|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
El Hamdaoui verbannen (De Telegraaf)
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zo snel mogelijk akkoord bereiken met Espanyol en die gozer vervolgens op de eerste de beste boot zetten en hem laten afvaren naar Spanje! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2011 - 20:32 schreef amsterdammer113 het volgende:Zo snel mogelijk akkoord bereiken met Espanyol en die gozer vervolgens op de eerste de beste boot zetten en hem laten afvaren naar Spanje! +1! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2011 - 20:32 schreef amsterdammer113 het volgende:Zo snel mogelijk akkoord bereiken met Espanyol en die gozer vervolgens op de eerste de beste boot zetten en hem laten afvaren naar Spanje! Yep.. met de zak van Sinterklaas is te laat... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Een vertrek van El Hamlap kan nooit te vroeg wezen!! ;-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Precies..
ik heb niet snel dat ik spelers afval maar dit is geen speler..
dit is een terrorist die ons Jodendom is binnengekomen door die rat Jol. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2011 - 13:42 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Precies.. ik heb niet snel dat ik spelers afval maar dit is geen speler.. dit is een terrorist die ons Jodendom is binnengekomen door die rat Jol. Whahahahahahaha!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2011 - 13:42 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Precies.. ik heb niet snel dat ik spelers afval maar dit is geen speler.. dit is een terrorist die ons Jodendom is binnengekomen door die rat Jol. hahahah thats true....... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Bespottelijke opmerking FsideVak. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Minder bespottelijk dan hoe dat figuur binnen onze club rondhangt als een echte bontkraagjongere |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Je kunt niet zomaar iemand terrorist noemen. Dat gaat veel te ver... zeker wanneer je daar ook nog eens het Jodendom aan verbindt. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2011 - 13:42 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Precies.. ik heb niet snel dat ik spelers afval maar dit is geen speler.. dit is een terrorist die ons Jodendom is binnengekomen door die rat Jol. gij spoort niet of wel jodendom "terrorist" denk na wat je zegt |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dit gaat niet meer over voetbal ?? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Bij El Hammie al lang niet meer.
enne.. context heren.. context.
Als je alles zo bloedserieus wilt nemen moet je maar 'fan' worden van FC Knudde ofzo |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Begin dan eens met die zelf aan te houden. ;-)
Mij is -maar jij bent misschien beter ingevoerd- nog steeds niet volledig duidelijk waarom beide heren dusdanig af hebben gedaan bij de Boer dat ze als een stel pupillen naar het tweede zijn verplaatst.
Tot die tijd moet ik steeds weer denken aan die Ajax docu uit 2000, waarin onderstaande kwal acteert:
Docu hier: http://www.geschiedenis24.nl/speler.program.7173104.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En wanneer je die docu toch kijkt, zie je meteen hoe gehaaid meneer Blind is/kan zijn. Zolang het maar niet z'n ongetalenteerde zoontje betreft dan... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Damn, had die docu al veel eerder weer eens moeten bekijken. Check wie er zo heerlijk mokkend rond Blind hangen bij de galgenwedstrijd van Jan Wouters als trainer/coach... |
|
|
|