|
|
alibabba
|
|
|
Aanstaande woensdag gaat het gebeuren mensen! De CL voor Ons Aller Ajax gaat van start met een thuiswedstrijd tegen het Franse Olympique Lyon. De match zal beginnen om 20.45 uur! Zijn we er klaar voor? AJAX in Europa.....je word er, zoals het einde van het filmpje, stil van...
Ajax tegen Franse clubs in eigen huis is meestal wel een succes. 9x werd er in de Europacup afgetrapt in Amsterdam tegen een Franse tegenstander. 6 daarvan werden gewonnen, 1x eindigde zo'n duel in een gelijkspel en 2x ging Ajax kopje onder.
Tegen Ol.Marseille speelden we 3 duels in Amsterdam, waartegen we een 1-tje, een 2-tje en een 3-tje tegenover zette. De overwinning was op 03-11-1971 in de 2e ronde van de EC1. We kwamen eerst op achterstand, waarna 2x Cruijff, 1x Swart en 1x Arie Haan voor de 4-1 eindstand zorgde. Dat seizoen wonnen we de EC1!
Op 19-03-1980 werd het maar liefst 4-0 in het Olympisch Stadion tegen Racing Club de Strasbourg, nadat we de eerste wedstrijd in Frankrijk 0-0 hadden gespeeld. Het was de kwartfinale-return in de EC1. Coach Leo Beenhakker zag Schoenaker, Arnesen, Lerby en Tscheu La Ling scoren.
Tegen Auxerre speelden we 4x in de hoofdstad. 3x zagen we tot ons genoegen Ajax zegevieren en 1x trokken we aan het kortste eind. De laatste Ajax - Auxerre is van nog niet zo heel lang geleden, vorig seizoen. We wonnen met 2-1 in de groepsfase van de afgelopen CL, door een schitterend schot in de linkerbovenhoek van Demy de Zeeuw en een schuiver, buitenkant rechts, van Luis Suarez.
Ol.Lyon is dus de tegenstander van ons woensdag en die club troffen we 2x ( thuis en uit ) in de historie van onze club. Op 17-09-02 trapten we, net als woensdag, af tegen Lyon in Amsterdam, toen ook voor de CL. Het werd 2-1 met 2 goals van Zlatan Ibrahimovic;
Zo'n 6 weken later behaalden we in Lyon een 0-2 zege, die ons de zekerheid gaf dat we een ronde verder bekerde. Pienaar had ons in de 1e helft op een 0-1 voorsprong gezet en Rafael vd.Vaart zorgde in de laatste minuten voor de bevrijdende 0-2.
Genoeg feitjes op een rijtje? Ik hoop het wel, want ik wil slapen en moet zometeen weer vroeg op:). Ik wil iedereen een fantastisch CL-seizoen toewensen en laten we hopen dat onze club AJAX het er goed vanaf brengt. Ik heb goede hoop, want ik ben overtuigd dat dit Ajax tot meer in staat is dan het tot nu toe heeft laten zien. Met de steun van het publiek moet de 1e slag geslagen worden. Ik heb Lyon onlangs bekeken en zij zijn echt te pakken!!!
Prognose? 2-0!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Wat een geweldig stuk weer Alibabba.. prachtig! |
|
|
|
|
paugie50
|
|
|
Mensen volgen mij speelt geluk een grote rol in de CL, over geluk hebben wij de laatste tijd niet te klagen dus heb ik goede hoop dat wij tweede in de poule gaan worden. Verder denk ik dat Theo voor ons toch het verschil gaat maken een echte kerel die vorig jaar ook al liet zien dat hij op CL niveau de mooiste dingen kan laten zien ik denk dat wij een geniepig 1-0 uit het vuur gaan slepen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 01:02 schreef alibabba het volgende:Aanstaande woensdag gaat het gebeuren mensen! De CL voor Ons Aller Ajax gaat van start met een thuiswedstrijd tegen het Franse Olympique Lyon. De match zal beginnen om 20.45 uur! Zijn we er klaar voor? AJAX in Europa.....je word er, zoals het einde van het filmpje, stil van... [ filmpje ] Ajax tegen Franse clubs in eigen huis is meestal wel een succes. 9x werd er in de Europacup afgetrapt in Amsterdam tegen een Franse tegenstander. 6 daarvan werden gewonnen, 1x eindigde zo'n duel in een gelijkspel en 2x ging Ajax kopje onder. Tegen Ol.Marseille speelden we 3 duels in Amsterdam, waartegen we een 1-tje, een 2-tje en een 3-tje tegenover zette. De overwinning was op 03-11-1971 in de 2e ronde van de EC1. We kwamen eerst op achterstand, waarna 2x Cruijff, 1x Swart en 1x Arie Haan voor de 4-1 eindstand zorgde. Dat seizoen wonnen we de EC1! Op 19-03-1980 werd het maar liefst 4-0 in het Olympisch Stadion tegen Racing Club de Strasbourg, nadat we de eerste wedstrijd in Frankrijk 0-0 hadden gespeeld. Het was de kwartfinale-return in de EC1. Coach Leo Beenhakker zag Schoenaker, Arnesen, Lerby en Tscheu La Ling scoren. Tegen Auxerre speelden we 4x in de hoofdstad. 3x zagen we tot ons genoegen Ajax zegevieren en 1x trokken we aan het kortste eind. De laatste Ajax - Auxerre is van nog niet zo heel lang geleden, vorig seizoen. We wonnen met 2-1 in de groepsfase van de afgelopen CL, door een schitterend schot in de linkerbovenhoek van Demy de Zeeuw en een schuiver, buitenkant rechts, van Luis Suarez. Ol.Lyon is dus de tegenstander van ons woensdag en die club troffen we 2x ( thuis en uit ) in de historie van onze club. Op 17-09-02 trapten we, net als woensdag, af tegen Lyon in Amsterdam, toen ook voor de CL. Het werd 2-1 met 2 goals van Zlatan Ibrahimovic; [ filmpje ] Zo'n 6 weken later behaalden we in Lyon een 0-2 zege, die ons de zekerheid gaf dat we een ronde verder bekerde. Pienaar had ons in de 1e helft op een 0-1 voorsprong gezet en Rafael vd.Vaart zorgde in de laatste minuten voor de bevrijdende 0-2. Genoeg feitjes op een rijtje? Ik hoop het wel, want ik wil slapen en moet zometeen weer vroeg op:). Ik wil iedereen een fantastisch CL-seizoen toewensen en laten we hopen dat onze club AJAX het er goed vanaf brengt. Ik heb goede hoop, want ik ben overtuigd dat dit Ajax tot meer in staat is dan het tot nu toe heeft laten zien. Met de steun van het publiek moet de 1e slag geslagen worden. Ik heb Lyon onlangs bekeken en zij zijn echt te pakken!!! Prognose? 2-0!!! Jezus man waar haal je toch al die informatie vandaan.... Echt geweldig, weer een geweldig stukje!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 01:02 schreef alibabba het volgende:Aanstaande woensdag gaat het gebeuren mensen! De CL voor Ons Aller Ajax gaat van start met een thuiswedstrijd tegen het Franse Olympique Lyon. De match zal beginnen om 20.45 uur! Zijn we er klaar voor? AJAX in Europa.....je word er, zoals het einde van het filmpje, stil van... [ filmpje ] Ajax tegen Franse clubs in eigen huis is meestal wel een succes. 9x werd er in de Europacup afgetrapt in Amsterdam tegen een Franse tegenstander. 6 daarvan werden gewonnen, 1x eindigde zo'n duel in een gelijkspel en 2x ging Ajax kopje onder. Tegen Ol.Marseille speelden we 3 duels in Amsterdam, waartegen we een 1-tje, een 2-tje en een 3-tje tegenover zette. De overwinning was op 03-11-1971 in de 2e ronde van de EC1. We kwamen eerst op achterstand, waarna 2x Cruijff, 1x Swart en 1x Arie Haan voor de 4-1 eindstand zorgde. Dat seizoen wonnen we de EC1! Op 19-03-1980 werd het maar liefst 4-0 in het Olympisch Stadion tegen Racing Club de Strasbourg, nadat we de eerste wedstrijd in Frankrijk 0-0 hadden gespeeld. Het was de kwartfinale-return in de EC1. Coach Leo Beenhakker zag Schoenaker, Arnesen, Lerby en Tscheu La Ling scoren. Tegen Auxerre speelden we 4x in de hoofdstad. 3x zagen we tot ons genoegen Ajax zegevieren en 1x trokken we aan het kortste eind. De laatste Ajax - Auxerre is van nog niet zo heel lang geleden, vorig seizoen. We wonnen met 2-1 in de groepsfase van de afgelopen CL, door een schitterend schot in de linkerbovenhoek van Demy de Zeeuw en een schuiver, buitenkant rechts, van Luis Suarez. Ol.Lyon is dus de tegenstander van ons woensdag en die club troffen we 2x ( thuis en uit ) in de historie van onze club. Op 17-09-02 trapten we, net als woensdag, af tegen Lyon in Amsterdam, toen ook voor de CL. Het werd 2-1 met 2 goals van Zlatan Ibrahimovic; [ filmpje ] Zo'n 6 weken later behaalden we in Lyon een 0-2 zege, die ons de zekerheid gaf dat we een ronde verder bekerde. Pienaar had ons in de 1e helft op een 0-1 voorsprong gezet en Rafael vd.Vaart zorgde in de laatste minuten voor de bevrijdende 0-2. Genoeg feitjes op een rijtje? Ik hoop het wel, want ik wil slapen en moet zometeen weer vroeg op:). Ik wil iedereen een fantastisch CL-seizoen toewensen en laten we hopen dat onze club AJAX het er goed vanaf brengt. Ik heb goede hoop, want ik ben overtuigd dat dit Ajax tot meer in staat is dan het tot nu toe heeft laten zien. Met de steun van het publiek moet de 1e slag geslagen worden. Ik heb Lyon onlangs bekeken en zij zijn echt te pakken!!! Prognose? 2-0!!! Ali, wederom een geweldig stuk man!! Hartstikke bedankt voor deze bijdrage!!! Onze vaste voorbeschouwer!! Alles weer kids met de neus?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 14:59 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ali, wederom een geweldig stuk man!! Hartstikke bedankt voor deze bijdrage!!! Onze vaste voorbeschouwer!! Alles weer kids met de neus?? De neus zit er nog aan amsterdammer...het heeft nog tijd nodig om helemaal te genezen, maar over een week of 4 moet het allemaal goed zijn!!! Wat word het morgen denk je? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:09 schreef alibabba het volgende:[..] De neus zit er nog aan amsterdammer...het heeft nog tijd nodig om helemaal te genezen, maar over een week of 4 moet het allemaal goed zijn!!! Wat word het morgen denk je? 2-1 ;-) Maar wat kun je op het moment niet met je neus? En dan wat je eerst wel kon natuurlijk ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:09 schreef alibabba het volgende:[..] De neus zit er nog aan amsterdammer...het heeft nog tijd nodig om helemaal te genezen, maar over een week of 4 moet het allemaal goed zijn!!! Wat word het morgen denk je? Ik denk dat het een moeilijke wedstrijd word. Gok dus op een 1-1 of een 2-1 winst. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
geweldig stukje ali, en als we morgen goed spelen zie ik ons ajax wel winnen van lyon. denk 3 1 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 17:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] 2-1 ;-) Maar wat kun je op het moment niet met je neus? En dan wat je eerst wel kon natuurlijk ;) Pissen met mijn neus is verdomde lastig kan ik je zeggen..daarvoor ging het wel.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nuttige eigenschap.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik ken wel in jouw neus pisssen ali!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Als jou pis lekker smaakt....ach waarom ook niet dan:))))))) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahah zo ken ik je weer gappie!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
god de boer zegt dat jansen weer controleur is, leert die het nooit? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
2 wedstrijdkaarten (2e ring, lange zijde) voor de UEFA Champions League wedstrijd Ajax Olympique Lyon op 14 september. T.w.v. € 70,- per ticket.
http://www.vakantieveilingen.nl/veiling-van-de-dag.html
Gaan eruit voor tussen de 75 en 80 euro. Dus wie nog goedkoop kaartjes wil hebben.
Edit: actie afgelopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Ik krijg bij het aanklikken van de link: Perfecte make-up? Workshop professionele visagie! |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 21:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Iedereen roept dat Theo verkeerd staat en dat hij hierdoor niet kan brengen wat hij bij Twente bracht. Als je een poll zou starten weet ik zeker dat 80% dit ook zo vindt. Hij staat in de weg voor een opkomende Vertonghen, positioneel verdedigt hij niet al te best. Is De Boer nou stronteigenwijs, ziet hij spoken ? Of ziet hij een toekomstige Sergio Busquets in hem ? Ook Janssen wordt horendol van ons supporters omdat wij maar blijven zeiken. http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/9100Waarom zet De Boer hem niet gewoon links aanvallend op het middenveld ???? Wat is de reden waarom De Boer niet naar de supporters luistert kan iemand mij dat vertellen ? Ik denk dat dit komt, omdat de Boer erg gecharmeerd is van de Jong. In het programma Hard Gras heeft hij dit ook uitgesproken. Eriksen gaat hij er natuurlijk helemaal niet naast zetten. Het feit dat Janssen als VM moet spelen komt simpel door het feit dat we veel (potentiƫle) goede aanvallende middenvelders hebben. Het is toch ook zonde dat Serero of Lodeiro moeten wachten dat ze een kans krijgen, wanneer er iemand gebleseerd raakt of wanneer de wedstrijd er naar is om hun een kans te geven. We hebben dit seizoen in verhouding veel meer doelpunten tegen gekregen dan vorig seizoen. Dit ligt niet alleen aan de verdediging, maar juist aan het middenveld. Ik hhoop dat de Boer dit ook in gaat zien, alleen ben ik bang dat dit ons nog heel wat punten gaat kosten. Zondag tegen psv vrees ik al het ergste. Janssen tegen Wijnaldum ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, maar ik zie liever Anita. Tot nu toe heeft ons Ajax mij nog niet kunnen bekoren, en daarom denk ik vanavond ook aan een mnimaal verlies van 1-2. Helaas maar waar. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Pffft al dat negatieve gedoe.
We pakken ze verdomme! 3-1, erop en erover.
Sommige denken te vergeten dat we toch echt supporter zijn van Ajax. Vanaf minuut 1 moeten we Lyon laten voelen dat er in Amsterdam niets te halen valt.
Sfeer ala Ajax-Twente en Ajax-Dinamo Kiev, en het komt helemaal goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 09:31 schreef Booya4Afca het volgende:Pffft al dat negatieve gedoe. We pakken ze verdomme! 3-1, erop en erover. Sommige denken te vergeten dat we toch echt supporter zijn van Ajax. Vanaf minuut 1 moeten we Lyon laten voelen dat er in Amsterdam niets te halen valt. Sfeer ala Ajax-Twente en Ajax-Dinamo Kiev, en het komt helemaal goed. +1 |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 09:31 schreef Booya4Afca het volgende:Pffft al dat negatieve gedoe. We pakken ze verdomme! 3-1, erop en erover. Sommige denken te vergeten dat we toch echt supporter zijn van Ajax. Vanaf minuut 1 moeten we Lyon laten voelen dat er in Amsterdam niets te halen valt. Sfeer ala Ajax-Twente en Ajax-Dinamo Kiev, en het komt helemaal goed. Mooi gesproken.... 3-0 de eerste keer dat Vermeer de nul gaat houden!! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
hehe hoop et, mis niet te hope maar als ze siem de jong nu is de eerste 5 min uit de wedstrijd schoppe krijge we mis wel anita erin? xd |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 12:27 schreef marius het volgende:hehe hoop et, mis niet te hope maar als ze siem de jong nu is de eerste 5 min uit de wedstrijd schoppe krijge we mis wel anita erin? xd nee, dan komt onze vriend Serero erin.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Was die niet geblesseerd? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: oh dat weet ik zo niet.. dan zal Lodeiro er wel in komen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Competitie wedstrijden vergelijken met een CL wedstrijd is als het slaan met een tak op een varken. Gaat nergens over. Sommigen denken te licht over de competitie en als niet iedereen 100% geconcentreerd is dan krijg je tegendoelpunten. Vanavond zal wel iedereen 200% zijn neem ik aan.
En al krijgen we er 2 tegen.....als we er dan 3 inschieten vind ik het prima. En met dat fantastische publiek en stadion van ons kan het bijna niet misgaan.
2-1 ! (2-0 voor en dan laatste half uur billen dicht !)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
ajax for live
|
|
|
0-1 voor ajax de slager bulykin maakt hem laat in de wedrijd hoop dat jansen nu eens op 10 speeld |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Allemaal success vanavond, ik hoop dat we een hele goede avond hebben en hier vel moois op komt te staan op dit forum, vanwege die geweldige overwinning op die Fransen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
BROEK VOL!
als het eerst maar 22:35 is......... |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: Hebbes! Thanks voor de tip. Kunnen goedkope schooiers zoals ik ook naar dit soort wedstrijden! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 08:18 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik denk dat dit komt, omdat de Boer erg gecharmeerd is van de Jong. In het programma Hard Gras heeft hij dit ook uitgesproken. Eriksen gaat hij er natuurlijk helemaal niet naast zetten. Het feit dat Janssen als VM moet spelen komt simpel door het feit dat we veel (potentiƫle) goede aanvallende middenvelders hebben. Het is toch ook zonde dat Serero of Lodeiro moeten wachten dat ze een kans krijgen, wanneer er iemand gebleseerd raakt of wanneer de wedstrijd er naar is om hun een kans te geven. We hebben dit seizoen in verhouding veel meer doelpunten tegen gekregen dan vorig seizoen. Dit ligt niet alleen aan de verdediging, maar juist aan het middenveld. Ik hhoop dat de Boer dit ook in gaat zien, alleen ben ik bang dat dit ons nog heel wat punten gaat kosten. Zondag tegen psv vrees ik al het ergste. Janssen tegen Wijnaldum ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, maar ik zie liever Anita. Tot nu toe heeft ons Ajax mij nog niet kunnen bekoren, en daarom denk ik vanavond ook aan een mnimaal verlies van 1-2. Helaas maar waar. Ik denk dat De Boer er naar toe wil dat 1 van de verdedigers door gaat schuiven, iets wat in de tijd van De Boer zelf ook gebeurde en waardoor je dus steeds meer druk kan zetten op de tegenstander, het loopt nog niet zoals wij en ook De Boer graag zou willen zien maar laat De Boer lekker zijn ding doen en geef hem de tijd. Eindelijk een echte AJAX trainer en dat zien we op het veld toch ook al terug. Afgelopen seizoen zijn we kampioen geworden, weet niet of dat ook zo zijn geweest als Jol was gebleven. Daarom, heb vertrouwen in AJAX en De Boer, heb ik in ieder geval wel. En voor vanavond, de zenuwen gieren al door me lijf en ik ga voor een 2-1 overwinning! En Theo gaat scoren! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Baltempo moet echt omhoog wil je kansen creeren, middenveld blijft gewoon slecht op deze manier, en weer veel kansen tegen door het gebrek aan verdedigend kwaliteiten bij onze nr 16.. Boilesen speelt ook met heel veel risico en is een aantal keren goed weg gekomen.. Boerrigter is goed en Sulejmani vind ik ook redelijk.. Als ons middenveld echt een goed positiespel gaat spelen worden alle ruimtes vanzelf groter, maar met de Jong en Jannssen samen op het veld gaat dat niet gebeuren verwacht ik..
Ook Jantje speelt nog niet zijn beste wedstrijd en ik vind dat Janssen die vrije trappen gewoon allemaal moet opeisen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat doet frank nou man.......ik snap hem echt niet...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat een ballezooi............ en frank is nie goed bij zijn pan.............wat een kafmees zeg....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij is gewoon groot fan van de Jong, Sulejmani was ook redelijk gevaarlijk vandaag, maar dan haalt hij hem er af terwijl Boerrigter er helemaal doorheen zat.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
motm greg lotm siem,suli,sight......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sulejmani slecht??? Gevaarlijkste man aan Ajax zijde..
Slechste man aan Ajax zijde.. Theo Janssen, heel veel balverlies en verdedigend ook weer de nodige steken laten vallen.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Eriksen vond ik bar slecht vandaag. Irriteer me aan hem.Sulejmani mist wel wat kansen ,jammer.Wat ik niet begrijp is dat hij ebecilio in brengt voor mickey.Ik vind Lorenzo helemaal niks .Boilesen speelde goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boilesen vond ik verdedigend nou weer echt dramatisch.. Eriksen was vandaag inderdaad een keer niet in beste vorm, maar dat mag ook wel een keer als je al zo'n seizoen speelt.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:39 schreef remco k het volgende:Sulejmani slecht??? Gevaarlijkste man aan Ajax zijde.. Slechste man aan Ajax zijde.. Theo Janssen, heel veel balverlies en verdedigend ook weer de nodige steken laten vallen.. Eriksen slechtste man Sulejmani speelde aardig maar mist te veel kansen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:39 schreef remco k het volgende:Sulejmani slecht??? Gevaarlijkste man aan Ajax zijde.. Slechste man aan Ajax zijde.. Theo Janssen, heel veel balverlies en verdedigend ook weer de nodige steken laten vallen.. suli lotm!!!!!!alsjevan die kansen er nie 1 inschopt ben je gewoon een middelmatige voetbller ouwe........en zegt al genoeg dat hij het gevaarlijkste was....heb sight ook bij lotm gezet........ theo kan nie beter op de plek waar hij door FRANK wordt neergezet....iedereen weet dat hij aanvallende middenvelder moet spelen.....alleen FRANK ziet dat nie....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Theo was echt vele malen slechter dan Eriksen, die heeft namelijk helemaal niks goed gedaan behalve naar de kant toe lopen bij de wissel..
Man of the Match... KENNETJ VERMEER... Foutloos gespeeld en 2/3 zeer goede belangrijke reddingen.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik zie het nog steeds niet in Eriksen af en toe steekpass vind ik te weinig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In vrijwel alle klassementen de beste speler van de ED... blijf jij het maar niks vinden.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
loser of the match voor de viere x achter elkaar!: siem de jong..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:43 schreef remco k het volgende:Theo was echt vele malen slechter dan Eriksen, die heeft namelijk helemaal niks goed gedaan behalve naar de kant toe lopen bij de wissel.. Man of the Match... KENNETJ VERMEER... Foutloos gespeeld en 2/3 zeer goede belangrijke reddingen.. ik vind het niet fair om theo af te krsken man.......het is gvd zijn plek nie waar hij moet staan....... |
|
|
|