BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord misschien wel sterker geworden!?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 september 2011 - 09:07   quote  deeplink  
Met een brede glimlach kaatst Ronald Koeman in de perskamer van Feyenoord de vraag terug. Of zijn elftal er, nu de transferperiode is afgesloten, beter op is geworden. 'Wat vind jij eigenlijk?' grinnikt de trainer van Feyenoord richting de steller van de vraag.

Natuurlijk roept Koeman niet volmondig dat het huidige Feyenoord een veel completere selectie heeft dan het Feyenoord van anderhalve week geleden. Maar met Otman Bakkal en John Guidetti heeft de club er plotseling twee potentiële steunpilaren bij. 'Misschien zijn we iets sterker geworden', zegt Koeman. 'Maar laat ik wel benadrukken dat dit niets te maken heeft met Leroy Fer. Door zijn vertrek raken wij een uitstekende speler kwijt.'

Variëren
Maar, zo redeneert de technische leiding in De Kuip, met Bakkal en Guidetti zijn er plots volop mogelijkheden om het aanvalsspel te variëren. Voeg daarbij dat Diego Biseswar zo goed als fit is na zes weken absentie met buikklachten en Sekou Cissè weer heeft afgerekend met hardnekkige teenklachten en de glimlach van Koeman is begrijpelijk.

Meer ervaring
'Er zitten morgen in Breda geen A-junioren meer op de reservebank', zo doelt Koeman op het feit dat de jeugdinternationals Elvis Manu en Anass Achahbar tijdens de laatste wedstrijd tegen Heerenveen nog bij de selectie zaten. 'Met Bakkal hebben we een zeer sterke speler gehaald. Hij heeft meer ervaring dan Leroy Fer en hij heeft ook nog eens op een hoger niveau gespeeld. Otman Bakkal kan een heel belangrijke schakel worden dit seizoen.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Leon FR1908 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 september 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 09:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
Met een brede glimlach kaatst Ronald Koeman in de perskamer van Feyenoord de vraag terug. Of zijn elftal er, nu de transferperiode is afgesloten, beter op is geworden. 'Wat vind jij eigenlijk?' grinnikt de trainer van Feyenoord richting de steller van de vraag.

Natuurlijk roept Koeman niet volmondig dat het huidige Feyenoord een veel completere selectie heeft dan het Feyenoord van anderhalve week geleden. Maar met Otman Bakkal en John Guidetti heeft de club er plotseling twee potentiële steunpilaren bij. 'Misschien zijn we iets sterker geworden', zegt Koeman. 'Maar laat ik wel benadrukken dat dit niets te maken heeft met Leroy Fer. Door zijn vertrek raken wij een uitstekende speler kwijt.'

Variëren
Maar, zo redeneert de technische leiding in De Kuip, met Bakkal en Guidetti zijn er plots volop mogelijkheden om het aanvalsspel te variëren. Voeg daarbij dat Diego Biseswar zo goed als fit is na zes weken absentie met buikklachten en Sekou Cissè weer heeft afgerekend met hardnekkige teenklachten en de glimlach van Koeman is begrijpelijk.

Meer ervaring
'Er zitten morgen in Breda geen A-junioren meer op de reservebank', zo doelt Koeman op het feit dat de jeugdinternationals Elvis Manu en Anass Achahbar tijdens de laatste wedstrijd tegen Heerenveen nog bij de selectie zaten. 'Met Bakkal hebben we een zeer sterke speler gehaald. Hij heeft meer ervaring dan Leroy Fer en hij heeft ook nog eens op een hoger niveau gespeeld. Otman Bakkal kan een heel belangrijke schakel worden dit seizoen.'
heb dit idd gelezen in het AD. Weet je wat me opviel?

"'Er zitten morgen in Breda geen A-junioren meer op de reservebank', zo doelt Koeman op het feit dat de jeugdinternationals Elvis Manu en Anass Achahbar tijdens de laatste wedstrijd tegen Heerenveen nog bij de selectie zaten"

Ik vind dit niet fijn klinken, ik snap het wel maar doet bij mij het vermoeden rijzen dat de A-jeugd niet zoveel aan spelen toekomt terwijl ik met name Achahbar graag aan het werk zou zien.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 10 september 2011 - 09:12   quote  deeplink  
A-jeugd hoort eigenlijk pas veel later door te stromen dan nu het geval is. Als er eensterke selectie is op het moment, heb je de jeugd niet nodig.

Achachbar krijgt z'n kans vanzelf wel!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 september 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 09:12 schreef Bosifyable het volgende:
A-jeugd hoort eigenlijk pas veel later door te stromen dan nu het geval is. Als er eensterke selectie is op het moment, heb je de jeugd niet nodig.

Achachbar krijgt z'n kans vanzelf wel!
over het algemeen heb je gelijk maar wat goed is kan best vroeg doorstromen. ik denk dat Achahbar goed is en zou het goed vinden voor zn ontwikkeling als hij zo nu en dan mee kan doen. maar goed, zo zijn er 16 mln coaches hahahaha
moa
 moa - zaterdag 10 september 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 09:14 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

over het algemeen heb je gelijk maar wat goed is kan best vroeg doorstromen. ik denk dat Achahbar goed is en zou het goed vinden voor zn ontwikkeling als hij zo nu en dan mee kan doen. maar goed, zo zijn er 16 mln coaches hahahaha
Zou inderdaad goed zijn voor zijn ontwikkeling, maar het belangrijkste is Feyenoord, laat die jongen maar lekker eventjes ballen in de jeugd, als hij dan straks 18 jaar is kan hij maar een 3 jarig contract tekenen met een optie op nog 2 jaar, hebben we hem gelijk gegarandeerd vast tot zijn 23e.
el-loco
 el-loco - zaterdag 10 september 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord er zeker sterker op is geworden. Ik vond Fer beter worden maar zeker niet constant. Ik denk dat Bakal goed gaat aarden bij Feyenoord, en van Guidetti dat weet ik nog niet maar dat hij kan scoren dat is duidelijk! Ik verwacht dat er morgen in Breda een bewijs geleverd gaat worden dat Feyenoord sterker is geworden. Ik verwachtt een 1-4!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 10 september 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Eerst zien dan geloven
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 10 september 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 10:05 schreef hotjumper het volgende:
Eerst zien dan geloven
zo is dat, mooie woorden hebben we al genoeg gehad van de directie....Resultaat willen we.
dr. Love
 dr. Love - zaterdag 10 september 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Feyenoord-nac 6-1
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 september 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 10:16 schreef dr. Love het volgende:
Feyenoord-nac 6-1
dank voor de voorspelling, onthoudt je hem zelf ook wanneer we thuis tegen NaC spelen:
31-03-2012 NAC BREDA THUIS 20:45
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 september 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Koeman parkeert de jeugd en heeft meer keuze uit ervaren jongens. Als jeugd niet te snel gebracht hoeft te worden, niet doen.
nostradamus62
 nostradamus62 - zaterdag 10 september 2011 - 11:43   quote  deeplink  
OOk ik voorzie, dat Feyenoord sterker gaat worden. Swerts was bij Vitesse al 1 van de betere. Daarnaast is m.i Bakkal niet veel minder dan Fer en hebben ze met Guidetti scorend vermogen binnengehaald. Nu nog Biseswar op het oude niveau en daarnaast Fernandes en Cisse en dan komt alles goed. Ik als Arnhemmer wens Feyenoord veel succes toe, hoop alleen dat Koeman ze in een vaste basis laat blijven spelen en niet continue gaat hutselen (zoals hij bij Vitesse deed) als het wat minder gaat.
MMM
 MMM - zaterdag 10 september 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 11:43 schreef nostradamus62 het volgende:
OOk ik voorzie, dat Feyenoord sterker gaat worden. Swerts was bij Vitesse al 1 van de betere. Daarnaast is m.i Bakkal niet veel minder dan Fer en hebben ze met Guidetti scorend vermogen binnengehaald. Nu nog Biseswar op het oude niveau en daarnaast Fernandes en Cisse en dan komt alles goed. Ik als Arnhemmer wens Feyenoord veel succes toe, hoop alleen dat Koeman ze in een vaste basis laat blijven spelen en niet continue gaat hutselen (zoals hij bij Vitesse deed) als het wat minder gaat.
Swerts, LOL!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 september 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 12:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Swerts, LOL!!!
+1
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zaterdag 10 september 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 12:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Swerts, LOL!!!
jij nebt misschien lol maar ook ik heb swerts meerdere keren aan het werk gezien bij vitesse en speelde daar echt goed
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 10 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Toen wel, nu niet
craven
 craven - zaterdag 10 september 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 12:46 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

jij nebt misschien lol maar ook ik heb swerts meerdere keren aan het werk gezien bij vitesse en speelde daar echt goed
jij komt ook uit arnhem....
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 september 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 12:46 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

jij nebt misschien lol maar ook ik heb swerts meerdere keren aan het werk gezien bij vitesse en speelde daar echt goed
kun je nagaan hoe goed de rest van dat elftal was hahahaha, daar was zelfs ik nog een topspelert geweest...
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 10 september 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 13:28 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

kun je nagaan hoe goed de rest van dat elftal was hahahaha, daar was zelfs ik nog een topspelert geweest...
Het klopt wel, daarom is hij toen ook naar AZ gegaan. Hij was daar echt de leider in het veld. Het is wel een speler die zijn momenten moet hebben. Dus hij zal beter renderen bij een mindere club.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 september 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 13:36 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Het klopt wel, daarom is hij toen ook naar AZ gegaan. Hij was daar echt de leider in het veld. Het is wel een speler die zijn momenten moet hebben. Dus hij zal beter renderen bij een mindere club.
precies alleen toen was hij linksback en goed..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 september 2011 - 16:47   quote  deeplink  
weet iemand een free streamer om de wedstrijd te kunnen zien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 september 2011 - 16:48   quote  deeplink  
oh bestaat niet meer...
ff verder zoeken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 september 2011 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 september 2011 - 16:51   quote  deeplink  
http://vslive.tv/watch-nac-vs-feyenoord-live-dutch_eredivisie-online-51847/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 september 2011 door Leon FR1908 --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 september 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Bedankt leon.
Nu eerst naar the pub,vanacht laat terug en dan 2 blikken bier bij het computertje,en dan hopelijk genieten.
but first fish and chips/kidney pie and a pint of lager
MMM
 MMM - zaterdag 10 september 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2011 - 12:46 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

jij nebt misschien lol maar ook ik heb swerts meerdere keren aan het werk gezien bij vitesse en speelde daar echt goed
Ja 10 jaar terug

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord misschien wel sterker geworden!?









0.0059368