|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:14 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Amen... gejank op die snotjochies... snap er ook geen fok van. Als er al gejankt mag worden is dat op Theo die maar niet zijn dominantie van afgelopen 2 jaar kan laten zien. En Frank is net een jaar trainer. Vorig jaar December begonnen... Niet teveel eisen stellen nog. Over 3 jaar terug zien wat de resultaten zijn. Voorlopig 1 kampioensschap.. Frank is een jonge trainer en wat is Ajax verwijd is, dat er geen ervaren vaste assistent-trainers zijn. Die de filosofie waarborgen. Ervaren spelers in minimaal 2 linies zijn ook noodzakelijk voor de continuïteit.
In Engeland is de hoofdcoach een manager en dat zou bij ons ook zo moeten zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:04 schreef Rogier het volgende:[..] Zzzzzzzzzzzzzzzz. Ja...laten we trainer 13 in de afgelopen 10 jaar gaan nemen en De Boer ontslaan. Want onze internet helden 'snappen frankie ech nie meer man'. De Boer doet het prima. Dit is het niveau jongens, snap dat nou eens. Het wordt NOOIT meer beter dan dit, daarvoor spelen we voor de rest van ons bestaan met een te jong team. Alles ophangen aan een 19jarige Eriksen en dan die uitschelden als hij wat mindere wedstrijden speelt laat zien dat de meesten gewoon geen verstand hebben van voetbal. Jonge spelers (en teams) zijn wisselvallig. Door de jaren heen hebben we vrijwel altijd verloren bij PSV, een uitschieter naar de andere kant daargelaten. Ik vind ook dat Ajax op een paar momenten na (begin 1e en een deel 2e helft) het helemaal niet zo slecht deed. PSV heeft al sinds 2008 geen Europese thuiswedstrijd verloren en daar zaten zeer aardige tegenstanders tussen, dus als je had gedacht dat we ze 'even zouden oprollen' dan kom je waarschijnlijk van mars ofzo. Je scheert hiermee wel heel makkelijk alles over 1 kam.. NIet alles kun je ophangen aan jong en spelers die worden verkocht.
Joduh zegt toch ook niet dat Frank er al weer uit moet of wel? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:14 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Amen... gejank op die snotjochies... snap er ook geen fok van. Als er al gejankt mag worden is dat op Theo die maar niet zijn dominantie van afgelopen 2 jaar kan laten zien. En Frank is net een jaar trainer. Vorig jaar December begonnen... Niet teveel eisen stellen nog. Over 3 jaar terug zien wat de resultaten zijn. Voorlopig 1 kampioensschap.. Pas op maat, je mag hier bij sommigen geen kritiek hebben over Janssen. Die gozer is heilig man in hun ogen!! Die Janssen voetbalt alsof hij de avond ervoor teveel bier heeft genuttigd net alsof Van der Wiel weleens voetbalt alsof hij te laat naar bed is gegaan!! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:26 schreef remco k het volgende:[..] Je scheert hiermee wel heel makkelijk alles over 1 kam.. NIet alles kun je ophangen aan jong en spelers die worden verkocht. Joduh zegt toch ook niet dat Frank er al weer uit moet of wel? Nou ja maar het is net of F de Boer er ineens niks meer van kan. PSV uit is voor Ajax de zwaarste wedstrijd, we winnen er vrijwel nooit. Zelfs thuis hebben we iets van 10 jaar niet kunnen winnen. Dus de gedachte dat je er naartoe gaat om even die wedstrijd te domineren kan er nij mij gewoon niet in. Dan ben je alle realiteit verloren. Als we nou Lyon onze wil op hadden gelegd dan had ik misschien anders gedacht. Tel daarbij op dat je ineens Sulejmani, Ebicilio en Ozbiliz mist en dan moet je gaan puzzelen (Boilesen valt ook nog een s uit).
De hoop dat Ajax even bij PSV uit gaat domineren die heb ik al lang niet meer. Laatste keer (1-5) was met een aantal ZEER ERVAREN (top)spelers als Davids, Gabri en Stam (en Heitinga en Sneijder zaten er ook in). Ajax moet gewoon iedere wedstrijd knokken om een wedstrijd te winnen. Of dat nou tegen NEC of PSV is. En dat is al 10 jaar zo, dus als je daar nu vanuit gaat zit je veel lekkerder te kijken.
En ik reageerde misschien wat fel idd maar ik lees overal dat mensen zo verbaasd zijn dat Ajax uit bij PSV het moeilijk had. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Wel ben ik van mening dat De Jong en Janssen niet in Ajax1 horen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha pas maar op maat, dat gaat je heel veel tegenreacties kosten!!! Maar ik ben het volkomen met je eens!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
jansen op de bank zetten kijken of hij dan wil voetballen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dan zit die jongen volgens mij nog liever op de tribune. Kan hij gelijk een biertje pakken en een peukie opsteken! |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
daarom juist dan krijgt hij meer killer mentaliteit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk het niet, volgens mij is Janssen geen fijne kerel voor de bank, en krijg je eerder weer een nieuwe MOunir,. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
zou kunnen bij elke wissel heeft hij er wel weer fiks de pest in tkan 2 kanten op... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 18:45 schreef remco k het volgende:Denk het niet, volgens mij is Janssen geen fijne kerel voor de bank, en krijg je eerder weer een nieuwe MOunir,. Janssen is zeker geen fijn jongetje op de bank, flikker je zo een paar miljoen in het putje + de miljoentjes van El Hammie en je komt dan uit op 8,5 miljoen exclus. salarissen en exclus. Aisattie.
Ik denk dat de rest van Nederland zijn eigen kapot lacht....Whahahahahahieheieoooooo Denk dat iedereen zal roepen dat het aan Ajax ligt ipv aan die jongetjes....
Geen goed idee, weet je wat een goed idee is..... zorgen dat alle jongetjes weer in vorm komen..... dus in je eigen keuke kijke.... want dat er zoveel spelers niet hun vorm niet halen.....tussen de oren???? dus rond de tafel en kijken waaraan het ligt......welke jongetjes??? ik denk aan Janssen maar ook aan de Jong, Greg, Jan en Blind...... want je mag in principe geen onderscheid maken....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:04 schreef Rogier het volgende:[..] Zzzzzzzzzzzzzzzz. Ja...laten we trainer 13 in de afgelopen 10 jaar gaan nemen en De Boer ontslaan. Want onze internet helden 'snappen frankie ech nie meer man'. De Boer doet het prima. Dit is het niveau jongens, snap dat nou eens. Het wordt NOOIT meer beter dan dit, daarvoor spelen we voor de rest van ons bestaan met een te jong team. Alles ophangen aan een 19jarige Eriksen en dan die uitschelden als hij wat mindere wedstrijden speelt laat zien dat de meesten gewoon geen verstand hebben van voetbal. Jonge spelers (en teams) zijn wisselvallig. Door de jaren heen hebben we vrijwel altijd verloren bij PSV, een uitschieter naar de andere kant daargelaten. Ik vind ook dat Ajax op een paar momenten na (begin 1e en een deel 2e helft) het helemaal niet zo slecht deed. PSV heeft al sinds 2008 geen Europese thuiswedstrijd verloren en daar zaten zeer aardige tegenstanders tussen, dus als je had gedacht dat we ze 'even zouden oprollen' dan kom je waarschijnlijk van mars ofzo. hey pipo de clown!!!!!doet de boer het prima ja????dan verschillen wij van mening dus......maar waar heb ik het over ontslaan leipo???? ik ben een frank de boer fan man!!!! maar daarom hoef ik niet alles goed te vinden wat hij doet !snappie dat een beetje???? ik vind hem rare wissels doen...ik vind hem rare opstellingen doen........ dus fuck je rare post naar mij toe ok? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:26 schreef remco k het volgende:[..] Je scheert hiermee wel heel makkelijk alles over 1 kam.. NIet alles kun je ophangen aan jong en spelers die worden verkocht. Joduh zegt toch ook niet dat Frank er al weer uit moet of wel? en zo is het gap!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 15:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] En ja, ik ben heel blij met dat ene punt ????? Weet je we gaan alleen nog maar verdedigen, de nul houden, we zetten dan alle aanvallers naast El Hamdaoui op een terrasje af. En met die gedachte liepen er een paar zo te voetballen denkend aan dat terrasje, Greg bijvoorbeeld! Gelukkig denkt Bulykin anders http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Bulykin:_Blij_met_de_goal,_niet_met_de_uitslag.htmlZo zouden er meerderen moeten denken anders is straks verliezen van Twente met 0-1 ook niet erg want het was maar 0-1. Dat laatste is natuurlijk regelrechte onzin. PSV "uit" is toch wat anders dan FC Twente "thuis". Hoe vaak heeft Ajax de afgelopen jaren wel niet kansloos verloren daar in Eindhoven. Als je als ploeg niet echt goed hebt gespeeld en (te) veel spelers de juiste vorm en de goede mentaliteit missen, dan moet je wel degelijk blij zijn met dat één punt. Dat is mijn visie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:04 schreef Rogier het volgende:[..] Zzzzzzzzzzzzzzzz. Ja...laten we trainer 13 in de afgelopen 10 jaar gaan nemen en De Boer ontslaan. Want onze internet helden 'snappen frankie ech nie meer man'. De Boer doet het prima. Dit is het niveau jongens, snap dat nou eens. Het wordt NOOIT meer beter dan dit, daarvoor spelen we voor de rest van ons bestaan met een te jong team. Alles ophangen aan een 19jarige Eriksen en dan die uitschelden als hij wat mindere wedstrijden speelt laat zien dat de meesten gewoon geen verstand hebben van voetbal. Jonge spelers (en teams) zijn wisselvallig. Door de jaren heen hebben we vrijwel altijd verloren bij PSV, een uitschieter naar de andere kant daargelaten. Ik vind ook dat Ajax op een paar momenten na (begin 1e en een deel 2e helft) het helemaal niet zo slecht deed. PSV heeft al sinds 2008 geen Europese thuiswedstrijd verloren en daar zaten zeer aardige tegenstanders tussen, dus als je had gedacht dat we ze 'even zouden oprollen' dan kom je waarschijnlijk van mars ofzo. Wie zeg of schrijft hier, dat Frank de Boer ontslagen zou moeten worden?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 20:51 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste is natuurlijk regelrechte onzin. PSV "uit" is toch wat anders dan FC Twente "thuis". Hoevaak heeft Ajax de afgeloopen jaren wel niet kansloos verloren daar in Eindhoven. Als je als ploeg niet echt goed hebt gespeeld en (te) veel spelers de juiste vorm en de goede mentaliteit missen, dan moet je wel degelijk blij zijn met dat één punt. Dat is mijn visie. Met het vertoonde spel moet je idd blij zijn met dat gelijke spel. Maar we kunnen zoveel beter, de onmacht op sommige momenten dat we werden weggetikt doet pijn want het lijkt net alsof ze onder de indruk zijn, alsof ze net uit de luiers komen. Daarom spreekt de taal van die RUS mij wel aan. Hoe makkelijk Greg zich liet uitspelen door een belgisch voetballertje uit de Jupilerleageue was beneden zijn niveau. Als je naar statistieken gaat kijken hebben ze geen twee punten verloren, het is maar hoe je er tegen aan kijkt. Als wij er makkelijk mee om gaan worden de spelers ook gemakkelijker denk ik maar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 20:26 schreef joduh het volgende:[..] hey pipo de clown!!!!!doet de boer het prima ja????dan verschillen wij van mening dus......maar waar heb ik het over ontslaan leipo???? ik ben een frank de boer fan man!!!! maar daarom hoef ik niet alles goed te vinden wat hij doet !snappie dat een beetje???? ik vind hem rare wissels doen...ik vind hem rare opstellingen doen........ dus fuck je rare post naar mij toe ok? Dit is oprecht de allermooiste post die ik ooit op dit forum heb gezien.. Geweldig pik.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahah ,hoezo dat dan man??? |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
slecht spelen en toch een punt mee nemen uit lampenland is in mij ogen niet zo slecht in mij ogen.Wel heb ik verbouwereerd zitten kijken hoe de instelling was dat was om te kotsen ajaxonwaardig .Ook ik zat nog theo te verdegdigen maar was heel slap en dan greg met ze fouten allebei de doelpunten waren zijn fout.Dan de links back positie was helemaal een drama ,Boilesen staan aan de verkeerde kant te dekken ,anita stond er te kort om te oordelen en blind is gewoon blind staat lucht te dekken laat zich heel makkelijk weg zetten en staan ook nog eens aan de verkeerde kant te dekken.En wat ik ook erg vond is dat eriksen niet op 10 positie stond want dan had het ook veel beter gedraaid.Maarja hoop dat de boer leeert van dit soort momenten |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
We zitten in een leerproces, daar hou ik het op. Laten we kijken hoe het gaat tegen Twente. Er waren zoveel positiewisselingen door blessures, dat je die spelers ook niet alles kan aanrekenen, ik geloof dat Anita op 3 posities heeft gespeeld, Eriksen op 2 posities, De Jong op 3 verschillende posities. Boerighter was kansloos zolang Manolev alles maar mocht blijven doen, zonder bestraft te worden. Ik zeg het valt wel mee en ben blij met een punt. Tegen Lyon speelde we redelijk en hielden we weer de nul, tegen Twente zie ik ons wel weer winnen en is er niets aan het handje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 15:08 schreef Ajax we love you het volgende:We zitten in een leerproces, daar hou ik het op. Laten we kijken hoe het gaat tegen Twente. Er waren zoveel positiewisselingen door blessures, dat je die spelers ook niet alles kan aanrekenen, ik geloof dat Anita op 3 posities heeft gespeeld, Eriksen op 2 posities, De Jong op 3 verschillende posities. Boerighter was kansloos zolang Manolev alles maar mocht blijven doen, zonder bestraft te worden. Ik zeg het valt wel mee en ben blij met een punt. Tegen Lyon speelde we redelijk en hielden we weer de nul, tegen Twente zie ik ons wel weer winnen en is er niets aan het handje Tegen Twente zullen we ook nog de nodige basisspelers missen (oa Boilissen en Sumi), gaat dus best nog lastig worden. Ook nog maar ff afwachten of we vanavond qua blessures ongeschonden uit de strijd komen. Toch verwacht ik dat we thuis zullen winnen van Twente. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 21 september 2011 - 15:16 schreef baco74 het volgende:[..] Tegen Twente zullen we ook nog de nodige basisspelers missen (oa Boilissen en Sumi), gaat dus best nog lastig worden. Ook nog maar ff afwachten of we vanavond qua blessures ongeschonden uit de strijd komen. Toch verwacht ik dat we thuis zullen winnen van Twente. Ik hoop dat Anita dan wel weer kan spelen, anders wirdt het lastig met Blind als linksback :( Ik denk wel dat het veel zal schelen nu Ruiz er niet meer is. |
|
|
|