|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zoals jullie weten is Boudewijn bezig met veranderingen aan het HeadlinerForum. Laten wij hem een handje helpen en onze goede ideeën in deze topic deponeren. Misschien kan Boudewijn iets met onze suggesties!!
Plaats hier dus alleen suggesties en discussiër inhoudelijk over ideeën.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
- Mogelijkheid om PB's van bepaalde personen te blokken.
- Mogelijkheid om PB's te verwijderen!
- Kunnen zien wie online is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Android app van headliner en van het forum. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
* Bij het openen van een topic via Headliner.nl komt nu enkel de link naar het artikel erbij te staan, het zou makkelijker en netter zijn als het gehele artikel indien mogelijk onder de link geplaatst wordt.
* De berichtenteller mag van mij gesloten worden, niet iedereen hoeft te zien dat ik geen leven heb;-)
* Wat A'dammer zegt over het zien wie er online is, als aanvulling hierop zou het leuk zijn om te zien hoeveel gasten er online zijn per topic en zien per topic wie daar aanwezig is.
* Een mogelijke topic aanmaak ban, als iemand bijvoorbeeld 5 topics in een maand aanmaakt die tegen de regels zijn mag men een maand niet een topic openen.
* Maatregelen voor het offtopic posten, bijvoorbeeld bij 5 keer offtopic posten krijgt men een waarschuwing, bij de volgende 5 keer offtopicposten 1 dag niet posten, bij de daarop volgende keer 5 keer offtopic posten 2 dagen niet posten en zo iedere keer verdubbelen.
* Een actieve Moderator voor het Ajax forum. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Misschien voor iedereen een avatar?? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 18:43 schreef remco k het volgende:* Bij het openen van een topic via Headliner.nl komt nu enkel de link naar het artikel erbij te staan, het zou makkelijker en netter zijn als het gehele artikel indien mogelijk onder de link geplaatst wordt. * De berichtenteller mag van mij gesloten worden, niet iedereen hoeft te zien dat ik geen leven heb;-) * Wat A'dammer zegt over het zien wie er online is, als aanvulling hierop zou het leuk zijn om te zien hoeveel gasten er online zijn per topic en zien per topic wie daar aanwezig is. * Een mogelijke topic aanmaak ban, als iemand bijvoorbeeld 5 topics in een maand aanmaakt die tegen de regels zijn mag men een maand niet een topic openen. * Maatregelen voor het offtopic posten, bijvoorbeeld bij 5 keer offtopic posten krijgt men een waarschuwing, bij de volgende 5 keer offtopicposten 1 dag niet posten, bij de daarop volgende keer 5 keer offtopic posten 2 dagen niet posten en zo iedere keer verdubbelen. * Een actieve Moderator voor het Ajax forum. ik ben het met al je punten eens behalve je vijfde. ik vind het af en toe juist wel leuk als mensen offtopic posten. het zou misschien een betere maatregeling zijn als je bijvoorbeeld een waarschuwing zou krijgen als je 3 keer in één topic offtopic post |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Een knop, zodat je kan zien wat JEZELF als laatst hebt gepost (per topic) Ik moet vaak uren, dagen, weken, maanden..... terug kijken waar iemand op me reageerde. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 19:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Een knop, zodat je kan zien wat JEZELF als laatst hebt gepost (per topic) Ik moet vaak uren, dagen, weken, maanden..... terug kijken waar iemand op me reageerde. Of idd dat je een melding krijgt als iemand je quote. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die kun je al aan zetten volgend mij.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
waar kan je die dan aanzetten? Want dan zet ik hem gelijk aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is nu under construction, je kan toch site notfication aanzetten ofzo.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Boudewijn, hopelijk ben jij ook bereid om soms even aan te geven wat je van bepaalde ideeën vindt. Zo kunnen we misschien een open discussie starten waar jij ook ideeën uit kan halen vervolgens!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, laat het even weten als bepaalde dingen helemaal niks zijn, dan kunnen we daar direct mee kappen en hoeven we daar niet verder over te discussieren.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hetgeen hier al is geopperd, namelijk kunnen zien wie online is, vind ik wel een erg leuk idee! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Denk dat dat niet helemaal op gaat(het online gebeuren) Ik sta namelijk 24 uur lang online;) Hij blijft bij mij altijd aangemeld staan:P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Kan je al instellen man:
ga naar instellingen (bovenin je scherm). Je kan dan zelfs e-mails krijgen met een verwijzing naar de post die jou quote. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2011 - 22:21 schreef baco74 het volgende:[..] Kan je al instellen man: ga naar instellingen (bovenin je scherm). Je kan dan zelfs e-mails krijgen met een verwijzing naar de post die jou quote. Heel irritant als je dat per ongeluk aanvinkt als je iets neerzet.. :P |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Staan al op de todo (maar zal niet op korte termijn geimplementeerd worden): - Mogelijkheid om PB's van bepaalde personen te blokken (amsterdammer113) - Mogelijkheid om PB's te verwijderen (amsterdammer113) - Een avatar voor iedereen (dutchajaxmen) Komt op een andere manier beschikbaar, niet zomaar voor iedereen omdat ik een snel forum wil blijven behouden en avatars zorgen juist voor het tegenovergestelde! Daarbij maak ik gebruik van 2 verschillende formaten (grote en kleine avatar) omdat je bij een kleine post anders teveel lege regels tussen de verschillende posts. (En ter info, soms wordt ook gevraagd om een 'signature' (tekstje onderaan elke post) maar dat zal nooit geimplementeerd worden) - Bij het openen van een topic via Headliner.nl komt nu enkel de link naar het artikel erbij te staan, het zou makkelijker en netter zijn als het gehele artikel indien mogelijk onder de link geplaatst wordt (remco k) Dit is wel het doel, maar is moeilijk omdat je dat voor elk bericht de content uit de originele bronartikelen automatisch moet indexeren wat ENORM veel tijd zal korten om te implementeren, maar voor de grotere sites zou dat kunnen. Maar voor nu is het copy/pasten het ook snel te doen.
Nieuw op de todo: - Dat je een melding krijgt als iemand je quote (thomASS)
Zal zeer waarschijnlijk niet geimplementeerd worden: - Kunnen zien wie online is (amsterdammer113) - Als aanvulling hierop zou het leuk zijn om te zien hoeveel gasten er online zijn per topic en zien per topic wie daar aanwezig is (remco k) Het heeft naar mijn idee geen nut om te weten wie er wel/niet online zijn en ook is het onduidelijk hoe je het instelt. Laatste minuut een pageview? Laatste 30 minuten? Sommige forums zetten er 2 uur op in om maar een zo groot mogelijke (fictieve) bezoekers lijst te krijgen.
Nog geen mening over: - Android app van headliner en van het forum (thomASS) Wat voor nut zou dit hebben en hoe zou zoiets eruit zien? Je browser op je gsm/tablet starten kan toch ook? Zijn er voorbeelden van goede soortgelijke apps (iphone/ipad , heb geen android om te testen) - Een knop, zodat je kan zien wat JEZELF als laatst hebt gepost, per topic (ALTIJD PRIJS IN DE K) @ALTIJD PRIJS IN DE K: Leg eens beter uit. Is dit anders dan het 'lg' (laatst gelezen) linkje achter elk topic? Die springt naar de eerstvolgende nieuwe (ongelezen) post. Dus niet naar je eigen post, maar laatst gelezen. Als iemand op jou reageert hoop ik dat die persoon jou ge-quote heeft?
Zal in een komende update verwerkt worden, op welke wijze moet ik nog goed over nadenken: - Een mogelijke topic aanmaak ban, als iemand bijvoorbeeld 5 topics in een maand aanmaakt die tegen de regels zijn mag men een maand niet een topic openen (remco k) - Maatregelen voor het offtopic posten, bijvoorbeeld bij 5 keer offtopic posten krijgt men een waarschuwing, bij de volgende 5 keer offtopicposten 1 dag niet posten, bij de daarop volgende keer 5 keer offtopic posten 2 dagen niet posten en zo iedere keer verdubbelen (remco k) - Een actieve Moderator voor het Ajax forum (remco k)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 september 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 02:23 schreef Boudewijn het volgende:Staan al op de todo (maar zal niet op korte termijn geimplementeerd worden):- Mogelijkheid om PB's van bepaalde personen te blokken (amsterdammer113) - Mogelijkheid om PB's te verwijderen (amsterdammer113) - Een avatar voor iedereen (dutchajaxmen) Komt op een andere manier beschikbaar, niet zomaar voor iedereen omdat ik een snel forum wil blijven behouden en avatars zorgen juist voor het tegenovergestelde! Daarbij maak ik gebruik van 2 verschillende formaten (grote en kleine avatar) omdat je bij een kleine post anders teveel lege regels tussen de verschillende posts. (En ter info, soms wordt ook gevraagd om een 'signature' (tekstje onderaan elke post) maar dat zal nooit geimplementeerd worden) - Bij het openen van een topic via Headliner.nl komt nu enkel de link naar het artikel erbij te staan, het zou makkelijker en netter zijn als het gehele artikel indien mogelijk onder de link geplaatst wordt (remco k) Dit is wel het doel, maar is moeilijk omdat je dat voor elk bericht de content uit de originele bronartikelen automatisch moet indexeren wat ENORM veel tijd zal korten om te implementeren, maar voor de grotere sites zou dat kunnen. Maar voor nu is het copy/pasten het ook snel te doen. Nieuw op de todo:- Dat je een melding krijgt als iemand je quote (thomASS) Zal zeer waarschijnlijk niet geimplementeerd worden:- Kunnen zien wie online is (amsterdammer113) - Als aanvulling hierop zou het leuk zijn om te zien hoeveel gasten er online zijn per topic en zien per topic wie daar aanwezig is (remco k) Het heeft naar mijn idee geen nut om te weten wie er wel/niet online zijn en ook is het onduidelijk hoe je het instelt. Laatste minuut een pageview? Laatste 30 minuten? Sommige forums zetten er 2 uur op in om maar een zo groot mogelijke (fictieve) bezoekers lijst te krijgen. Nog geen mening over:- Android app van headliner en van het forum (thomASS) Wat voor nut zou dit hebben en hoe zou zoiets eruit zien? Je browser op je gsm/tablet starten kan toch ook? Zijn er voorbeelden van goede soortgelijke apps (iphone/ipad , heb geen android om te testen) - Een knop, zodat je kan zien wat JEZELF als laatst hebt gepost, per topic (ALTIJD PRIJS IN DE K) @ALTIJD PRIJS IN DE K: Leg eens beter uit. Is dit anders dan het 'lg' (laatst gelezen) linkje achter elk topic? Die springt naar de eerstvolgende nieuwe (ongelezen) post. Dus niet naar je eigen post, maar laatst gelezen. Als iemand op jou reageert hoop ik dat die persoon jou ge-quote heeft? Zal in een komende update verwerkt worden, op welke wijze moet ik nog goed over nadenken:- Een mogelijke topic aanmaak ban, als iemand bijvoorbeeld 5 topics in een maand aanmaakt die tegen de regels zijn mag men een maand niet een topic openen (remco k) - Maatregelen voor het offtopic posten, bijvoorbeeld bij 5 keer offtopic posten krijgt men een waarschuwing, bij de volgende 5 keer offtopicposten 1 dag niet posten, bij de daarop volgende keer 5 keer offtopic posten 2 dagen niet posten en zo iedere keer verdubbelen (remco k) - Een actieve Moderator voor het Ajax forum (remco k) Bedankt voor deze antwoorden Boudewijn. Hopelijk komen meer mensen met ideeën en kan jij er misschien interessante dingen eruit halen!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 02:23 schreef Boudewijn het volgende:Staan al op de todo (maar zal niet op korte termijn geimplementeerd worden):- Mogelijkheid om PB's van bepaalde personen te blokken (amsterdammer113) - Mogelijkheid om PB's te verwijderen (amsterdammer113) - Een avatar voor iedereen (dutchajaxmen) Komt op een andere manier beschikbaar, niet zomaar voor iedereen omdat ik een snel forum wil blijven behouden en avatars zorgen juist voor het tegenovergestelde! Daarbij maak ik gebruik van 2 verschillende formaten (grote en kleine avatar) omdat je bij een kleine post anders teveel lege regels tussen de verschillende posts. (En ter info, soms wordt ook gevraagd om een 'signature' (tekstje onderaan elke post) maar dat zal nooit geimplementeerd worden) - Bij het openen van een topic via Headliner.nl komt nu enkel de link naar het artikel erbij te staan, het zou makkelijker en netter zijn als het gehele artikel indien mogelijk onder de link geplaatst wordt (remco k) Dit is wel het doel, maar is moeilijk omdat je dat voor elk bericht de content uit de originele bronartikelen automatisch moet indexeren wat ENORM veel tijd zal korten om te implementeren, maar voor de grotere sites zou dat kunnen. Maar voor nu is het copy/pasten het ook snel te doen. Nieuw op de todo:- Dat je een melding krijgt als iemand je quote (thomASS) Zal zeer waarschijnlijk niet geimplementeerd worden:- Kunnen zien wie online is (amsterdammer113) - Als aanvulling hierop zou het leuk zijn om te zien hoeveel gasten er online zijn per topic en zien per topic wie daar aanwezig is (remco k) Het heeft naar mijn idee geen nut om te weten wie er wel/niet online zijn en ook is het onduidelijk hoe je het instelt. Laatste minuut een pageview? Laatste 30 minuten? Sommige forums zetten er 2 uur op in om maar een zo groot mogelijke (fictieve) bezoekers lijst te krijgen. Nog geen mening over:- Android app van headliner en van het forum (thomASS) Wat voor nut zou dit hebben en hoe zou zoiets eruit zien? Je browser op je gsm/tablet starten kan toch ook? Zijn er voorbeelden van goede soortgelijke apps (iphone/ipad , heb geen android om te testen) - Een knop, zodat je kan zien wat JEZELF als laatst hebt gepost, per topic (ALTIJD PRIJS IN DE K) @ALTIJD PRIJS IN DE K: Leg eens beter uit. Is dit anders dan het 'lg' (laatst gelezen) linkje achter elk topic? Die springt naar de eerstvolgende nieuwe (ongelezen) post. Dus niet naar je eigen post, maar laatst gelezen. Als iemand op jou reageert hoop ik dat die persoon jou ge-quote heeft? Zal in een komende update verwerkt worden, op welke wijze moet ik nog goed over nadenken:- Een mogelijke topic aanmaak ban, als iemand bijvoorbeeld 5 topics in een maand aanmaakt die tegen de regels zijn mag men een maand niet een topic openen (remco k) - Maatregelen voor het offtopic posten, bijvoorbeeld bij 5 keer offtopic posten krijgt men een waarschuwing, bij de volgende 5 keer offtopicposten 1 dag niet posten, bij de daarop volgende keer 5 keer offtopic posten 2 dagen niet posten en zo iedere keer verdubbelen (remco k) - Een actieve Moderator voor het Ajax forum (remco k) Goed overzicht en bedankt! :) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 02:23 schreef Boudewijn het volgende:Staan al op de todo (maar zal niet op korte termijn geimplementeerd worden):- Mogelijkheid om PB's van bepaalde personen te blokken (amsterdammer113) - Mogelijkheid om PB's te verwijderen (amsterdammer113) - Een avatar voor iedereen (dutchajaxmen) Komt op een andere manier beschikbaar, niet zomaar voor iedereen omdat ik een snel forum wil blijven behouden en avatars zorgen juist voor het tegenovergestelde! Daarbij maak ik gebruik van 2 verschillende formaten (grote en kleine avatar) omdat je bij een kleine post anders teveel lege regels tussen de verschillende posts. (En ter info, soms wordt ook gevraagd om een 'signature' (tekstje onderaan elke post) maar dat zal nooit geimplementeerd worden) - Bij het openen van een topic via Headliner.nl komt nu enkel de link naar het artikel erbij te staan, het zou makkelijker en netter zijn als het gehele artikel indien mogelijk onder de link geplaatst wordt (remco k) Dit is wel het doel, maar is moeilijk omdat je dat voor elk bericht de content uit de originele bronartikelen automatisch moet indexeren wat ENORM veel tijd zal korten om te implementeren, maar voor de grotere sites zou dat kunnen. Maar voor nu is het copy/pasten het ook snel te doen. Nieuw op de todo:- Dat je een melding krijgt als iemand je quote (thomASS) Zal zeer waarschijnlijk niet geimplementeerd worden:- Kunnen zien wie online is (amsterdammer113) - Als aanvulling hierop zou het leuk zijn om te zien hoeveel gasten er online zijn per topic en zien per topic wie daar aanwezig is (remco k) Het heeft naar mijn idee geen nut om te weten wie er wel/niet online zijn en ook is het onduidelijk hoe je het instelt. Laatste minuut een pageview? Laatste 30 minuten? Sommige forums zetten er 2 uur op in om maar een zo groot mogelijke (fictieve) bezoekers lijst te krijgen. Nog geen mening over:- Android app van headliner en van het forum (thomASS) Wat voor nut zou dit hebben en hoe zou zoiets eruit zien? Je browser op je gsm/tablet starten kan toch ook? Zijn er voorbeelden van goede soortgelijke apps (iphone/ipad , heb geen android om te testen) - Een knop, zodat je kan zien wat JEZELF als laatst hebt gepost, per topic (ALTIJD PRIJS IN DE K) @ALTIJD PRIJS IN DE K: Leg eens beter uit. Is dit anders dan het 'lg' (laatst gelezen) linkje achter elk topic? Die springt naar de eerstvolgende nieuwe (ongelezen) post. Dus niet naar je eigen post, maar laatst gelezen. Als iemand op jou reageert hoop ik dat die persoon jou ge-quote heeft? Zal in een komende update verwerkt worden, op welke wijze moet ik nog goed over nadenken:- Een mogelijke topic aanmaak ban, als iemand bijvoorbeeld 5 topics in een maand aanmaakt die tegen de regels zijn mag men een maand niet een topic openen (remco k) - Maatregelen voor het offtopic posten, bijvoorbeeld bij 5 keer offtopic posten krijgt men een waarschuwing, bij de volgende 5 keer offtopicposten 1 dag niet posten, bij de daarop volgende keer 5 keer offtopic posten 2 dagen niet posten en zo iedere keer verdubbelen (remco k) - Een actieve Moderator voor het Ajax forum (remco k) Jullie Mods zijn goed bezig op en met het forum. HULDE aan jullie!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb een idee...misschien wel één of twee...nee...ik doe gewoon met de rest mee... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kut.. ik moet nu naar de plee.. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 02:23 schreef Boudewijn het volgende:Staan al op de todo (maar zal niet op korte termijn geimplementeerd worden):- Mogelijkheid om PB's van bepaalde personen te blokken (amsterdammer113) - Mogelijkheid om PB's te verwijderen (amsterdammer113) - Een avatar voor iedereen (dutchajaxmen) Komt op een andere manier beschikbaar, niet zomaar voor iedereen omdat ik een snel forum wil blijven behouden en avatars zorgen juist voor het tegenovergestelde! Daarbij maak ik gebruik van 2 verschillende formaten (grote en kleine avatar) omdat je bij een kleine post anders teveel lege regels tussen de verschillende posts. (En ter info, soms wordt ook gevraagd om een 'signature' (tekstje onderaan elke post) maar dat zal nooit geimplementeerd worden) - Bij het openen van een topic via Headliner.nl komt nu enkel de link naar het artikel erbij te staan, het zou makkelijker en netter zijn als het gehele artikel indien mogelijk onder de link geplaatst wordt (remco k) Dit is wel het doel, maar is moeilijk omdat je dat voor elk bericht de content uit de originele bronartikelen automatisch moet indexeren wat ENORM veel tijd zal korten om te implementeren, maar voor de grotere sites zou dat kunnen. Maar voor nu is het copy/pasten het ook snel te doen. Nieuw op de todo:- Dat je een melding krijgt als iemand je quote (thomASS) Zal zeer waarschijnlijk niet geimplementeerd worden:- Kunnen zien wie online is (amsterdammer113) - Als aanvulling hierop zou het leuk zijn om te zien hoeveel gasten er online zijn per topic en zien per topic wie daar aanwezig is (remco k) Het heeft naar mijn idee geen nut om te weten wie er wel/niet online zijn en ook is het onduidelijk hoe je het instelt. Laatste minuut een pageview? Laatste 30 minuten? Sommige forums zetten er 2 uur op in om maar een zo groot mogelijke (fictieve) bezoekers lijst te krijgen. Nog geen mening over:- Android app van headliner en van het forum (thomASS) Wat voor nut zou dit hebben en hoe zou zoiets eruit zien? Je browser op je gsm/tablet starten kan toch ook? Zijn er voorbeelden van goede soortgelijke apps (iphone/ipad , heb geen android om te testen) - Een knop, zodat je kan zien wat JEZELF als laatst hebt gepost, per topic (ALTIJD PRIJS IN DE K) @ALTIJD PRIJS IN DE K: Leg eens beter uit. Is dit anders dan het 'lg' (laatst gelezen) linkje achter elk topic? Die springt naar de eerstvolgende nieuwe (ongelezen) post. Dus niet naar je eigen post, maar laatst gelezen. Als iemand op jou reageert hoop ik dat die persoon jou ge-quote heeft? Zal in een komende update verwerkt worden, op welke wijze moet ik nog goed over nadenken:- Een mogelijke topic aanmaak ban, als iemand bijvoorbeeld 5 topics in een maand aanmaakt die tegen de regels zijn mag men een maand niet een topic openen (remco k) - Maatregelen voor het offtopic posten, bijvoorbeeld bij 5 keer offtopic posten krijgt men een waarschuwing, bij de volgende 5 keer offtopicposten 1 dag niet posten, bij de daarop volgende keer 5 keer offtopic posten 2 dagen niet posten en zo iedere keer verdubbelen (remco k) - Een actieve Moderator voor het Ajax forum (remco k) Super beantwoord alles, ook de dingen die niet geschikt zijn leg je hier heel netjes uit.. Misschien wordt het toch nog wat tussen ons...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is het ook mogelijk dat de pagina automatisch vernieuwd?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hoezo?? Ben je te lui om op F5 te drukken??? Whahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: De refreshknop op je computer vriend!! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: de f en de 5 indrukken is meer werk dan op topic klikken man....ben ik nou zo slim of............................ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 20:25 schreef joduh het volgende:[..] de f en de 5 indrukken is meer werk dan op topic klikken man....ben ik nou zo slim of............................ Hahahaha F5 is 1 knop aan bovenzijde van je toetsenbord. Zoek hem maar eens op!! Gaat sneller dan elke keer op topic klikken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 20:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahaha F5 is 1 knop aan bovenzijde van je toetsenbord. Zoek hem maar eens op!! Gaat sneller dan elke keer op topic klikken. i got you!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha mafkees!! Ik ga het nog uitleggen ook ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Andere, wat meer vloeiende achtergrond.
Knopjes in plaats van links voor quote, deeplink, meld dit bericht. Is een stuk gebruiksvriendelijker, helemaal op de smartphone/tablet.
Als je op inloggen drukt, willen gebruikers vaak op dezelfde pagina terugkomen, nu ga je naar de root van het forum.
Als je op 'quote' klikt krijg je nu een nieuw scherm. Dit zou bij voorkeur via javascript aan het huidige tekstvak toegevoegd kunnen worden.
Verder zou ik het bij een link laten en niet het artikel kopieeren, daar zit vaak auteursrecht op en daarnaast is het netjes om de sites te laten profiteren van alle mensen die de site bezoeken.
Als laatste: de banner met "headliner forum beta" verschilt 1 pixel in de breedte met de box voor de berichtjes.
Voor een actieve moderator zou ik goed nadenken wie je kiest. Het moet iemand zijn die veel op dit forum te vinden is, maar een rustig iemand zoals Pietje. Niet Remco K of joduh amsterdammer113. Dat is een beetje een kliekje, en dan krijg je vriendjes politiek op het forum en dat wil je niet (niets persoonlijks jongens ;-) ) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 20:45 schreef mmhj het volgende:Andere, wat meer vloeiende achtergrond. Knopjes in plaats van links voor quote, deeplink, meld dit bericht. Is een stuk gebruiksvriendelijker, helemaal op de smartphone/tablet. Als je op inloggen drukt, willen gebruikers vaak op dezelfde pagina terugkomen, nu ga je naar de root van het forum. Als je op 'quote' klikt krijg je nu een nieuw scherm. Dit zou bij voorkeur via javascript aan het huidige tekstvak toegevoegd kunnen worden. Verder zou ik het bij een link laten en niet het artikel kopieeren, daar zit vaak auteursrecht op en daarnaast is het netjes om de sites te laten profiteren van alle mensen die de site bezoeken. Als laatste: de banner met "headliner forum beta" verschilt 1 pixel in de breedte met de box voor de berichtjes. Voor een actieve moderator zou ik goed nadenken wie je kiest. Het moet iemand zijn die veel op dit forum te vinden is, maar een rustig iemand zoals Pietje. Niet Remco K of joduh amsterdammer113. Dat is een beetje een kliekje, en dan krijg je vriendjes politiek op het forum en dat wil je niet (niets persoonlijks jongens ;-) ) Goede punten man, alleen het laatste stukje kan ik niet waarderen ;-) Whahahaha |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Het is niet dat niet aardig zijn. Maar een meer neutraal iemand zou beter zijn denk ik. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ah joh ik maak maar een geintje! Ik zou het niet eens willen man!! Krijg je al die klootzakken tegen je die telkens gaan lopen zeiken ;-) |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 20:45 schreef mmhj het volgende:Andere, wat meer vloeiende achtergrond. Knopjes in plaats van links voor quote, deeplink, meld dit bericht. Is een stuk gebruiksvriendelijker, helemaal op de smartphone/tablet. Als je op inloggen drukt, willen gebruikers vaak op dezelfde pagina terugkomen, nu ga je naar de root van het forum. Als je op 'quote' klikt krijg je nu een nieuw scherm. Dit zou bij voorkeur via javascript aan het huidige tekstvak toegevoegd kunnen worden. Verder zou ik het bij een link laten en niet het artikel kopieeren, daar zit vaak auteursrecht op en daarnaast is het netjes om de sites te laten profiteren van alle mensen die de site bezoeken. Als laatste: de banner met "headliner forum beta" verschilt 1 pixel in de breedte met de box voor de berichtjes. Voor een actieve moderator zou ik goed nadenken wie je kiest. Het moet iemand zijn die veel op dit forum te vinden is, maar een rustig iemand zoals Pietje. Niet Remco K of joduh amsterdammer113. Dat is een beetje een kliekje, en dan krijg je vriendjes politiek op het forum en dat wil je niet (niets persoonlijks jongens ;-) ) valt me nou weer tegen van jou man........minpunten voor jou ouwe!!! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad man en als jij de nieuwe moderator wordt gelijk een ban geven deze gozer!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:29 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad man en als jij de nieuwe moderator wordt gelijk een ban geven deze gozert!! ;-) gozert??????????????????auw man.........je praat als zo`n terinkakkerlak!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Waar staat dat dan??? ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:29 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad man en als jij de nieuwe moderator wordt gelijk een ban geven deze gozer!! ;-) hahah maarre er is geen haartje op mijn mooie bolletje wat eraan denkt om hier nsbertje te spelen gap!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: die zeggen toch ook overal zo,n t achter???????krijg ik rillingen van man.......... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:31 schreef joduh het volgende:[..] hahah maarre er is geen haartje op mijn mooie bolletje wat eraan denkt om hier nsbertje te spelen gap!!!!!!! Nee ik zou ook geen Bert willen heten.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahaha tis al goed maat! Kut daar staat ook een t achter ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: tiet of kut????????????????je weet het nie he gappie????hahahhahahaahhnee maar die gassies zeggen toch achter elke r een t man?????? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:40 schreef joduh het volgende:[..] tiet of kut????????????????je weet het nie he gappie????hahahhahahaahhnee maar die gassies zeggen toch achter elke r een t man?????? Ik weet het niet man, ga eigenlijk niet om met kakkerlakken!! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lol, eerst stond er tieten ipv kut.. :P Faler.. |
|
|
|