|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
lekker ingeschoten die penal. |
|
|
|
|
Schaep
|
|
|
zekers, en nu doordrukken en er een feestje van maken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Schaep
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: 2de helft weliets beter |
|
|
|
|
Schaep
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
ok ok ok cabral stukken beter 2de helft |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gaat lekker zo, Leerdam!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Haha, lijkt me niet meer van toepassing. Cabral speelt op dit moment heel goed. |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote: Klopt, maar toch een speler die uit het niets iets kan forceren. Hij blijft gewoon gaan. Tof voor Leerdam! Ik wil Nelom nog wel een keer zien i.p.v. Rammstein... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: klopt. wereld van verschil. na die rode kaart speelt hij prima. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
wat een verschil weer met de eerste helft, cabral en schaken spelen iedereen zoek haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is stiekem Ronaldinho voor Cabral derin gekomen ofzo? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
we staan iig tot morgenmiddag weer eens bovenaan de ranglijst :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: maar door je ban -6... dus.. hahahha |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gaan er bij jou dertig af? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste helft was heel erg mager, het ontbrak overal aan. Koeman zal wel weer aardig tekeer zijn gegaan in de rust. Tweede helft stukken beter, vooral vanaf de zijkanten met Cabral en Schaken!
4-0, 3 punten en een dag bovenaan! Heerlijk! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ramsteijn moet er toch echt uit trouwens.. Zie wel toekomst in die jongen als centrale verdediger, maar op de linksbackpositie (wat ook niet zijn plek is uiteraard) is ie erg zwak.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 23:14 schreef MMM het volgende:Ramsteijn moet er toch echt uit trouwens.. Zie wel toekomst in die jongen als centrale verdediger, maar op de linksbackpositie (wat ook niet zijn plek is uieraard) is ie erg zwak. eens, zou nelom dan slechter zijn???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: a winning team, i know..maar tegen echte buitenspelers.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lijkt me niet
quote: Volgende week de snelle Beerens tegenover 'm.. Ramsteijn is niet de snelste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ie goed staat hoeft dat ook niet.. maar Ja.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ondanks alles toch wel heel erg blij met de overwinning en de 2e helft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 23:14 schreef MMM het volgende:Ramsteijn moet er toch echt uit trouwens.. Zie wel toekomst in die jongen als centrale verdediger, maar op de linksbackpositie (wat ook niet zijn plek is uiteraard) is ie erg zwak. mwa, hij speelde na een minder begin een prima wedstrijd. Zijn beste wedstrijd tot nog toe denk ik. Zelfs aanvallend had hij een aantal aardig passes. Maar wie me echt verbaasd is (behalve Schaken) Leerdam. Die stond toch lekker te ballen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leerdam! Wat was die aanwezig zeg! Begint steeds meer kracht uit dat kereltje te stralen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 01:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, hij speelde na een minder begin een prima wedstrijd. Zijn beste wedstrijd tot nog toe denk ik. Zelfs aanvallend had hij een aantal aardig passes. nee joh.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wel een mooie wedstrijd in de 2e helft, leuke sfeer in het stadion. baal alleen wel van het late tijdstip, waarom dit soort wedstrijden niet een uur eerder beginnen? nu moet ik vlak voor het eindsignaal weg. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach, zijn de inkomsten voor de uitzendingen hè. Kwart voor 7, kwart voor 8 en kwart voor 9 wedstrijden. 's Zondags hetzelfde, half 1, half 3 en half 5. Zoveel mogelijk inkomsten van EL, kan iedereen zoveel mogelijk voetbal zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het was een mooi avondje in het stadion....leuke wedstrijd.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: alleen op internet gezien,maar dit bericht doet me weer goed. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: in het stadion was de sfeer idd prima |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En buiten het stadion ,niks van gemerkt |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Was er trouwens een reden waarom G. Fernandez de bal van van Haaren pakte om die penalty te nemen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:47 schreef Bosifyable het volgende:Was er trouwens een reden waarom G. Fernandez de bal van van Haaren pakte om die penalty te nemen? Omdat ie t kan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|