BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - AJAX (zondag 18-09-2011 , 12:30): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:15 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk mensen zien bewegen en dan kon ie de bal zo meteen doorkaatsen maar dan hield ie hem weer te lang bij zich en wilde hij 2 man uitspelen waardoor hij de bal weer kwijt was. En zo gaat dat nu al een paar weken. Hij hoort altijd in de basis te staan maar ik irriteer me de laatste wedstrijden mateloos aan dat pingelen van hem terwijl hij wel degelijk die opties heeft omhem door te tikken.
Laat ff wat voorbeelden zien dan want ik heb het op 1 of twee keer na niet gezien..
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens wat betreft opstelling niet veranderen en lukoki of Serero moeten brengen.
Wordt het geen tijd dat hij Lodeiro in zijn selectie brengt ?
Is geen kleine jongen bij Uruguay, vreemd toch ?
Tis gewoon onbegrijpelijk dat Lodeiro geen kans krijgt. Iedereen in mn omgeving begrijpt dat niet. de Boer moet eens wakker worden. Het loopt niet met de Jong. Geef dan een ander de kans.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:06 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eens blij zijn met dat ene punt beter dan verliezen winst zat er niet in voor AJAX slappe hap was het.
Ik ben niet blij als ze zo voetballen....
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee dat klopt Remco, prima is een groot woord eerder redelijk.
Ergens had ik er rekening mee gehouden wat ik heb 6 punten in de sportpooler.
Maar de manier van spelen vooral in de 2e helft is bedenkelijk
Wij moeten toch naar Madrid ?
Overigens hebben we daar een x met maar liefst 1-5 gewonnen nl. op 18 maart 2007.
Je punt??
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens wat betreft opstelling niet veranderen en lukoki of Serero moeten brengen.
Wordt het geen tijd dat hij Lodeiro in zijn selectie brengt ?
Is geen kleine jongen bij Uruguay, vreemd toch ?
Blijkbaar heef ie meer vertrouwen in de jong, Serrero Janssen en Erikssen..
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:20 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

nee ik ben het niet met je eens die scheidsrechter was gewoon te slecht voor worden psv mogt allus en ajax kon muteen geel krijgen en dan word zon westrijd heel lastig als hier un normaalen scheids hat gestaan hat psv heel blij mogen zijn dat ze het einden met 11 man haalde want lens en mertens en strootman die hadden gewoon rood moete hebben
Calimero,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:15 schreef remco k het volgende:

[..]

van mij hadden ze beiden mogen starten, ik zie Serrero iig graag spelen..
Ik ook !
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat ff wat voorbeelden zien dan want ik heb het op 1 of twee keer na niet gezien..
Ja ik kan hier geen voorbeelden laten zien. Gaat moeilijk. Ik heb tijdens de wedstrijd wel meerdere keren lopen vloeken op Eriksen omdat hij die bal niet meteen doorkaatste toen dat kon. Hij moet gewoon niet steeds dwars door 2 man willen gaan. Hij moet simpel spelen zoals hij altijd deed maar de laatste wedstrijden is het teveel pingelen met de bal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Je punt??
Ik zie geen punt ?
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:24 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ja ik kan hier geen voorbeelden laten zien. Gaat moeilijk. Ik heb tijdens de wedstrijd wel meerdere keren lopen vloeken op Eriksen omdat hij die bal niet meteen doorkaatste toen dat kon. Hij moet gewoon niet steeds dwars door 2 man willen gaan. Hij moet simpel spelen zoals hij altijd deed maar de laatste wedstrijden is het teveel pingelen met de bal.
Zal dan de reden zijn dat de halve voetbalwereld hem volgt en wil hebben..
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal dan de reden zijn dat de halve voetbalwereld hem volgt en wil hebben..
Het blijft natuurlijk een topper en ik zeg ook helemaal niet dat ie slecht is, maar ik zie gewoon een andere Eriksen de laatste 3 wedstrijden. Teveel zelf met de bal lopen. En ik ben niet de enige. Ik hoor om me heen meer mensen die commentaar op hem hebben de laatste weken. Het is toch de bedoeling dat het tik tik tik door de verdediging gaat.
dege
 dege - zondag 18 september 2011 - 15:35   quote  deeplink  
wat ik wel heel toevallig vind is dat deze week de klager Fred Rutten begint over de scheidsrechter, over de beslissingen en dergelijke en wat gebeurd, een enorm belachelijke penalty word gegeven wat helemaal geen penalty was. Nu ga ik niet roepen dat het aan de scheids ligt dat ajax 2-2 speelt, maar wederom worden die lampjes bevoordeeld door het arbitraal falen!
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:35   quote  deeplink  
Inderdaad is dat de bedoeling, maar de JOng is nooit aanspeelbaar en Janssen stond vaak te ver weg voor de combinatie, Boerrigter is niet de man van de combinatie..
baco74
 baco74 - zondag 18 september 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:35 schreef dege het volgende:
wat ik wel heel toevallig vind is dat deze week de klager Fred Rutten begint over de scheidsrechter, over de beslissingen en dergelijke en wat gebeurd, een enorm belachelijke penalty word gegeven wat helemaal geen penalty was. Nu ga ik niet roepen dat het aan de scheids ligt dat ajax 2-2 speelt, maar wederom worden die lampjes bevoordeeld door het arbitraal falen!
Was echt wel een penalty, nogal uitgelokt welliswaar.
Creg was zo dom om toe te happen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 18 september 2011 - 15:38   quote  deeplink  
eindelijk heb ik een wedstrijd gezien met een hoog tempo! dat kwam ook wel door psv moet ik eerlijk toegeven! maar soms moet je ook wat gas terug nemen want niemand hou het vol om 90 min lang druk zetten en te aanvallen! de boer had gekozen voor een open rechterkant, zodat we meer van de linkerkant zouden komen! ik heb eriksen wel gezien vandaag, maar zkr niet vaak op de rechterkant, maar gewoon in het midden! de jong is een halve duitser want hij komt uit doetichem en je ziet hem niet vaak, maar scoort af en toe, dat hoort bij een duitser!
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:37 schreef baco74 het volgende:

[..]

Was echt wel een penalty, nogal uitgelokt welliswaar.
Creg was zo dom om toe te happen.
Inderdaad..
dege
 dege - zondag 18 september 2011 - 15:43   quote  deeplink  
meningen verschillen daarover
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:43 schreef dege het volgende:
meningen verschillen daarover
Waarover?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 18 september 2011 - 15:45   quote  deeplink  
open rechter kant is wel logisch want dan zouden we psv op de linkerkant van ons vast zetten en is hun sterke linkerkant uitgeschakeld! mertens liet vanderwiel lopen en dat geld ook andersom! vanderwiel veroorzaakt 2x dat psv kon scoren! maar toby, jan en boilessen hadden hun tegenstander door moeten geven aan elkaar want matavs kon te makkelijk scoren! maar om positief af te sluiten er zat wel meer dynamiek in de wedstrijd!
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Kritische Vertonghen: "Ik speel niet best"
Jan Vertonghen baalt van zijn eigen spel. De Ajax-aanvoerder zag zijn ploeg zondag met 2-2 gelijkspelen bij PSV. Na afloop was hij zeer kritisch op zichzelf.

Wout Stravers
EINDHOVEN

In alle uitwedstrijden van dit seizoen kwam Ajax in de eerste helft op achterstand. "We moeten eens een keer op voorsprong zien te komen", zei Vertonghen. "Ik baal ook van mezelf. De laatste tijd speel ik niet best. Ik heb een bepaalde verantwoordelijkheid als aanvoerder."

In de eindfase van vorig seizoen ging Vertonghen dikwijls voorop in de strijd. Uiteindelijk zag hij zijn ploeg het kampioenschap pakken. Dat niveau haalt de Vlaamse verdediger echter nog niet.

"Ik vraag mezelf ook af hoe het komt", vervolgt hij. "Ik hoop elke week dat het kantelmoment komt. Misschien is het woensdag", aldus Vertonghen, die dan met Ajax op bezoek gaat bij VV Noordwijk in het bekertoernooi.
alibabba
 alibabba - zondag 18 september 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:04 schreef remco k het volgende:
Kritische Vertonghen: "Ik speel niet best"
Jan Vertonghen baalt van zijn eigen spel. De Ajax-aanvoerder zag zijn ploeg zondag met 2-2 gelijkspelen bij PSV. Na afloop was hij zeer kritisch op zichzelf.

Wout Stravers
EINDHOVEN

In alle uitwedstrijden van dit seizoen kwam Ajax in de eerste helft op achterstand. "We moeten eens een keer op voorsprong zien te komen", zei Vertonghen. "Ik baal ook van mezelf. De laatste tijd speel ik niet best. Ik heb een bepaalde verantwoordelijkheid als aanvoerder."

In de eindfase van vorig seizoen ging Vertonghen dikwijls voorop in de strijd. Uiteindelijk zag hij zijn ploeg het kampioenschap pakken. Dat niveau haalt de Vlaamse verdediger echter nog niet.

"Ik vraag mezelf ook af hoe het komt", vervolgt hij. "Ik hoop elke week dat het kantelmoment komt. Misschien is het woensdag", aldus Vertonghen, die dan met Ajax op bezoek gaat bij VV Noordwijk in het bekertoernooi.
Goed van Jantje! Hij moet zich veel meer laten gelden..ik denk zelf dat ie moeite heeft met Janssen..wie pakt de verantwoording en de leiding? Daar moet eens goed over gesproken worden en hij moet gewoon zichzelf zijn en lef tonen!!
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 16:10   quote  deeplink  
Doelman Przemyslaw Tyton van PSV heeft zondag een zware hersenschudding opgelopen tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax (2-2). De Pool kwam na een half uur hard in botsing met ploeggenoot Timothy Derijck en was lange tijd buiten bewustzijn.

© epa Hij is overgebracht naar de afdeling neurologie van een ziekenhuis in Eindhoven en ligt daar voorlopig ter observatie. Een scan van nek en hersenen liet geen breuk zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:10 schreef remco k het volgende:
Doelman Przemyslaw Tyton van PSV heeft zondag een zware hersenschudding opgelopen tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax (2-2). De Pool kwam na een half uur hard in botsing met ploeggenoot Timothy Derijck en was lange tijd buiten bewustzijn.

© epa Hij is overgebracht naar de afdeling neurologie van een ziekenhuis in Eindhoven en ligt daar voorlopig ter observatie. Een scan van nek en hersenen liet geen breuk zien.
Wens hem het allerbeste toe!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wens hem het allerbeste toe!
+100
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 18 september 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Ik vond dat Enoh het verrassend goed deed, en zijn vuile spel konden we heel erg goed gebruiken deze wedstrijd... Volgende week maar weer een andere opstelling helaas, nu ook nog Boilesen geblesseerd is.. Nu maar hopen dat Blind niet linksback komt te staan volgende week anders kunnen we het schudden...
alibabba
 alibabba - zondag 18 september 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Ik ben zeer tevreden met dit puntje, omdat je Psv nu gewoon op 3 punten achter houd en je hebt de moeilijkste van de 34 gehad nu. Psv-uit is echt een vervelende wedstrijd voor ons. Ajax moet echt in topvorm zijn, wil het daar winnen en zover is Ajax nog lang niet. Er zit zoveel meer in..waar is het afjagen gebleven waar de Boer het in het begin over had? Waarom Sightorsson wisselen en niet de Jong? De Jong blijft altijd maar staan en dat begrijp ik echt niet, terwijl hij bij vlagen dramatisch speelt. Waarom word dat niet gezien? De Boer moet echt idolaat zijn van 'm en dan zie je de zwaktes niet meer denk ik. Janssen en Jan brengen veel te weinig. Ajax zwak in de passing, geen echte wil om te winnen, het moet angst zijn..statistieken zeggen meer dan we denken. Psv heeft vertrouwen in deze pot en Ajax niet. Psv was ook niet goed en dat heeft ons gered..weinig finesse bij Psv op het middenveld en achterin..

Nogmaals blij met een punt, want een verlies voor aanvang van de komende periode kunnen we niet gebruiken..
alibabba
 alibabba - zondag 18 september 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:31 schreef ThomasAjacied het volgende:
Ik vond dat Enoh het verrassend goed deed, en zijn vuile spel konden we heel erg goed gebruiken deze wedstrijd... Volgende week maar weer een andere opstelling helaas, nu ook nog Boilesen geblesseerd is.. Nu maar hopen dat Blind niet linksback komt te staan volgende week anders kunnen we het schudden...
Anita deed het goed als back..hopen dat zijn enkel snel hersteld is..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 18 september 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:35 schreef alibabba het volgende:

[..]

Anita deed het goed als back..hopen dat zijn enkel snel hersteld is..
Maar wie zet je dan weer op t middenveld? Als ie de Jong naar voren schuift? Of wie voorin?
alibabba
 alibabba - zondag 18 september 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:37 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Maar wie zet je dan weer op t middenveld? Als ie de Jong naar voren schuift? Of wie voorin?
Enoh op het middenveld, Anita linksback en de JOng uit het elftal..
alibabba
 alibabba - zondag 18 september 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Vonden we het trouwens een strafschop? Ik vond van niet, want Mertens komt gewoon op 'm aanlopen..Wiel kan niet in de grond stappen..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 18 september 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:40 schreef alibabba het volgende:

[..]

Enoh op het middenveld, Anita linksback en de JOng uit het elftal..
en wie voorin naast sigi en derk?
baco74
 baco74 - zondag 18 september 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:42 schreef alibabba het volgende:
Vonden we het trouwens een strafschop? Ik vond van niet, want Mertens komt gewoon op 'm aanlopen..Wiel kan niet in de grond stappen..
Was volgens mij wel een penalty.
Creg stapte in, dat was zijn fout.
Erg uitgelokt dat wel, maar dat moet een verdediger als Creg weten.
Guyt
 Guyt - zondag 18 september 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:24 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

EENS.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 18 september 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
eens, Mertens lokte het min of meer uit. Begrijp opzich wel dat ie m geeft, je kan t zien als obstructie, alleen kon van der wiel hier weinig aan doen. Alhoewel het wel dramatisch is verdedigd. 2 goals van Psv, 2 fouten van greg, MOET BETER!
Guyt
 Guyt - zondag 18 september 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Ik vond het ook geen strafschop vond Mertens een paar keer opvallend liggen terwijl er weinig aan de hand is.Bij de pingel laat hij zich heel makkelijk vallen vd Wiel ken zichzelf moeilijk weg toveren.
sanderafca1986
 sanderafca1986 - zondag 18 september 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Ik denk zelf dat dit punt nog eens belangerijk kan zijn aan het einde van het seizoen.we hadden zomaar kunnen verliezen,thuis gewoon winnen van twente dan heb je 4 punten uit 2 belangerijke wedstrijden wat je krijgt ook nog groningen altijd lastig
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Ik denk een terechte penalty, v/d Wiel stap in en Merten speelt de bal erlangs, ik denk dat hij daar niet veel anders kon dan de bal op de stip leggen.. Behoudens die goede vorozet bij de 2-2 heb ik Greg ook niet veel goeds zien doen..
sanderafca1986
 sanderafca1986 - zondag 18 september 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Dus hiermee bedoel ik thuis de belangerijkste duels winnen twente,az,feyenoord.
En dan met deze punt psv uit en dan tegen groningen uit zorgen voor minimaal een punt(liever 3 punten) heb je een goede reeks hoor.dus een goede punt tegen psv uit
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Men moet niet vergeten dat wij dadelijk veel van de moeilijkere wedstrijden al gehad hebben.. Heracles en PSV uit zijn niet de makkelijkste, 4 punten gehaad hier.. Als we uit niet verliezen bij Twente Groningen en Az, en al deze westrijden thuis wint dan worden we kampioen..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 18 september 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Ja maar Ajax heeft het nog moeilijk zat bij ado, nec, nac, h'veen en roda. Dat worden wedstrijden a la vvv-uit....
sanderafca1986
 sanderafca1986 - zondag 18 september 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:04 schreef remco k het volgende:
Men moet niet vergeten dat wij dadelijk veel van de moeilijkere wedstrijden al gehad hebben.. Heracles en PSV uit zijn niet de makkelijkste, 4 punten gehaad hier.. Als we uit niet verliezen bij Twente Groningen en Az, en al deze westrijden thuis wint dan worden we kampioen..
ja precies dat bedoelde ik ook je krijgt nu 5 wedstrijden die belangerijk zijn.
twente,az,feyenoord thuis.
en nu dus psv,groningen en roda uit,als je daar minimaal 4 overwinningen van haalt en 2 gelijkspelen met psv meegerekend doe je het heel goed.dus eigenlijk een heel goed punt vandaag
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:15 schreef sanderafca1986 het volgende:

[..]

ja precies dat bedoelde ik ook je krijgt nu 5 wedstrijden die belangerijk zijn.
twente,az,feyenoord thuis.
en nu dus psv,groningen en roda uit,als je daar minimaal 4 overwinningen van haalt en 2 gelijkspelen met psv meegerekend doe je het heel goed.dus eigenlijk een heel goed punt vandaag
Dat punt ben ik ook niet ontevreden over, maar het vertoonde spel was niet om aan te zien..
alibabba
 alibabba - zondag 18 september 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:44 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

en wie voorin naast sigi en derk?
Ozbiliz, Serero of Lukoki.
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Volgens de oefenmeester van de Amsterdammers ging zijn ploeg sterk van start, maar vervolgens raakte de regerend landskampioen de draad kwijt. "Ik vond ons in de eerste helft domineren, maar in een periode van 12 minuten in de tweede helft hadden we zomaar met 4-1 achter kunnen staan", aldus De Boer op de persconferentie.
"We moeten nog leren om een hele wedstrijd te controleren. Ook tegen PSV lieten we mogelijkheden liggen om de tegenstander pijn te doen. Dat was woensdag tegen Olympique Lyon ook het geval", zo voegde de voormalige assistent-bondscoach van Oranje eraan toe.

Ajax kwam in het duel met de Eindhovenaren tot twee keer toe op achterstand te staan. Uiteindelijk konden de Amsterdammers toch met één punt naar huis gaan. De ploeg van De Boer bezet nog altijd de eerste plaats van de ranglijst, maar met een overwinning van FC Twente op ADO Den Haag, is de koppositie verloren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door remco k --
alibabba
 alibabba - zondag 18 september 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:04 schreef remco k het volgende:
Klopt Remco!
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:31 schreef ThomasAjacied het volgende:
als deboer dat doet ben ik ervan overtuigd dat hij BLIND is.. (wat ik af en denk met zijn rare keuzes)
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:45 schreef Guyt het volgende:

[..]

EENS.
EENS, ik zeg serero kans geven
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:18 schreef remco k het volgende:
Volgens de oefenmeester van de Amsterdammers ging zijn ploeg sterk van start, maar vervolgens raakte de regerend landskampioen de draad kwijt. "Ik vond ons in de eerste helft domineren, maar in een periode van 12 minuten in de tweede helft hadden we zomaar met 4-1 achter kunnen staan", aldus De Boer op de persconferentie.
"We moeten nog leren om een hele wedstrijd te controleren. Ook tegen PSV lieten we mogelijkheden liggen om de tegenstander pijn te doen. Dat was woensdag tegen Olympique Lyon ook het geval", zo voegde de voormalige assistent-bondscoach van Oranje eraan toe.

Ajax kwam in het duel met de Eindhovenaren tot twee keer toe op achterstand te staan. Uiteindelijk konden de Amsterdammers toch met één punt naar huis gaan. De ploeg van De Boer bezet nog altijd de eerste plaats van de ranglijst, maar met een overwinning van FC Twente op ADO Den Haag, is de koppositie verloren.
de boer loopt altijd te mekkeren over dat ze domineerde maar, nog niet gezien ??
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 18 september 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Boilesen 4/6 weken uitgeschakeld, kut zooi. Weer Anita op de back positie... Dan Enog maar op t middenveld, en de jong naar voren aangezoien de Boer de Jong toch niet eruit haalt...
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 17:25   quote  deeplink  
de Jong naar voren?? Waarheen??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - AJAX (zondag 18-09-2011 , 12:30): 2 - 2

0.0135638