BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Ajax-jeugd topic seizoen 2011-2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
46ajaxio
 46ajaxio - vrijdag 20 april 2012 - 23:58   quote  deeplink  
dit geeft ajax niet uit handen en die worden kampioen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 21 april 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 20:07 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Sorry vriend, had graag goed nieuws aan je overgebracht! Hopelijk maakt het eerste niet dezelfde fout en zijn ze inmiddels gewaarschuwd! Ze moeten niet denken dat ze er al zijn!
Je hebt helemaal gelijk...Ajax 1 is er nog niet en het moet waken voor onderschatting en scherp blijven, want 1 nederlaag en de druk komt er volledig op te liggen...weet jij trouwens het resterend programma van de A1?
alibabba
 alibabba - zaterdag 21 april 2012 - 10:26   quote  deeplink  
Ik heb het kunnen vinden A'dammer waar Ajax A1 nog tegen moet...thuis tegen de nummer 4, PSV, en uit tegen de nummer 11, De Graafschap...
kuipje
 kuipje - zaterdag 21 april 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 10:26 schreef alibabba het volgende:
Ik heb het kunnen vinden A'dammer waar Ajax A1 nog tegen moet...thuis tegen de nummer 4, PSV, en uit tegen de nummer 11, De Graafschap...
en Feyenoord nog tegen de nummer 11 (groningen) en nummer 7 (twente)

Wordt dus nog spannend,

ps. De graafschap staat 9e
alibabba
 alibabba - zaterdag 21 april 2012 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:48 schreef kuipje het volgende:

[..]

en Feyenoord nog tegen de nummer 11 (groningen) en nummer 7 (twente)

Wordt dus nog spannend,

ps. De graafschap staat 9e
Thanks Kuipje en je hebt helemaal gelijk, De Graafschap staat idd 9e:)))
kuipje
 kuipje - zaterdag 21 april 2012 - 13:05   quote  deeplink  
klein vraagje,

waarom zitten de c2s wel bij elkaar in de competitie en de C1's niet? Is dat zuid nederland en noord nederland ofzo?
Zie namelijk dat Den Haag wel bij jullie in de pool zit
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 21 april 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 10:26 schreef alibabba het volgende:
Hahahahahahaha bedankt Ali, maar dat stond al in de tekst! Whahahahahahahaha op 5 mei tegen PSV en op 12 mei tegen De Graafschap! Alleen de 2e tegenstander van die kakkies wist ik niet!
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 18:55   quote  deeplink  
zou een droom zijn die uitkomt, het eerste de A1 de B1 en de C1 kampioen, de B1 wint nog de future cup! de A1 haalt de finale van de mini CL, en nog zeiken over wie de beste jeugd heeft, lijkt me niet zo lastig toch?
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 21 april 2012 - 19:16   quote  deeplink  
zal ik er 1 aan toevoegen zaterdag amateurs die staan 3 punten voor met nog 3 wedstrijden te gaan.Is wel geen jeugd Voor de rest ben ik het met je eens
alibabba
 alibabba - zaterdag 21 april 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 18:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hahahahahahaha bedankt Ali, maar dat stond al in de tekst! Whahahahahahahaha op 5 mei tegen PSV en op 12 mei tegen De Graafschap! Alleen de 2e tegenstander van die kakkies wist ik niet!
Oké ik zie ik het nu pas...:)))))
baco74
 baco74 - donderdag 26 april 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Iemand Jong Ajax tegen Jong Utrecht aan het kijken?
Eide
 Eide - donderdag 26 april 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Mooie actie van Ozbiliz, had een goal verdient.
baco74
 baco74 - donderdag 26 april 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 19:00 schreef Eide het volgende:
Mooie actie van Ozbiliz, had een goal verdient.
Ja zeker, ging zo ff 5 man voorbij.
baco74
 baco74 - donderdag 26 april 2012 - 19:07   quote  deeplink  
Voor de mensen zonder EredivisieLive......de stream is gratis.
Pjettr
 Pjettr - donderdag 26 april 2012 - 20:37   quote  deeplink  
verlening niet te zien??
Pjettr
verlenging..
Pjettr
eredivisie live 2 , geen paniek meer :)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 12:51   quote  deeplink  
Ajax B1 tweede kampioen van Ajax-jeugd

Ajax B1 is dinsdagavond kampioen van Nederland geworden. Het team van Orlando Trustfull won thuis met 4-1 van de leeftijdsgenoten van Sparta Rotterdam. Dankzij de zege kan de B1 niet meer ingehaald worden door nummer 2 sc Heerenveen/Emmen. Na het winnen van de AEGON Future Cup is het kampioenschap opnieuw een mooie prestatie van Ajax B1.
Na Ajax C1 is Ajax B1 het tweede jeugdelftal dat dit seizoen kampioen is geworden. De komende weken komen daar naar alle waarschijnlijkheid nog vele jeugdteams bij. Onder andere de A1 is op titelkoers. Dinsdagavond ging alle aandacht uit naar de B1. Onder aardig wat publieke belangstelling sleepten de B-junioren van Ajax het kampioenschap op eigen veld binnen.

De B1 stelde de titel al voor rust veilig. Na een vroege achterstand bogen Sheraldo Becker en Elton-Ofoi Acolatse de 0-1-achterstand in een 2-1-voorsprong om. Na rust vergrootte de thuisploeg de voorsprong naar 3-1 via een goal van - opnieuw - Becker. Met die tussenstand in de rug speelde de kampioen het duel vervolgens rustig uit. In de 68ste minuut maakte invaller Queensy Menige er uiteindelijk nog 4-1 van.

Na het laatste fluitsignaal was het uiteraard tijd voor bloemen en champagne!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Ajax D2 kampioen na zwaarbevochten overwinning

Ajax D2 is zaterdagochtend kampioen geworden na een felbevochten 4-3-zege op Volendam D2. De ploeg van trainer Dave Vos heeft nu vijftig punten uit 21 wedstrijden en is met nog een wedstrijd te gaan onbereikbaar voor achtervolger Almere City.
Ajax D2 maakte er een bloedstollende wedstrijd van. Nadat de ploeg al binnen vijf minuten een 2-0 voorsprong had genomen via twee goals van Daishwan Redan - het jongetje met het imposante hooghoudrecord dit seizoen - ging het goed door met knappe aanvallen. Gescoord werd er zelfs nog een keer en met een 3-0-voorsprong, gescoord door Dean James, bij rust, leek er geen vuiltje aan de lucht. ,,We dachten inderdaad dat de wedstrijd was gespeeld", beaamde trainer Dave Vos na afloop. ,,Maar dat was-ie niet! Wij misten vier jongens die normaal gesproken in dit team zitten. Maar zij zijn met de D1 naar Italië. Natuurlijk is het wel jammer dat ze de kampioenswedstrijd misten, maar zo'n toernooi is ook erg leuk en goed voor ze. Wij hadden vier jongens uit de E1. Die zijn heel talentvol, maar dit niveau ligt hoger dan in hun competitie. Mede daardoor vielen we in de tweede helft terug."

Volendam richtte zich op en met gevaarlijke uitbraken zette de uitploeg de wedstrijd in de tweede helft volledig op z'n kop. Gestaag slonk de voordelige marge van de ploeg van Dave Vos en de gasten kwamen zelfs naast Ajax, 3-3. Maar in de slotminuten trok Ajax alsnog de volle winst naar zich toe toen Thomas Rier 4-3 maakte. ,,Deze uitslag vergeten ze nooit meer", was Vos overtuigd. ,,Als het 6- of 7-0 wordt, vergeet je dat snel. Deze wedstrijd zal ze altijd bij blijven."

Vos is tevreden over het afgelopen seizoen van zijn pupillen. ,,Dit team verzaakte wel eens op spannende momenten. Maar je ziet nu dat ze wel veerkracht hebben en dat ze een grote stap hebben gezet. Ze hebben ook toen het 3-3 was, de bal nooit zomaar naar voren geschoten. Ze zijn blijven voetballen. Ik vind ook dat wij het recht hadden op die 4-3. Deze jongens hebben dit jaar een goede ontwikkeling doorgemaakt. Natuurlijk is dat het belangrijkste, maar je mag een kampioenschap niet bagatelliseren voor ze."

Volgende week zaterdag sluit Ajax D2 de competitie af met een uitwedstrijd bij BFC D1.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 12:56   quote  deeplink  
Kampioensduel Ajax C2 live te volgen via Ajax TV

Na de overwinning van Ajax D2 op FC Volendam D2 en het bijbehorende kampioenschap is het vanmiddag de beurt aan Ajax C2 om te proberen kampioen te worden. De ploeg neemt het evenals de D2 op tegen FC Volendam! De wedstrijd op Ajax Live start om 12.00 uur.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Ajax C2 lijkt op weg naar het kampioenschap! De tussenstand is op dit moment 3-1!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 28 april 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Uitstekend werk Amsterdammer!!! En weer een paar KAMPIOENEN erbij:))))))))
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Ajax C2 kampioen na 3-1 winst

Ajax C2 is vanmiddag kampioen geworden door met 3-1 te winnen van de leeftijdsgenoten van FC Volendam.

[later meer]
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 april 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Ook de F1 is kampioen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 14:26 schreef Hasjkoph het volgende:
Ook de F1 is kampioen.
Bericht komt eraan! ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 april 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 14:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Bericht komt eraan! ;-)
Kee dan.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 14:49   quote  deeplink  
F1 wint en wordt na verlies concurrent kampioen

Ajax F1 is vanmiddag, een week eerder dan gedacht, kampioen geworden. Zelf won de ploeg van trainer Dennis de Haan met liefst 14-0 van RKAVIC en omdat concurrent CTO met 3-1 verloor bij Sloterdijk is de voorsprong zes punten met nog een duel te gaan niet meer weg te poetsen door de concurrent.
De grootste winst behaalden de spelers van Ajax F1 niet vandaag tegen RKAVIC, maar vrijdag na gesprekken op de Toekomst. De hele F1 mag namelijk volgend seizoen door; geen enkele speler hoeft afscheid te nemen. ,,En dat komt niet vaak voor", weet trainer Dennis de Haan. ,,Daardoor was de druk er wel af. Maar het ging wel stroef vandaag. Bij rust stond het pas 2-0."

Na rust denderde de doelpuntenmachine Ajax F1 hard door om uiteindelijk met 14-0 te eindigen. Omdat de concurrent pas een paar uur later in actie kwam, was het na de wedstrijd nog niet bekend of de titel voor Ajax F1 was. Maar de KNVB-site gaf in de middag uitsluitsel. CTO had met 3-1 verloren bij Sloterdijk en zo waren de mannen van Ajax kampioen geworden. ,,Maar volgende week spelen we bij CTO de laatste wedstrijd van het seizoen en na die wedstrijd vieren we het kampioenschap."

Voor die tijd mag de F-jeugd samen met alle andere jeugdteams een ereronde lopen in de Amsterdam ArenA in de rust van Ajax - VVV-Venlo. De Haan: ,,En er komen nog mooie toernooien aan. We waren al eerste geworden op het toernooi van Volendam, waaraan ook Feyenoord, Sparta en PSV meededen. Het is leuk om te zien dat dit hele nieuwe team stappen heeft gemaakt. Hoe ze nu samen spelen en hoe ze alles oppikken."
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 28 april 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Wie weet de uitslagen van de A1 van vandaag
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 16:22 schreef 46ajaxio het volgende:
Wie weet de uitslagen van de A1 van vandaag
A1 kwam vandaag niet in actie! Eerstvolgende competitiewedstrijd is pas op zaterdag 5 mei!!
46ajaxio
 46ajaxio - zaterdag 28 april 2012 - 17:49   quote  deeplink  
Daar was ik inmiddels zelf via teletekst ook al achter gekomen maar even zo goed bedankt voor het opzoeken.Ik had het natuurlijk eerst zelf kunnen uitzoeken.Maqr vind dit forum wel zo handig.Je krijgt in ieder geval antwoord vandaar ook mijn bedankje naar jou voor het uitzoeken.En nu maar hopen dat Ajax morgen kampioen wordt en een lange neus naar Ola John die er alles aan gaat doen om Ajax geen kampioen te laten worden in Enschede.Hij kon wel eens van een koude kermis thuis komen. 110% inzet zal niet voldoende zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2012 door 46ajaxio --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 07 mei 2012 - 11:49   quote  deeplink  
Ok, even op het een rijtje welke teams van de jeugdopleiding inmiddels kampioen zijn en wat de stand is van de andere ploegen!

Ajax F1: KAMPIOEN
Ajax E1: 8E PLAATS (is in competitie de D3)
Ajax E2: Geen resultaat bekend (speelt in competitie als E1)
Ajax E3: 2E PLAATS (is in competitie de E2)
Ajax D1: Heeft zaterdag gewonnen, concurrent verloren! Staan in punten gelijk, wel beter doelsaldo! Onbekend wat er nu gaat gebeuren!
Ajax D2: KAMPIOEN
Ajax C1: KAMPIOEN
Ajax C2: KAMPIOEN
Ajax B1: KAMPIOEN
Ajax B2: 7E PLAATS
Ajax A1: Staat 1e met 2 punten voorsprong op concurrent. Nog 1 wedstrijd te gaan!
Ajax A2: 6E PLAATS
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 07 mei 2012 - 14:12   quote  deeplink  
Reeds antwoord van Ajax ontvangen. De D1 is nog geen kampioen! Omdat het doelsaldo niet geldt voor jeugdteams die spelen in de A categorie zal er een beslissingswedstrijd volgen tussen de D1 van Ajax en de leeftijdsgenoten van Feyenoord. Over de datum en tijd zijn nog geen details bekend!!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 10 mei 2012 - 20:24   quote  deeplink  
De pas negentienjarige Xandro Schenk heeft donderdag zijn handtekening gezet onder een contract bij Ajax. De verdediger staat nu voor de komende twee seizoenen onder contract bij de regerend landskampioen.

"Hier heb ik altijd van gedroomd. Dit is mijn tiende seizoen hier. Prachtig dat ik nu met een contract beloond wordt", zegt Schenk, die lange tijd uit de roulatie is met een knieblessure. "Natuurlijk is het lastig om tijdens je blessure een contract af te dwingen, maar ze weten bij Ajax al tien jaar wat ik kan."

Technisch manager Wim Jonk is blij met de ontwikkeling van Schenk. "Xandro is behoorlijk veelzijdig. Hij kan zowel linksback als centraal in de verdediging spelen. De laatste tijd heeft hij veel blessureleed gekend. Daarbij heeft hij aangetoond dat het mentaal goed bij hem zit. Hij is een knokker."
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 10 mei 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 20:24 schreef NatjosFC het volgende:
De pas negentienjarige Xandro Schenk heeft donderdag zijn handtekening gezet onder een contract bij Ajax. De verdediger staat nu voor de komende twee seizoenen onder contract bij de regerend landskampioen.

"Hier heb ik altijd van gedroomd. Dit is mijn tiende seizoen hier. Prachtig dat ik nu met een contract beloond wordt", zegt Schenk, die lange tijd uit de roulatie is met een knieblessure. "Natuurlijk is het lastig om tijdens je blessure een contract af te dwingen, maar ze weten bij Ajax al tien jaar wat ik kan."

Technisch manager Wim Jonk is blij met de ontwikkeling van Schenk. "Xandro is behoorlijk veelzijdig. Hij kan zowel linksback als centraal in de verdediging spelen. De laatste tijd heeft hij veel blessureleed gekend. Daarbij heeft hij aangetoond dat het mentaal goed bij hem zit. Hij is een knokker."
dit hoort toch ook in dit topic?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 11 mei 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2012 - 20:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dit hoort toch ook in dit topic?
Ja hoor, natuurlijk hoort dat hier thuis! Ik heb alleen geen tijd om al deze berichten te plaatsen, dus eenieder die zo'n bericht wil plaatsen is vrij dit te doen!
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 11 mei 2012 - 10:51   quote  deeplink  
Wanneer speelt de A1 tegen de Graafschap ?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 11 mei 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 10:51 schreef Booya4Afca het volgende:
Wanneer speelt de A1 tegen de Graafschap ?
Morgenmiddag, wedstrijd wordt gespeeld in Doetinchem. Bij winst is Ajax kampioen! Bij verlies hangt het af van het resultaat van concurrent Feyenoord. Bij gelijkspel is onduidelijk of doelsalde geldt of dat er een beslissingswedstrijd wordt gespeeld! Dacht dat laatste namelijk ergens gelezen te hebben!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 11 mei 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 11:01 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Morgenmiddag, wedstrijd wordt gespeeld in Doetinchem. Bij winst is Ajax kampioen! Bij verlies hangt het af van het resultaat van concurrent Feyenoord. Bij gelijkspel is onduidelijk of doelsalde geldt of dat er een beslissingswedstrijd wordt gespeeld! Dacht dat laatste namelijk ergens gelezen te hebben!
waar kan je de stand vinde?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 mei 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 16:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Op teletekst...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 11 mei 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 16:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Overal! Op internet, televisie en op maandag in de krant volgens mij!
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 13:13   quote  deeplink  
hopelijk gaat de A1 het flikken vanmiddag!
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 13:13   quote  deeplink  
en hopelijk wil grassie ons op de hoogte houden!
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 12 mei 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Ik ga live-verslag doen gappies..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 12 mei 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Ik ga via Ajax-TV kijken en hier de hoogtepunten posten
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:19 schreef Grasmaaier het volgende:
Ik ga via Ajax-TV kijken en hier de hoogtepunten posten
je bent geweldig grassie
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:19 schreef Grasmaaier het volgende:
Ik ga live-verslag doen gappies..
thnx
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 12 mei 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Live verbinding doet het momenteel niet.. ik volg het via twitter vanaf half 3 totdat de verbinding het doet
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 14:29 schreef Grasmaaier het volgende:
Live verbinding doet het momenteel niet.. ik volg het via twitter vanaf half 3 totdat de verbinding het doet
nou nog niet gescoord?;P
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 12 mei 2012 - 14:36   quote  deeplink  
hahah nee
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 12 mei 2012 - 14:37   quote  deeplink  
betaal je 10 euro en dan doet die stream het niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Ajax-jeugd topic seizoen 2011-2012

0.0101938