|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Bruins gaat bij Excelsior trainen (Algemeen Dagblad)
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Racing Genk en Luigi Bruins gaan niet met elkaar in zee. Trainer Mario Been wilde de clubloze Rotterdammer naar de kampioen van België halen, maar tot een akkoord leidde de vrijage niet.
Bruins heeft bij Excelsior, de club waar hij ooit doorbrak in het betaalde voetbal, een verzoek ingediend om mee te mogen trainen. De Kralingers zijn daarmee akkoord gegaan, zo weet het AD. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Het is te hopen dat hij hier een contract krijgt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan wel zo wijs zijn om voor minder salaris dit als uitdaging te zien. Die wijsheid heb ik de afgelopen maanden nog niet kunnen herkennen namelijk. |
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
Dat er nog een club is die hem wil hebben! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 11:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dan wel zo wijs zijn om voor minder salaris dit als uitdaging te zien. Die wijsheid heb ik de afgelopen maanden nog niet kunnen herkennen namelijk. eens, "water bij de wijn doen" noemt men dat dacht ik . . . :) |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik vind/vond die bruins zo gek nog niet hoor. wie weet wat ie onder koeman zou kunnen betekenen. eerst maar weer bij excelsior spelen, zou ik zo zeggen, mooi dichtbij, je weet maar nooit. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
excelsior kan hem wel gebruiken,.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hij mag/gaat nu meetrainen, maar is er überhaupt sprake (geweest) van een contract ??? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
nee, nog niet, geloof ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 13:43 schreef jacqueline het volgende:ik vind/vond die bruins zo gek nog niet hoor. wie weet wat ie onder koeman zou kunnen betekenen. eerst maar weer bij excelsior spelen, zou ik zo zeggen, mooi dichtbij, je weet maar nooit. Nee. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Ex-Feyenoorder Luigi Bruins loopt tot vrijdag stage bij het Oostenrijkse Red Bull Salzburg. De 24-jarige Rotterdammer, die de afgelopen weken zijn conditie op peil hield bij Excelsior, is bij trainer Ricardo Moniz in beeld om te worden vastgelegd.
Dat meldt het AD vandaag. Eerder trainde Bruins zonder succes mee bij Racing Genk, de Belgische club van Mario Been. ( |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
FR-Han