BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Ajax-jeugd topic seizoen 2011-2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:12 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

ja goh.. je maakt er 46, dan zit er vast wel 1tje tegen Ajax bij
ik zeg dat hij op het plaatje tegen Ajax scoort.

weet jij of iemand anders wat over Acolatse (of zo iets) hoorde van anderen buiten het Forum dat die gozer een HEEL groot talent is.
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 23 mei 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 19:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik zeg dat hij op het plaatje tegen Ajax scoort.

weet jij of iemand anders wat over Acolatse (of zo iets) hoorde van anderen buiten het Forum dat die gozer een HEEL groot talent is.
Ja hij is wel goed ja.. niet het grootste talent in mijn optiek..

Ricardo Kishna, Abdelhak Nouri, Ezra Walian en Fischer zijn de grootste talenten vind ik
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 mei 2012 - 23:57   quote  deeplink  
Wijzigingen Ajax-jeugd

Ook in de jeugdteams van Ajax zijn er vele wisselingen. Hieronder een overzicht tot dusverre van wie er komt en wie er gaat.

Nieuwe jeugdspelers:
Jong Ajax: Gino van Kessel (AZ)

A-Junioren: Dejan Meleg* (FK Vojvodina, Ser), Robert van Koesveld (sc Heerenveen), Daoud Bousbiba (Almere City FC)

B-Junioren: Melvin Vissers (Sparta Rotterdam), Greg L'Ami (Quick Boys), Stan van Bladeren (Foreholte), Nabi Hakimzadeh (Sparta Rotterdam), Ezra Walian (AZ), Guido Janssen (FC Utrecht)

C-Junioren: Mink Peeters (PSV), Dani Koks (Willem II), Darren Sidoel (ADO Den Haag), Che Nunnely (FC Utrecht)

D-Spelers: Serghino Dest (Almere City), Dani Ruyg (Zeeburgia), Enric Llansana (Purmersteijn), Erkan Altum (DWS)

E-Spelers: Mark Mieras (Rijnsburgse Boys), Damian Stiemer (Roda 46), Caine Cairo (Buitenveldert), Lars Wassenaar (FC Lisse), Floris Quaedvlieg (FC Weesp), Solomon Owusu (Zeeburgia), Chesron Oostwoud (Zeeburgia), Nigel Owusu (Zeeburgia), Kaan Genc (Zeeburgia), Danilo Ruperti (OSV), Prince Aning (OSV), Yassin Ben Salah (Meerburg)

F-Spelers: Divaio Bobson (Zeeburgia), Julian Brandes (AFC), Jaden Banel (Zeeburgia). Didi Naarendorp (Zeeburgia), Neal Viereck (Geuzen Middenmeer)

Vertrekkende jeugdspelers:
Jong Ajax: Warner Hahn (FC Dordrecht), Ricardo Kip (Almere City FC)

A-Junioren: Djarno Hofland (n.n.b.), Maurits Schmitz (n.n.b.), Davi Lizardo (n.n.b.), Donny van der Wal (n.n.b.), Mouhsine El Yaacoubi (n.n.b.), Khaled Salim El Abed (n.n.b.), Rowendy Schoop (n.n.b.), Denzel James (n.n.b.)

B-Junioren: Niek Ossevoort (n.n.b.), Sten Admiraal (Foreholte), Melvin de Groot (n.n.b.), Sem Witteveen (PSV), Mussi Durcan (n.n.b.)

C-Junioren: Florian Toen (n.n.b.), Prince Bernard (n.n.b.), Sejad Navabi (n.n.b.), Joey Roggeveen (AZ*)

D-Spelers: Cherinho Griffith (n.n.b.), Jelyno Milop (n.n.b), Tyro Nimmermeer (n.n.b.), Shawn Veldhuis (n.n.b.), Dimitri Darsan (n.n.b.), Jesse Coffeng (n.n.b.), Vicente Besuijen (n.n.b.)

E-Spelers: Tyrese Noslin (n.n.b.), Jovanni Withuis (n.n.b.), Ludnardo Schoop (n.n.b.), Tyrese Simons (n.n.b.), Jesse Dolstra (n.n.b.), Andréi Theo Vossen (n.n.b.)

Tijdens seizoen vertrokken jeugdspelers: Riley Woerdings (n.n.b.), Frencel Lewis (n.n.b.), Melle Kruit (n.n.b.)

Bron: Ajax Netwerk
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 24 mei 2012 - 00:07   quote  deeplink  
Jammer dat Sem Witteveen weggaat.. gelukkig blijven spelers als Gino Dekker en Mees Sierhuis, want dat zijn toch leuke spelers
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 24 mei 2012 - 00:09   quote  deeplink  
Ezra Walian.. dat gaat een hele grote worden
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 mei 2012 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 23:57 schreef amsterdammer113 het volgende:
Wijzigingen Ajax-jeugd

Ook in de jeugdteams van Ajax zijn er vele wisselingen. Hieronder een overzicht tot dusverre van wie er komt en wie er gaat.

Nieuwe jeugdspelers:

A-Junioren: Dejan Meleg* (FK Vojvodina, Ser), Robert van Koesveld (sc Heerenveen), Daoud Bousbiba (Almere City FC)

B-Junioren: Melvin Vissers (Sparta Rotterdam), Greg L'Ami (Quick Boys), Stan van Bladeren (Foreholte), Nabi Hakimzadeh (Sparta Rotterdam), Ezra Walian (AZ), Guido Janssen (FC Utrecht)

C-Junioren: Mink Peeters (PSV), Dani Koks (Willem II), Darren Sidoel (ADO Den Haag), Che Nunnely (FC Utrecht)

D-Spelers: Serghino Dest (Almere City), Dani Ruyg (Zeeburgia), Enric Llansana (Purmersteijn), Erkan Altum (DWS)

E-Spelers: Mark Mieras (Rijnsburgse Boys), Damian Stiemer (Roda 46), Caine Cairo (Buitenveldert), Lars Wassenaar (FC Lisse), Floris Quaedvlieg (FC Weesp), Solomon Owusu (Zeeburgia), Chesron Oostwoud (Zeeburgia), Nigel Owusu (Zeeburgia), Kaan Genc (Zeeburgia), Danilo Ruperti (OSV), Prince Aning (OSV), Yassin Ben Salah (Meerburg)

F-Spelers: Divaio Bobson (Zeeburgia), Julian Brandes (AFC), Jaden Banel (Zeeburgia). Didi Naarendorp (Zeeburgia), Neal Viereck (Geuzen Middenmeer)

A-Junioren: Djarno Hofland (n.n.b.), Maurits Schmitz (n.n.b.), Davi Lizardo (n.n.b.), Donny van der Wal (n.n.b.), Mouhsine El Yaacoubi (n.n.b.), Khaled Salim El Abed (n.n.b.), Rowendy Schoop (n.n.b.), Denzel James (n.n.b.)

B-Junioren: Niek Ossevoort (n.n.b.), Sten Admiraal (Foreholte), Melvin de Groot (n.n.b.), Sem Witteveen (PSV), Mussi Durcan (n.n.b.)

C-Junioren: Florian Toen (n.n.b.), Prince Bernard (n.n.b.), Sejad Navabi (n.n.b.), Joey Roggeveen (AZ*)

D-Spelers: Cherinho Griffith (n.n.b.), Jelyno Milop (n.n.b), Tyro Nimmermeer (n.n.b.), Shawn Veldhuis (n.n.b.), Dimitri Darsan (n.n.b.), Jesse Coffeng (n.n.b.), Vicente Besuijen (n.n.b.)

E-Spelers: Tyrese Noslin (n.n.b.), Jovanni Withuis (n.n.b.), Ludnardo Schoop (n.n.b.), Tyrese Simons (n.n.b.), Jesse Dolstra (n.n.b.), Andréi Theo Vossen (n.n.b.)

Tijdens seizoen vertrokken jeugdspelers: Riley Woerdings (n.n.b.), Frencel Lewis (n.n.b.), Melle Kruit (n.n.b.)

Meleg?
das toch nog niet rond...?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 29 mei 2012 - 21:31   quote  deeplink  
B1 en D1 gaan aankomend weekend voor de prijzen

De meeste teams zijn met vakantie, maar voor Ajax D1 en Ajax B1 staat er zaterdag nog wat op het spel. D1 werd kampioen in hun klasse en kan zaterdag algeheel kampioen worden. B1 strijdt tegen Sparta B1 om de supercup.

feyenoord mag dan verkozen zijn tot het hebben van de beste jeugdopleiding, maar als B1 en D1 de prijzen pakken, voegt men zich bij een flinke lijst aan kampioenen. In bijna elke jeugdtak van Ajax kwam wel een kampioen met uiteraard de A1 als de meest in het oog springende.

D1 reist dit weekend af naar Elst om het op te nemen tegen psv. Als die pot gewonnen wordt, volgt een duel tegen NEC. B1 treft Sparta dat ook al het slachtoffer was in de kampioenswedstrijd die met 4-1 gewonnen werd door Ajax.

Tekst: AjaxF-side.nl
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 31 mei 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Ajax legt Abdelmalek El Hasnaoui vast

Ajax heeft jeugdspeler Abdelmalek El Hasnaoui gecontracteerd. De middenvelder uit de A1 werd op 9 februari 1994 geboren in Amsterdam.

De speler, die sinds 2002 in de jeugdopleiding van Ajax speelt, tekent een contract dat loopt tot en met 30 juni 2014, met een optie voor nog twee seizoenen. Het contract gaat in per 1 juli 2012. ,,Dit is een schitterend moment", beaamt de all-round middenvelder. Zijn vader barst van trots en heeft deze dag meer dan eens gedacht aan zijn autoritjes van de Jordaan naar de Toekomst. Tien jaar later bracht hij zijn zoon naar de trainingen van de F1 tot de A1.

,,Dit is een beloning voor keihard werken", weet de Amsterdammer zelf. ,,Dit eerste contract is pas het begin maar je wel waar ik die tien jaar hard voor heb getraind. We zijn dit jaar kampioen geworden, hebben de Next Genfinale gehaald en goed gevoetbald. Ajax heeft de beste jeugdopleiding van Europa, misschien wel van de wereld. Zelf ben ik een technische, behendige speler en Messi is een van mijn voorbeelden."

Tekst: Ajax.nl
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 31 mei 2012 - 15:52   quote  deeplink  
Ajax legt ook jeugdspeler Boban Lazic vast

Ajax heeft jeugdspeler Boban Lazic gecontracteerd. De speler uit de A1 tekent een contract dat ingaat op 1 juli 2012 en loopt tot en met 30 juni 2015.
Lazic werd op 29 januari 1994 geboren in Woerden. De buitenspeler speelt sinds 2004 in de jeugdopleiding van Ajax. Daarvoor was hij actief voor ARC.

Als jeugdspeler staat één gebeurtenis hem bijzonder bij. ,,Het kampioenschap van de C1 was een hoogtepunt. Ik was dat seizoen aanvoerder en ik was een belangrijke speler." De andere kant van de medaille heeft de achttienjarige flankaanvaller ook meegemaakt. In het Next-Genduel bij Rosenborg raakte hij zwaar geblesseerd aan zijn schouder. ,,Ik werd helemaal gek. Bovendien ben je bang dat je niet meer het niveau kan halen van voor de blessure. Maar toen ik na zes maanden terugkeerde speelde ik gelukkig direct weer goed."

Zijn prestaties bleven niet ongemerkt, waardoor Lazic deze donderdag zijn eerste profcontract ondertekende. ,,Dit is een mooie beloning na die langdurige blessure. Ik ben blij dat ik er zo goed uitgekomen ben en mij direct heb bewijzen. Ik vind ook wel dat ik dit verdiende. We hebben een goed seizoen gedraaid, de finale gehaald van de Next Gen competitie. De kampioenswedstrijd met de A1 was het mooiste moment."

Dit weekeinde is Boban Lazic te zien op de Copa Amsterdam waar Ajax A1 vrijdagavond speelt tegen Besiktas.

NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 31 mei 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 15:52 schreef Grasmaaier het volgende:
Ajax legt ook jeugdspeler Boban Lazic vast

Ajax heeft jeugdspeler Boban Lazic gecontracteerd. De speler uit de A1 tekent een contract dat ingaat op 1 juli 2012 en loopt tot en met 30 juni 2015.
Lazic werd op 29 januari 1994 geboren in Woerden. De buitenspeler speelt sinds 2004 in de jeugdopleiding van Ajax. Daarvoor was hij actief voor ARC.

Als jeugdspeler staat één gebeurtenis hem bijzonder bij. ,,Het kampioenschap van de C1 was een hoogtepunt. Ik was dat seizoen aanvoerder en ik was een belangrijke speler." De andere kant van de medaille heeft de achttienjarige flankaanvaller ook meegemaakt. In het Next-Genduel bij Rosenborg raakte hij zwaar geblesseerd aan zijn schouder. ,,Ik werd helemaal gek. Bovendien ben je bang dat je niet meer het niveau kan halen van voor de blessure. Maar toen ik na zes maanden terugkeerde speelde ik gelukkig direct weer goed."

Zijn prestaties bleven niet ongemerkt, waardoor Lazic deze donderdag zijn eerste profcontract ondertekende. ,,Dit is een mooie beloning na die langdurige blessure. Ik ben blij dat ik er zo goed uitgekomen ben en mij direct heb bewijzen. Ik vind ook wel dat ik dit verdiende. We hebben een goed seizoen gedraaid, de finale gehaald van de Next Gen competitie. De kampioenswedstrijd met de A1 was het mooiste moment."

Dit weekeinde is Boban Lazic te zien op de Copa Amsterdam waar Ajax A1 vrijdagavond speelt tegen Besiktas.

kan ook nog als 3e keus achter Sulejmani/Boerrigter spelen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 juni 2012 - 22:16   quote  deeplink  
Ajax D1 pakt eerste landskampioenschap bij D-pupillen!

Ajax D1 is de eerste landskampioen van Nederland bij de D-pupillen geworden! De ploeg van Casimir Westerveld speelde in de bijzondere competitie om de landstitel gelijk tegen PSV en won met 2-0 van NEC. Omdat PSV niet verder kwam dan 1-0 tegen NEC, streek Ajax de titel op!

In de eerste wedstrijd trof Ajax D1 PSV. Matthijs de Ligt was in dat duel met een bal op de lat het dichtst bij een doelpunt, maar gescoord werd er niet in de 2x15 minuten die de kampioensduels duurden. Na afloop werd een strafschoppenreeks genomen, omdat bij een gelijke stand en gelijk doelsaldo na drie duels die doorslaggevend zou zijn. Ajax nam de serie iets beter dan PSV, 6-5 waardoor ze al een voordeel pakte op de Eindhovense ploeg. ,,Het was wel zaak dat we die wonnen, want dan kreeg je een wedstrijdje rust", sprak een tevreden Westerveld na afloop. ,,En je wist op die manier wat je zelf de laatste wedstrijd moest doen."

Omdat PSV met 1-0 had gewonnen van NEC hadden de pupillen van Casimir Westerveld aan een zege genoeg om landskampioen te worden. Om half vier mochten ze die droom gaan waarmaken. Matthijs de Ligt wist al snel de openingstreffer te maken en toen Victor van der Linde ook nog de 2-0 binnenwerkte, zat Ajax op rozen. Die score konden de kleine mannen vasthouden en toen de scheidsrechter voor het laatst floot brak het feest uit in het Gelderse Elst waar het kampioenenbal werd gehouden. ,,NEC heeft geen kans gekregen", aldus een trotse Westerveld. ,,Wij waren dichter bij de 3-0 dan zij bij de 2-1."

Dat de duels twee keer een kwartier duurde, was lastig. ,,Het was erg kort. Eigenlijk een beetje te kort om echt het verschil in kwaliteit in goals te kunnen uitdrukken. Maar ik moet de jongens een groot compliment maken. Ze hebben zeer geconcentreerd gevoetbald. We hebben de laatste vijf weken vier grote toernooien gespeeld, dan nog die beslissingswedstrijd tegen Feyenoord. We moesten ons nog een keer opladen om voor deze dag. Dat is gelukt. Als we er toch zijn, kunnen we maar beter zorgen dat we de eerste landskampioen ooit zouden worden bij de D-pupillen. Het was een groot feest. In de kleedkamer heerste complete chaos en ze stonden met de schaal en met kleren en al onder de douche. Dat we de vijfde landskampioen van de club zijn en de vierde van de opleiding geeft wel aan dat er kwaliteit in zit. Al zegt het niets over wie uiteindelijk het eerste haalt en daar doe je het allemaal voor. Maar deze titel komt dit team toe. Het is heel bijzonder."

5b5ed89c-b7bf-4e2c-965c-be3b1166d62b_D1_landskampioen_schaal.jpg

185399_D1_landskampioen_groep_600x338.jpg

Bron: Ajax.nl
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 22:16 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ajax D1 pakt eerste landskampioenschap bij D-pupillen!

Ajax D1 is de eerste landskampioen van Nederland bij de D-pupillen geworden! De ploeg van Casimir Westerveld speelde in de bijzondere competitie om de landstitel gelijk tegen PSV en won met 2-0 van NEC. Omdat PSV niet verder kwam dan 1-0 tegen NEC, streek Ajax de titel op!

In de eerste wedstrijd trof Ajax D1 PSV. Matthijs de Ligt was in dat duel met een bal op de lat het dichtst bij een doelpunt, maar gescoord werd er niet in de 2x15 minuten die de kampioensduels duurden. Na afloop werd een strafschoppenreeks genomen, omdat bij een gelijke stand en gelijk doelsaldo na drie duels die doorslaggevend zou zijn. Ajax nam de serie iets beter dan PSV, 6-5 waardoor ze al een voordeel pakte op de Eindhovense ploeg. ,,Het was wel zaak dat we die wonnen, want dan kreeg je een wedstrijdje rust", sprak een tevreden Westerveld na afloop. ,,En je wist op die manier wat je zelf de laatste wedstrijd moest doen."

Omdat PSV met 1-0 had gewonnen van NEC hadden de pupillen van Casimir Westerveld aan een zege genoeg om landskampioen te worden. Om half vier mochten ze die droom gaan waarmaken. Matthijs de Ligt wist al snel de openingstreffer te maken en toen Victor van der Linde ook nog de 2-0 binnenwerkte, zat Ajax op rozen. Die score konden de kleine mannen vasthouden en toen de scheidsrechter voor het laatst floot brak het feest uit in het Gelderse Elst waar het kampioenenbal werd gehouden. ,,NEC heeft geen kans gekregen", aldus een trotse Westerveld. ,,Wij waren dichter bij de 3-0 dan zij bij de 2-1."

Dat de duels twee keer een kwartier duurde, was lastig. ,,Het was erg kort. Eigenlijk een beetje te kort om echt het verschil in kwaliteit in goals te kunnen uitdrukken. Maar ik moet de jongens een groot compliment maken. Ze hebben zeer geconcentreerd gevoetbald. We hebben de laatste vijf weken vier grote toernooien gespeeld, dan nog die beslissingswedstrijd tegen Feyenoord. We moesten ons nog een keer opladen om voor deze dag. Dat is gelukt. Als we er toch zijn, kunnen we maar beter zorgen dat we de eerste landskampioen ooit zouden worden bij de D-pupillen. Het was een groot feest. In de kleedkamer heerste complete chaos en ze stonden met de schaal en met kleren en al onder de douche. Dat we de vijfde landskampioen van de club zijn en de vierde van de opleiding geeft wel aan dat er kwaliteit in zit. Al zegt het niets over wie uiteindelijk het eerste haalt en daar doe je het allemaal voor. Maar deze titel komt dit team toe. Het is heel bijzonder."

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

haha, er ligt een bom onder het tafeltje van de kampioenschaal!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 juni 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Ajax B1 pakt Super Cup!

Ajax B1 heeft zaterdag de Super Cup gewonnen. De Amsterdamse kampioenen versloegen op het terrein van IJsselmeervogels Sparta Rotterdam B1 met 3-1. Sheraldo Becker (2x) en Queensy Menig tekenden voor de Ajax-doelpunten. ,,Ik denk niet dat we snel nog zo'n zullen hebben", is trainer Orlando Trustfull realistisch.
Na het landskampioenschap en de winst op het eigen Future Cup toernooi konden de Ajacieden hun derde grote prijs pakken. En sommigen zelfs hun vierde, want zij waren met onder-17 ook al Europees kampioen geworden. Maar ook die Super Cup wilden ze winnen weet de trainer. ,,Het is als je bij Ajax speelt goed om wedstrijden onder druk te spelen. Dat komt van pas als je Ajax 1 haalt. Zo'n Super Cup is een goed meetmoment, want je moet het in één wedstrijd doen."

Toevalligerwijze was opponent Sparta Rotterdam ook de tegenstander is de kampioenswedstrijd van Ajax B1. ,,Die wedstrijd was van mindere kwaliteit dan vandaag", vergelijkt Trustfull. ,,Toen zaten we in een heel drukke fase. We kwamen net uit de Future Cup en moesten vier wedstrijden in tien dagen spelen. Dat had zijn weerslag op de jongens."

Maar in dit duel stond een fris team. ,,Sommige jongens had ik heel lang niet gezien, vanwege examens of vanwege de vrije dagen die de EK-gangers uiteraard kregen. Ik had de groep dinsdag eigenlijk pas echt een beetje compleet. Toen kreeg ik al direct een goed gevoel."

Het gevoel van Trustfull bleek juist. Hoewel Sparta Rotterdam agressief aan het duel begon en Ajax werd gedwongen tot het spelen van de lange bal richting de spits, konden de Amsterdammers na een kwartier onder de druk uit voetballen. Dat had direct resultaat. Sheraldo Becker opende de score en die 1-0 bleef tot de rust op het bord staan. In de 53ste minuut maakte de bekerhouder gelijk - 'een vaag doelpunt, maar hij telde', aldus Trustfull - maar tien minuten later herstelde Sheraldo Becker de marge in Amsterdams voordeel, 2-1. Queensy Menig ontfermde zich in de 67ste minuut over de 3-1. Daar had Sparta geen antwoord meer op, waardoor ook de Super Cup door de talenten van Ajax aan het imposante seizoen kon worden toegevoegd. ,,Alle goals zijn goed uitgespeeld", concludeerde de trainer tevreden. ,,We hebben behoorlijk wat kansen gemist, maar we creëren ze wel. We waren heer en meester!"

Met het winnen van de Super Cup kwam het imposante seizoen van Ajax B1 ten einde. ,,Ik zou hier zo aan willen winnen. Maar ik denk dat dat gevaarlijk is. Zo'n jaar speel je misschien niet snel weer", sluit Trustfull af.

185400_B1_Supercup_01%20600_600x338.jpg

NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 juni 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 22:19 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ajax B1 pakt Super Cup!

Ajax B1 heeft zaterdag de Super Cup gewonnen. De Amsterdamse kampioenen versloegen op het terrein van IJsselmeervogels Sparta Rotterdam B1 met 3-1. Sheraldo Becker (2x) en Queensy Menig tekenden voor de Ajax-doelpunten. ,,Ik denk niet dat we snel nog zo'n zullen hebben", is trainer Orlando Trustfull realistisch.
Na het landskampioenschap en de winst op het eigen Future Cup toernooi konden de Ajacieden hun derde grote prijs pakken. En sommigen zelfs hun vierde, want zij waren met onder-17 ook al Europees kampioen geworden. Maar ook die Super Cup wilden ze winnen weet de trainer. ,,Het is als je bij Ajax speelt goed om wedstrijden onder druk te spelen. Dat komt van pas als je Ajax 1 haalt. Zo'n Super Cup is een goed meetmoment, want je moet het in één wedstrijd doen."

Toevalligerwijze was opponent Sparta Rotterdam ook de tegenstander is de kampioenswedstrijd van Ajax B1. ,,Die wedstrijd was van mindere kwaliteit dan vandaag", vergelijkt Trustfull. ,,Toen zaten we in een heel drukke fase. We kwamen net uit de Future Cup en moesten vier wedstrijden in tien dagen spelen. Dat had zijn weerslag op de jongens."

Maar in dit duel stond een fris team. ,,Sommige jongens had ik heel lang niet gezien, vanwege examens of vanwege de vrije dagen die de EK-gangers uiteraard kregen. Ik had de groep dinsdag eigenlijk pas echt een beetje compleet. Toen kreeg ik al direct een goed gevoel."

Het gevoel van Trustfull bleek juist. Hoewel Sparta Rotterdam agressief aan het duel begon en Ajax werd gedwongen tot het spelen van de lange bal richting de spits, konden de Amsterdammers na een kwartier onder de druk uit voetballen. Dat had direct resultaat. Sheraldo Becker opende de score en die 1-0 bleef tot de rust op het bord staan. In de 53ste minuut maakte de bekerhouder gelijk - 'een vaag doelpunt, maar hij telde', aldus Trustfull - maar tien minuten later herstelde Sheraldo Becker de marge in Amsterdams voordeel, 2-1. Queensy Menig ontfermde zich in de 67ste minuut over de 3-1. Daar had Sparta geen antwoord meer op, waardoor ook de Super Cup door de talenten van Ajax aan het imposante seizoen kon worden toegevoegd. ,,Alle goals zijn goed uitgespeeld", concludeerde de trainer tevreden. ,,We hebben behoorlijk wat kansen gemist, maar we creëren ze wel. We waren heer en meester!"

Met het winnen van de Super Cup kwam het imposante seizoen van Ajax B1 ten einde. ,,Ik zou hier zo aan willen winnen. Maar ik denk dat dat gevaarlijk is. Zo'n jaar speel je misschien niet snel weer", sluit Trustfull af.

[ afbeelding ]

gefeliciteerd hoor:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juni 2012 door NatjosFC --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 02 juni 2012 - 22:21   quote  deeplink  
Ajax A1 naar halve finale Copa!

Ajax A1 heeft zich zaterdagmiddag geplaatst voor de halve finale van de Copa Amsterdam. De Amsterdammers versloegen in de laatste poulewedstrijden Panathinaikos met 3-0. Zondag treft Ajax om 12:00 uur Botafogo.
Ajax begon aanvallend tegen de Grieken en dat leidde in de achtste minuut al tot een dot van een kans voor Nick de Bondt. Hij kopte over. Maar vier minuten later was het wel raak. Lesly de Sa, die dit toernooi zijn rentree maakt na een hamstringblessure, schoot de 1-0 binnen na zwak verdedigen van Panathinaikos. Jip Bartels scoorde in de achttiende minuut de 2-0.

In de tweede helft behield Ajax het veldoverwicht, maar leek er in de score geen verandering te komen. Tot het in de slotminuut weer Jip Bartels was die het net achter doelman Alexandros Anagnostopoulos wist te vinden, 3-0. Daardoor plaatst Ajax A1 zich als beste voor de halve finale met 9 punten uit 3 duels en 7 doelpunten voor en 0 tegen. Tegenstander zondag om 12:00 uur wordt Botafogo dat zich met zes punten op de tweede plek in poule B nestelde.

Niet alleen Ajax Amsterdam plaatste zich voor de halve finale. Ook Ajax Cape Town bleef Besiktas en Panathinaikos de baas. Daardoor spelen zij de tweede halve finale tegen de winnaar van poule B, Cruzeiro. Een prachtig succes voor de mannen van trainer Ian Taylor, die vorige week al de finale halen van het Eurotoernooi in Groningen.

Loetje
 Loetje - zaterdag 02 juni 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 23:57 schreef amsterdammer113 het volgende:
Wijzigingen Ajax-jeugd

Nieuwe jeugdspelers:

thnx voor de info
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 juni 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 00:07 schreef Grasmaaier het volgende:
Jammer dat Sem Witteveen weggaat.. gelukkig blijven spelers als Gino Dekker en Mees Sierhuis, want dat zijn toch leuke spelers
precies
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 juni 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 07:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Meleg?
das toch nog niet rond...?
klopt. had een wurgcontract?
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 juni 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 00:09 schreef Grasmaaier het volgende:
Ezra Walian.. dat gaat een hele grote worden
hahaha ben het weer eens. hij oogt wel heel erg goed
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 juni 2012 - 23:36   quote  deeplink  
heerlijk, d1 ook kampioen. b1 supercup gewonnen. A1 heerst weer op de copa amsterdam.
ajax zaterdag 2 was bijna algemeen kampioen
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 juni 2012 - 23:37   quote  deeplink  
A1, B1, C1, D1 en het eerste kampioen. jong ajax na een goede comeback 2de en pakt de beker.
A1 haalt finale mini CL!!!
B1 wint future cup tegen ploegen als barcelona en manchester united.

en nog zeiken wie de beste jeugd heeft?
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 juni 2012 - 23:38   quote  deeplink  
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Appelboom18
 Appelboom18 - dinsdag 05 juni 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Neal Viereck komt over van Sv Diemen F1 en gaat in de F1 van Ajax spelen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 05 juni 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2012 - 12:50 schreef Appelboom18 het volgende:
Neal Viereck komt over van Sv Diemen F1 en gaat in de F1 van Ajax spelen.
Bedankt voor het delen!! Familie van je???
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 05 juni 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juni 2012 - 23:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
A1, B1, C1, D1 en het eerste kampioen. jong ajax na een goede comeback 2de en pakt de beker.
A1 haalt finale mini CL!!!
B1 wint future cup tegen ploegen als barcelona en manchester united.

en nog zeiken wie de beste jeugd heeft?
Volgens mij mis je een aantal kampioenen????

Ajax F1: KAMPIOEN
Ajax E1: 8E PLAATS (is in competitie de D3)
Ajax E2: Geen resultaat bekend (speelt in competitie als E1)
Ajax E3: 2E PLAATS (is in competitie de E2)
Ajax D1: KAMPIOEN, daarnaast ook algeheel kampioen!!
Ajax D2: KAMPIOEN
Ajax C1: KAMPIOEN, daarnaast ook algeheel kampioen!!
Ajax C2: KAMPIOEN
Ajax B1: KAMPIOEN
Ajax B2: 7E PLAATS
Ajax A1: KAMPIOEN
Ajax A2: 6E PLAATS
Appelboom18
 Appelboom18 - vrijdag 08 juni 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2012 - 20:57 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Bedankt voor het delen!! Familie van je???
Heb hem dit jaar getraind. Grote sterke tweebenige speler die het hele seizoen mid-mid heeft gespeeld maar ook wel laatste man kan.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 08 juni 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 14:57 schreef Appelboom18 het volgende:

[..]

Heb hem dit jaar getraind. Grote sterke tweebenige speler die het hele seizoen mid-mid heeft gespeeld maar ook wel laatste man kan.
De nieuwe Jan Vertonghen??
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 16 juni 2012 - 12:24   quote  deeplink  
Mickey van der Hart grootste talent van De Toekomst

Mickey van der Hart is vanaf volgend seizoen derde keeper van het eerste elftal van Ajax. Dit is echter niet de enige beloning die de achttienjarige keeper kreeg voor een goed seizoen in de A1. Van der Hart werd vrijdagavond namelijk verkozen tot meest talentvolle speler van De Toekomst. "Het is echt een fantastische beloning op dit seizoen," laat de taltenvolle doelman via Twitter weten.

Beloningen
Naast het landskampioenschap met de A1 werd ook de finale van de NextGen Series gehaald. Nadat hij zijn contract verlengde tot 2015, kreeg de keeper van Frank de Boer te horen dat hij volgend seizoen derde keeper van het eerste is. Daarnaast slaagde hij voor zijn VWO-examen. Vrijdag kwam daar nog een beloning bij.

Uit handen van Sjaak Swart en Theo van Duivenbode kreeg Van der Hart de Sjaak Swart Trofee overhandigd. "Ik wil iedereen bedanken die de afgelopen vijf jaar met mij heeft gewerkt," aldus Van der Hart op Ajax.nl.

"Meneer Grim, meneer Ronald De Boer, onze keeperstrainer en de begeleiders, ontzettend bedankt. Maar ook mijn familie, mijn moeder, broertjes, vriendin en bovenal mijn vader, die er iedere wedstrijd is. Het is een eer dat ik deze prijs mag ontvangen."

http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/11373
Ajx
 Ajx - zaterdag 16 juni 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 14:57 schreef Appelboom18 het volgende:

[..]

gast, een gassie van 7/8, en dan al zo ophemelen... Die gaat dus ongetwijfeld naast zijn schoentjes lopen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 16 juni 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2012 - 21:09 schreef Ajx het volgende:

[..]

gast, een gassie van 7/8, en dan al zo ophemelen... Die gaat dus ongetwijfeld naast zijn schoentjes lopen...
Want? Ik train ook jochies van die leeftijd die ook goed kunnen voetballen. Waarom weet jij zeker dat dat soort jochies naast hun schoenen gaan lopen?
Loetje
 Loetje - zondag 17 juni 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2012 - 21:09 schreef Ajx het volgende:

[..]

die hebben nog amper het idee waar ze mee bezig zijn man!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 juni 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 11:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

die hebben nog amper het idee waar ze mee bezig zijn man!
Da's niet waar hoor.
Ze snappen meer dan je denkt. Mijn jochies wisten al op hun zesde wat vrije ruimtes waren en in de loop meegeven e.d.
Je moet ze alleen wel uitleggen waarom je zoiets moet doen, dan snappen ze het echt wel hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 17 juni 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2012 - 20:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Volgens mij mis je een aantal kampioenen????

Ajax F1: KAMPIOEN
Ajax E1: 8E PLAATS (is in competitie de D3)
Ajax E2: Geen resultaat bekend (speelt in competitie als E1)
Ajax E3: 2E PLAATS (is in competitie de E2)
Ajax D1: KAMPIOEN, daarnaast ook algeheel kampioen!!
Ajax D2: KAMPIOEN
Ajax C1: KAMPIOEN, daarnaast ook algeheel kampioen!!
Ajax C2: KAMPIOEN
Ajax B1: KAMPIOEN
Ajax B2: 7E PLAATS
Ajax A1: KAMPIOEN
Ajax A2: 6E PLAATS
had het over de selectieteams! dus elke 1ste als je snap wat ik bedoels, zoals E1 en A1
Loetje
 Loetje - zondag 17 juni 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 12:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Da's niet waar hoor.
Ze snappen meer dan je denkt. Mijn jochies wisten al op hun zesde wat vrije ruimtes waren en in de loop meegeven e.d.
Je moet ze alleen wel uitleggen waarom je zoiets moet doen, dan snappen ze het echt wel hoor.
ik snap wel wat je bedoeld, heb ook lang de D1 onder mn houde gehad van mijn voetbalvereniging, maar naast de schoenen lopen vind ik wel meevallen. zijn eerder de ouders denk ik
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 juni 2012 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 12:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik snap wel wat je bedoeld, heb ook lang de D1 onder mn houde gehad van mijn voetbalvereniging, maar naast de schoenen lopen vind ik wel meevallen. zijn eerder de ouders denk ik
Ik was ook niet degene die dat riep :)
Vaak hebben veel vaders een winnaarsmentaliteit, en die zijn gewoon heel fanatiek.
Bij mij ook, alleen is het hier in positieve zin, en niet van die ouders die alles verrot schelden, heel erg zeiken op de scheids etc.
Loetje
 Loetje - zondag 17 juni 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 12:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik was ook niet degene die dat riep :)
Vaak hebben veel vaders een winnaarsmentaliteit, en die zijn gewoon heel fanatiek.
Bij mij ook, alleen is het hier in positieve zin, en niet van die ouders die alles verrot schelden, heel erg zeiken op de scheids etc.
als je tegenwoordig hoort wat er allemaal geroepen wordt aan de kant, dat laat voor mij te wensen over!!!
Ajx
 Ajx - zondag 17 juni 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2012 - 21:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Want? Ik train ook jochies van die leeftijd die ook goed kunnen voetballen. Waarom weet jij zeker dat dat soort jochies naast hun schoenen gaan lopen?
Zoals hij het zegt, zegt hij eigenlijk dat er nu al de nieuwe Messi is opgestaan!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 17 juni 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Dit topic zal binnenkort gesloten gaan worden!! Binnenkort volgt een nieuw topic voor het seizoen 2012 - 2013 met hopelijk iets meer informatie!
remco k
 remco k - zondag 17 juni 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 21:53 schreef amsterdammer113 het volgende:
Dit topic zal binnenkort gesloten gaan worden!! Binnenkort volgt een nieuw topic voor het seizoen 2012 - 2013 met hopelijk iets meer informatie!
Ik hoop dat je het weer net zo up to date houd als afgelopen seizoen, was erg leuk om te lezen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 18 juni 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het weer net zo up to date houd als afgelopen seizoen, was erg leuk om te lezen..
Ik ga mijn best doen, maar elke hulp is meegenomen!! Dus heb je nieuws, informatie of dergelijke plaats het dan gewoon!! Deze oproep is niet specifiek voor jouw bedoeld maar voor eenieder!!
Eide
 Eide - maandag 18 juni 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Mickey van der Hart, jeugdkeeper van Ajax A1, is benoemd tot Talent van de Toekomst door Ajax technische staf. De jongeling kreeg deze prijs na zijn goede seizoen in Ajax A1, waar hij prima presteerde in de NextGen Series en kampioen werd met zijn team. Tevens werd zijn contract verlengd tot medio 2015, en kreeg Van der Hart te horen dat hij vanaf volgend seizoen mag aantreden in de A-selectie.

De week kon toch al niet stuk voor Van der Hart. Donderdag kreeg hij te horen dat hij geslaagd was voor zijn VWO-examen en vandaag kwam daar nog bij dat hij geslaagd was voor zijn autorijbewijs. Hij bedankte in een speech zijn ouders en de rest van zijn familie, maar ook de trainers Fred Grim en Ronald de Boer, die hem goed op weg geholpen hebben.

Van der Hart komt in een mooi rijtje met o.a. Nigel de Jong, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart. Van der Hart is één van de weinige keepers die deze prijs in ontvangst mocht nemen. Echter heeft Kenneth Vermeer, huidige keeper van Ajax 1, de prijs ook in ontvangst mogen nemen. Een mooi toekomstperspectief voor de jongeling, die volgend jaar mogelijk zijn officiële debuut mag maken in het 1e elftal.
http://ajax-fanatics.nl/mickey-van-der-hart-talent-van-de-toekomst/

Goede keeper, maakt veel indruk met de A1 en in de Nextgen. Hopelijk gaat hij ter zijner tijd een echte kans krijgen ondanks dat we met Cillissen nog een jonge keeper bij de A selectie hebben die ook een kans verdient.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juni 2012 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 15:18 schreef Eide het volgende:
Mickey van der Hart, jeugdkeeper van Ajax A1, is benoemd tot Talent van de Toekomst door Ajax technische staf. De jongeling kreeg deze prijs na zijn goede seizoen in Ajax A1, waar hij prima presteerde in de NextGen Series en kampioen werd met zijn team. Tevens werd zijn contract verlengd tot medio 2015, en kreeg Van der Hart te horen dat hij vanaf volgend seizoen mag aantreden in de A-selectie.

De week kon toch al niet stuk voor Van der Hart. Donderdag kreeg hij te horen dat hij geslaagd was voor zijn VWO-examen en vandaag kwam daar nog bij dat hij geslaagd was voor zijn autorijbewijs. Hij bedankte in een speech zijn ouders en de rest van zijn familie, maar ook de trainers Fred Grim en Ronald de Boer, die hem goed op weg geholpen hebben.

Van der Hart komt in een mooi rijtje met o.a. Nigel de Jong, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart. Van der Hart is één van de weinige keepers die deze prijs in ontvangst mocht nemen. Echter heeft Kenneth Vermeer, huidige keeper van Ajax 1, de prijs ook in ontvangst mogen nemen. Een mooi toekomstperspectief voor de jongeling, die volgend jaar mogelijk zijn officiële debuut mag maken in het 1e elftal.
http://ajax-fanatics.nl/mickey-van-der-hart-talent-van-de-toekomst/

Goede keeper, maakt veel indruk met de A1 en in de Nextgen. Hopelijk gaat hij ter zijner tijd een echte kans krijgen ondanks dat we met Cillissen nog een jonge keeper bij de A selectie hebben die ook een kans verdient.
Paar posts terug had ik dit al geplaatst, maar maakt niet uit hoor ;-)
baco74
 baco74 - maandag 18 juni 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 21:53 schreef amsterdammer113 het volgende:
Is zonde man.....
Jouw topic geeft een goed beeld met wat we aan jeugd in huis hebben.
Een mooi almanak om te weten welke elftallen en en nog belangrijker welke spelers er aan staan te komen.
Moet je niet verloren laten gaan, jouw prachtge Ajax jeugd-topic.
Ik zou gewoon de titel aanpassen als ik jou was.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 19 juni 2012 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 23:14 schreef baco74 het volgende:

[..]

Is zonde man.....
Jouw topic geeft een goed beeld met wat we aan jeugd in huis hebben.
Een mooi almanak om te weten welke elftallen en en nog belangrijker welke spelers er aan staan te komen.
Moet je niet verloren laten gaan, jouw prachtge Ajax jeugd-topic.
Ik zou gewoon de titel aanpassen als ik jou was.
Nee man, de bedoeling is gewoon elk seizoen een nieuw topic aan te maken om het overzichterlijk te houden voor de mensen die deze bezoeken! Kan eventueel wel de link plaatsen naar dit topic zodat men hier nog eens kan teruglezen en vergelijkingen kan hebben met vorige seizoenen!!
Ajx
 Ajx - dinsdag 19 juni 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 09:31 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nee man, de bedoeling is gewoon elk seizoen een nieuw topic aan te maken om het overzichterlijk te houden voor de mensen die deze bezoeken! Kan eventueel wel de link plaatsen naar dit topic zodat men hier nog eens kan teruglezen en vergelijkingen kan hebben met vorige seizoenen!!
En dat dan zo als vervolg maken, das denk ik wel het handigst!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 juni 2012 - 15:40   quote  deeplink  
De doelstelling van Ajax is altijd om kampioen te worden. Het liefst winnen we de dubbel. En in Europa willen we overwinteren. Of die doelstellingen reëel zijn, is pas na een paar duels te bekijken. Maar bij Ajax moet je altijd kampioen worden, gaf De Boer aan. Hij zal komend seizoenen ook gebruikmaken van Davy Klaassen, Joël Veltman, Stefano Denswil en doelman Mickey van der Hart: zij zijn aan de A-selectie toegevoegd en zullen in actie komen, wanneer de nood aan de man is.

Bron: Voetbalzone.

Staat Fischer nog niet bij.. raar.
waar speelt Veltman?
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 27 juni 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 - 15:40 schreef NatjosFC het volgende:
De doelstelling van Ajax is altijd om kampioen te worden. Het liefst winnen we de dubbel. En in Europa willen we overwinteren. Of die doelstellingen reëel zijn, is pas na een paar duels te bekijken. Maar bij Ajax moet je altijd kampioen worden, gaf De Boer aan. Hij zal komend seizoenen ook gebruikmaken van Davy Klaassen, Joël Veltman, Stefano Denswil en doelman Mickey van der Hart: zij zijn aan de A-selectie toegevoegd en zullen in actie komen, wanneer de nood aan de man is.

waar speelt Veltman?
Fischer zit ook niet bij de A-selectie.. hij zal wel meegaan op trainingskamp in De Lutte! Veltman is CV
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 juni 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 - 15:45 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Fischer zit ook niet bij de A-selectie.. hij zal wel meegaan op trainingskamp in De Lutte! Veltman is CV
links of rechtsbenig?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 juni 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 - 15:40 schreef NatjosFC het volgende:

waar speelt Veltman?
Is niet raar. Er werd gezegd dat de Boer rustig aan zou doen met Fisher, logisch dus dat hij er nog niet bij staat.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 juni 2012 - 16:39   quote  deeplink  
weet niet of het al gemeld is:

Henri Toivomaki word verhuurd aan Almere.
hij is een 21 jarige verdediger die zowel op Rechtsback centraal en op verdedigende middenvelder uit de voeten kan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Ajax-jeugd topic seizoen 2011-2012

0.0131089