|
|
piet de paler
|
|
|
Tja Twente zal wel weer gaan draaien,maar nu even niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zij nog zo betaal nog een extra tonnetje |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
van Geel laat zich niet FERneuken door die tukkers.... |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Volgende week in Opsporing Verzocht z'n foto. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ferdwenen naar de bank! Hij moet zich in de tactiek gaan ferdiepen. 5,5 miljoen ferkwanseld denken ze nu bij Fc Twente |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Opsporing ferzocht bedoel je toch? |
|
|
|
|
Donoss
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Biernaldum
|
|
|
FC Twente heeft drie problemen:
1. Ruiz is weg, 2. Jansen is weg, 3. Fer is gekomen! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
henri60
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De carrière van Ferrader na 4 wedstrijden in de basis bij onze prachtige club:
- Roda uit 90 minuten - ADO thuis 77 minuten - 020 uit 58 minuten - Excelsior thuis op de bank begonnen en 26 minuten als invaller
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 15:38 schreef JanM het volgende:De carrière van Ferrader na 4 wedstrijden in de basis bij onze prachtige club: - Roda uit 90 minuten - ADO thuis 77 minuten - 020 uit 58 minuten - Excelsior thuis op de bank begonnen en 26 minuten als invaller Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Die moet achteraf z`n krullen er toch uit trekken! hahahaha! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 15:38 schreef JanM het volgende:De carrière van Ferrader na 4 wedstrijden in de basis bij onze prachtige club: - Roda uit 90 minuten - ADO thuis 77 minuten - 020 uit 58 minuten - Excelsior thuis op de bank begonnen en 26 minuten als invaller Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hij heeft z'n eigen plekkie kunnen bemachtigen op de bank haha..:D |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zoals ik al eerder zei: Ferrader, het nieuwste merk bankferwarming! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Twente Ferneukt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Zag het idd, moet meer naar boven scrollen haha.
ga mezelf maar ff afzeiken in het ''Grote'' zeik op mezelf topic..;) |
|
|
|
|
dikke
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Toch Ferwacht hij een basisplaats...... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Speelde afgelopen weekend weer niet ... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jmvanhalst Jan Oei, Fer laat zelfs tegen amateurs zijn man lopen. 1-1! #twegen |
|
|
|
|
Feyenoord moet verjo
|
|
|
ik zag het net ook in de samenvatting. zag er niet best uit Leroy! wat een uitslag joh, 4-3 tegen de amateurs.. pffff. ben benieuwd wat ons morgen dan te wachten staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord moet verjo
|
|
|
ik hoop het. en dan sparta thuis loten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dat heeft die Van Geel toch wel Ferdomd goed gedaan! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nuttige 2 2 van fer!!!!bedankt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: precies ,maar nu eens een keertje zelf het voordeel pakken want daar is Feyenoord niet zo goed in.... |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
hahaha hebben jullie die rutten zijn hart zien luchten na de wedstrijd? Ik hoop dat zijn vrouw van praten na de sex houd, want die zal vanavond wel tekeer gaan hahaa |
|
|
|