|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik had het eigenlijk eerst over maat, maar toen begon ik te bedenken dat er gassies als jij hier rondlopen die elke tekst napluizen op fouten. Vandaar dat ik hem aanpaste! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
gaan mijn nekharen van overeind staan man....hahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik weet het echt niet maat. Praat niet met kakkerlakken en mensen uit rotjeknor!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:43 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik had het eigenlijk eerst over maat, maar toen begon ik te bedenken dat er gassies als jij hier rondlopen die elke tekst napluizen op fouten. Vandaar dat ik hem aanpaste! no life ckers?????? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wel een voordeel, zijn ze makkelijker te knippen door de kapper!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik kom ze op de bouw weleens tegen....ben ik ineens aan de andere kant van het gebouw bezig hahahahahhaah |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad man!! Voordat we dan weer een hele discussie krijgen over een post is het beter hem maar aan te passen!! Whahahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad man!! Voordat we dan weer een hele discussie krijgen over een post is het beter hem maar aan te passen!! Whahahahaha je kent hem al dus???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:45 schreef joduh het volgende:[..] ik kom ze op de bouw weleens tegen....ben ik ineens aan de andere kant van het gebouw bezig hahahahahhaah Whahahahahahaahahhahaha het is beter die gasten te ontlopen man. Stel dat je de ziekte overneemt die hun hebben!! Whahahahaha ongedierte is het en blijft het voor mij ook!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja man! Dat was je inmiddels wel duidelijk dus! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahahaahahhahaha het is beter die gasten te ontlopen man. Stel dat je de ziekte overneemt die hun hebben!! Whahahahaha ongedierte is het en blijft het voor mij ook!! my man!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja ik heb echt helemaal niets met die gasten!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: best jochie,moest alleen niet zo wijs doen man....hahahahah en niet zo zeuren over werken...whahahah |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:48 schreef joduh het volgende:[..] best jochie,moest alleen niet zo wijs doen man....hahahahah en niet zo zeuren over werken...whahahah Ik zeur helemaal niet over werk.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Toch nog maar eens al je posts in het CAFE doorlezen man!! De afgelopen weken heb je vaak gezeurd over je werk!! En was je blij dat je niet hoefde enzo!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:48 schreef joduh het volgende:[..] best jochie,moest alleen niet zo wijs doen man....hahahahah en niet zo zeuren over werken...whahahah Tis ook een goed jong!! Mag hem wel, alleen dat geklaag moeten we er soms even uitrammen! ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ze hadden de dienstplicht nooit moeten afschaffen man....... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha wel man, maar daarna weer moeten invoeren!! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:49 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Toch nog maar eens al je posts in het CAFE doorlezen man!! De afgelopen weken heb je vaak gezeurd over je werk!! En was je blij dat je niet hoefde enzo!! Is niet echt zeuren.. Ik heb er soms geen zin in nee.. Voor de rest meld ik het gewoon ff. En mag ik niet blij zijn dan dat ik niet hoef te werken? Heb je meer vrije tijd.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:51 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Is niet echt zeuren.. Ik heb er soms geen zin in nee.. Voor de rest meld ik het gewoon ff. En mag ik niet blij zijn dan dat ik niet hoef te werken? Heb je meer vrije tijd.. En wij laten alleen maar blijken dat we niet op zo'n melding zitten te wachten!! ;-) Er zijn namelijk gasten die hele dagen moeten werken om rond te komen!! Jij bent gewoon een luilak!! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:53 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En wij laten alleen maar blijken dat we niet op zo'n melding zitten te wachten!! ;-) Er zijn namelijk gasten die hele dagen moeten werken om rond te komen!! Jij bent gewoon een luilak!! ;-) Heb in principe maar 1 vrije dag.. Dat is niet echt lui.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hasjkoppie wordt gewoon ambtenaar man,staat nu al vast.................... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En de gasten hier allemaal 0 man!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha ja man, die zijn ook allemaal zo lui!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Als je alleen je werk rekent: Onmogelijk.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En jij bent 6 dagen per week aan het werk bij AH?? Want jeugdtrainingen zijn geen werk, want anders lust ik er ook nog wel een paar!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 18:02 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] En jij bent 6 dagen per week aan het werk bij AH?? Want jeugdtrainingen zijn geen werk, want anders lust ik er ook nog wel een paar!! Jeugdtraining is zeker wel werk.. Ik krijg er voor betaald, en heb een contract getekend, dus beschouw ik het als werk.. Voor de rest school.. Dat 5 keer per week is.. Trainen 3x per week en AH 2x per week.. Dan houd ik alleen zondag over, waar ik niks heb.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 18:04 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Jeugdtraining is zeker wel werk.. Ik krijg er voor betaald, en heb een contract getekend, dus beschouw ik het als werk.. Voor de rest school.. Dat 5 keer per week is.. Trainen 3x per week en AH 2x per week.. Dan houd ik alleen zondag over, waar ik niks heb.. Ten eerste is school geen werk en jeugdtraining is laten we eerlijk zeggen "een hobby". Dus werk je 2 keer per week echt!! Maar ok als jij school en jeugdtraining als werk beschouwt ben ik bang dat de meesten onder ons 7 dagen per week werken!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 18:06 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ten eerste is school geen werk en jeugdtraining is laten we eerlijk zeggen "een hobby". Dus werk je 2 keer per week echt!! Maar ok als jij school en jeugdtraining als werk beschouwt ben ik bang dat de meesten onder ons 7 dagen per week werken!! Maar school is wel vergelijkbaar.. En dan bedoel ik dat het wel gewoon 21 uur is in de week.. Het hoort ook niet bij de categorie werk, maar als je het hebt en voor de rest niks anders, kun je het geen vrije dag noemen.. En voor die training: Dan kan je alles wat werk is een hobby noemen.. Een leraar die voor de klas staat en die dat leuk vind om te doen, werkt dan in principe ook niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:31 schreef joduh het volgende:[..] hahah maarre er is geen haartje op mijn mooie bolletje wat eraan denkt om hier nsbertje te spelen gap!!!!!!! +1, ik ook niet, geen haar op m'n momenteel bijna kale hoofd dat daar aan denkt.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Geef mij de bevoegdheid maar om te MODDEN, dan flikker ik er wel ff een paar weg hier ;)
Blijven we lekker met zn 10en over hier en dan ken headliner over 2 maanden offline....
Ben ik aangenomen?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb de mogelijkheid ingebouwd om gebruikers te blokkeren zodat ze geen prive berichten naar jou kunnen versturen.
Graag ff testen of het naar behoren werkt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
linkje om te blokkeren staat overigens bij elk PM bericht rechts van de afzender |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 17:15 schreef Boudewijn het volgende:Ik heb de mogelijkheid ingebouwd om gebruikers te blokkeren zodat ze geen prive berichten naar jou kunnen versturen. Graag ff testen of het naar behoren werkt. Ik heb persoon geblockt. Is het nu wel nog mogelijk om mensen te unblocken of moet dat via jouw weer worden aangevraagd. Niet dat ik dat bij deze persoon wil, maar mocht je een keer verkeerd drukken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele goede zaak dit Boudewijn.. Gaan we direct gebruik van maken./ |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 17:29 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik heb persoon geblockt. Is het nu wel nog mogelijk om mensen te unblocken of moet dat via jouw weer worden aangevraagd. Niet dat ik dat bij deze persoon wil, maar mocht je een keer verkeerd drukken. onderaan de lijst van al je ontvangen priveberichten staat een link naar een overzicht met al je geblokkeerde gebruikers + linkje om te unblocken.
maar ook bij een bestaande bericht verandert het linkje van 'blokkeer deze gebruiker' naar 'deblokkeer deze gebruiker' |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2011 - 17:47 schreef Boudewijn het volgende:[..] onderaan de lijst van al je ontvangen priveberichten staat een link naar een overzicht met al je geblokkeerde gebruikers + linkje om te unblocken. maar ook bij een bestaande bericht verandert het linkje van 'blokkeer deze gebruiker' naar 'deblokkeer deze gebruiker' Thanks man en bedankt voor je snelle reactie. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee! Apps is altijd veel kutter dan normaal internet.. Altijd veel primitiever.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oneens, Apps zijn geweldig en vaak veel uitgebreider.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Appels?? Die haal je toch gewoon bij de groenteboer??? ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: De app van Ajax is veel primitiever dan de website van Ajax.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: de app van ajax werkt rima op iphone hoor, miss op de android niet... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik had hem op m'n iPod Touch, dus App Store en vond het zuigen als de hell.. Ik kon veel beter op de normale site.. Jammer dat als je naar ajax.nl gaat op je iPod dat hij dan gelijk overschakelt op mobiele versie.. Want ik vind die apps van sites echt zuigen.. Youtube the same.. Alleen nu.nl vind ik nog wel goed.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Kan iemand me een linkje geven van een iphone of ipad app die volgens jullie een makkelijkere manier is van posten op een forum dan de normale web-versie?
Ik zou namelijk niet weten hoe een app beter/makkelijker/sneller kan werken dan gewoon je iphone/ipad browser te starten |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 29 september 2011 - 00:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] Kan iemand me een linkje geven van een iphone of ipad app die volgens jullie een makkelijkere manier is van posten op een forum dan de normale web-versie? Ik zou namelijk niet weten hoe een app beter/makkelijker/sneller kan werken dan gewoon je iphone/ipad browser te starten Heb hetzelfde.. |
|
|
|