|
|
Grasmaaier
|
|
|
En t staat al 2-0 ;p
1-0 in de 3e minuut |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Whahahahahahahaha we kunnen concluderen dat de C1 kampioen gaat worden! De eerste van allemaal volgens mij! ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Jep, ze spelen ook veel beter dan Utreg |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
1.Sierhuis (C2) 21 2.El Idrissi (C1) 15 3.Becker (B1) 12 4.Nouri (C1) 12 5.Klaassen (A1) 12 6.Hornkamp (C2) 11 7.de Jong (1e) 11 8.Sulejmani (1e) 11 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kampioenen olé olé, kampioenen olé olé!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Topscorers uit de jeugd en het 1e hierboven |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
4-0.. blunder van de keeper |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Schot vanaf de 16 en keeper doet een Grandelletje |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Weer een grote kans.. nu van dichtbij gemist |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Pfffffffffffffffffffffff kijk je samenvatting ofzo! ;-)
De doelpunten vallen als rijpe appeltjes uit de boom! Whahahahahaahaha |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Oh niet El Idrissi, maar Nouri scoort |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax C1 na 5-1 winst kampioen
Ajax C1 is zaterdagmiddag kampioen geworden. Na een overduidelijke zege op FC Utrecht C1, 5-1, was het feest op het veld. Het kampioenschap van de C1 is het eerste van dit seizoen van de Ajax jeugdopleiding.
Ajax C1 is twee duels voor het einde van de competitie kampioen geworden van de eerste divisie A, met 52 punten uit 20 wedstrijden. In de thuisduels bleef Ajax C1 ongeslagen en won het negen van de tien duels, alleen tegen Volendam werd gelijk gespeeld, 2-2. In uitwedstrijden won Ajax acht van de tien confrontaties; alleen Vitesse en Zeeburgia hielden de punten in eigen huis.
In de kampioenswedstrijd tegen FC Utrecht trok Ajax direct fel van leer. De C1 zette snel druk en Utrecht kwam er nauwelijks uit. Na een prachtige vrije trap van Vince Dekker werd de score geopend en Shivaro Hok Ahin zette zijn ploeg op 2-0. Bij rust leidde het oppermachtige Ajax al met 4-0 dankzij treffers van Dekker en aanvoerder Abdelhak Nouri. In de tweede helft was er nog een vervelend momentje toen keeper Joost Meendering even duizelig was na een botsing, maar Jeffrey de Lange verving hem adequaat en Meendering kon gewoon meedoen in het feestgedruis. Dankzij een doelpunt van Paulino Rosario werd het nog 5-0 alvorens Utrecht de eindstand op 5-1 bepaalde.
Ajax C1 was kampioen. ,,Ik ben heel tevreden", gaf trainer Michel Kreek na afloop aan. ,,We hebben het goed gedaan en deze jongens hebben een enorme progressie gemaakt dit seizoen. Ik ben trots."
Ook technisch manager bovenbouw Wim Jonk feliciteerde de jongens na afloop. ,,Ik heb van jullie genoten", sprak Jonk tegen de kersverse kampioenen.
BRON
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wederom een kampioen in ons midden:))))))))))))))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 12:29 schreef Grasmaaier het volgende:1.Sierhuis (C2) 21 2.El Idrissi (C1) 15 3.Becker (B1) 12 4.Nouri (C1) 12 5.Klaassen (A1) 12 6.Hornkamp (C2) 11 7.de Jong (1e) 11 8.Sulejmani (1e) 11 De Jong er toch ook al weer 11 gemaakt joh?? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Beetje weinig , laatste wedtrijd 3 (netjes). Dus 28 wedstrijden daarvoor 8 goals ,echt veels te weinig . |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 17:43 schreef sebas79 het volgende:[..] Beetje weinig , laatste wedtrijd 3 (netjes). Dus 28 wedstrijden daarvoor 8 goals ,echt veels te weinig . Vind ik nogal kort door de bocht. Heeft niet iedere wedstrijd in de basis gestaan (zie link). Van zijn basisplaatsen heeft hij ook niet altijd in de spits gestaan. Tel daarbij op hoe vaak hij andere in staat stelt om te scoren dan geef ik De Jong een ruime voldoende. Een goede voetballer met een redelijke techniek, een geweldig overzicht en één die om zijn inzet te prijzen is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 17:54 schreef baco74 het volgende:[..] Vind ik nogal kort door de bocht. Heeft niet iedere wedstrijd in de basis gestaan (zie link). Van zijn basisplaatsen heeft hij ook niet altijd in de spits gestaan. Tel daarbij op hoe vaak hij andere in staat stelt om te scoren dan geef ik De Jong een ruime voldoende. Een goede voetballer met een redelijke techniek, een geweldig overzicht en één die om zijn inzet te prijzen is. +10! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 17:54 schreef baco74 het volgende:[..] Vind ik nogal kort door de bocht. Heeft niet iedere wedstrijd in de basis gestaan (zie link). Van zijn basisplaatsen heeft hij ook niet altijd in de spits gestaan. Tel daarbij op hoe vaak hij andere in staat stelt om te scoren dan geef ik De Jong een ruime voldoende. Een goede voetballer met een redelijke techniek, een geweldig overzicht en één die om zijn inzet te prijzen is. +1 |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 april 2012 - 17:54 schreef baco74 het volgende:[..] Vind ik nogal kort door de bocht. Heeft niet iedere wedstrijd in de basis gestaan (zie link). Van zijn basisplaatsen heeft hij ook niet altijd in de spits gestaan. Tel daarbij op hoe vaak hij andere in staat stelt om te scoren dan geef ik De Jong een ruime voldoende. Een goede voetballer met een redelijke techniek, een geweldig overzicht en één die om zijn inzet te prijzen is. En bij die 8 zitten ook nog strafschoppen. Er zei iemand "al 11 goals " dat vind ik beetje overdreven(dat is gewoon niet veel voor iemand die wekelijks in de spits/basis staat bij ajax) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax zendt kleine klassieker en kampioenswedstrijd live uit
Ajax A1 speelt vrijdag de uitwedstrijd tegen Feyenoord/Excelsior A1. Het team van trainer Fred Grim staat momenteel bovenaan en kan bij een overwinning kampioen worden. De wedstrijd begint om 16:00 uur en is live via deze website te volgen. Abonnees van Ajax Exclusive TV kunnen deze uitzending bekijken via de player van Ajax TV. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verkeerde topic.. Oeps..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!! Ajax A1 op voorsprong in de Kuip tegen de leeftijfdgenoten van Feyenoord! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kakkies komen op gelijke hoogte! Met deze tussenstand is Ajax A1 nog geen kampioen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!! Ajax A1 weer op voorsprong!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!! Ajax A1 op 3-1!! Kampioenschap bijna binnen! En dat in de Kuip!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kakkies komen terug tot 2-3!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kakkies krijgen nu ook een strafschop!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wederom pingel voor de kakkies!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kakkies staan weer op voorsprong! Hierdoor is kampioenschap weer helemaal open en verschilt het nog maar 2 punten, met 2 wedstrijden te gaan! |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
dus in een kwartier tijd 3-1 voorsprong weggegeven |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wedstrijd beslist door een 5-3 voorsprong voor Feyenoord A1. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax verliest in Rotterdam en laat competitie weer spannend worden
Ajax A1 heeft zichzelf een slechte dienst bewezen. In Rotterdam werd in een directe confrontatie met nummer 2 Feyenoord, na een voorsprong van 1-3, met 5-3 verloren. Hierdoor is de competitie weer helemaal open en bedraagt de voorsprong van de Amsterdammers nog maar 2 punten. Met nog 2 wedstrijden te gaan zal de beslissing hierdoor waarschijnlijk pas vallen op de laatste dag. Op 5 mei zullen de Amsterdammers in eigen huis de degens kruizen met PSV A1, op dit moment 4e in de competitie, en op 12 mei wacht een confrontatie met de leeftijdsgenoten van De Graafschap in Doetinchem. De Rotterdammers zullen op 5 mei een thuiswedstrijd afwerken tegen de leeftijdsgenoten van FC Groningen A1, die op dit moment de 11e plaats in de competitie inneemt.
[later meer]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Voor zover ik kon zien wel, maar eigenlijk doet dat er niet toe! De jongens hebben zich na de 1-3 veilig gewaand en kregen vervolgens flink de deksel op de neus! Terechte uitslag en hopelijk weten ze nu dat het kampioenschap niet zomaar binnen is! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:14 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Voor zover ik kon zien wel, maar eigenlijk doet dat er niet toe! De jongens hebben zich na de 1-3 veilig gewaand en kregen vervolgens flink de deksel op de neus! Terechte uitslag en hopelijk weten ze nu dat het kampioenschap niet zomaar binnen is! Jammer, waarschijnlijk zal dit tot gevolg hebben dat er vanavond weer een paar kakkies komen stoken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:15 schreef baco74 het volgende:[..] Jammer, waarschijnlijk zal dit tot gevolg hebben dat er vanavond weer een paar kakkies komen stoken. Ach gap, ze zijn van harte welkom!! Uiteindelijk draait het allemaal om het eerste en die van ons staan bijna met de schaal in de handen!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:20 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ach gap, ze zijn van harte welkom!! Uiteindelijk draait het allemaal om het eerste en die van ons staan bijna met de schaal in de handen!! +31 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik zat het te volgen straks hier op het forum via mijn mobiel en zag goed nieuws van Amsterdammer in het begin..ik begon me lekker te voelen, maar daarna werden de berichten slechter..het gekke daarbij is dat ik me ineens beroerd ging voelen...dat Ajax zit verdomme wel diep zeg:)))))) |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
jammer, eigen schuld zullen we dan maar zeggen.En ze gaan hun gang maar, wie het laatst lacht lacht het best.Vond het al belachelijk dat ze die wedstrijd verplaatst hebben naar de Kuip, terwijl de B1 morgen gewooon op Varkenoord speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2012 door 46ajaxio -- |
|
|
|
|
46ajaxio
|
|
|
kop op, borst vooruit als we het kampioenschap maar niet verspelen dat zou pas erg zijn.En die A1 komt er wel weer bovenop als ze maar geconcentreerd blijven ballen en niet denken de buit is binnen.Want dat is er gebeurd als ik Amsterdammer goed begrepen heb.Laksheid: Ajax eigen.Laat het eerste daar geen voorbeeld aan nemen en er vol voor gaan |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 19:14 schreef 46ajaxio het volgende:jammer, eigen schuld zullen we dan maar zeggen.En ze gaan hun gang maar, wie het laatst lacht lacht het best.Vond het al belachelijk dat ze die wedstrijd verplaatst hebben naar de Kuip, terwijl de B1 morgen gewooon op Varkenoord speelt. Dat ze de wedstrijd verplaatst hadden, had te maken met de berichten dat er ongeregeldheden zouden zijn gepland tussen de harde kernen van beide clubs! Hierdoor werd besloten de wedstrijd in de Kuip te laten spelen zonder publiek! Enkel ouders en familie was toegestaan tijdens dit duel! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 19:13 schreef alibabba het volgende:Ik zat het te volgen straks hier op het forum via mijn mobiel en zag goed nieuws van Amsterdammer in het begin..ik begon me lekker te voelen, maar daarna werden de berichten slechter..het gekke daarbij is dat ik me ineens beroerd ging voelen...dat Ajax zit verdomme wel diep zeg:)))))) Sorry vriend, had graag goed nieuws aan je overgebracht! Hopelijk maakt het eerste niet dezelfde fout en zijn ze inmiddels gewaarschuwd! Ze moeten niet denken dat ze er al zijn! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:15 schreef baco74 het volgende:[..] Jammer, waarschijnlijk zal dit tot gevolg hebben dat er vanavond weer een paar kakkies komen stoken. De eerste in 'real life' al gehad.. Heb hem ff uitgeluld. :-) |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Kom niet zeiken hier, maar was een mooie pot. Wordt nog spannend de komende potten. Jullie tegen nummer 3 wij tegen de nummer 8.
Succes |
|
|
|