BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax verwacht volle Arena in Champions League

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 09 september 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Ajax verwacht dat het de drie thuisduels in de groepsfase van de Champions League in een volle Arena afwerkt. De Amsterdamse club had vrijdag al ruim 40.000 passe-partouts verkocht. De regerend kampioen start zaterdagochtend met de verkoop van losse tickets voor de drie thuiswedstrijden. Supporters hebben geen clubcard nodig.

Ajax opent woensdag de groepsfase van de Champions League met een thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon. De formatie stuit verder op Dinamo Zagreb en Real Madrid. De ArenA biedt plaats aan ruim 50.000 bezoekers (ANP/Redactie)

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/2899740/2011/09/09/Ajax-verwacht-volle-Arena-in-Champions-League.dhtml
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 09 september 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Gaat goed dus met de kaartverkoop. Moet straks ook maar even een passe partout regelen voordat ik te laat ben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door Booya4Afca --
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 09 september 2011 - 15:22   quote  deeplink  
als het wil kan het meer dan 100.000 kaarten verkopen
uitbreiding stadion zou echt beter zijn financieel

worden wel weer mooie wedstrijden!!!
heb er veel vertrouwen in!!!
mijn stoeltje heb ik weer bezet iniedergeval

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door londsdale-xxx- --
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - vrijdag 09 september 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 15:22 schreef londsdale-xxx- het volgende:
als het wil kan het meer dan 100.000 kaarten verkopen
uitbreiding stadion zou echt beter zijn financieel

worden wel weer mooie wedstrijden!!!
heb er veel vertrouwen in!!!
mijn stoeltje heb ik weer bezet iniedergeval
Als je het stadion betaald en ervoor zorgt dat wedstrijden als Ajax - Graafschap ook 100.000 bezoekers trekt, dan is het goed ;-)
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 09 september 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 15:24 schreef Ajaxfan675 het volgende:

[..]

Als je het stadion betaald en ervoor zorgt dat wedstrijden als Ajax - Graafschap ook 100.000 bezoekers trekt, dan is het goed ;-)
als Ajax gewoon in te top blijft spelen en niet rond plaats 4 speelt
dan zullen supporters niet uit protest thuis blijven ;-)
80.000 is bijvb ook beter dan nu..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 09 september 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Ja inderdaad, laten we een stadion bouwen van 80.000 man!! Ik vind dat echt een superidee van Londsdale. Als de wedstrijden tegen europese top al zo snel over de toonbank gaan dan zal een wedstrijd tegen met alle respect RKC zo uitverkocht zijn denk ik!!!

On: Goede zaak dat het stadion afgeladen vol zal zijn tijdens de wedstrijden in de CL. Met een goede steun kan Ajax nog wel eens voor verassingen gaan zorgen!
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 09 september 2011 - 16:25   quote  deeplink  
Die plannen waren er ook uitbreiden naar 80.000 vooralsnog
van tafel geveegd...ik en andere Ajacieden weten dat Ajax
dat aantal kan aantrekken onderschat Ajax niet!!!elke keer worden
wedstrijden van tegen RKC erbij gehaald maar ook die gaan vol
snap het cynische van mensne niet..alsof elke wedstrijd van Milan
vol zit..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 09 september 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 16:25 schreef londsdale-xxx- het volgende:
Die plannen waren er ook uitbreiden naar 80.000 vooralsnog
van tafel geveegd...ik en andere Ajacieden weten dat Ajax
dat aantal kan aantrekken onderschat Ajax niet!!!elke keer worden
wedstrijden van tegen RKC erbij gehaald maar ook die gaan vol
snap het cynische van mensne niet..alsof elke wedstrijd van Milan
vol zit..
Inderdaad wedstrijden van AC of Inter zitten ook nooit vol. Deze wedstrijden brengen weinig centen in het laatje, maar je moet niet vergeten dat daar de uitzendrechten voor voetbalwedstrijden een stuk hoger liggen dus is dat financieel nog te overzien.

Bij Ajax gaat die 80.000 supporters gewoon niet lukken en als Ajacied moet je dat toch gaan inzien! Qua supportersaantallen moet je redelijkerwijs omhoog springen. Eerst 60.000 dan 65.000 en zo verder. Je kan niet gelijk een te groot risico nemen.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 09 september 2011 - 16:45   quote  deeplink  
dat zeiden ze ook toen we van De Meer dan de Arena gingen schiet niet op om
van 50 naar 60 en dan 65 te gaan elke keer weer verbouwen
Ajax is toe aan minimaal 80.0000

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door londsdale-xxx- --
lereeeen
 lereeeen - vrijdag 09 september 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 15:28 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

als Ajax gewoon in te top blijft spelen en niet rond plaats 4 speelt
dan zullen supporters niet uit protest thuis blijven ;-)
80.000 is bijvb ook beter dan nu..
Jij bent dus ook niet een echte supporter ,, Altijd achter ajax staan ookal spelen jupiler league ,, Plaats 1 altijd !,, maar als plaats vier word behaald ga ik altijd nog naar het stadion!

Ontopic wordt zaterdagochtend dus heel druk
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 09 september 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 16:45 schreef londsdale-xxx- het volgende:
dat zeiden ze ook toen we van De Meer dan de Arena gingen schiet niet op om
van 50 naar 60 en dan 65 te gaan elke keer weer verbouwen
En oordeel jij dat ze toe zijn aan minimaal 80.000 supporters of weet je dat zeker??? Ik kan namelijk nergens aantoonbare bewijzen of berichten vinden waaruit blijkt dat Ajax een stadion van 80.000 supporters echt nodig heeft? En verwijs hierbij niet naar berichten over aantallen supporters die Ajax bezit, want dat is nog steeds geen bewijs dat we een stadion van 80.000 supporters nodig hebben.
AFCA Montana
 AFCA Montana - vrijdag 09 september 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 16:45 schreef londsdale-xxx- het volgende:
100% eens die krijgen we met gemak vol en laten er dan tegen RKC 60.000 man zitten is nog goed toch
AFCA Montana
 AFCA Montana - vrijdag 09 september 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Weet je hoe groot de wachtrij voor de sfeervakken zijn
Als je die mensen die dus al op de wachtrij staan plaats geeft heb je al 65000 plaatsen gevuld
Meende ergens te lezen dat er ruim 15000 man in de wacht staan voor O.A. 410
lereeeen
 lereeeen - vrijdag 09 september 2011 - 18:10   quote  deeplink  
ajax moet de sfeervakken verdelen niet f-side en vak 410 aan de ene kant en aan de andere kant niks ,anders moet er nog maar een sfeervak komen , de nieuwe generatie bv
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 09 september 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 16:57 schreef AFCA Montana het volgende:
Weet je hoe groot de wachtrij voor de sfeervakken zijn
Als je die mensen die dus al op de wachtrij staan plaats geeft heb je al 65000 plaatsen gevuld
Meende ergens te lezen dat er ruim 15000 man in de wacht staan voor O.A. 410
Onthoud wel dat dit vaak al mensen zijn die een seizoenskaart hebben voor een ander vak of vaak middels een kaartje naar de wedstrijd gaan. Dat betekent dat deze kaarten weer vervallen en je dus nooit op 65000 man gaat uitkomen!
Divxion
 Divxion - vrijdag 09 september 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 18:12 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Onthoud wel dat dit vaak al mensen zijn die een seizoenskaart hebben voor een ander vak of vaak middels een kaartje naar de wedstrijd gaan. Dat betekent dat deze kaarten weer vervallen en je dus nooit op 65000 man gaat uitkomen!
vergeet niet dat er nu veel mensen geen seizoenkaart hebben omdat die mensen die niet op 410 kunnen hun gewoone seizoen kaart hebben.
80.000 kan Ajax aan dat zowiezo.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 09 september 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 18:19 schreef Divxion het volgende:

[..]

vergeet niet dat er nu veel mensen geen seizoenkaart hebben omdat die mensen die niet op 410 kunnen hun gewoone seizoen kaart hebben.
80.000 kan Ajax aan dat zowiezo.
Ja dat kan inderdaad, maar besef wel dat wedstrijden tegen De Graafschap en RKC nog niet de helft van het stadion zullen vullen! En daar begint het eigenlijk mee.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 09 september 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 18:10 schreef lereeeen het volgende:
ajax moet de sfeervakken verdelen niet f-side en vak 410 aan de ene kant en aan de andere kant niks ,anders moet er nog maar een sfeervak komen , de nieuwe generatie bv
Helemaal mee eens! Volgens mij ontstaat er nu weer een sfeervak op Noordzijde 2e ring. Kijken hoe die zich gaat voortzetten!
remco k
 remco k - vrijdag 09 september 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 16:18 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ja inderdaad, laten we een stadion bouwen van 80.000 man!! Ik vind dat echt een superidee van Londsdale. Als de wedstrijden tegen europese top al zo snel over de toonbank gaan dan zal een wedstrijd tegen met alle respect RKC zo uitverkocht zijn denk ik!!!

On: Goede zaak dat het stadion afgeladen vol zal zijn tijdens de wedstrijden in de CL. Met een goede steun kan Ajax nog wel eens voor verassingen gaan zorgen!
+1
Ajx
 Ajx - vrijdag 09 september 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 16:18 schreef amsterdammer113 het volgende:

We blijven gewoon in de ArenA heh, wordt nou net een echt Ajaxstadion! Daarnaast wil Ajax dat de hoeken en gracht dichtgaat(dan wordt de capaciteit ongeveer 66 000) dan zij we voorlopig ook wel even klaar. Ik vind wel dat Ajax het stadion in eigen beheer moet gaan nemen, dan worden de inkomsten ervan nog vele malen meer!!!

Ontopic: Natuurlijk zitten we vol, en met ook maar 50% van de sfeer van tegen twente winnen we gewoon van lyon en zagreb thuis, en gaan we het madrid ook moelijk maken!
Ajx
 Ajx - vrijdag 09 september 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

+1
Zuinig vandaag?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax verwacht volle Arena in Champions League

0.0060150