen schold me verrot hiero
joduh
 joduh - woensdag 05 oktober 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:04 schreef dege het volgende:

wat zegt frankie?????niet alles bij theo op zijn bordje gooien????whahahahahaha laat hem eens naar zijn eigen bordje kijken man........hij is de zwakke schakel zelf man.......

maar ff on topic!!!!!!!! el hamlul kan gewoon lekker de tering krijgen man....optiefen met die kwal!!!!!!!!!
joduh
 joduh - woensdag 05 oktober 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
+ 10920939899399393993939393393933939393999
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 05 oktober 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Respect ouwe!! Ben het 100% met je eens!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 06 oktober 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
+876598764875675894290483573486783975295883094658977569843765756347265984737468756985686509367465875086597569874646546578465086574650465716450981650864508640856407560456465084650868746515650786450640596450648465784650845046546565709465708416074659604650894658965065740601603608656566546589145864543650436859643895764897543564398678365957334578538768438963637853648764657834657843678365846584367836587346734684365743543659435746375345783457835765743657436869869494353969875639438548767843658368468743658946735737436557843765786

ben het wel met je eens ja!
baco74
 baco74 - donderdag 06 oktober 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 17:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

+876598764....etc.

Pas alsjeblieft je post ff aan,
nu moeten we de zolang de pagina duurt side-scrollen.
Ben nogal lui van nature en vind van boven naar beneden al een hele klus.
B.v.d.
ajax21
 ajax21 - donderdag 06 oktober 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 17:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

+876598764875675894290483573486783975295883094658977569843765756347265984737468756985686509367465875086597569874646546578465086574650465716450981650864508640856407560456465084650868746515650786450640596450648465784650845046546565709465708416074659604650894658965065740601603608656566546589145864543650436859643895764897543564398678365957334578538768438963637853648764657834657843678365846584367836587346734684365743543659435746375345783457835765743657436869869494353969875639438548767843658368468743658946735737436557843765786

Jezus man, spreek het nou eens uit!
baco74
 baco74 - donderdag 06 oktober 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2011 - 18:32 schreef ajax21 het volgende:

[..]

Jezus man, spreek het nou eens uit!
Moet je vooral quoten,
zo kan APIK aanpassen wat ie wil,
heeft zo al geen effect meer.
Maar goed, het eind van de pagina is bijna in zicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2011 door baco74 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 06 oktober 2011 - 20:31   quote  deeplink  
bla bla! Volgende pagina!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui & Aissati verbannen

0.0072560