|
|
remco k
|
|
|
quote: Andere wedstrijden wel, maar vandaag zeker niet.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik zou hem voor de spitsen zetten...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik snap frankie echt nie meer man.......krank de boer is het man......kost ons punten die gast.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is gewoon een prima resultaat uit bij PSV een punt is uitstekend. Ik vond Greg dramatisch schuld aan alle 2 de doelpunten de eerste bijft hij staan omdat hij denkt dat er gefloten wordt dit kan je gebeuren als je 18 bent maar als je na de top wil mag je dit soort fouten niet maken,ook bij de strafschop maakt hij de fout om achteruit te lopen en Calimero wachte net zo lang tot hij in het strafschopgebied was en maakte toen zijn aktie en ging Greg er weer dom in. Dan het hopelose geval Siem de Jong je speelt al weken met 10 man wanneer gaat Frankie hem nou is op de bank zetten en geeft andere mensen is een kans zoals Sorerro of Lodeiro,ik vond ook Enoh prima invallen en Jansen was weer niet op Jansen niveau,en Jantje speelt ook al weken onder zijn niveau al met al is een punt uit bij PSV een prima resultaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door nora -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:29 schreef joduh het volgende:ik snap frankie echt nie meer man.......krank de boer is het man......kost ons punten die gast.... Ik houd vertrouwen in hem kerel, maar snappen doe ik het nu even niet nee.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:29 schreef nora het volgende:Het is gewoon een prima resultaat uit bij PSV is gewoon een punt uitstekend. Ik vond Greg dramatisch schuld aan alle 2 de doelpunten de eerste bijft hij staan omdat hij denkt dat er gefloten wordt dit kan je gebeuren als je 18 bent maar als je na de top wil mag je dit soort fouten niet maken,ook bij de strafschop maakt hij de fout om achteruit te lopen en Calimero wachte net zo lang tot in het strafschopgebied en maakte toen zijn aktie en ging Greg er weer dom in. Dan het hopelose geval Siem de Jong je speelt al weken met 10 man wanneer gaat Frankie hem nou is op de bank zetten en geeft andere mensen is een kans zoals Sorerro of Lodeiro,ik vond ook Enoh prima invallen en Jansen was weer niet op Jansen niveau,en Jantje speelt ook al weken onder zijn niveau al met al is een punt uit bij PSV een prima resultaat. ben je blij? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik weet het niet man.......echt niet.....ik snap hem totaal nie meer.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ja als je de wedstrijd hebt gezien had je ook kunnen verliezen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: kijk?achteraf is een punt wel ok bij pisvee uit.......maaar hetvertoonde spel en de tactiek van krank baren mij echt wel zorgen ouwe..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ben blij dat jij blij ben man...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tis een echte Ajacied, en hij probeert wel herkenbaar te spelen, We staan er ook nog steed goed voor denk ik.. Ik snap enkel niet dat er niemand anders binnen de staf niks zegt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:33 schreef joduh het volgende:[..] kijk?achteraf is een punt wel ok bij pisvee uit.......maaar hetvertoonde spel en de tactiek van krank baren mij echt wel zorgen ouwe..... Same here.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En ik ben weer blij dat jij blij bent dat hij blij is... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahah allemaal blij,behalve nenam????? ;-( |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nenam wordt vanzelf weer blij |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: yep datduurt meestal 1 nachie....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij is er vanavond wel weer bij.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: lekkere logica als ik op mijn manier de wedstrijd bekijk had psv ook zo maar de wedstrijd kunnen verliezen...mis ik wat of kom jij wat te kort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:34 schreef verbrande harry het volgende:[..] lekkere logica als ik op mijn manier de wedstrijd bekijk had psv ook zo maar de wedstrijd kunnen verliezen...mis ik wat of kom jij wat te kort. Ja dat is logisch.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:34 schreef verbrande harry het volgende:[..] lekkere logica als ik op mijn manier de wedstrijd bekijk had psv ook zo maar de wedstrijd kunnen verliezen...mis ik wat of kom jij wat te kort. allebei denk ik........ |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Vieze gore pisboeren, ik ben in staat om naar eindhoven te rijden en er een paar op te zoeken. Pedo club. Kots kots kots
Juichen als Boilesen er geblesseerd afgaat en dan janken als het Ajax publiek een liedje start als die keeper ligt. 't is logisch toch?
Wij winnen 1 punt vandaag en zij verliezen er 2. Hadden kunnen winnen als we voor de rust doordrukten maar goed.
Ik had al een hekel aan pisboeren en dat is weer een graadje erger na vandaag. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik heb vandaag een dramatisch Ajax gezien met enkele spelers die gewoon niet willen winnen lijkt wel!! Janssen speelde wederom dramatisch, evenals V.d. Wiel, De Jong, Eriksen en Blind. Boerrigter speelde vandaag ook niet zijn beste wedstrijd. Weinig dreiging gezien van zijn zijde! Het was het gewoon allemaal net niet!! Natuurlijk is 2-2 uiteindelijk een goed resultaat in Eindhoven, maar het was bij tijd en wijlen niet om aan te gluren!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 20:52 schreef FsideVak129 het volgende:Vieze gore pisboeren, ik ben in staat om naar eindhoven te rijden en er een paar op te zoeken. Pedo club. Kots kots kots Juichen als Boilesen er geblesseerd afgaat en dan janken als het Ajax publiek een liedje start als die keeper ligt. 't is logisch toch? Wij winnen 1 punt vandaag en zij verliezen er 2. Hadden kunnen winnen als we voor de rust doordrukten maar goed. Ik had al een hekel aan pisboeren en dat is weer een graadje erger na vandaag. ik wou het ook al posten,maar je hebt gelijk pisvolk is het...alle boeren zijn homo's |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 20:52 schreef FsideVak129 het volgende:Vieze gore pisboeren, ik ben in staat om naar eindhoven te rijden en er een paar op te zoeken. Pedo club. Kots kots kots Juichen als Boilesen er geblesseerd afgaat en dan janken als het Ajax publiek een liedje start als die keeper ligt. 't is logisch toch? Wij winnen 1 punt vandaag en zij verliezen er 2. Hadden kunnen winnen als we voor de rust doordrukten maar goed. Ik had al een hekel aan pisboeren en dat is weer een graadje erger na vandaag. Helemaal eens man, dat gejank over die zogenaamde spreekkoren. Terwijl ze niet veel eerder als een stel losgeslagen koeien aan het juichen waren toen Boilesen geblesseerd het veld moest verlaten. En nu janken omdat er misschien een halve minuut wordt gezongen "laat mij liggen, die is dood". Wat overigens een liedje is wat veel supportersgroepen zingen als een speler van de tegenstander geblesseerd op het veld ligt.
Nu tranen met tuiten vanwege deze "spreekkoor". Ik kan me toevallig nog een minuut stilte herinneren in de ArenA! Toch? Stelletje teringboeren!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:33 schreef remco k het volgende:[..] Tis een echte Ajacied, en hij probeert wel herkenbaar te spelen, We staan er ook nog steed goed voor denk ik.. Ik snap enkel niet dat er niemand anders binnen de staf niks zegt.. eens bergkamp, jonk, spijkerman ? ik niet snappen |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 21:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Helemaal eens man, dat gejank over die zogenaamde spreekkoren. Terwijl ze niet veel eerder als een stel losgeslagen koeien aan het juichen waren toen Boilesen geblesseerd het veld moest verlaten. En nu janken omdat er misschien een halve minuut wordt gezongen "laat mij liggen, die is dood". Wat overigens een liedje is wat veel supportersgroepen zingen als een speler van de tegenstander geblesseerd op het veld ligt. Nu tranen met tuiten vanwege deze "spreekkoor". Ik kan me toevallig nog een minuut stilte herinneren in de ArenA! Toch? Stelletje teringboeren!! ja precies en nu zielig doen zelfs die kale homo van een jack van gelder gaat er zend tijd aan besteden bij studio voetbal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 21:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Helemaal eens man, dat gejank over die zogenaamde spreekkoren. Terwijl ze niet veel eerder als een stel losgeslagen koeien aan het juichen waren toen Boilesen geblesseerd het veld moest verlaten. En nu janken omdat er misschien een halve minuut wordt gezongen "laat mij liggen, die is dood". Wat overigens een liedje is wat veel supportersgroepen zingen als een speler van de tegenstander geblesseerd op het veld ligt. Nu tranen met tuiten vanwege deze "spreekkoor". Ik kan me toevallig nog een minuut stilte herinneren in de ArenA! Toch? Stelletje teringboeren!! eens....
begrijp me niet verkeerd hoor, Tyton gun ik het niet, PSV daarin tegen WEL ! iksakgeval weer onder de lat OLE OLE ! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 21:40 schreef verbrande harry het volgende:[..] ja precies en nu zielig doen zelfs die kale homo van een jack van gelder gaat er zend tijd aan besteden bij studio voetbal. Ow dat programma kijk ik niet eens!! |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:29 schreef joduh het volgende:ik snap frankie echt nie meer man.......krank de boer is het man......kost ons punten die gast.... Zo alweer een trainer die niet deugt. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 20:52 schreef FsideVak129 het volgende:Vieze gore pisboeren, ik ben in staat om naar eindhoven te rijden en er een paar op te zoeken. Pedo club. Kots kots kots Juichen als Boilesen er geblesseerd afgaat en dan janken als het Ajax publiek een liedje start als die keeper ligt. 't is logisch toch? Wij winnen 1 punt vandaag en zij verliezen er 2. Hadden kunnen winnen als we voor de rust doordrukten maar goed. Ik had al een hekel aan pisboeren en dat is weer een graadje erger na vandaag. Weet je de weg wel? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: simpel gewoon op de geur af gaan...kan niet missen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Precies, gewoon de A2 naar beneden en bij de grootste stronthoop linksaf slaan. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:29 schreef nora het volgende:Het is gewoon een prima resultaat uit bij PSV een punt is uitstekend. Ik vond Greg dramatisch schuld aan alle 2 de doelpunten de eerste bijft hij staan omdat hij denkt dat er gefloten wordt dit kan je gebeuren als je 18 bent maar als je na de top wil mag je dit soort fouten niet maken,ook bij de strafschop maakt hij de fout om achteruit te lopen en Calimero wachte net zo lang tot hij in het strafschopgebied was en maakte toen zijn aktie en ging Greg er weer dom in. Dan het hopelose geval Siem de Jong je speelt al weken met 10 man wanneer gaat Frankie hem nou is op de bank zetten en geeft andere mensen is een kans zoals Sorerro of Lodeiro,ik vond ook Enoh prima invallen en Jansen was weer niet op Jansen niveau,en Jantje speelt ook al weken onder zijn niveau al met al is een punt uit bij PSV een prima resultaat. HIer kan ik niets aan toevoegen!! JE hebt in mijn ogen helemaal gelijk. Die v/d Wiel?? WTF is die gozer aan het doen?? ik geef hem een 2, omdat hij een voorzet gaf, maar hij is wel verantwoordelijk voor 2 DOELPUNTEN TEGEN!!!! Teveel geneukt ofzo?
Dan Siem.... Wie is Siem?? deed hij mee??
Janssen.. Tja hij speelt niet goed, maar dat komt ook omdat hij samen met Eriksen het hele middenveld moet oppakken en dus niet aan voetballen kan toekomen, want we hebben maar 2 middenvelders. Siem tel ik niet meer mee en dan vragen we af waarom hij niet goed speelt. 1 antwoord, dat komt door SIEM!!
Verthongen... pfff ik neem aan dat het komt door de blessure, maar hij werkt de laatste tijd zo vertragend.
Ben blij met die gekke rus, wat is die gozer sterk, won elk kopduel, lange bal kon hij prima bij zich houden een verademing en Siggi, heerlijke actie. 2 topspitsen!! Vermeer, prima gedaan!! Anita moet vast in de basis staan. Hopen dat de blessures meevallen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 20:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik heb vandaag een dramatisch Ajax gezien met enkele spelers die gewoon niet willen winnen lijkt wel!! Janssen speelde wederom dramatisch, evenals V.d. Wiel, De Jong, Eriksen en Blind. Boerrigter speelde vandaag ook niet zijn beste wedstrijd. Weinig dreiging gezien van zijn zijde! Het was het gewoon allemaal net niet!! Natuurlijk is 2-2 uiteindelijk een goed resultaat in Eindhoven, maar het was bij tijd en wijlen niet om aan te gluren!! Boerrigter speelde niet verkeerd, maar als die scheids niet optreed wordt het wel heel lastig voor hem, Manolev had welgeteld 20 overtredingen nodig en hij kreeg geen geel???? Ik denk dat hij zijn vrouw nog niet zo vaak aanraakt als dat hij Boerrigter aanraakte en vasthield. v/d Wiel was echt de vreselijk slecht, als hij niet mee had gedaan hadden we ook geen 2 tegendoelpunten gehad, wat speelde hij dramatisch zeg. Hij zat echt met zijn hoofd bij een wijf met grote tieten en flinke billen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 10:49 schreef Ajax we love you het volgende:[..] HIer kan ik niets aan toevoegen!! JE hebt in mijn ogen helemaal gelijk. Die v/d Wiel?? WTF is die gozer aan het doen?? ik geef hem een 2, omdat hij een voorzet gaf, maar hij is wel verantwoordelijk voor 2 DOELPUNTEN TEGEN!!!! Teveel geneukt ofzo? Dan Siem.... Wie is Siem?? deed hij mee?? Janssen.. Tja hij speelt niet goed, maar dat komt ook omdat hij samen met Eriksen het hele middenveld moet oppakken en dus niet aan voetballen kan toekomen, want we hebben maar 2 middenvelders. Siem tel ik niet meer mee en dan vragen we af waarom hij niet goed speelt. 1 antwoord, dat komt door SIEM!! Verthongen... pfff ik neem aan dat het komt door de blessure, maar hij werkt de laatste tijd zo vertragend. Ben blij met die gekke rus, wat is die gozer sterk, won elk kopduel, lange bal kon hij prima bij zich houden een verademing en Siggi, heerlijke actie. 2 topspitsen!! Vermeer, prima gedaan!! Anita moet vast in de basis staan. Hopen dat de blessures meevallen Hey Love You, Janssen stond in principe aanvallend alleen voor het hele middenveld omdat Eriksen niet op zijn plek stond, die moest nl. Sulejmani vervangen. Ik betwijfel dat het door Siem komt dat Janssen niet uit de verf komt. Hij mist de juiste vorm zoals ook Vertonghen, van der Wiel, Blind en om niet te vergeten De Jong. Voor de rest van je verhaal ben ik het totaal met jou eens. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 10:49 schreef Ajax we love you het volgende:[..] HIer kan ik niets aan toevoegen!! JE hebt in mijn ogen helemaal gelijk. Die v/d Wiel?? WTF is die gozer aan het doen?? ik geef hem een 2, omdat hij een voorzet gaf, maar hij is wel verantwoordelijk voor 2 DOELPUNTEN TEGEN!!!! Teveel geneukt ofzo? Dan Siem.... Wie is Siem?? deed hij mee?? Janssen.. Tja hij speelt niet goed, maar dat komt ook omdat hij samen met Eriksen het hele middenveld moet oppakken en dus niet aan voetballen kan toekomen, want we hebben maar 2 middenvelders. Siem tel ik niet meer mee en dan vragen we af waarom hij niet goed speelt. 1 antwoord, dat komt door SIEM!! Verthongen... pfff ik neem aan dat het komt door de blessure, maar hij werkt de laatste tijd zo vertragend. Ben blij met die gekke rus, wat is die gozer sterk, won elk kopduel, lange bal kon hij prima bij zich houden een verademing en Siggi, heerlijke actie. 2 topspitsen!! Vermeer, prima gedaan!! Anita moet vast in de basis staan. Hopen dat de blessures meevallen Kijk, en hier hoef ik niks aan toe te voegen! Een juiste analyse. PSV "uit" en niet verliezen is op zich niet echt slecht. Maar toch... met een betere wedstrijdmentaliteit, met de absolute wil om te winnen, strijden voor wat je waard bent... er had dan meer in gezeten!! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Pietje mee eens.
Als er geen verandering in de spelopvatting komt en de geleverde prestaties, gaan we Bulli wekelijks nodig hebben.
Degene die nog iets presteren zijn onze aankopen (behalve Theo) en Kenneth. Ons middenveld en verdediging waren van een bedroevend niveau. Er werd zo dramatisch slecht verdedigd. Men geeft de tegenstander voortdurend veel te veel ruimte, stapt te vroeg in, laat de man uit de rug weglopen of dekt aan de verkeerde kant. Het middenveld was van dezelfde kwaliteit. Siem is er alleen voor wedstrijdformuliervulling. Christian speelde niet goed, maar speelde ook niet in zijn positie en Theo speelt als een krant. Als je niet in de wedstrijd zit of de vorm niet hebt, moet je als prof wel terugkunnen vallen op de basisvaardigheden. Frank kijk eens naar Cor Adriaanse, de vorige wedstrijd een kapitale blunder, dan sta je er de volgende wedstrijd gewoon naast. En weet iedereen waar hij aan toe is.
En ja, ik ben heel blij met dat ene punt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 13:41 schreef Ztjes het volgende:Pietje mee eens. Als er geen verandering in de spelopvatting komt en de geleverde prestaties, gaan we Bulli wekelijks nodig hebben. Degene die nog iets presteren zijn onze aankopen (behalve Theo) en Kenneth. Ons middenveld en verdediging waren van een bedroevend niveau. Er werd zo dramatisch slecht verdedigd. Men geeft de tegenstander voortdurend veel te veel ruimte, stapt te vroeg in, laat de man uit de rug weglopen of dekt aan de verkeerde kant. Het middenveld was van dezelfde kwaliteit. Siem is er alleen voor wedstrijdformuliervulling. Christian speelde niet goed, maar speelde ook niet in zijn positie en Theo speelt als een krant. Als je niet in de wedstrijd zit of de vorm niet hebt, moet je als prof wel terugkunnen vallen op de basisvaardigheden. Frank kijk eens naar Cor Adriaanse, de vorige wedstrijd een kapitale blunder, dan sta je er de volgende wedstrijd gewoon naast. En weet iedereen waar hij aan toe is. En ja, ik ben heel blij met dat ene punt. Bedoel je Janssen ? welke basisvaardigheden ?? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Bij Twente heb ik hem toch 2 seizonen zeer regelmatig in mv een ruime voldoende zien scoren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 13:41 schreef Ztjes het volgende:Pietje mee eens. Als er geen verandering in de spelopvatting komt en de geleverde prestaties, gaan we Bulli wekelijks nodig hebben. Degene die nog iets presteren zijn onze aankopen (behalve Theo) en Kenneth. Ons middenveld en verdediging waren van een bedroevend niveau. Er werd zo dramatisch slecht verdedigd. Men geeft de tegenstander voortdurend veel te veel ruimte, stapt te vroeg in, laat de man uit de rug weglopen of dekt aan de verkeerde kant. Het middenveld was van dezelfde kwaliteit. Siem is er alleen voor wedstrijdformuliervulling. Christian speelde niet goed, maar speelde ook niet in zijn positie en Theo speelt als een krant. Als je niet in de wedstrijd zit of de vorm niet hebt, moet je als prof wel terugkunnen vallen op de basisvaardigheden. Frank kijk eens naar Cor Adriaanse, de vorige wedstrijd een kapitale blunder, dan sta je er de volgende wedstrijd gewoon naast. En weet iedereen waar hij aan toe is. En ja, ik ben heel blij met dat ene punt. En ja, ik ben heel blij met dat ene punt ????? Weet je we gaan alleen nog maar verdedigen, de nul houden, we zetten dan alle aanvallers naast El Hamdaoui op een terrasje af. En met die gedachte liepen er een paar zo te voetballen denkend aan dat terrasje, Greg bijvoorbeeld!
Gelukkig denkt Bulykin anders http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Bulykin:_Blij_met_de_goal,_niet_met_de_uitslag.html Zo zouden er meerderen moeten denken anders is straks verliezen van Twente met 0-1 ook niet erg want het was maar 0-1. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 15:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] En ja, ik ben heel blij met dat ene punt ????? Weet je we gaan alleen nog maar verdedigen, de nul houden, we zetten dan alle aanvallers naast El Hamdaoui op een terrasje af. En met die gedachte liepen er een paar zo te voetballen denkend aan dat terrasje, Greg bijvoorbeeld! Gelukkig denkt Bulykin anders http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Bulykin:_Blij_met_de_goal,_niet_met_de_uitslag.htmlZo zouden er meerderen moeten denken anders is straks verliezen van Twente met 0-1 ook niet erg want het was maar 0-1. Dat slaat helemaal nergens op en dat weet je zelf ook.. Ajax is nog ongeslagen en scoort de laatste 15 westrijden minimaal 2 keer, als we het verdedigend wat beter voor elkaar hebben dan winnen we alles.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 15:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] En ja, ik ben heel blij met dat ene punt ????? Weet je we gaan alleen nog maar verdedigen, de nul houden, we zetten dan alle aanvallers naast El Hamdaoui op een terrasje af. En met die gedachte liepen er een paar zo te voetballen denkend aan dat terrasje, Greg bijvoorbeeld! Gelukkig denkt Bulykin anders http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Bulykin:_Blij_met_de_goal,_niet_met_de_uitslag.htmlZo zouden er meerderen moeten denken anders is straks verliezen van Twente met 0-1 ook niet erg want het was maar 0-1. Voor mij mogen ze van elke tegenstander verliezen, als dat moet om weer naar onze glorietijd terug te keren. Maar er zijn uitzonderingen en daar is zijn die Lampekapjes er een van. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:29 schreef joduh het volgende:ik snap frankie echt nie meer man.......krank de boer is het man......kost ons punten die gast.... Zzzzzzzzzzzzzzzz. Ja...laten we trainer 13 in de afgelopen 10 jaar gaan nemen en De Boer ontslaan. Want onze internet helden 'snappen frankie ech nie meer man'.
De Boer doet het prima. Dit is het niveau jongens, snap dat nou eens. Het wordt NOOIT meer beter dan dit, daarvoor spelen we voor de rest van ons bestaan met een te jong team. Alles ophangen aan een 19jarige Eriksen en dan die uitschelden als hij wat mindere wedstrijden speelt laat zien dat de meesten gewoon geen verstand hebben van voetbal.
Jonge spelers (en teams) zijn wisselvallig. Door de jaren heen hebben we vrijwel altijd verloren bij PSV, een uitschieter naar de andere kant daargelaten. Ik vind ook dat Ajax op een paar momenten na (begin 1e en een deel 2e helft) het helemaal niet zo slecht deed.
PSV heeft al sinds 2008 geen Europese thuiswedstrijd verloren en daar zaten zeer aardige tegenstanders tussen, dus als je had gedacht dat we ze 'even zouden oprollen' dan kom je waarschijnlijk van mars ofzo. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
p.s. Sightorsson vond ik echt heel erg goed spelen. Prima aankoop. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We doe het niet slecht nee maar wat kwamen we goed weg... Het gaat een beetje om de instelling, zit er een scheet dwars dan..... Dat is mijn gedachte er achter, misschien is dat niet zo als dat zo is ga ik me meer zorgen maken Remco |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:04 schreef Rogier het volgende:[..] Zzzzzzzzzzzzzzzz. Ja...laten we trainer 13 in de afgelopen 10 jaar gaan nemen en De Boer ontslaan. Want onze internet helden 'snappen frankie ech nie meer man'. De Boer doet het prima. Dit is het niveau jongens, snap dat nou eens. Het wordt NOOIT meer beter dan dit, daarvoor spelen we voor de rest van ons bestaan met een te jong team. Alles ophangen aan een 19jarige Eriksen en dan die uitschelden als hij wat mindere wedstrijden speelt laat zien dat de meesten gewoon geen verstand hebben van voetbal. Jonge spelers (en teams) zijn wisselvallig. Door de jaren heen hebben we vrijwel altijd verloren bij PSV, een uitschieter naar de andere kant daargelaten. Ik vind ook dat Ajax op een paar momenten na (begin 1e en een deel 2e helft) het helemaal niet zo slecht deed. PSV heeft al sinds 2008 geen Europese thuiswedstrijd verloren en daar zaten zeer aardige tegenstanders tussen, dus als je had gedacht dat we ze 'even zouden oprollen' dan kom je waarschijnlijk van mars ofzo. Amen...
gejank op die snotjochies... snap er ook geen fok van.
Als er al gejankt mag worden is dat op Theo die maar niet zijn dominantie van afgelopen 2 jaar kan laten zien.
En Frank is net een jaar trainer. Vorig jaar December begonnen... Niet teveel eisen stellen nog. Over 3 jaar terug zien wat de resultaten zijn. Voorlopig 1 kampioensschap.. |
|
|
|