|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Waarom mogen manolev en strootman en lens en mertens gewoon de meest walgenlijken overtredingen maaken en de scheids doet er niks aan |
|
|
|
remco k
|
|
|
Na de moeizame uitwedstrijden die Ajax nu gespeeld heeft en de CL wedstrijd van woensdag in de benen wacht ons as zondag de altijd zwaar beladen wedstrijd tegen PSV in Eindhoven.
Laten we de linies eens tegen elkaar afzetten..
Ajax heeft normaal gesproken de betere verdediging, onze zwakte hier ligt echter bij onze controleur en onze nog niet 100% zeker linksbackpositie.
Het middenveld acht ik objectief gezien momenteel gelijkwaardig, Ajax haar middenveld is in potentie beter, maar het staat nu nog niet goed, het zou mooi zijn dat de Boer dit de komende week gaat inzien.
De aanval van PSV schat ik gevaarlijker in dan de onze, Mertens is iets verder dan Boerrigter, Matavsz heeft tot nu toe al meer laten zien dan Siggie en veel Ajacieden hadden hem ook graag zien komen, Sulejmani acht ik wel beter dan Lens of Labyad, hopelijk heeft hij z'n dag.
Toch zegt dit lang niet alles, want ondanks dat Boerrigter niet beter is dan Mertens, staat Mertens tegen een herboren international v/d Wiel te spelen, en mag Boerrigter Manolev proberen dol te draaien, en daar liggen voor ons zeker kansen..
Afgelopen jaar werd het 0-0, maar de jaren hiervoor stonden vaan garant voor veel goals..
Ik verwacht dat Ajax hier 2-2 gelijkspeeld, en daar ben ik op voorhand niet ontevreden over..
Het wachten op het ongetwijfeld fantastische stukje van Aliblabla is weer begonnen..:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Weer zo'n kunststukje van Remco.......
Kom maar op Ali!!
BTW: ik zeg (hoop) 2-3. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
1-3 winst! ik denk dat de verdediging van PSV het zwaar te verduren krijgt!
trouwens, mooi stukje weer remco |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kan dat logo van PiSVee niet wat kleiner?? ;-)
Vervuiling van mijn beeldscherm ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ajaxkampioen13
|
|
|
kunnen ze niet eens gewone corners nemen tegen die gloeilampen i.p.v korte corners wat toch nooit werkt |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Aliblabla komt wel weer met een stukje zoals voorafgaand aan Lyon ook het geval zal zijn!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahaha geweldig man!! Een man naar mijn hart!! Maar goed topic ouwe!! En nu wachten op onze grote vriend Ali met zijn voorbeschouwing. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik heb echt het gevoel dat deze wedstrijd inderdaad 2 kanten op kan vallen. Of we krijgen kansloos op onze broek of we winnen overtuigend en met ruime cijfers. Ik geloof niet in een gelijkspel tijdens deze editie!! We zullen zien. Eerst woensdag de CL in! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Niet serieus hoop ik? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
pisvee gaat nu ook onderuit tegen vvv(op dit moment scoren ze 3-3), we staan dan dus 5 punten voor en ze moeten op donderdag ook, thuis tegen legia warschau. weet niet hoe goed ze zullen zijn, maar dan spelen ze ook gewoon. Ben ook erg benieuwd naar middenveld, invulling en daden, en denk dat we met aanval/verdediging er beter voor staan, want hoewel pisvee ervarenere aanval heeft, maar onze verdediging is stukken beter! Ga voor een nipte overwinning |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Wat een topweekend ,heerlijk onderuit studiosport kijke ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3-3 Eindstand bij vvv- PSV.. Altijd moeilijk he vvv uit.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 13:42 schreef ajaxkampioen13 het volgende:kunnen ze niet eens gewone corners nemen tegen die gloeilampen i.p.v korte corners wat toch nooit werkt Wordt daar ook een doodziek van. Na 20 korte kut corners die alleen maar problemen opleveren zou ik weer gewoon weer kiezen voor de gewone corner. Ik hoop dat dit de laatste wedstrijd was waarin ik dat gezien heb bij Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 16:41 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Wordt daar ook een doodziek van. Na 20 korte kut corners die alleen maar problemen opleveren zou ik weer gewoon weer kiezen voor de gewone corner. Ik hoop dat dit de laatste wedstrijd was waarin ik dat gezien heb bij Ajax Het zal weer iets te maken hebben dat Barca dit ook doet om op die manier zeker de bal in de ploeg te houden en de organisatie op orde... Ik stoor me er bij Ajax ook mateloos aan.. Het heeft namelijk niet heel veel zin als de verdediging toch meekomt.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Tja heerlijk dit!! Haha |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 16:43 schreef remco k het volgende:[..] Het zal weer iets te maken hebben dat Barca dit ook doet om op die manier zeker de bal in de ploeg te houden en de organisatie op orde... Ik stoor me er bij Ajax ook mateloos aan.. Het heeft namelijk niet heel veel zin als de verdediging toch meekomt.. Ja ik begrijp de gedachtegang, maar ik zie alleen maar balverlies en idd wat je zegt, de hele verdediging komt mee we hebben zulke goede koppers en we doen er niets mee. Het ergste is dat het er gewoon zielig uitziet zoals Ajax het uitvoerd |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
PSV - Ajax zou zo maar 1-6 kunnen worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar net zo makkelijk 6-1 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
1-3 (Mertens 1-0, Boerrigter 1-1, Alderweireld 1-2, Sigthorsson 1-3)
Rood: Toivonen ("38) |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
als iedereen fit is winnen wij zeker van psv. 1-5 |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Wij zijn in iedere linie beter, maar krijgen wel veel goals tegen. Thuisvoordeel versus kwaliteit, kan alle kanten op. Maar tegen een verdediging zoals psv moet je gewoon veel druk zetten, die gasten zijn zo slecht dat ze hem dan nog in eigen goal schieten. Manolev, Marcelo, Fred Febo Bouma. Daar word je niet bang van. Pieters is overschat al maakt ie veel goede schwalbes. Oppassen dus. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: idd het kan net zou goed 6-1 worden. Ik weet niet hoe anderen het zien, maar ik maak me hele erge zorgen om de laatste linie bij Ajax. Daarmee bedoel ik de keeper en de verdedigers als samenwerkend geheel. Ajax heeft nu al 7 tegendoelpunten!! Heeft dit te maken door het niet op een juiste manier van coachen tussen verdediging en Vermeer, communicatie tussen de verdedigers die niet goed is? Onderschatting tegenstander, of komt dat omdat de controleur bij ons geen balafpakker is maar alleen aanvallend sterk is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 20:52 schreef Ajax we love you het volgende:[..] idd het kan net zou goed 6-1 worden. Ik weet niet hoe anderen het zien, maar ik maak me hele erge zorgen om de laatste linie bij Ajax. Daarmee bedoel ik de keeper en de verdedigers als samenwerkend geheel. Ajax heeft nu al 7 tegendoelpunten!! Heeft dit te maken door het niet op een juiste manier van coachen tussen verdediging en Vermeer, communicatie tussen de verdedigers die niet goed is? Onderschatting tegenstander, of komt dat omdat de controleur bij ons geen balafpakker is maar alleen aanvallend sterk is? Kijk die 7 tegengoals eens na, vrijwel allemaal zijn gemaakt door de in die wedstrijd directe tegenstander van Theo of de pass kwam van zijn man.. Theo hoort daar niet en maakt de verdediging zwakker.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ik denk en met alle respect voor vermeer , dat je met vermeer zo en zo 1 doelpunt per wedstrijd tegen gaat krijgen.Theo janssen moet wel beter gaan presteren ook. ondanks zijn verkeerde positie.Op dit moment vind ik dat hij het spel met aanvallen juist tegen houdt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ze hadden die gozer nooit moeten kopen.......snap het nog steeds niet........net als die rus.............is geen Ajax voetballer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 20:58 schreef ajacied het volgende:ik denk en met alle respect voor vermeer , dat je met vermeer zo en zo 1 doelpunt per wedstrijd tegen gaat krijgen.Theo janssen moet wel beter gaan presteren ook. ondanks zijn verkeerde positie.Op dit moment vind ik dat hij het spel met aanvallen juist tegen houdt. Vermeer kan helemaal niks aan die tegengoals doen.. Heeft niks met hem te maken, en het zijn ook geen goals waar hij fout coached of iets dergelijks.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 20:55 schreef remco k het volgende:[..] Kijk die 7 tegengoals eens na, vrijwel allemaal zijn gemaakt door de in die wedstrijd directe tegenstander van Theo of de pass kwam van zijn man.. Theo hoort daar niet en maakt de verdediging zwakker.. Overtoom en die goal van Plet kan ik niet tot die categorie rekenen, 2x Musa komt ook niet daarvandaan. Ik ben het wel eens dat door Theo de verdediging meer te doen krijgt, omdat we op het middenveld niet een stofzuiger hebben lopen die al veel vededigend werk opknapt. Ik hoop echt dat de boer die beelden terug gaat kijken en erachter komt dat we Anita op die plek moeten hebben en Janssen naar voren moet gaan. Siem heeft het gisteren trouwens prima gedaan, maar heb daar liever Janssen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 21:04 schreef remco k het volgende:[..] Vermeer kan helemaal niks aan die tegengoals doen.. Heeft niks met hem te maken, en het zijn ook geen goals waar hij fout coached of iets dergelijks.. Ik weet niet, hij moet natuurlijk wel zijn verdedigers neerzetten, Steek deed dit prima, maar ik zie Vermeer niet zo duidelijk coachen als dat Steek dat deed. |
|
|
|
|
Ajaxvooraltijd
|
|
|
ik denk dat pisvee het nog moeilijk gaat krijgen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 21:08 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik weet niet, hij moet natuurlijk wel zijn verdedigers neerzetten, Steek deed dit prima, maar ik zie Vermeer niet zo duidelijk coachen als dat Steek dat deed. Maar bepaalde goals kun je zoiets herkennen, ik heb dat nog niet gezien, vrijwel alle goals waren gewoon man tegen man of in ieder geval de man die recht voor iemand van ons stond.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Laten we hopen dat iedereen scherp is volgende week, ben blij dat we nu met een voorsprong op de rest deze periode ingaan en als we het goed doen kunnen we zelfs een flinke klap uitdelen aan de concurrenten. Dit worden de weken van de waarheid en ik kijk er enorm naar uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 21:48 schreef Ajax we love you het volgende:Laten we hopen dat iedereen scherp is volgende week, ben blij dat we nu met een voorsprong op de rest deze periode ingaan en als we het goed doen kunnen we zelfs een flinke klap uitdelen aan de concurrenten. Dit worden de weken van de waarheid en ik kijk er enorm naar uit Zelfs al zou je van de komende 5 competitiewedstrijden een aantal punten verliezen (wat niet ondenkbaar is) dan is dat helemaal geen ramp, Ajax heeft dan al het grootste gedeelte van de zware wedstrijden gehad en de andere ploegen moeten allemaal nog tegen elkaar die dus zeker puntverlies gaan lijden.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Wel serieus.....we gaan eraan!
Gloeipitten zijn heel sterk tegen Ajax als ze thuis spelen! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 21:53 schreef remco k het volgende:[..] Zelfs al zou je van de komende 5 competitiewedstrijden een aantal punten verliezen (wat niet ondenkbaar is) dan is dat helemaal geen ramp, Ajax heeft dan al het grootste gedeelte van de zware wedstrijden gehad en de andere ploegen moeten allemaal nog tegen elkaar die dus zeker puntverlies gaan lijden.. [..] Ik kverwacht iedergeval geen punt verlies van ons. we komen achter en tonen toch veerkracht elftal loopt nog niet helemaal top , toch winnen wij vrij eenvoudig. dus ik verwacht echt geen puntverlies. spannende weken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door ajacied -- |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 21:04 schreef remco k het volgende:[..] Vermeer kan helemaal niks aan die tegengoals doen.. Heeft niks met hem te maken, en het zijn ook geen goals waar hij fout coached of iets dergelijks.. ik wet zeker wanneer we steek nog hadden waren het er geen 7 tegen geweest. Zeg ook niet dat hij schuld heeft aan alle 7 doelpunten , ben alleen van mening dat we met vermeer altijd 1 goal tegen krijgen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 21:53 schreef remco k het volgende:[..] Zelfs al zou je van de komende 5 competitiewedstrijden een aantal punten verliezen (wat niet ondenkbaar is) dan is dat helemaal geen ramp, Ajax heeft dan al het grootste gedeelte van de zware wedstrijden gehad en de andere ploegen moeten allemaal nog tegen elkaar die dus zeker puntverlies gaan lijden.. Eens, maar het is wel lekker als je deze strijd doorkomt en nog steeds bovenaan staat, wil gewoon een keertje kampioen worden terwijl er nog 4 wedstrijden gespeeld moeten worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 12:48 schreef ajacied het volgende:[..] ik wet zeker wanneer we steek nog hadden waren het er geen 7 tegen geweest. Zeg ook niet dat hij schuld heeft aan alle 7 doelpunten , ben alleen van mening dat we met vermeer altijd 1 goal tegen krijgen. Altijd 1 tegengoal?? Dat is natuurlijk gewoon onzin, Vermeer houd ook vaak zat de 0, dat heeft hij onder van Basten al vaak laten zien.. En andere ploegen houden ook de 0 regematig..
En als je puur naar het ballen tegenhouden kijkt, dan is Vermeer stukken beter dan Stekelenburg. |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
Ik denk dat we gaan winnen daar! Ajax is meer een team dan Pisvee. Ik gok op een 1-3! Zou wel erg lekker zijn, meteen 6punten los van die boeren!
Maar laten we eerst ff die CL wedstrijd proberen te winnen en daar heel uit komen. En niet dat we straks 2 spelers missen door blessures ofzo... |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
psv is altijd ultragemotiveerd tegen het grote ajax.. met onverwachte krachten. Meestal verliezen ze de week later weer punten, maar goed..
er is wel een verschil. Bij psv breekt er paniek uit na een tegengoal..zo gister ook...en ajax scoort meestal wel...
gelijkspel ben ik tevreden mee. Lyon thuis is belangrijker.
Maar winnen, in mijn Eindhoven..altijd lekker |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ajax wint denk k met 0-2 dankzij een geniale ingeving van onze grote vriend Eriksen.. Laat Frankie a.u.b wel de lange corners gebruiken, want de korte slaan nergens op man |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 09:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Wel serieus.....we gaan eraan! Gloeipitten zijn heel sterk tegen Ajax als ze thuis spelen! leuke opmerking gloeipitten |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
ik heb een hard hoofd erover maar ik hoop 2-6 gewoon een grote overwinning lekker feesten! Zou mn maandag ook een stuk prettiger maken. Maar we gaan heel moelijk krijgen.Hopelijk kan jantje matavz goed bij zich houden .Ben ik niet zo bang voor |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 12:48 schreef ajacied het volgende:[..] ik wet zeker wanneer we steek nog hadden waren het er geen 7 tegen geweest. Zeg ook niet dat hij schuld heeft aan alle 7 doelpunten , ben alleen van mening dat we met vermeer altijd 1 goal tegen krijgen. jij weet echt niet waar je over praat man.... |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
haha we spelen hun backs aan flarden!! |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: geen beter commentaar |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2011 - 21:04 schreef remco k het volgende:[..] Vermeer kan helemaal niks aan die tegengoals doen.. Heeft niks met hem te maken, en het zijn ook geen goals waar hij fout coached of iets dergelijks.. Die eerste had hij moeten hebben gisteren, mijn neefje van 11 had hem gehouden |
|
|
|