|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Geel start volgende week gesprekken over tien aflopende contracten (Feyenoordleven.nl)
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Van Geel start volgende week gesprekken over tien aflopende contracten Written by admin Posted september 9, 2011 at 17:34 Tegenover Edward van Cuilenborg van Megastad FM heeft Martin van Geel laten weten eind van volgende week de gesprekken te starten met het tiental Feyenoorders van wie het contract na volgend seizoen afloopt. Dit zijn naast de huurlingen Guidetti en Bakkal de volgende tien: Darley, Graafland, Swerts, Dani Fernandez, Ramsteijn, Mokotjo, Biseswar, Lamprou, Van Haaren en Schaken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
D. Fernandez, Ramsteijn, Biseswar verlengen de rest mag gaan van mij |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Nu dus nog een keer, haha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dubbel gevoel krijg ik erbij.. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Lekker dat hij daar al mee bezig is, zou lekker zijn als hij Bakkal weet vast te leggen, ben benieuwd of daar nog afspraken met psv over zijn gemaakt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 19:31 schreef hotjumper het volgende:Lekker dat hij daar al mee bezig is, zou lekker zijn als hij Bakkal weet vast te leggen, ben benieuwd of daar nog afspraken met psv over zijn gemaakt. hij is transfervrij na dit seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Het zou me niets verbazen als er nog wat extra voorwaarden aan de huur van Bakkal zitten voor het geval Feyenoord hem een contract gaat aanbieden aan het eind van zijn huur periode. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 20:22 schreef hotjumper het volgende:[..] Het zou me niets verbazen als er nog wat extra voorwaarden aan de huur van Bakkal zitten voor het geval Feyenoord hem een contract gaat aanbieden aan het eind van zijn huur periode. kan het me niet voorstellen, contract is contract toch? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja maar psv kan natuurlijk gezegd hebben, nou vooruit jullie mogen hem, zijn laatste seizoen bij ons, huren willen jullie hem daarna houden dan betalen jullie x euro als extra bonus... |
|
|
|