BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Olympic Lyon (woensdag 14-09-2011 , 20:45): 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 16 september 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Die dingen hebben niks met elkaar te maken, een middenvelder die op een eiland staat doet dat echt zelf, en de Jong staat niet op een eiland, hij is gewoon niet goed genoeg voor die positie, en Theo is dat wel..
waarom zijn jullie zo overtuigd dat jansen daar wel goed zou spelen/? heb je dat namelijk al eens zien dan>?
en zo jah beviel het toen? ging het bal tempo echt omhoog? scoorde we toen opeens aan de lopende band? en de aankomende weken lijkt mij niet bepaald de wedstrijden om eens iets anders te gaan proberen!
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 20:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

waarom zijn jullie zo overtuigd dat jansen daar wel goed zou spelen/? heb je dat namelijk al eens zien dan>?
en zo jah beviel het toen? ging het bal tempo echt omhoog? scoorde we toen opeens aan de lopende band? en de aankomende weken lijkt mij niet bepaald de wedstrijden om eens iets anders te gaan proberen!
Bij Twente speelde hij daar inderdaad ja afgelopen seizoen.. Theo is een goede voetballer die op zo'n positie goed speelt.. Het gaat niet om iets anders proberen, zoals we nu spelen gaat ons veel punten kosten want het kost ons iedere wedstrijd een of meer tegengoals.. Het staat gewoon waardeloos dus moet er iets veranderen.. Als iets heel goed gaat moet je het niet veranderen, als iets niet goed gaat moet je juist veranderen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 16 september 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Twente speelde hij daar inderdaad ja afgelopen seizoen.. Theo is een goede voetballer die op zo'n positie goed speelt.. Het gaat niet om iets anders proberen, zoals we nu spelen gaat ons veel punten kosten want het kost ons iedere wedstrijd een of meer tegengoals.. Het staat gewoon waardeloos dus moet er iets veranderen.. Als iets heel goed gaat moet je het niet veranderen, als iets niet goed gaat moet je juist veranderen..
bij twente speelde wel 2 vm achter hem. voor anita wordt het lastig als theo niet naar achteren gaat lopen om te gaan mee verdedigen en dan blijven we met het zelfde probleem zitten ben ik bang!! janssen moet op deze positie ook veel lopen maar minder op hoge snelheid denk ik! past meer bij zijn fysieke gesteltheid dan als AM
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 20:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

bij twente speelde wel 2 vm achter hem. voor anita wordt het lastig als theo niet naar achteren gaat lopen om te gaan mee verdedigen en dan blijven we met het zelfde probleem zitten ben ik bang!! janssen moet op deze positie ook veel lopen maar minder op hoge snelheid denk ik! past meer bij zijn fysieke gesteltheid dan als AM
Er is geen speler op het veld die meer op volle snelheid moet lopen dan de CVM, dus dat klopt niet..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 16 september 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is geen speler op het veld die meer op volle snelheid moet lopen dan de CVM, dus dat klopt niet..
er is wel een verschil van sprinten en op volle snelheid lopen! of bedoel je sprinten?
remco k
 remco k - vrijdag 16 september 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 21:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

er is wel een verschil van sprinten en op volle snelheid lopen! of bedoel je sprinten?
Dat is helemaal niet relevant omdat hij beiden niet kan..
freakie
 freakie - vrijdag 16 september 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Ik moet zeggen.. Ik vond de verdediging geweldig! Van TOP NIVEAU.. Daarnaast speelde theo weer geniaal, eriksen was nog beter en de jong och wat kan die voetballen.. Daarnaast heb ik veel geniale acties gezien van sigthorsson en heb ik sulejmani ook heel sterk gevonden, boerrichter vond ik niks..:D
alibabba
 alibabba - zaterdag 17 september 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 21:57 schreef freakie het volgende:
Ik moet zeggen.. Ik vond de verdediging geweldig! Van TOP NIVEAU.. Daarnaast speelde theo weer geniaal, eriksen was nog beter en de jong och wat kan die voetballen.. Daarnaast heb ik veel geniale acties gezien van sigthorsson en heb ik sulejmani ook heel sterk gevonden, boerrichter vond ik niks..:D
Heb jij Ajax - Lyon van 2002 integraal bekeken?
joduh
 joduh - zaterdag 17 september 2011 - 10:40   quote  deeplink  
ik zeg dat het 0-0 wordt man....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 september 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 10:40 schreef joduh het volgende:
ik zeg dat het 0-0 wordt man....
Denk ik ook man..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet relevant omdat hij beiden niet kan..
dan moet je eens de wedstrijden zien van theo bij twente van vorig seizoen!
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 14:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dan moet je eens de wedstrijden zien van theo bij twente van vorig seizoen!
Ja en daar deed hij het ook niet van de CVM positie.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 15:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja en daar deed hij het ook niet van de CVM positie.
hij is een CM en geen CVM, hij moet meer naar voren staan idd! ajax heeft geen CVM nodig omdat ajax de bal heeft! het zelfde als barca middenvelders gebruikt om de positie van verdediger over te nemen! theo moet meer de leiding nemen, maar hij heeft het respect nog niet van de ajax-spelers. daarom nam jantje ook de vrije trap en niet omdat de bal ver weg lag want bij twente neemt hij die bal ook van die afstand!
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 15:50   quote  deeplink  
Theo is gewoon niet op zijn plek bij Ajax zoals door sommigen verwacht.. en hij kan gewoon niet de laatste man op het middenveld zijn, ook niet als CM of CVM... Theo past gewoon niet bij het Ajax spelletje... En Zeker niet op deze positie..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 16:25   quote  deeplink  
nee anita en enoh wel dan? zkr enoh een bal afpakker terwijl ajax meestal tegen de 70% balbezit heeft, dus is enoh tegen de 70% van de tijd nutteloos, anita heeft soms een aanvallende inbreng door zijn loopvermogen! maar van achteren de combinaties worden opgezet en daar is theo de juiste man voor beter dan anita of enoh! maar ik zal het wel mis hebben want blijkbaar is niemand met mij eens en denkt iedereen dat anita daar beter tot zijn recht komt dan theo! ajax heeft naast eriksen nog een middenvelder nodig die een fijne trap heeft en dat is theo! hij moet zkr niet op de zelfde linie staan als eriksen! maar dat weten jullie al van mij en blijkbaar is iedereen erover eens dat theo naast eriksen moet spelen of op de bank moet zitten maar zkr niet op die positie, die hij nu bezit! ik ben benieuwd als anita een keer de kans krijgt boven theo en we verliezen punten dan ben ik benieuwd naar jullie reactie. ik heb aller vertrouwen in dat de boer ons kampioen maakt en dat we ook europees beter tot ons recht komen dan de afgelopen jaren! want ajax komt altijd terug op de plaats waar ajax hoort!
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Ajax speelde in de laatste fas evan het seizoen met Anita op deze plek beter voetbal dan dat het nu doet..

En als Anita daar staat mag je hem niet op 1 wedstrijd veroordelen, wel beoordelen op die wedstrijd.. Het is nu gewoon niet goed met Theo erin, dat ziet iedereen behalve de Boer..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 17:37   quote  deeplink  
het is omdat je geen tijd gunt om theo en team aan elkaar aan te passen, je denkt waarschijnlijk dat iedereen meteen goed in ajax kan spelen, team dat met ajax-filosofie meteen speelt. gelukkig zien de spelers en de staf dat de spelers beter moeten spelen volgens de ajax filosofie, ik heb er vertrouwen in dat ajax ook beter gaat spelen ook met de spelers die nu spelen! jullie en vooral remco is te negatief! met de borstvooruit spelen dat is wat bij ajax hoort en niet bang zijn van de krachten van de tegenstander! anders zou je ook nooit kunnen winnen bij Real uit, wat we vroeger wel eens deden! de spelers van nu zijn nou niet bepaald slechter dan spelers van toen! alleen jullie moeten het nog zien om dat te geloven!

PS. dit is mijn laatste bericht op deze forrum want ik wil vooruit kijken en lyon is al een halve week geleden geweest!
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Nee dat denk ik helemaal niet, maar het systeem klopt met deze spelers niet en dat gaat ook niet werken op een uitzondering her en der na, de directe tegenstanders van Theo scoren of hebben een Assist in vrijwel iedere wedstrijd tot nu toe, Hij kan gewoon niet verdedigen en dat is vereiste nr 1 op die positie..

En dit gaat helemaal niet meer over Lyon maar over Theo.. heeft dus niks met iets in het verleden te maken..

Deze groep is nog geen 60% van de groep van destijds.. Hierlopen maar weinig aanvallers bij die zoals Kluivert Overmars en Litmanen de absolute top gaan halen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Olympic Lyon (woensdag 14-09-2011 , 20:45): 0-0

0.0098390