|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: statistiek zegt helemaal niks, want volgens mij was elham de topscoorder van vorig seizoen met een van de minste wedstrijden! en toch voetbalt hij soms bij het 2de! Het kan ook altijd beter want verdedigd laat hij zijn man lopen vandaar miss ook dat ajax zoveel tegen doelpunten krijgen want toen hij op 10 speelde had ajax 2 man achter hem op het midd maar nu staat siem naast eriksen dus dan krijg theo het veel lastiger! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] statistiek zegt helemaal niks, want volgens mij was elham de topscoorder van vorig seizoen met een van de minste wedstrijden! en toch voetbalt hij soms bij het 2de! Het kan ook altijd beter want verdedigd laat hij zijn man lopen vandaar miss ook dat ajax zoveel tegen doelpunten krijgen want toen hij op 10 speelde had ajax 2 man achter hem op het midd maar nu staat siem naast eriksen dus dan krijg theo het veel lastiger! Statistieken bepalen of je kampioen wordt of niet.. En afgelopen seizoen speelde we onder de Boer ook al met 2 aanvallende middenvelders.. Eriksen speelt aan de bal en qua druk zetten vrijwel wekelijks fantastisch.. Niet voor niets dat hij in diverse klassementen bovenin staat als beste voetballer van de ED.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 18:55 schreef schapio het volgende:remco moet zo nodig zijn pijlen op theo richten om maar weer zijn gelijk proberen te halen, zoutzak dat je bent. altijd weet je alles he? boilesen is ook niet je favoriet, je ziet liever blind. eerst was het urby nu is het weer theo, je bent een fan van lik me vestje. je hebt geen verstand van voetbal maar zou het liefste technisch directeur zijn, maar je komt helaas voor jou niet verder als je play station. een echte fan steunt zijn team en ik heb meer vertrouwen in frank zijn inzichten die dagelijks met de groep traint als iemand die zijn hele leven op internet beleeft met zijn virtuele vrienden Weet je mafkees...je moet ff die plaat van je drukke slome..........komt alleen maar poep uit. Remco heeft meer verstand van Ajax en voetbal in het algemeen dan jij in je linker bijbal homo. Jij bent de zoveelste reincarnatie van de zoveelste losers die we hier gehad hebben.........reageer normaal,scheld niet naar ons.....grote kans dat wij ook normaal doen en je hoort erbij....voorbeelden zat' Ga niet zeiken over dat vaste cluppie.......dank zij ons kan je uberhaupt posten............een excusses naar Remco toe vind ik wel op zijn plaats
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:23 schreef remco k het volgende:[..] De Jong is een te statische speler voor deze positie, Janssen en Eriksen naast elkaar is veel dynamischer, Erikssen kan 9 van de 10 keer nu alleen maar een actie maken en de bal afspelen aan een buitenspeler, met Janssen naast zich kan er gecombineerd worden, en dat gebeurd nu gewoon vrijwel niet. Anita op de plek van Janssen zorgt voor veel meer balans, we hebben achterin echt niet de huidige driehoek nodig, en Anita is de juiste man die zichzelf kan wegcijferen om anderen te laten renderen.. Er word nu ook totaal niet gerouleerd op het middenveld en er is geen enkele verassing in het spel van Ajax te vinden.. Ik hoor er trouwens helemaal niemand over, maar het gemis van De Zeeuw is veel groter dan iedereen denkt.. met de Zeeuw en Janssen naast elkaar en Eriksen ervoor (dus diep met de punt naar voren) was het ook veel beter geweest dan nu.. Het enige dat mist is de dynamiek op ons middenveld en verdedigende kwaliteiten op de VM positie.. ik ben met je eens dat er weinig dynamiek is op het middenveld. waarom zou je een speler nodig hebben die zich wegcijfert? er komt wel wat meer ruimte maar dan kan je net zo goed met 10 man gaan spelen! maar ik zie eriksen niet een bal afpakken van een speler en zeg nou niet dat hij klein is want dat zijn xavi en messi ook en die kunnen het wel! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Weet je mafkees...je moet ff die plaat van je drukke slome..........komt alleen maar poep uit. Remco heeft meer verstand van Ajax en voetbal in het algemeen dan jij in je linker bijbal homo. Jij bent de zoveelste reincarnatie van de zoveelste losers die we hier gehad hebben.........reageer normaal,scheld niet naar ons.....grote kans dat wij ook normaal doen en je hoort erbij....voorbeelden zat' Ga niet zeiken over dat vaste cluppie.......dank zij ons kan je uberhaupt posten............een excusses naar Remco toe vind ik wel op zijn plaats Weet je nenam, op zulke domme gasten reageer ik helemaal niet meer. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:44 schreef remco k het volgende:[..] Statistieken bepalen of je kampioen wordt of niet.. En afgelopen seizoen speelde we onder de Boer ook al met 2 aanvallende middenvelders.. Eriksen speelt aan de bal en qua druk zetten vrijwel wekelijks fantastisch.. Niet voor niets dat hij in diverse klassementen bovenin staat als beste voetballer van de ED.. eriksen heeft veel aanvallende kwaliteiten maar voetbal draait niet alleen op aaanvallen of je zou sneijder moeten heten en bij inter voetballen dan kan je alleen aan aanvallen denken! maar je moet niet denken dat ik eriksen er naast wil hebben ofzo want hij is een van de beste of miss wel de beste speler die we hebben! maar hij is nog lang niet uitgeleerd bij ajax! siem en eriksen spelen ook te veel uit elkaar waardoor er ook geen combinatie kunnen ontstaan, het veld is gewoon te breed voor combinatie voetbal! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ik ben met je eens dat er weinig dynamiek is op het middenveld. waarom zou je een speler nodig hebben die zich wegcijfert? er komt wel wat meer ruimte maar dan kan je net zo goed met 10 man gaan spelen! maar ik zie eriksen niet een bal afpakken van een speler en zeg nou niet dat hij klein is want dat zijn xavi en messi ook en die kunnen het wel! Eriksen zet juist heel vak druk op zijn tegenstander maar de Jong is hierin altijd te laat en doet het als de rest het niet doet.. Janssen zet nu bij balverlies absoluut geen druk naar voren toe en is verdedigend onthutsend zwak.. Anita moet zich natuurlijk niet wegcijferen, maar hij kan wel de aanvallende middenvelder van de tegenstander bij balverlies uitschakelen omdat hij kan verdedigen, en hij kan vooruit druk zetten als CVM, als dat niet gebeurt heeft druk zetten van de voorste 5 ook geen zin, dat moet namelijk het gehele elftal doen, en nu Theo dat niet doet gebeurt het dus maar half.
Theo kan die ruimtes simpelweg niet belopen, dat is ook niet erg, maar je moet spelers niet gaan gebruiken voor dingen waar ze niet goed in zijn, je zet Vermeer toch ook niet in de spits?? Anita is positioneel voor de balns ook vele malen beter dan Theo.. Theo moet niet met het hele elftal bezig zijn, Theo moet juist de ruimtes zien en dichter bij de 16 spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik normaal ook niet meer, maar soms.... Ach je snapt wat ik bedoel.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Weet je mafkees...je moet ff die plaat van je drukke slome..........komt alleen maar poep uit. Remco heeft meer verstand van Ajax en voetbal in het algemeen dan jij in je linker bijbal homo. Jij bent de zoveelste reincarnatie van de zoveelste losers die we hier gehad hebben.........reageer normaal,scheld niet naar ons.....grote kans dat wij ook normaal doen en je hoort erbij....voorbeelden zat' Ga niet zeiken over dat vaste cluppie.......dank zij ons kan je uberhaupt posten............een excusses naar Remco toe vind ik wel op zijn plaats Helemaal eens man!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik begrijp je helemaal, vriend! We steunen je hier met z'n allen. Op dit forum lopen helaas op het moment heel wat klojo's rond. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] eriksen heeft veel aanvallende kwaliteiten maar voetbal draait niet alleen op aaanvallen of je zou sneijder moeten heten en bij inter voetballen dan kan je alleen aan aanvallen denken! maar je moet niet denken dat ik eriksen er naast wil hebben ofzo want hij is een van de beste of miss wel de beste speler die we hebben! maar hij is nog lang niet uitgeleerd bij ajax! siem en eriksen spelen ook te veel uit elkaar waardoor er ook geen combinatie kunnen ontstaan, het veld is gewoon te breed voor combinatie voetbal! Juist, er gebeuren nu heel veel goede dingen op het veld, maar alles onafhankelijk van elkaar en nog niet samen als 1 geheel.. zo moet het middenveld natuurlijk wel reageren door positie veranderingen als er een buitenspeler naar binnen trekt en daar een back overheen gaat..
Een voorbeeld..
Als de Links back opkomt met bal en de achterlijn gaat opzoeken voor een voorzet, dan moet Boerrigter naar de punt van de 16, dan moet Erikssen naar de zijlijn, Siggie 1e of 2e paal, de Jong andere paal, Sulejmani moet dan halverwege de 16 gaan staan mocht de bal daar overheen schieten, en v/d Wiel moet een meter of 15 achter Sulejmani blijven, Anita moet dan veel druk zetten bij de afvallende bal en 1 centrale verdediger moet 10 meter over de middellijn staan..
Als 1 van deze dingen niet gebeurt heb je een probleem als de voorzet niet bij een Ajacied uitkomt of de linksback zijn man niet voorbij komt..
En juist de taak van Anita wordt nu niet door Janssen uitgevoerd omdat hij dat simpelweg niet kan belopen.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Seropositieve irritantie.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:55 schreef remco k het volgende:[..] Eriksen zet juist heel vak druk op zijn tegenstander maar de Jong is hierin altijd te laat en doet het als de rest het niet doet.. Janssen zet nu bij balverlies absoluut geen druk naar voren toe en is verdedigend onthutsend zwak.. Anita moet zich natuurlijk niet wegcijferen, maar hij kan wel de aanvallende middenvelder van de tegenstander bij balverlies uitschakelen omdat hij kan verdedigen, en hij kan vooruit druk zetten als CVM, als dat niet gebeurt heeft druk zetten van de voorste 5 ook geen zin, dat moet namelijk het gehele elftal doen, en nu Theo dat niet doet gebeurt het dus maar half. Theo kan die ruimtes simpelweg niet belopen, dat is ook niet erg, maar je moet spelers niet gaan gebruiken voor dingen waar ze niet goed in zijn, je zet Vermeer toch ook niet in de spits?? Anita is positioneel voor de balns ook vele malen beter dan Theo.. Theo moet niet met het hele elftal bezig zijn, Theo moet juist de ruimtes zien en dichter bij de 16 spelen.. jij denkt dus dat Theo het wel kan belopen als je hem op de positie van de jong zet? kijk over siem ben ik het eens dat is een leuke voetballer als je een pantelic/bulykin voor hem hebt maar druk zetten doet tie verkeerd/ te weinig maar ik theo daar niet beter van worden als je hem naast eriksen ziet lopen want de gaten zijn veelste groot |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: er zijn hier mensen die na maand al gaan zeiken dat het niet loopt! ik heb namelijk alle vertrouwen in dat het wel goed komt als ajax compacter gaat spelen want dan kan het bal tempo omhoog en dan wordt het ook nog dynamischer en het is lastigere te verdedigen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:02 schreef remco k het volgende:[..] Juist, er gebeuren nu heel veel goede dingen op het veld, maar alles onafhankelijk van elkaar en nog niet samen als 1 geheel.. zo moet het middenveld natuurlijk wel reageren door positie veranderingen als er een buitenspeler naar binnen trekt en daar een back overheen gaat.. Een voorbeeld.. Als de Links back opkomt met bal en de achterlijn gaat opzoeken voor een voorzet, dan moet Boerrigter naar de punt van de 16, dan moet Erikssen naar de zijlijn, Siggie 1e of 2e paal, de Jong andere paal, Sulejmani moet dan halverwege de 16 gaan staan mocht de bal daar overheen schieten, en v/d Wiel moet een meter of 15 achter Sulejmani blijven, Anita moet dan veel druk zetten bij de afvallende bal en 1 centrale verdediger moet 10 meter over de middellijn staan.. Als 1 van deze dingen niet gebeurt heb je een probleem als de voorzet niet bij een Ajacied uitkomt of de linksback zijn man niet voorbij komt.. En juist de taak van Anita wordt nu niet door Janssen uitgevoerd omdat hij dat simpelweg niet kan belopen.. dus in jouw ogen is Theo een verkeerde aankoop? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik spreek niet voor Remco,maar wel voor mezelf............vanaf dag 1 .....het is een niet doordachte aankoop...........is geen jood...wordt geen jood.....wordt nooit een jood....is een echte broodvoetballer..............totaal geen Ajacied. Geen bezieling en geen beleving.....wordt niks met die gozer |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
erbij horen is niet mijn doel hier, lees het meestal maar n btje mee, maar remco met zijn alwetendheid hangt me al langer mijn strot uit. hij weet alles, accepteerd geen andere mening anders blijft hij verder zeuren tot iedereen er zo moe van wordt dat ze, behalve zijn vriendjes,geen zin meer hebben in zijn gezeik. en bij commentaar op remco komen al de vriendjes samen op het forum om te zeggen hoe slim hij is.. veel plezier nog hier......... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:28 schreef schapio het volgende:erbij horen is niet mijn doel hier, lees het meestal maar n btje mee, maar remco met zijn alwetendheid hangt me al langer mijn strot uit. hij weet alles, accepteerd geen andere mening anders blijft hij verder zeuren tot iedereen er zo moe van wordt dat ze, behalve zijn vriendjes,geen zin meer hebben in zijn gezeik. en bij commentaar op remco komen al de vriendjes samen op het forum om te zeggen hoe slim hij is.. veel plezier nog hier......... Bedankt voor je bijdrage vriend! Alleen kunnen reageren omdat iemand je strot uitkomt?? Werkelijk een goede bijdrage!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:28 schreef schapio het volgende:erbij horen is niet mijn doel hier, lees het meestal maar n btje mee, maar remco met zijn alwetendheid hangt me al langer mijn strot uit. hij weet alles, accepteerd geen andere mening anders blijft hij verder zeuren tot iedereen er zo moe van wordt dat ze, behalve zijn vriendjes,geen zin meer hebben in zijn gezeik. en bij commentaar op remco komen al de vriendjes samen op het forum om te zeggen hoe slim hij is.. veel plezier nog hier......... Je slaat de plank totaal mis.........ga ff 30.000 pagina's terug lezen,en je weet wat ik bedoel..............en anders flikker je toch lekker op.ga je niet missen...............vaya con dios |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:28 schreef schapio het volgende:erbij horen is niet mijn doel hier, lees het meestal maar n btje mee, maar remco met zijn alwetendheid hangt me al langer mijn strot uit. hij weet alles, accepteerd geen andere mening anders blijft hij verder zeuren tot iedereen er zo moe van wordt dat ze, behalve zijn vriendjes,geen zin meer hebben in zijn gezeik. en bij commentaar op remco komen al de vriendjes samen op het forum om te zeggen hoe slim hij is.. veel plezier nog hier......... of je gaat in discussie met remco om zijn mening te proberen te veranderen en dan kan je het opgeven omdat hij miss koppig is maar met vloeken en tieren bereik je helemaal niks. wat ik nu heb gezegd geld net zo goed voor mensen in het bestuur bij ajax waar remco niet het koppige man is maar JC. en nog een vraagje waarom lees je het wel als je het niet zint wat er staat op dit forum? verveel je je ofzo? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] of je gaat in discussie met remco om zijn mening te proberen te veranderen en dan kan je het opgeven omdat hij miss koppig is maar met vloeken en tieren bereik je helemaal niks. wat ik nu heb gezegd geld net zo goed voor mensen in het bestuur bij ajax waar remco niet het koppige man is maar JC. en nog een vraagje waarom lees je het wel als je het niet zint wat er staat op dit forum? verveel je je ofzo? Ik denk dat jij goed kan relativeren........hij dus niet |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:28 schreef remco k het volgende:[..] Waar zeg ik dat we spelers moeten kopen man. leg een ander geen woorden in de mond kerel. ik vind onze selectie geweldig alleen staat Janssen op de verkeerde plek, dat kan iedere fucking blinde zien, en ik heb ook geen commentaar op de Boer, enkel moet hij veel leren.. Ik geef een voorbeeld als je goed kan lezen,ik bedoel ermee dat iedereen de spelers loopt af te zeiken hierzo.Dat we beter spelers moeten kopen enz,en daarom noem ik even jou naam. Wat ik hier zeggen mee wil ga er zelf staan zet janssen op de goeie positie en zet blind erin.kijk of het helpt,het is net zoals het gezeur met korte corners,wij kunnen het nog niet maar barca deed het ook tegen ac milan. Ik bedoel geef alles een kans en laat De Boer zijn gang maar gaan,en laat de jonge jongens maar voetballen dan komt alles vanzelf wel |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:23 schreef remco k het volgende:[..] De Jong is een te statische speler voor deze positie, Janssen en Eriksen naast elkaar is veel dynamischer, Erikssen kan 9 van de 10 keer nu alleen maar een actie maken en de bal afspelen aan een buitenspeler, met Janssen naast zich kan er gecombineerd worden, en dat gebeurd nu gewoon vrijwel niet. Anita op de plek van Janssen zorgt voor veel meer balans, we hebben achterin echt niet de huidige driehoek nodig, en Anita is de juiste man die zichzelf kan wegcijferen om anderen te laten renderen.. Er word nu ook totaal niet gerouleerd op het middenveld en er is geen enkele verassing in het spel van Ajax te vinden.. Ik hoor er trouwens helemaal niemand over, maar het gemis van De Zeeuw is veel groter dan iedereen denkt.. met de Zeeuw en Janssen naast elkaar en Eriksen ervoor (dus diep met de punt naar voren) was het ook veel beter geweest dan nu.. Het enige dat mist is de dynamiek op ons middenveld en verdedigende kwaliteiten op de VM positie.. Hier ben ik wel mee eens |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad de Zeeuw was toen hij bij Ajax kwam de oplossing toen ging Ajax beter spelen ,nu de Zeeuw weg is en de Jong zijn plaats in heeft genomen zie je het verschil de Zeeuw dynamish voor en achter en vaak ook een nuttige geniepige overtreding als het nodig was ,de Jong een stuk trager komt elke week niet in het stuk voor behoudens af en toe een uitzondering zoals tegen Heracles,als je dan Theo er naast gaat zetten dan heb je ronduit een traag middenveld dus moet Frank eindelijk inzien dat is moet gaan uitproberen met Jansen naast Eriksen dus meer aanvallend daar liggen zijn kwaliteiten en daarachter als contoleur/stofzuiger Anita of Enoh als hij weer beschikbaar is,en Serero Afrikaans voetballer van het jaar mag zondag ook wel eens een kans krijgen op rechts misschien. Al met al het is in iedergeval duidelijk dat dit middenveld geen top is. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:28 schreef schapio het volgende:erbij horen is niet mijn doel hier, lees het meestal maar n btje mee, maar remco met zijn alwetendheid hangt me al langer mijn strot uit. hij weet alles, accepteerd geen andere mening anders blijft hij verder zeuren tot iedereen er zo moe van wordt dat ze, behalve zijn vriendjes,geen zin meer hebben in zijn gezeik. en bij commentaar op remco komen al de vriendjes samen op het forum om te zeggen hoe slim hij is.. veel plezier nog hier......... als het je toch zo je strot uit komt, dan kom je hier toch gewoon nooit meer.. is dat nou zo lastig voor je? Sjonge jonge zeg, richt het dan gewoon direct aan Remco als je denkt dat hij zo ''vervelend'' is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:23 schreef Grasmaaier het volgende:[..] als het je toch zo je strot uit komt, dan kom je hier toch gewoon nooit meer.. is dat nou zo lastig voor je? Sjonge jonge zeg, richt het dan gewoon direct aan Remco als je denkt dat hij zo ''vervelend'' is. Dat doetie alleen dan met uitschelden etc. etc. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] jij denkt dus dat Theo het wel kan belopen als je hem op de positie van de jong zet? kijk over siem ben ik het eens dat is een leuke voetballer als je een pantelic/bulykin voor hem hebt maar druk zetten doet tie verkeerd/ te weinig maar ik theo daar niet beter van worden als je hem naast eriksen ziet lopen want de gaten zijn veelste groot Die gaten zijn nu juiste te groot omddat Theo het als CVM niet kan belopen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als hij enkel voor deze positie in aanmerking komt had ik liever de Zeeuw erbij gehouden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 09:19 schreef sanderafca1986 het volgende:[..] Ik geef een voorbeeld als je goed kan lezen,ik bedoel ermee dat iedereen de spelers loopt af te zeiken hierzo.Dat we beter spelers moeten kopen enz,en daarom noem ik even jou naam. Wat ik hier zeggen mee wil ga er zelf staan zet janssen op de goeie positie en zet blind erin.kijk of het helpt,het is net zoals het gezeur met korte corners,wij kunnen het nog niet maar barca deed het ook tegen ac milan. Ik bedoel geef alles een kans en laat De Boer zijn gang maar gaan,en laat de jonge jongens maar voetballen dan komt alles vanzelf wel Wat is dan het nut van er uberhaubt over spreken??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Miralem Sulejmani wist direct dat het fout zat. Het leek alsof er een mes in mijn hamstring werd gestoken."
De aanvaller van Ajax raakte woensdagavond geblesseerd in de Champions League-wedstrijd in eigen huis tegen Olympique Lyon (0-0). Hij moest voortijdig naar de kant en mist nu de cruciale competititiewedstrijden tegen PSV en FC Twente alsmede de volgende wedstrijd in het kampioenenbal tegen Real Madrid. "Ik voel me verdrietig, omdat er een belangrijke maand aankomt en ik betekenisvol wil zijn voor Ajax," zei hij in De Telegraaf.
De Serviër baalde zelfs dubbel. "Kolbeinn Sigthorsson gaf me een perfecte assist, maar doordat het in mijn linkerhamstring schoot, kon ik niet beter schieten. Het was dé kans op de 1-0. Toen ik op de grond lag, wist ik dat ik die had gemist en een vervelende blessure had", haalde hij het moment op verzoek nog even terug.
De volgende ochtend bleek de schade mee te vallen. Er is gelukkig geen sprake van een scheur", zei de Ajacied. De hamstring is alleen wat overstrekt en de pijn wordt al wat minder." |
|
|
|
|
sanderafca1986
|
|
|
quote: Dat er niet altijd,overal op gezeikt moeten worden. Ik weet het is een forum,maar wij hebben niet de inspraak op de selectie. Maar als geen voorbeeld gegeven mag worden,dan is het geen forum meer dus je je kan ook gewoon mee denken. En als ergens je naam staat een andere naam indenken zoals ik al zei het is een voorbeeld. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:38 schreef remco k het volgende:Miralem Sulejmani wist direct dat het fout zat. Het leek alsof er een mes in mijn hamstring werd gestoken." De aanvaller van Ajax raakte woensdagavond geblesseerd in de Champions League-wedstrijd in eigen huis tegen Olympique Lyon (0-0). Hij moest voortijdig naar de kant en mist nu de cruciale competititiewedstrijden tegen PSV en FC Twente alsmede de volgende wedstrijd in het kampioenenbal tegen Real Madrid. "Ik voel me verdrietig, omdat er een belangrijke maand aankomt en ik betekenisvol wil zijn voor Ajax," zei hij in De Telegraaf. De Serviër baalde zelfs dubbel. "Kolbeinn Sigthorsson gaf me een perfecte assist, maar doordat het in mijn linkerhamstring schoot, kon ik niet beter schieten. Het was dé kans op de 1-0. Toen ik op de grond lag, wist ik dat ik die had gemist en een vervelende blessure had", haalde hij het moment op verzoek nog even terug. De volgende ochtend bleek de schade mee te vallen. Er is gelukkig geen sprake van een scheur", zei de Ajacied. De hamstring is alleen wat overstrekt en de pijn wordt al wat minder." En dat is kut... voor hem en voor ons op dat moment.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 16:03 schreef Ztjes het volgende:Helemaal mee eens Positieve Arrogantie. Een aantal mensen op dit forum, willen maar niet inzien, dat het spelen zonder bal belangrijker is, dan een aantal leuke acties. Laat ze het boek van Wiel Coerver eens lezen, al tientallen jaren een bijbel voor de trainersopleiding. Het spelen zonder bal is een van de belangrijkste elementen van het voetbal. Ik moet zeggen dat ik Theo wel goed vond spelen eigenlijk, natuurlijk veerwacht iedereen heel veel van hem, maar hij heft bijna geen balverlies geleden. Hij heeft maar een paar verkeerde beslissingen genomen, maar dat doet iedereen wel eens. Ik vond Verthongen opbouwend niet goed, veel verkeerde passes, beslissingen en hij zorgde voor een te laag baltempo. Verder vond ik Vermeer geweldig keepen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 20:02 schreef nora het volgende:Ja het is wat geen commentaar op de Jong omdat hij 2 doelpunten maakte dat was inderdaad geweldig maar je kan daar niet op blijven teren dit seizoen is hij klote en moet een ander de kans krijgen zo hoort dat. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd ;) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 21:59 schreef nora het volgende:Sulejmani moet eerst naar de kapper want hij ziet vaak zijn medespelers niet omdat die suffe kuif voor zijn ogen hangt. Dan had hij misschien die kopbal er wel ingekopt. Hehehe, idd en zonder die kuif had hij die bal erin gekopt en hadden we 3 punten gepakt!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:23 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoor er trouwens helemaal niemand over, maar het gemis van De Zeeuw is veel groter dan iedereen denkt.. met de Zeeuw en Janssen naast elkaar en Eriksen ervoor (dus diep met de punt naar voren) was het ook veel beter geweest dan nu.. Het enige dat mist is de dynamiek op ons middenveld en verdedigende kwaliteiten op de VM positie.. Ben het hier niet mee eens, de Zeeuw was niet constant, speelde heel vaak heel slecht en maar heel soms was hij briljant. Je hebt toppers nodig die constant presteren en dat kon hij niet. Te vaak afwezig in het veld, te vaak bezig met andere dingen.. Nee we hebben er goed aan gedaan om de Zeeuw te verkopen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Idd!! Wat een kutzooi |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:28 schreef schapio het volgende:erbij horen is niet mijn doel hier, lees het meestal maar n btje mee, maar remco met zijn alwetendheid hangt me al langer mijn strot uit. hij weet alles, accepteerd geen andere mening anders blijft hij verder zeuren tot iedereen er zo moe van wordt dat ze, behalve zijn vriendjes,geen zin meer hebben in zijn gezeik. en bij commentaar op remco komen al de vriendjes samen op het forum om te zeggen hoe slim hij is.. veel plezier nog hier......... Jij reageert je alleen maar af op een persoon omdat je het voetbaltechnisch niet kan winnen van Remco. Hoe ik tot deze conclusie kom ? Simpel omdat ik van jou hier niet veel op voetbaltechnisch gebied gelezen heb Schaap. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: ik denk dat het andersom is. theo kan het niet belopen omdat de gaten die voor hem liggen te groot zijn. op de linkerkant hebben we een drievoudige koppel dat zijn eriksen, boilsen en boerrighter. op de rechterkant hebben we een tweevoudige koppel sulejmani en vanderwiel. siem duikt de spits in als siggie de spits verlaat. siem komt hierdoor zelden in het spel voor! dan hou je alleen theo en siggie over en beide spelers staan eigenlijk op een eiland! sigie wordt dan wel eens bereik van af de zijkanten maar zelden door het centrum. theo vormt dan wel een blok met de centrale verdedigers maar daar ligt idd niet zijn kwaliteit. doordat eriksen en siem het veld op het middenveld ook breed houden heeft theo veel ruimte om op te komen maar daar ligt ook niet zijn kwaliteiten en zorgt er voor dat het veld veel te groot wordt om door hem of andere spelers belopen te worden! oplossing kan zijn dat de aanval als geheel naar achtere gaat maar dat is slecht omdat we als team naar voren moeten! verdediging als geheel naar voren spelen is slecht want dan ontstaat er een gat achter de verdediging en zie het resultaat tijdens barca-milan! oplossing is namelijk in mijn ogen dat eriksen en siem veel meer op de as moeten gaan spelen, veel dichter bij theo in de buurt! eriksen en siem mogen ook wel eens van positie wisselen want dat statische gedoe werkt niet! als theo, siem en eriksen een blok gaan vormen door dichter op elkaar te gaan spelen benut je veel meer kwaliteiten van de spelers dan kan je als blok op het middenveld naar voren lopen en als blok naar achteren! dit doet barca namelijk ook want xavi is altijd wel in de buurt bij ineasta en andersom geld dat net zo goed! die spelers verliezen elkaar nooit uit het oog! barca heeft de zelfde spelopvatting als die van ajax! er is dus nog wel wat werk te doen voor iedereen die bij ajax zit! Maar wij zijn ajax dus dan komt het altijd wel goed! want er is maar 1 club en dat is ajax ook al speelt barca beter! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:46 schreef sanderafca1986 het volgende:[..] Dat er niet altijd,overal op gezeikt moeten worden. Ik weet het is een forum,maar wij hebben niet de inspraak op de selectie. Maar als geen voorbeeld gegeven mag worden,dan is het geen forum meer dus je je kan ook gewoon mee denken. En als ergens je naam staat een andere naam indenken zoals ik al zei het is een voorbeeld. Als je iemands naam van het forum hier ergens voor gebruikt, dan moet je niet raar staan te kijken als iemand daar dan ook iets van vind.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:57 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Het spelen zonder bal is een van de belangrijkste elementen van het voetbal. Ik moet zeggen dat ik Theo wel goed vond spelen eigenlijk, natuurlijk veerwacht iedereen heel veel van hem, maar hij heft bijna geen balverlies geleden. Hij heeft maar een paar verkeerde beslissingen genomen, maar dat doet iedereen wel eens. Ik vond Verthongen opbouwend niet goed, veel verkeerde passes, beslissingen en hij zorgde voor een te laag baltempo. Verder vond ik Vermeer geweldig keepen. Kijk de wedstrijd eens terug, 13 keer balverlies op 53 balcontacten ... Dat is echt te veel voor die positie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 14:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ik denk dat het andersom is. theo kan het niet belopen omdat de gaten die voor hem liggen te groot zijn. op de linkerkant hebben we een drievoudige koppel dat zijn eriksen, boilsen en boerrighter. op de rechterkant hebben we een tweevoudige koppel sulejmani en vanderwiel. siem duikt de spits in als siggie de spits verlaat. siem komt hierdoor zelden in het spel voor! dan hou je alleen theo en siggie over en beide spelers staan eigenlijk op een eiland! sigie wordt dan wel eens bereik van af de zijkanten maar zelden door het centrum. theo vormt dan wel een blok met de centrale verdedigers maar daar ligt idd niet zijn kwaliteit. doordat eriksen en siem het veld op het middenveld ook breed houden heeft theo veel ruimte om op te komen maar daar ligt ook niet zijn kwaliteiten en zorgt er voor dat het veld veel te groot wordt om door hem of andere spelers belopen te worden! oplossing kan zijn dat de aanval als geheel naar achtere gaat maar dat is slecht omdat we als team naar voren moeten! verdediging als geheel naar voren spelen is slecht want dan ontstaat er een gat achter de verdediging en zie het resultaat tijdens barca-milan! oplossing is namelijk in mijn ogen dat eriksen en siem veel meer op de as moeten gaan spelen, veel dichter bij theo in de buurt! eriksen en siem mogen ook wel eens van positie wisselen want dat statische gedoe werkt niet! als theo, siem en eriksen een blok gaan vormen door dichter op elkaar te gaan spelen benut je veel meer kwaliteiten van de spelers dan kan je als blok op het middenveld naar voren lopen en als blok naar achteren! dit doet barca namelijk ook want xavi is altijd wel in de buurt bij ineasta en andersom geld dat net zo goed! die spelers verliezen elkaar nooit uit het oog! barca heeft de zelfde spelopvatting als die van ajax! er is dus nog wel wat werk te doen voor iedereen die bij ajax zit! Maar wij zijn ajax dus dan komt het altijd wel goed! want er is maar 1 club en dat is ajax ook al speelt barca beter! Ook rechts behoren we dat drievoudige koppel te hebben.. En dat is juiste het probleem, Siem kan niks belopen en hierdoor komt ons hele middenveld uit balans, zeker aangezien Theo het al helemaal niet kan belopen... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 14:29 schreef remco k het volgende:[..] Ook rechts behoren we dat drievoudige koppel te hebben.. En dat is juiste het probleem, Siem kan niks belopen en hierdoor komt ons hele middenveld uit balans, zeker aangezien Theo het al helemaal niet kan belopen... rechts hoeft helemaal geen drievoudige koppel te hebben want vanderwiel gaat erop en erover en dat werkt met suljemani goed genoeg! vanderwiel en sulejmani zouden beter op een goeie voorzet moeten oefenen want dat is bij die spelers matig (vanderwiel) tot zeer slecht (suljemani) op het middenveld moeten we een drievoudige koppel hebben en links en rechts een tweevoudige koppel. maakt het team dynamischer en kan je blok als geheel naar voren naar achteren maar ook naar links en rechts. want nu is het gat tussen siem en eriksen te groot maar ook het gat tussen theo en eriksen is groot. dat zelfde geld voor siem en theo. omdat eriksen te veel op de linkerkant te vinden is en siem op de rechterkant maar die wordt daar overgeslagen omdat vanderwiel toch wel meestal naar suljemani paast!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 14:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] rechts hoeft helemaal geen drievoudige koppel te hebben want vanderwiel gaat erop en erover en dat werkt met suljemani goed genoeg! vanderwiel en sulejmani zouden beter op een goeie voorzet moeten oefenen want dat is bij die spelers matig (vanderwiel) tot zeer slecht (suljemani) op het middenveld moeten we een drievoudige koppel hebben en links en rechts een tweevoudige koppel. maakt het team dynamischer en kan je blok als geheel naar voren naar achteren maar ook naar links en rechts. want nu is het gat tussen siem en eriksen te groot maar ook het gat tussen theo en eriksen is groot. dat zelfde geld voor siem en theo. omdat eriksen te veel op de linkerkant te vinden is en siem op de rechterkant maar die wordt daar overgeslagen omdat vanderwiel toch wel meestal naar suljemani paast! Oneens, die drie spelers zorgen voor veel meer variatie als dat er nu is, de Jong zorgt er nu namelijk voor dat Sulejmani niet binnendoor kan komen, en loopt op het middenveld juist veel gaten dicht in balbzeit en dat is niet de bedoeling.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ik neem niet aan dat Janssen gehaald is voor zijn snelheid en duurvermogen. ;-)
Maar Siem is in deze vorm inderdaad een overbodige factor in het elftal. Ik begrijp trouwens ook niet wat de Boer nu eigenlijk met bijvoorbeeld een Lodeiro of Serero van plan is. 't Is een beetje vlakheid wat regeert op het middenveld momenteel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 17:12 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ik neem niet aan dat Janssen gehaald is voor zijn snelheid en duurvermogen. ;-) Maar Siem is in deze vorm inderdaad een overbodige factor in het elftal. Ik begrijp trouwens ook niet wat de Boer nu eigenlijk met bijvoorbeeld een Lodeiro of Serero van plan is. 't Is een beetje vlakheid wat regeert op het middenveld momenteel. Dat klopt inderdaad, maar ik kan bij alle clubs op de gehele wereld geen speler vinden die op deze positie niet veel moet lopen.. Zelfs bij Barca is Busquets een van de weinigen die vaak meer dan 10 km per wedstrijd loopt.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
over siem's zijn inbreng in wedstrijden kan idd omhoog net zoals zijn handeling's snelheid! maar als je op een eiland staat en daar wordt geplaatst dan kom je daar moeilijk van af! dat gaat net zo goed gebeuren als theo of iemand anders daar wordt neer gezet. waarom serero niet speelt is omdat je dan 2 kleine en onervaren spelers hebt staan want eriksen speelt net 1 seizoen lang als AM en serero komt net pas kijken! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 17:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:over siem's zijn inbreng in wedstrijden kan idd omhoog net zoals zijn handeling's snelheid! maar als je op een eiland staat en daar wordt geplaatst dan kom je daar moeilijk van af! dat gaat net zo goed gebeuren als theo of iemand anders daar wordt neer gezet. waarom serero niet speelt is omdat je dan 2 kleine en onervaren spelers hebt staan want eriksen speelt net 1 seizoen lang als AM en serero komt net pas kijken! Die dingen hebben niks met elkaar te maken, een middenvelder die op een eiland staat doet dat echt zelf, en de Jong staat niet op een eiland, hij is gewoon niet goed genoeg voor die positie, en Theo is dat wel.. |
|
|
|