|
|
wim de ruit
|
|
|
Jammer hoor 2-1 , Fer kon niet het Ferschil maken met het vertrek van Ruiz....sterker, nog steeds dezelfde k..t uitstraling (mentaliteit) alsof hij al jaren in de bouw achter een kruiwagen loopt met een mp3 speler op zijn hoofd......gelukkig loopt Bakkal bij Feyenoord niet met een mp3 speler het trainings veld op, en kan hij wel degelijk dat Verschil gaan maken.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 september 2011 door wim de ruit -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 21:48 schreef wim de ruit het volgende:Jammer hoor 2-1 , Fer kon niet het Ferschil maken met het verlies van Rouiz....sterker, nog steeds de uitstaling of hij al jaren in de bouw achter een kruiwagen loopt met een mp3 speler op zijn hoofd......gelukkig loopt Bakal bij Feyenoord niet met een mp3 speler het training veld op, en kan hij wel dat Verschil gaan maken..... wie? |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
|
|
|
de beer
|
|
|
uhhhhh ferdronken kan dat ook hahahaha |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Fc Twente : Fergane glorie |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: ik zeg wim kan ook wel dichter worden hahahaha |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
18 december : Fergeet me niet....... |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: fergeten!!!! dat mag nooit |
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
Hij is er op vooruit gegaan blijkbaar, met betere spelers om zich heen! Hahahahaha, ferslagen door roda jc |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Jahhh...goude tijden herleven, member Tiendalli > Landzaat > Fer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 september 2011 door wim de ruit -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wie had het ook al weer over ferbeteren? |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Fer: "Ben fit en wil me laten zien" .......NOU DAT IS UHM GELUKT HOOR !!
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Sorry jongens, maar ik heb me jaarlijks, maandelijks, wekelijks en zelfs daaglijks lopen ergeren aan de generatie Album en Fer, maar sta nu weer met plezier in mijn vakkie , het seizoen is voor mij geslaagd bij winst op deze heren ( incl 020)
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2011 - 22:25 schreef wim de ruit het volgende:Sorry jongens, maar ik heb me weekelijks, maandelijks, jaarlijks lopen ergeren aan de generatie Album en Fer, maar sta nu weer met plezier in mijn vakkie :-)
Je lol werkt aanstekelijk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Mentaliteit Fer te zoeken |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fermoeiend die inkoppers die hier voorbij komen.
Fer-beu. Is geen woordspeling btw. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ferkleurde voetbalschoenen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Whahaha, geniale zooi hier :) |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Met dit voetbal kunnen ze nog Fer komen bij FC Twente.. FC Twente kijkt op dit moment Fer naar beneden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
Heeft zich gewoon ferschrikkelijk fervelend fergist. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij word daar ferkracht.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ferdomme, moet adriaanse gedacht hebben, was ik al bang voor |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
speelde als een natte krant |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
Morgen scoren we een paar ferrukkelijke goalen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Fer fertiefd,Ferwachte ferukkelijk te voetballen, fervelend Fer..Feraders zijn Fergankelijk |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Ferdorie, verliezen in je eerste wedstrijd voor je nieuwe cluppie...... had hij vast niet Ferwacht. |
|
|
|
|
Sensi_010
|
|
|
Fer-rot he? Feruit fervelend.. Maarja wat ferwacht je dan van een oferloper. Haha, inderdaad geniaal.. Ik lag helemaal plat hier xD |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Sabau
|
|
|
|
|
|
Schaep
|
|
|
Hij heeft wel z'n kwaliteit meegenomen haha liep weer Fereselijk te slapen bij die 1-1 hij laat altijd z'n mannetje een paar keer lopen omdat ie het niet op kan brengen om zich een hele wedstrijd te concentreren. Hier gaan ze bij twente nog spijt van krijgen. Hij kan goed voetballen maar dit soort momenten heeft ie veel te veel. |
|
|
|
|
Sabau
|
|
|
jezusssss moet je interview zien met die mongol op www.nos.nl , komt echt geen zinnig woord uit |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en nu met zijn allen op het twente forum.... wat een miskoop die fer... hahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ben ik al geweest... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ze hebben grapjes gemaakt over ons centrum.... ik ook over die van hun... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gemeen volkje die tukkerts |
|
|
|