|
|
FR-Elmo
|
|
|
Datum:17-09-2011 Tijdstip: 20:45 uur Plaats: Rotterdam Scheidsrechter: Wiedemeijer
Afwezigen Feyenoord: Swerts (achillespees), Darley (heup), Biseswar (wedstrijdritme) De Graafschap: Frankel (hamstrings), Saeijs (knie)
laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam: Seizoen wedstrijd uitslag 2010/2011 Feyenoord-De Graafschap 0-1 2008/2009 Feyenoord-De Graafschap 1-3 2007/2008 Feyenoord-De Graafschap 2-0 2004/2005 Feyenoord-De Graafschap 6-1 2002/2003 Feyenoord-De Graafschap 2-0
Historisch beeldmateriaal Dit keer geen wedstrijdbeelden maar het eerbetoon aan Coen Moulijn voorafgaand aan de wedstrijd tegen De Graafschap vorig seizoen:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Maak ze vast voor het hele seizoen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: had vandaag tijd over.... je hoeft niet te kijken als je het niet wil. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Kerel, ik bedoel het goed. Maar straks is een of andere boerenlul je weer voor en deze starttopics zijn juist zo goed |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 21:32 schreef Rovert het volgende:[..] Kerel, ik bedoel het goed. Maar straks is een of andere boerenlul je weer voor en deze starttopics zijn juist zo goed oh... sorry voor mijn reactie dan. beetje moe... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 21:32 schreef Rovert het volgende:[..] Kerel, ik bedoel het goed. Maar straks is een of andere boerenlul je weer voor en deze starttopics zijn juist zo goed Maar als zo'n boerenlul Douwe voor is dan gaan we boerenlul's topic toch met sabotage-posts naar de klote helpen? Net zo makkelijk. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 12:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] Maar als zo'n boerenlul Douwe voor is dan gaan we boerenlul's topic toch met sabotage-posts naar de klote helpen? Net zo makkelijk. eens ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Tegen wie spelen ze eigenlijk? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 21:32 schreef Rovert het volgende:[..] Kerel, ik bedoel het goed. Maar straks is een of andere boerenlul je weer voor en deze starttopics zijn juist zo goed Grappig boerenlul en de graafschap! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moet kunnen mits op tijd terug kan ik het zien. Hopende op een snelle verbinding met het vliegtuig. Wat zal ik gillen als we deze ook winnen ,potverdomme nu financieel ook gezond(er) Dan zal de reus weer langzaam aan gaan ontwaken of niet? groetjes van Piet |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
4-1 Helaas ben ik er niet bij of iemand moet 2 kaarten voor mij hebben die mag mij altijd een pm sturen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer een wedstrijd die we vorig jaar verloren hebben.
De Graafschap is een van de zwakste teams in de eredivisie.
Ga voor 4-1.
Denk basisplaats voor Guidetti, want De Graafschap zal de ruimtes wel klein proberen te houden dus dan heb je niet veel aan Fernandez. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
3 - 0, 2x guidetti, 1x bakkal |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Nelom ipv Ramsteijn. Biseswar ipv Cabral. Guidetti ipv Fernandez.
4-0 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
het word een lastige wedstrijd... 7-2 |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Toppie Douwe, van mij mag je ze allemaal starten |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Wordt een pittige wedstrijd! Minimaal 5-0!!!! (2x echte goals van Guidetti!) |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
We gaan een leuk avondje krijgen zaterdag!!
Hebben wat goed te maken tegen die boeren, denk aan een 5-0 met een hoofdrol voor Guidetti.
Leuk weetje, komen thuis en we zetten de teletekst op 819, dan zien we dat ons Feyenoord 1ste staat.. Alle teams die (nog) boven ons staan spelen pas zondag.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 11:39 schreef EdjeNL het volgende:Leuk weetje, komen thuis en we zetten de teletekst op 819, dan zien we dat ons Feyenoord 1ste staat.. Alle teams die (nog) boven ons staan spelen pas zondag.. Ben al blij dat we na vijf wedstrijden spelen maar twee punten achter de koploper staan. Is lang geleden. Zaterdag voor de tweede keer dit seizoen koploper. Wel eerst even laten zien aan de superboeren dat hun overwinning van vorig seizoen een incident was. |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote: lijkt wel een korfbal uitslag! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Het wordt trouwens gewoon 4-0 en het wordt geen moeilijke wedstrijd. Er loopt nu teveel kwaliteit met de juiste mentaliteit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nu ff serieus, ik denk dat het lastig wordt, we hebben steeds een terugval na een aardig resultaat.
8-0 |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 11:45 schreef rich Arnhem het volgende:[..] Ben al blij dat we na vijf wedstrijden spelen maar twee punten achter de koploper staan. Is lang geleden. Zaterdag voor de tweede keer dit seizoen koploper. Wel eerst even laten zien aan de superboeren dat hun overwinning van vorig seizoen een incident was. Gaan we wel vanuit, btw 3de x koploper he haha..;)
Blijf scherp..;) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Sorry je hebt gelijk. Ben er al zo van onder de indruk dat ik niet helder meer kan denken. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Haha, kan me er wat bij voorstellen.. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 11:39 schreef EdjeNL het volgende:We gaan een leuk avondje krijgen zaterdag!! Hebben wat goed te maken tegen die boeren, denk aan een 5-0 met een hoofdrol voor Guidetti. Leuk weetje, komen thuis en we zetten de teletekst op 819, dan zien we dat ons Feyenoord 1ste staat.. Alle teams die (nog) boven ons staan spelen pas zondag.. ben jij zo vroeg thuis zondags??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Als Koeman start met Guidetti 6-1 Anders 3-1 |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Ja, kom je een bakkie doen dan? :P |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 11:48 schreef hotjumper het volgende:[..] Nu ff serieus, ik denk dat het lastig wordt, we hebben steeds een terugval na een aardig resultaat. 8-0 nee hoor de eerste helft van gister kut, dus volgende week wordt het dan 11-0 |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ja, dan haak ik af. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: Moet ik mijn woorden dan ook maar terugnemen? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Hoop uiteraard ook op een mooie zege en heb genoten 2e helft tegen NAC. Maar blijf voorzichtig niet gelijk hoog van de toren blazen. Beide benen op de grond en ik hoop dan op een volle bak en een 3-0 overwinning maar blijf voorzichtig. Ik ben er in ieder geval bij. Kan al haast niet wachten. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Na het weekend staan we 3e, Ajax voorbij. Twente en AZ zie ik nog wel winnen dit weekend |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Vorig jaar moesten we deze pot pakken en dit jaar gaan we dat doen op een goede manier.
denk wel dat er 1 dom tegen doelpunt komt.. dus 4-1 waarvan minimaal 2x guidetti |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nee, jullie mogen dat samen vinden. Voelde me gelijk het derde wiel aan de fiets, dus vandaar.
4-0!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
We gaan een hele mooie wedstrijd zien. Cabral 1 keer. Vlaar 1 keer. Clasie 1 keer. Guidetti scoort 2 maal mits hij in de basis staat. Dus zeg 5-0. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
3-0 guidetti,schaken,bakkal |
|
|
|