|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Typisch gevalletje van leedFermaak. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Ofer the hill, ofer and done!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door Suijltje -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
doe maar een slot, waardeloos topic! ik snap het gewoon niet topic 1365789543 over fer! hij is niet meer! haal gewoon een oud topic naar boven! |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 09:12 schreef Milo het volgende:doe maar een slot, waardeloos topic! ik snap het gewoon niet topic 1365789543 over fer! hij is niet meer! haal gewoon een oud topic naar boven! Last van een kater? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zou wel fervelend zijn voor milo. fergaande koppijn is ferreweg van fijn |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: yep! maar er is hier van de week een zware discussie overgeweest! en we zijn nog geen week verder en een "nieuwe poster" gaat gewoon door......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door Milo -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 09:53 schreef Milo het volgende:[..] yep! maar er is hier van de week een zware discussie overgeweest! en we zijn nog geen week verder en een "nieuwe poster" gaat gewoon door...... ben gewoon een beetje klaar met die Fer. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Ik neem de honneurs even waar voor Styllz: Beu. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Heeft 'ie die ban nou te pakken? |
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
quote: Een collectieve wanFertoning van F(er)C Twente Ferlaten Ferloren Ferdwaald Ferschrikkelijk Ferwaarloosd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 09:12 schreef Milo het volgende:doe maar een slot, waardeloos topic! ik snap het gewoon niet topic 1365789543 over fer! hij is niet meer! haal gewoon een oud topic naar boven! Eens. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Sportieve vooruitgang Bij Feyenoord won die nog tegen Roda Met z'n nieuwe topploeg niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja hoor. Voordat ik gisteravond op kroegentocht ging met aantal maten dacht ik al: er komt er weer 1 met een Fer-topic. Ik heb een kater maar ook dan: Sodemieter op met dat gefrustreerde Fer-geleuter!
Hij is weg! Klaar! Hijs helemaal weg! Klaar! |
|
|
|
|
kuipert
|
|
|
Niks gefrustreerds aan. Puur ouderwets simpel leedfermaak, lekker toch? |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Mooie Ferhalen. Ik ben erg Ferheugd. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
jaja de Ferloedering is toegeslagen bij Twente |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En die Fer grapjes zijn ook totaal niet leuk meer.. Ferschil, Ferheugd, Ferhalen.. Drama
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Het Ferlof van de hulptrainers is ook meteen ingetrokken |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ferlaat dan gewoon het forum |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ferzaakt heeft ie, de Ferrader
Die Ferloren wedstrijd Ferzacht de pijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
ken beter gaan klaferjassen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
jaja, en dan een maat hebben die Ferzaakt zeker |
|
|
|
|
Dennis van de kant
|
|
|
P staat voor punt FERLIES. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zou de wedstrijd van vandaag ook ferregenen? |
|
|
|
|
dreamteam
|
|
|
De ferslagenheid was van zijn gezicht af te lezen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hij is wel ontopic... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Dennis moeten we koesteren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zo 1 krijgen we er nooit en te nimmer meer.. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Eerste doelpunt Bakkal....dat is dus het Verschil.....en niet het Ferschil |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Krampen in me buik van t lachen presentatie voor t P vak hahahahahaha |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: krampen in mijn buik van het bier en de hachee
zo lekker familie Fergassen. |
|
|
|
|
scaga010
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Martin van Geel -Jopie "de krent" munsterman 1 - 0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ferrader had toch een droomdebuut??? (Voor de Feyenoordsupporter. Hehehehhehehehe) |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Zijn er nog mensen die zijn vriendin hebben gezien bij Eredivisie Live? Ferschrikkelijk geil! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 18:14 schreef Crisismanager het volgende:Zijn er nog mensen die zijn vriendin hebben gezien bij Eredivisie Live? Ferschrikkelijk geil! Keek waarschijnlijk geil omdat zij ook zo stoned uit haar ogen kijkt! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 18:14 schreef Crisismanager het volgende:Zijn er nog mensen die zijn vriendin hebben gezien bij Eredivisie Live? Ferschrikkelijk geil! ???? heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
Nou ja, hij krijgt gewoon wat hij Ferdient, gegokt en Ferloren. |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Dit is wel echt FERmakelijk......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door @fey@010 -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: dia was al gemaakt! |
|
|
|