|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 15:11 schreef Bosifyable het volgende:[..] Nee, jullie boven dat samen vinden. Voelde me gelijk het derde wiel aan de fiets, dus vandaar. 4-0! Oke dan! Dit weekend echt lekker knallen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dank je, voor evt verbeteringen sta ik ook open hoor! als iemand nog een idee heeft dan hoor ik het wel. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
De Graafschap is een erg laffe ploeg die zich volledig voor de goal in graaft als ze tegenover een ploeg komen te staan die meer kwaliteit heeft. Zoals al eerder gezegd heb je dan een gretige speler als guidetti nodig die fysiek sterk is en zich langs de verdediging kan wurmen.
Als Feyenoord een beetje slaperig begint kunnen ze door een mazzelgoaltje achter komen maar dit elftal heeft nu echte veerkracht getoont en ondanks dat de graafschap dan iedereen op de eigen helft heeft wint Feyenoord met 3-1 omdat ze gewoon meer kwaliteit hebben en (hopelijk) de goede spelers opstellen. Ook als Biseswar weer speelt en weer goede voorzetten bij corners gaat geven denk ik dat we veel goals daar uit kunnen maken.
Als Feyenoord eens een keer fris begint dan wordt het gewoon 3-0. Als de Graafschap oppeens moedig wordt en veel ruimte weg gaat geven denk ik dat Feyenoord kan uitlopen naar 5-0 als ze het tenminste goed uitspelen!
Onderschatting is in dit soort wedstrijden fataal, maar het mag Feyenoord toch niet gebeuren. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
5-1
1x Bakkal 1x Fernandez 2x Guidetti 1x Cabral
tegendoelpunt: Poepon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat mij even dromen....Feyenoord -de Graadschap (3 punten) Az-Feyenoord (1 punt) Feyenoord -ADO (3 punten) VVV -Feyenoord (3 punten) 10 puntjes ooo wat kan dit mooi worden........of is het een on reële droom ? nog effe door buffelen (erg druk)en dan in vliegtuigje naar huis.Hopelijk op tijd |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 20:15 schreef piet de paler het volgende:Laat mij even dromen....Feyenoord -de Graadschap (3 punten) Az-Feyenoord (1 punt) Feyenoord -ADO (3 punten) VVV -Feyenoord (3 punten) 10 puntjes ooo wat kan dit mooi worden........of is het een on reële droom ? nog effe door buffelen (erg druk)en dan in vliegtuigje naar huis.Hopelijk op tijd AZ en VVV moet ik nog zien, maar de thuiswedstrijden moeten we gewoon allemaal winnen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
VVV heeft het de 'sterke' ploegen tot nu toe al goed lastig gemaakt hè piet.. Die verliezen blijkbaar niet zo makkelijk in De Koel. Zie vorig seizoen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja maar het zou doldwaas zijn als je bij AZ en VVV punten pakt.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: tegen AZ hoop ik op een puntje ,maar vvv moet wel gaan.Tegen PSV was de lamlendigheid van de spelers.En Feyenoord is gewaarschuwd.En je weet een gewaarschuwd mens telt voor 2 dan spelen we dus met 22 man tegen 11 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: VVV moet gewoon 3 punten zijn, ben eerder bang voor RKC uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: na het afgelopen seizoen ben ik voor alles bang... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Gaat nou toch goed!! WIJ WORDEN WEER FEYENOORD!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jawel maar zolang ik elke wedstrijd denkt het had ook andersom kunnen zijn kwa stand blijf ik wat huiverig.Wel ben ik trots dat ze telkens die achterstandjes weer goed maken.. FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
zaterdag wordt echt een feestje, wat erna ook gebeurt (na zaterdag) ik ga ff genieten in de Kuip!!! volle bak hopelijk, als je geen kaartje hebt moet je die gewoon ff regelen ;-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De wedstrijd van 2 oktober tegen ADO zal wss druk worden. Op alle kaarten 50% korting, dus reden te meer een kaartje te kopen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 21:11 schreef Bosifyable het volgende:De wedstrijd van 2 oktober tegen ADO zal wss druk worden. Op alle kaarten 50% korting, dus reden te meer een kaartje te kopen! krijgen seizoenkaarthouders dan ook geld terug? ;P |
|
|
|
|
stray
|
|
|
komt goed uit had net besloten daar heen tegaan met mijn vader en dochter mijn vader zag trouwens wel wat in z hoeft hij al die trappen niet op |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote: Ik schat RKC ook wat hoger in dan VVV maar van beide moet je uit en thuis winnen vind ik. Ondanks de mindere resultaten van vorige jaren. Van RKC hebben we de laatste keer moeizaam gewonnen in Waalwijk (mooie goal van Tomasson) maar ik zie het positief in voor dit seizoen! misschien een beetje opportunistisch na 5 wedstrijden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door Southside 1908 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 21:19 schreef stray het volgende:komt goed uit had net besloten daar heen tegaan met mijn vader en dochter mijn vader zag trouwens wel wat in z hoeft hij al die trappen niet op Leuk vak inderdaad, en je bent er gelijk. Weet niet van welke richting je komt, maar houd met je pa eventueel wel rekening met die hoge trap vanaf de Coen Moulijnweg het plein op!
En tegen ADO zal er wellicht meer gescholden worden ;) |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 21:25 schreef Bosifyable het volgende:[..] Leuk vak inderdaad, en je bent er gelijk. Weet niet van welke richting je komt, maar houd met je pa eventueel wel rekening met die hoge trap vanaf de Coen Moulijnweg het plein op! En tegen ADO zal er wellicht meer gescholden worden ;) is zeker waar wat het taal gebruik betrefd maar half oktober moet ik een week of 6 naar amerika voor mijn werk dus wil daarvoor nog gaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 21:33 schreef stray het volgende:[..] is zeker waar wat het taal gebruik betrefd maar half oktober moet ik een week of 6 naar amerika voor mijn werk dus wil daarvoor nog gaan Ik weet niet hoe oud je pa is maar hou vooral rekening met slecht weer. Ik zit daar nu een jaar of 8 maar met een pa erbij ging ik een ring hoger zitten.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet niet hoe oud je pa is maar hou vooral rekening met slecht weer. Ik zit daar nu een jaar of 8 maar met een pa erbij ging ik een ring hoger zitten.. Heb je ook een punt Leon. Gewoon verzekerd zijn van droog zitten, tenzij z'n pa (ongeacht de leeftijd) het al goed vindt met een paraplu natuurlijk! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
heb ik 27 jaar met hem gezeten maar hij wilde nu daar is kijken |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: van harte welkom! beschrijf even wat je aandoet en dan laten we Leon ff zoeken op Z1. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: goed karakter dan,ouwe visser zeker haha |
|
|
|
|
stray
|
|
|
ligt beetje aan t weer denk |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wilton feijenoord... |
|
|
|
|
stray
|
|
|
nee in de tuinbouw verwarming van kassen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook pittig bij die zuinige tuinders .... |
|
|
|
|
stray
|
|
|
hahahahaha zeker waar maar zal t puntje slecht weer nog wel ff bij hem neer leggen heeft tie mss niet eens aan gedacht |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
achter de geraniums he lekker warm binnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 21:56 schreef stray het volgende:hahahahaha zeker waar maar zal t puntje slecht weer nog wel ff bij hem neer leggen heeft tie mss niet eens aan gedacht zie de wedstrijd vitesse vorigjaar die tijdens de rust werd afgelast.. of nog erger de wedstrijd tegen twente 2 jaar terug toen mensen met onderkoelingsverschijnselen de KUIP verlieten.Het is een mooi vak ook bij regen maar het kan soms iets te gek worden ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
@Leon: begreep ik ergens nou goed dat Phyxius op Z komt? |
|
|
|
|
sfc
|
|
|
ik kom zaterdag voor de verandering is een keer met de trein. ben dan ook van plan ergens 'in te drinken'. iemand een idee waar het voor de wedstrijd gezellig is? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 22:58 schreef sfc het volgende:ik kom zaterdag voor de verandering is een keer met de trein. ben dan ook van plan ergens 'in te drinken'. iemand een idee waar het voor de wedstrijd gezellig is? Varkenoord |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: als het goed is wel idd |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 22:58 schreef sfc het volgende:ik kom zaterdag voor de verandering is een keer met de trein. ben dan ook van plan ergens 'in te drinken'. iemand een idee waar het voor de wedstrijd gezellig is? uitstappen bij Rotterdam stadion en dan onder het viaduct lopen naar het trainingscomplex van Feyenoord (Varkenoord). Toevallig gaan veel forumleden zaterdag daarheen om een biertje te pakken en bosi's loonsverhoging te vieren. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
4-0
2x guidetti 1x leerdam 1x vlaar vanuit een corner. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
deze moet je met 6.0 winnen cabral,,bakkal,,guidetti twee maal,,invaller anass,, en el almadi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nee, maar wel zin een een goede pot. Guidetti kan gewoon spelen overigens. Stond vanmorgen in het AD. Mist wel de training van vandaag. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 07:33 schreef FR-Douwe het volgende:[..] nee, maar wel zin een een goede pot. Guidetti kan gewoon spelen overigens. Stond vanmorgen in het AD. Mist wel de training van vandaag. Dan wordt het een walk-over!!! Ik had 3-0 in de poolert maar ga er gelijk 6-0 van maken! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Biseswar nog niet bij selectie. Hij speelt maandag met het beloftenteam. Guidetti ontbrak op de training vanwege begrafenis van opa.
Koeman sluit niet uit dat Guidetti en Fernandez allebei in de basis staan. 'Guyon kan ook op de flanken uit de voeten.'. Wie gaat er dan uit? Schaken of Cabral?
Weet niet of je het kan maken om Schaken er nu uit te halen omdat ie het best aardig doet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 14:24 schreef MMM het volgende:[..] Wie gaat er dan uit? Schaken of Cabral? Weet niet of je het kan maken om Schaken er nu uit te halen omdat ie het best aardig doet.. Fernandez |
|
|
|