|
|
de kromme 73
|
|
|
Ja tuurlijk, haal je met veel moeite en bravoure een spits binnen tegen een riant salaris,zet je hem zeker op de bank,terwijl die man topfit is,zekerssss typisch feyenoord |
|
|
|
|
FR1993
|
|
|
Nog niemand heeft bevestigd dat hij op de bank begint hoor? altijd gelijk die kritiek.. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
loop alvast ff op de zaken vooruit,en met mijn kritiek valt het wel mee,hier zitten een paar bij,die hier dagelijks 80 mensen de grond inboren en met slotjes gooien als warme broodjes...haha |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
93 is je geboorte jaar zeker,dus toen de wolf en fraser en kornuiten de titel wonnen,lag jij in de luiers,dus ff dimmen hier he,luister maar ff naar oudere garde,haha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Guidetti acclimatiseren, wij afwachten. Toch best lastig, zo'n staccato topic. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
lijkt me logisch. is net amper 1 week bij Feyenoord. je weet het niet zeker. eerst aan elkaar laten wennen etc etc etc |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mooier debuut dan in de Kuip bestaat niet, en Bakkal zullen we nodig hebben op het middenveld. |
|
|
|
|
Ampie
|
|
|
Ik heb Guidetti vandaag zien trainen...tjonge..het is echt een voetballer met iets extra`s...ze mogen wat mij betreft hem gelijk laten spelen ...alleen tja Nac zal moeten komen morgen,dan heb je snelle mensen nodig voor de counters,mensen zoals Cabral en Fernandez..Cise.. |
|
|
|
|
semzoe
|
|
|
kromme 73 jij weet zeker alles wel, ben wat ouder als jij dus dimme he. |
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 20:11 schreef Ampie het volgende:Ik heb Guidetti vandaag zien trainen...tjonge..het is echt een voetballer met iets extra`s...ze mogen wat mij betreft hem gelijk laten spelen ...alleen tja Nac zal moeten komen morgen,dan heb je snelle mensen nodig voor de counters,mensen zoals Cabral en Fernandez..Cise.. Ja dat heb ik ook gezien! Was geweldig op de training bezig. Van mij mag ie ook in de basis. Die zou niet ter discussie moeten staan en altijd in de basis. Een goeie voetballer hoeft niet te acclimatiseren of aan zijn ploeggenoten te wennen. Wat ik vandaag heb gezien zeker een type Wayne Rooney met een scheutje Dirk Kuyt |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
vertel eens wat je zelf hebt gezien wat je zo aan hem beviel? ben er wel benieuwd naar, je hoort van alles in de pers maar wat maakt hem volgens u beide zo goed? |
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 20:56 schreef FR-Douwe het volgende:vertel eens wat je zelf hebt gezien wat je zo aan hem beviel? ben er wel benieuwd naar, je hoort van alles in de pers maar wat maakt hem volgens u beide zo goed? Keer op keer de verdedigers op de verkeerde been zetten. En dat waren toch de basisspelers zoals de Vrij en Vlaar!! En hij coacht ook zeer goed vind ik , is moeilijk van de bal af te zetten, is tweebenig en blijft vooral rustig voor de goal. Ik zeg het niet gauw maar ik vind hem een geweldenaar |
|
|
|
|
Schaep
|
|
|
Gewoon rustig brengen. 2 1/2 training gehad, pas 19 jaar. Plus hebben we met Bakkal al een nieuwe binnen de lijnen. Relax man, komt wel goed. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 19:50 schreef de kromme 73 het volgende:loop alvast ff op de zaken vooruit,en met mijn kritiek valt het wel mee,hier zitten een paar bij,die hier dagelijks 80 mensen de grond inboren en met slotjes gooien als warme broodjes...haha L o s e r |
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 21:20 schreef Schaep het volgende:Gewoon rustig brengen. 2 1/2 training gehad, pas 19 jaar. Plus hebben we met Bakkal al een nieuwe binnen de lijnen. Relax man, komt wel goed. Niks rustig brengen, de beste elf moeten in de basis |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
semzoe,idd ik weet meer ja,en rovert kom jij er ook weer aan slapjanus,neuzenneuker. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Begrijpelijke keus van Koeman. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Is toch niet meer dan logisch? Eerst op elkaar inspelen en dat soort dingen.. Mensen kunnen niet zo snel er ineens staan.. |
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Wat een zeikwijven hier zeg (niet allemaal hoor). Let op want tegen NAC valt Guidetti in bij 1-1 en scoort de winnende goal. Volgende week tegen de Graafschap in de basis en minimaal 3 keer scoren. Guidetti komt er aan!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door Vakkie Q -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Nou nou Wat een taal weer; neuzenneuker.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wel een leuke nickname! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Als ik jou was zou ik gewoon Douwe houden |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
douwe de neuzen...... nee dat klinkt niet... |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 20:11 schreef Ampie het volgende:Ik heb Guidetti vandaag zien trainen...tjonge..het is echt een voetballer met iets extra`s...ze mogen wat mij betreft hem gelijk laten spelen ...alleen tja Nac zal moeten komen morgen,dan heb je snelle mensen nodig voor de counters,mensen zoals Cabral en Fernandez..Cise.. Mee eens, NAC zal feyenoord meteen terug proberen te drukken en dan heb je misschien meer aan Fernandez om mee te starten. Maar Koeman zal Guidetti zeker gaan brengen vanmiddag!
Ik zo maar eens naar de kuip... gelukkig 14.30 vandaag |
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
Dan moet je toch nar Breda hoor, het is een uit wedstrijd. Of je gaat een beetje hangen rondom de kuip dat kan ook. |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
quote: Aha, ja dom van mij en veel plezier in Breda
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door dreamteam -- |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
quote: Ze moeten je wel hebben vandaag.....eerst droplul en nu dit... |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Sommige zijn gewoon multifunctioneel...haha |
|
|
|
|
FR1993
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 19:51 schreef de kromme 73 het volgende:93 is je geboorte jaar zeker,dus toen de wolf en fraser en kornuiten de titel wonnen,lag jij in de luiers,dus ff dimmen hier he,luister maar ff naar oudere garde,haha Dus omdat ik jongens als de wolf en fraser niet heb zien spelen mag ik niks zeggen over het huidige feyenoord? Zo neemt de vergrijzing op dit forum wel erg snel toe he |
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 18:54 schreef FR1993 het volgende:[..] Dus omdat ik jongens als de wolf en fraser niet heb zien spelen mag ik niks zeggen over het huidige feyenoord? Zo neemt de vergrijzing op dit forum wel erg snel toe he Sommige dulden geen tegenspraak helaas. En inderdaad zijn dat meestal de 'oudjes' |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fernandez speelde niet slecht,dus waarom gelijk spaghetti brengen. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
OT: Guidetti op bank?
Na vandaag niet meer............. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik denk het niet,alhoewel tegen de Graafschap krijg je ruimte.Maar tegen sterkere tegenstanders moet je vetrouwen op de counter van fernandez .Het zijn 2 verschillende spitsen |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Maar Guidetti kan een man uitspelen, ziet medespelers en heeft tot nu toe een fantastische uitstraling....Lefgozert.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 20:32 schreef @fey@010 het volgende:Maar Guidetti kan een man uitspelen, ziet medespelers en heeft tot nu toe een fantastische uitstraling....Lefgozert.... Ik betwijfel of hij net zo snel is als fernandez |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Weet ik ook niet Piet, maar heb het vermoeden van wel... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: in de counter.dat betwijfel ik ook.. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
In ieder geval een hoge handelings snelheid.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wel nee man daar geloof ik he le maal niks van.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
quote: Hij heeft veel meer oog voor de ruimte......Hij stond diverse malen zo vrij als een vogeltje...Ik zeg voorlopig alle ballen op Guidetti.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 20:38 schreef @fey@010 het volgende:[..] Hij heeft veel meer oog voor de ruimte......Hij stond diverse malen zo vrij als een vogeltje...Ik zeg voorlopig alle ballen op Guidetti.. het is een betere voetballer maar echt niet sneller,althans dat valt nog niet echt te beoordelen |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
OK, maar ik denk over het algemeen een completere en betere voetballer....? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat mogen we wel verwachten als je onder contract staat bij man city... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
effe off topic is die Bakkal inderdaad volgend seizoen transfer vrij ? |
|
|
|