laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam: Seizoen wedstrijd uitslag 2010/2011 Feyenoord-De Graafschap 0-1 2008/2009 Feyenoord-De Graafschap 1-3 2007/2008 Feyenoord-De Graafschap 2-0 2004/2005 Feyenoord-De Graafschap 6-1 2002/2003 Feyenoord-De Graafschap 2-0
Historisch beeldmateriaal Dit keer geen wedstrijdbeelden maar het eerbetoon aan Coen Moulijn voorafgaand aan de wedstrijd tegen De Graafschap vorig seizoen:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door FR-Elmo --
Moet kunnen mits op tijd terug kan ik het zien. Hopende op een snelle verbinding met het vliegtuig. Wat zal ik gillen als we deze ook winnen ,potverdomme nu financieel ook gezond(er) Dan zal de reus weer langzaam aan gaan ontwaken of niet? groetjes van Piet
Hebben wat goed te maken tegen die boeren, denk aan een 5-0 met een hoofdrol voor Guidetti.
Leuk weetje, komen thuis en we zetten de teletekst op 819, dan zien we dat ons Feyenoord 1ste staat.. Alle teams die (nog) boven ons staan spelen pas zondag..
Leuk weetje, komen thuis en we zetten de teletekst op 819, dan zien we dat ons Feyenoord 1ste staat.. Alle teams die (nog) boven ons staan spelen pas zondag..
Ben al blij dat we na vijf wedstrijden spelen maar twee punten achter de koploper staan. Is lang geleden. Zaterdag voor de tweede keer dit seizoen koploper. Wel eerst even laten zien aan de superboeren dat hun overwinning van vorig seizoen een incident was.
Southside 1908
Southside 1908 - maandag 12 september 2011 - 11:45
Ben al blij dat we na vijf wedstrijden spelen maar twee punten achter de koploper staan. Is lang geleden. Zaterdag voor de tweede keer dit seizoen koploper. Wel eerst even laten zien aan de superboeren dat hun overwinning van vorig seizoen een incident was.
Gaan we wel vanuit, btw 3de x koploper he haha..;)
Op maandag 12 september 2011 - 11:49 schreef rich Arnhem het volgende: Sorry je hebt gelijk. Ben er al zo van onder de indruk dat ik niet helder meer kan denken.
Hebben wat goed te maken tegen die boeren, denk aan een 5-0 met een hoofdrol voor Guidetti.
Hoop uiteraard ook op een mooie zege en heb genoten 2e helft tegen NAC. Maar blijf voorzichtig niet gelijk hoog van de toren blazen. Beide benen op de grond en ik hoop dan op een volle bak en een 3-0 overwinning maar blijf voorzichtig. Ik ben er in ieder geval bij. Kan al haast niet wachten.