BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - AJAX (zondag 18-09-2011 , 12:30): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - zondag 18 september 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg eens uit??? Hij mag iemand op z'n smoel slaan, en 12 overtredingen maken zonder geel te krijgen, bij ons krijgen Enoh en Vertonghen direct bij hun eerste overtreding geel..
omdat ik dat calimero gedrag vin.......daar win je geen wedstrijd mee ouwe......
baco74
 baco74 - zondag 18 september 2011 - 14:40   quote  deeplink  
2-2, met 2 slechte ploegen, waarin Ajax de nog mindere was.
PSV is (net als Twente) goed in provoceren en de scheids naar zijn hand te zetten.
Veel kleine beslissingen werden in ons nadeel beoordeeld.
Eigen schuld van Ajax want ze speelde bedroevend.
Toch is 2-2 in Eindhoven zo slecht nog niet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Na vandaag kunnen we 3de staan..
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 14:40   quote  deeplink  
vd Wiel is op zn voorzet na ontzettend door de mand gevallen. Liet Mertens ook steeds vrij lopen! Blind is al helemaal van dramatisch niveau. Nooit meer opstellen. Eriksen loopt te veel te pingelen met de bal en was vandaag ook niet goed.En de Jong.......heeft die dit seizoen uberhaupt wel meegedaan??? de Boer wordt eens wakker!!! SERERO!!!! LODEIRO!!!!!

Bulykin....held! Sigthorsson Held!
Oceanu
 Oceanu - zondag 18 september 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:39 schreef remco k het volgende:
We mogen heeeeeeel erg blij zijn met dit puntje.. We blijven voor staan op PSV en dat is hier heel belangrijk..
Eens. Laat andere ploegen maar eens proberen een punt weg te halen in Eindhoven. Is niet zo makkelijk.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:40 schreef joduh het volgende:

[..]

omdat ik dat calimero gedrag vin.......daar win je geen wedstrijd mee ouwe......
Het is een constatering, verder niks en het is geen leugen.. Ik klaag er toch verder ook niet over..

Ik vond de scheids zoals ik na de eerste helft ook al zei beiden kanten op verschrikkelijk slecht fluiten..
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Nu hopen dat Ado Twente wat partij kan bieden en dat Twente thuis afmaken. Deze uitslag vanmiddag is niet slecht. Alles beter dan verliezen in Eindhoven.
Guyt
 Guyt - zondag 18 september 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:12 schreef remco k het volgende:
Blind linksback, nou dat wordt 4-1 vandaag..
Was weer een drama die blind word echt al bang als hij er in komt.AJAX ONWAARDIG.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Uiteindelijk is Ajax hier de winnaar. PSV stond achter ons en komt niet dichter bij..

Ado stond net trouwens met 1-0 voor maar isalweer 1-1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:40 schreef baco74 het volgende:
2-2, met 2 slechte ploegen, waarin Ajax de nog mindere was.
PSV is (net als Twente) goed in provoceren en de scheids naar zijn hand te zetten.
Veel kleine beslissingen werden in ons nadeel beoordeeld.
Eigen schuld van Ajax want ze speelde bedroevend.
Toch is 2-2 in Eindhoven zo slecht nog niet.
Alleen 3 punten met een beetje Ajaxvoetbal had normaal geweest, we verliezen verdomme twee punten tov de concurrentie.
De Boer moet de komende tijd maar eens goed bekijken wat hij allemaal fout heeft gedaan en hoe het dus wel moet.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 september 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:43 schreef Ajax_fan het volgende:
Nu hopen dat Ado Twente wat partij kan bieden en dat Twente thuis afmaken. Deze uitslag vanmiddag is niet slecht. Alles beter dan verliezen in Eindhoven.
Inderdaad Psv uit 2-2 valt mee te leven. Was een vreemde wedstrijd
en verdiende geen winnaar. Lekker dat Bulykin er 1 maakt daar is ie voor gehaald.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:40 schreef Ajax_fan het volgende:
vd Wiel is op zn voorzet na ontzettend door de mand gevallen. Liet Mertens ook steeds vrij lopen! Blind is al helemaal van dramatisch niveau. Nooit meer opstellen. Eriksen loopt te veel te pingelen met de bal en was vandaag ook niet goed.En de Jong.......heeft die dit seizoen uberhaupt wel meegedaan??? de Boer wordt eens wakker!!! SERERO!!!! LODEIRO!!!!!

Bulykin....held! Sigthorsson Held!
EENS!!!!
Guyt
 Guyt - zondag 18 september 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:17 schreef joduh het volgende:
ook das eriksen,......blijft een talent en meer nie........
100% EENS.Laat te weinig zien die jongen.Iriteerde me weer vreselijk.En ja hij is nog jong we weten het allemaal wel.Nogmaals op een paar steekpasses na die die weleens geeft is er toch niks aan.Dat is na mij idee te weinig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:40 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Eens. Laat andere ploegen maar eens proberen een punt weg te halen in Eindhoven. Is niet zo makkelijk.
Niet zeuren we hadden hier moeten winnen we zijn niets voor niets de kampioen!!!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 september 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Alleen 3 punten met een beetje Ajaxvoetbal had normaal geweest, we verliezen verdomme twee punten tov de concurrentie.
De Boer moet de komende tijd maar eens goed bekijken wat hij allemaal fout heeft gedaan en hoe het dus wel moet.
3 punten uit bij Psv had normaal geweest? Ze hebben gewoon een aardig team bij elkaar gekocht hoor... Matavs, Mertens blijf het zonde vinden dat ze niet in Amsterdam spelen.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 18 september 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Eriksen is gewoon geen rechtsbuiten KLAAR! overigens vond ik Theo niet bepaald goed vandaag?
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:51 schreef Guyt het volgende:

[..]

100% EENS.Laat te weinig zien die jongen.Iriteerde me weer vreselijk.En ja hij is nog jong we weten het allemaal wel.Nogmaals op een paar steekpasses na die die weleens geeft is er toch niks aan.Dat is na mij idee te weinig.
Gelukkig vind de rest van de wereld en de Boer hem wel geweldig..

Vandaag was inderdaad slecht van hem, maar het is ook geen rechtsbuiten.. Vandaag was de Boer in mijn ogen de grote verliezer met deze compleet onlogische en rare opstelling, wissels en taktiek..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niet zeuren we hadden hier moeten winnen we zijn niets voor niets de kampioen!!!!
Niet reeel..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:53 schreef Grasmaaier het volgende:
Eriksen is gewoon geen rechtsbuiten KLAAR! overigens vond ik Theo niet bepaald goed vandaag?
Ik denk ik zeg er maar niks over, positioneel vond ik hem wel beter dan de afgelopen weken, maar hij heeft ook niks laten zien op 1/2 goede passes en corners na..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zondag 18 september 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk ik zeg er maar niks over, positioneel vond ik hem wel beter dan de afgelopen weken, maar hij heeft ook niks laten zien op 1/2 goede passes en corners na..
nee precies, maar ik denk dat het voor zon jongen heel lastig is om ineens op rechtsbuiten te spelen, overigens is Buly nu wel de held van Amsterdam hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

3 punten uit bij Psv had normaal geweest? Ze hebben gewoon een aardig team bij elkaar gekocht hoor... Matavs, Mertens blijf het zonde vinden dat ze niet in Amsterdam spelen.
Geef mij Boerrigter maar, en wij hebben 2 spitsen, val je eigen spelers niet af met dit gezeik!
Je moet nooit naar de ander kijken al kopen ze voor 100 miljoen in, wij zijn de kampioen en hadden deze wedstrijd moeten dicteren, achteraf niet als een juffrouw lopen reoepn dat we blij moeten zijn met 1 punt!
Wij hebben deze wedstrijd niet goed gespeeld te weinig spelers haalden hun niveau, hij had Lodeiro en Serero moeten brengen.
Als Eriksen niet goed speelt wisselen zo eenvoudig is dat!
Oceanu
 Oceanu - zondag 18 september 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Bekijk de uitslagen van de afgelopen jaren even. Op 1 uitschieter na is het vrijwel altijd drama daar. Er is geen enkele ploeg die alle wedstrijden wint.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:57 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

nee precies, maar ik denk dat het voor zon jongen heel lastig is om ineens op rechtsbuiten te spelen, overigens is Buly nu wel de held van Amsterdam hahaha
Ik heb het over Janssen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet reeel..
Hoezo niet reeel ? WIJ ZIJN AJAX maar wij waren vandaag Ajjaaaaaaa.... en dat komt door de Boer!
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Geef mij Boerrigter maar, en wij hebben 2 spitsen, val je eigen spelers niet af met dit gezeik!
Je moet nooit naar de ander kijken al kopen ze voor 100 miljoen in, wij zijn de kampioen en hadden deze wedstrijd moeten dicteren, achteraf niet als een juffrouw lopen reoepn dat we blij moeten zijn met 1 punt!
Wij hebben deze wedstrijd niet goed gespeeld te weinig spelers haalden hun niveau, hij had Lodeiro en Serero moeten brengen.
Als Eriksen niet goed speelt wisselen zo eenvoudig is dat!
Lodeiro zit niet op de bank.

Ajax had de Jong niet moeten opstellen, en gewoon Serrero vanaf rechts laten starten, Erikssen is geen buitenspeler en heeft daar dus niks te zoeken, die had gewoon naast Janssen moeten staan met Anita daarachter.. Hij had helemaal niks moeten veranderen voor Sulejmani, hij had daar of Lukoki of Serrero moeten neerzetten..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoezo niet reeel ? WIJ ZIJN AJAX maar wij waren vandaag Ajjaaaaaaa.... en dat komt door de Boer!
NOg nooit gebeurd dat een ploeg alles wint, en PSV uit is een gelijkspel gewoon een prima reslutaat. Ook in de jaren 90 wonnen we daar zelden..
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelukkig vind de rest van de wereld en de Boer hem wel geweldig..

Vandaag was inderdaad slecht van hem, maar het is ook geen rechtsbuiten.. Vandaag was de Boer in mijn ogen de grote verliezer met deze compleet onlogische en rare opstelling, wissels en taktiek..
de Boer is nu al een paar weken vreemd aan het wisselen.Eriksen is geen rechtsbuiten en ik vind hem nu al weken ego spelen. Loopt maar te dribbelen en heeft veel balverlies. Vandaag ook slecht Maar de is ook zo'n zo'n fan van de Jong dat ie het niet in zn hoofd haalt om ook hem eruit te halen hoe onzichtbaar hij ook is. Hij koopt een Serero voor een paar miljoen maar denk maar niet dat ie hem opstelt. En zelfs een Lodeiro is nog beter dan de Jong op die positie maar mag ook maar niet invallen. Op deze manier gaat ie veel punten verliezen. Hij had vandaag Serero rechtsbuiten neer moeten zetten. Kijken hoeveel kansen je dan krijgt maar de Boer ziet het weer eens niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Ajax_fan --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over Janssen.
Janssen heeft idd niet het beste in hem gebracht maar ook Eriksen niet, Vertonghen niet, van der Wiel niet, Blind niet.
Hoe komt het dat er zoveel spelers in zo'n belangrijke wedstrijd hun niveau niet haalden, De Boer ????
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 18 september 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax had de Jong niet moeten opstellen, en gewoon Serrero vanaf rechts laten starten, Erikssen is geen buitenspeler en heeft daar dus niks te zoeken, die had gewoon naast Janssen moeten staan met Anita daarachter.. Hij had helemaal niks moeten veranderen voor Sulejmani, hij had daar of Lukoki of Serrero moeten neerzetten..
Wil je stellen dat Serero wel een rechtsbuiten is? Nee, geef mij dan maar onze panna koning Lukoki.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Johnnyafca --
Guyt
 Guyt - zondag 18 september 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:02 schreef remco k het volgende:

[..]

NOg nooit gebeurd dat een ploeg alles wint, en PSV uit is een gelijkspel gewoon een prima reslutaat. Ook in de jaren 90 wonnen we daar zelden..
Eens blij zijn met dat ene punt beter dan verliezen winst zat er niet in voor AJAX slappe hap was het.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:03 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

de Boer is nu al een paar weken vreemd aan het wisselen.Eriksen is geen rechtsbuiten en ik vind hem nu al weken ego spelen. Loopt maar te dribbelen en heeft veel balverlies. Vandaag ook slecht Maar de is ook zo'n zo'n fan van de Jong dat ie het niet in zn hoofd haalt om ook hem eruit te halen hoe onzichtbaar hij ook is. Hij koopt een Serero voor een paar miljoen maar denk maar niet dat ie hem opstelt. En zelfs een Lodeiro is nog beter dan de Jong op die positie maar mag ook maar niet invallen. Op deze manier gaat ie veel punten verliezen. Hij had vandaag Serero rechtsbuiten neer moeten zetten. Kijken hoeveel kansen je dan krijgt maar de Boer ziet het weer eens niet.
Om een bal af te spelen, heb je ook die mogelijkheden nodig he. Let eens op wat de rest doet als hij de bal heeft (zelfde bij Boerrigter), die gaan allemaal staan kijken i.p.v. vrij lopen..
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:04 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Wil je stellen dat Serero wel een rechtsbuiten is? Nee, geef mij dan maar onze panna koning Lukoki.
Een onervaren jeugdspeler in zo'n wedstrijd inbrengen...ja hoor!

Sereo heeft de techniek en de snelheid om op rechtsbuiten meer aan te richten dan een Eriksen of een de Jong.Die had Pieters helemaal in zn zak gehad als hij zou spelen.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Janssen heeft idd niet het beste in hem gebracht maar ook Eriksen niet, Vertonghen niet, van der Wiel niet, Blind niet.
Hoe komt het dat er zoveel spelers in zo'n belangrijke wedstrijd hun niveau niet haalden, De Boer ????
Inzet heeft een trainer niks mee te maken, als je dat als speler niet kan brengen moet je opflikkeren uit het eerste,

Wat dat betreft een groot compliment aan de onorthodoxe Boulykin, die ging werkelijk voor iedere bal en ieder duel, die heeft zich in die paar minuten werkelijk het snot voor zijn ogen gelopen..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:04 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat zeg ik ja, want hij speelde daar in Afrika ook met grote regelmaat..
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Om een bal af te spelen, heb je ook die mogelijkheden nodig he. Let eens op wat de rest doet als hij de bal heeft (zelfde bij Boerrigter), die gaan allemaal staan kijken i.p.v. vrij lopen..
Over wie heb je het nou de Jong of Eriksen? Want Eriksenkan vaak de bal doortikken maar gaat dan zelf lopen pingelen en heeft dan weer balverlies. de Jong laat al wekenlang niks zienen mag best eens een keer op de bank zitten.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:06 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eens blij zijn met dat ene punt beter dan verliezen winst zat er niet in voor AJAX slappe hap was het.
We zijn het een...hehehe..
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 18 september 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 september 2011 - 20:59 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ze hadden die gozer nooit moeten kopen.......snap het nog steeds niet........net als die rus.............is geen Ajax voetballer
jij moet is un keer al dat stront uit je oogen hallen de aankopen die de boer heeft gedaan zijn gewoon echt top
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:09 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Sereo heeft de techniek en de snelheid om op rechtsbuiten meer aan te richten dan een Eriksen of een de Jong.Die had Pieters helemaal in zn zak gehad als hij zou spelen.
Ook dat is onzin, want dat gebeurde in het verleden bij Ajax met grote regelmaat, hoort bij ons spel en ook bij onze bluf..
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat zeg ik ja, want hij speelde daar in Afrika ook met grote regelmaat..
Serero was de perfecte optie op rechts. Had daar voor een hoop gevaar gezorgd voorin maar Pieters had nu een makkelijke middag.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:10 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Over wie heb je het nou de Jong of Eriksen? Want Eriksenkan vaak de bal doortikken maar gaat dan zelf lopen pingelen en heeft dan weer balverlies. de Jong laat al wekenlang niks zienen mag best eens een keer op de bank zitten.
Eriksen, hij moet de bal wel kwijt kunnen he?? als hij de bal krijgt stopt de rest van het elftal extreem vaak met bewegen..
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 18 september 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

jack huntelaar als je ziet waar voor ajax geel krijg en als de overtringen ziet die psv maakt en waar die gewoon of door laat spellen of niet eens geel voor geeft dan word het wel heel moeilijk voor ajax geef eerlijk toe
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:11 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

jij moet is un keer al dat stront uit je oogen hallen de aankopen die de boer heeft gedaan zijn gewoon echt top
Dat blijkt wel ja, alles is goed behalve Janssen, die heeft gewoon nog helemaal niks laten zien voor Ajax. Ik hoop dat het nog gaat komen, maar ik ben er bang voor..
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook dat is onzin, want dat gebeurde in het verleden bij Ajax met grote regelmaat, hoort bij ons spel en ook bij onze bluf..
Nou sorry hoor maar liever Serero dan een onervaren Lukoki. Ik ben van mening dat je die spelers gewoon speelminuten moet geven als je 3-0 voorstaat bijv. Lekker laten invallen enzo ervaring op laten doen. Niet nu in zo'n wedstrijd in de basis gooien.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 18 september 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:09 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ja! Wij zijn Ajax, daar staan we bekend om. Gooi ze maar voor de leeuwen!
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:13 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Nou sorry hoor maar liever Serero dan een onervaren Lukoki. Ik ben van mening dat je die spelers gewoon speelminuten moet geven als je 3-0 voorstaat bijv. Lekker laten invallen enzo ervaring op laten doen. Niet nu in zo'n wedstrijd in de basis gooien.
van mij hadden ze beiden mogen starten, ik zie Serrero iig graag spelen..
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Eriksen, hij moet de bal wel kwijt kunnen he?? als hij de bal krijgt stopt de rest van het elftal extreem vaak met bewegen..
Ik heb wel degelijk mensen zien bewegen en dan kon ie de bal zo meteen doorkaatsen maar dan hield ie hem weer te lang bij zich en wilde hij 2 man uitspelen waardoor hij de bal weer kwijt was. En zo gaat dat nu al een paar weken. Hij hoort altijd in de basis te staan maar ik irriteer me de laatste wedstrijden mateloos aan dat pingelen van hem terwijl hij wel degelijk die opties heeft omhem door te tikken.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:15 schreef remco k het volgende:

[..]

van mij hadden ze beiden mogen starten, ik zie Serrero iig graag spelen..
Ja de meesten willen Serero zien. Prachtige speler. Ik begrijp gewoon niet waarom hij nooit mag invallen. Ik begrijp gewoon niet dat de Jong altijd maar 90 minuten lang onzichtbaar mag zijn van de Boer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat klopt Remco, prima is een groot woord eerder redelijk.
Ergens had ik er rekening mee gehouden wat ik heb 6 punten in de sportpooler.
Maar de manier van spelen vooral in de 2e helft is bedenkelijk
Wij moeten toch naar Madrid ?
Overigens hebben we daar een x met maar liefst 1-5 gewonnen nl. op 18 maart 2007.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens wat betreft opstelling niet veranderen en lukoki of Serero moeten brengen.
Wordt het geen tijd dat hij Lodeiro in zijn selectie brengt ?
Is geen kleine jongen bij Uruguay, vreemd toch ?
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 18 september 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:39 schreef remco k het volgende:
We mogen heeeeeeel erg blij zijn met dit puntje.. We blijven voor staan op PSV en dat is hier heel belangrijk..
nee ik ben het niet met je eens die scheidsrechter was gewoon te slecht voor worden psv mogt allus en ajax kon muteen geel krijgen en dan word zon westrijd heel lastig als hier un normaalen scheids hat gestaan hat psv heel blij mogen zijn dat ze het einden met 11 man haalde want lens en mertens en strootman die hadden gewoon rood moete hebben

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - AJAX (zondag 18-09-2011 , 12:30): 2 - 2

0.0128490