|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 12:48 schreef ajacied het volgende:[..] ik wet zeker wanneer we steek nog hadden waren het er geen 7 tegen geweest. Zeg ook niet dat hij schuld heeft aan alle 7 doelpunten , ben alleen van mening dat we met vermeer altijd 1 goal tegen krijgen. Eens Vermeer laat vaak een steek(je) vallen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Noem eens een blunder van hem op dan dit seizoen?? alleen die bal tegen de graafschap moet hij uitkomen.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: nee precies ga lekker je bed in... |
|
|
|
|
tygerclaw
|
|
|
mooi stukje remco k. Alleen echter een herboren international v/d Wiel? Vond hem met stipt en al heel lang de slechtste speler op t veld |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 15:42 schreef remco k het volgende:[..] Altijd 1 tegengoal?? Dat is natuurlijk gewoon onzin, Vermeer houd ook vaak zat de 0, dat heeft hij onder van Basten al vaak laten zien.. En andere ploegen houden ook de 0 regematig.. En als je puur naar het ballen tegenhouden kijkt, dan is Vermeer stukken beter dan Stekelenburg. vermeer is op de lijn beter maar is zeker niet beter dan stekelenburg. verder is dat gewoon mijn gevoel. kan me ook echt niet voorstellen dat jij vermeer beter vind dan stekelenburg. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 23:16 schreef ajacied het volgende:[..] vermeer is op de lijn beter maar is zeker niet beter dan stekelenburg. verder is dat gewoon mijn gevoel. kan me ook echt niet voorstellen dat jij vermeer beter vind dan stekelenburg. Zegtie ook niet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Kijk maar eens terug naar het eerste doelpunt.... http://www.youtube.com/watch?v=3G3tvxxiyno gezien ? Steek had hem klemvast gehad. Overigens zwak verdedigt, leek het er nu op alsof Janssen Overtoom bewust liet lopen/scoren. Ik denk nog steeds dat Janssen ook liever aanvallend staat(hoeft hij in ieder geval minder te lopen...) Denk dat hij De Boer ergens niet af wilt vallen daarom richt hij zich maar op de supporters, is zijn boodschap een dubbele bodem ?????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote: hier moet je het mee doen |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 16:15 schreef eSCee het volgende:psv is altijd ultragemotiveerd tegen het grote ajax.. met onverwachte krachten. Meestal verliezen ze de week later weer punten, maar goed.. er is wel een verschil. Bij psv breekt er paniek uit na een tegengoal..zo gister ook...en ajax scoort meestal wel... gelijkspel ben ik tevreden mee. Lyon thuis is belangrijker. Maar winnen, in mijn Eindhoven..altijd lekker PSV is altijd gemotiveerd tegen directe concurrenten, het zijn 6-puntenwedstrijden. Je doet nu net alsof Ajax op 60% voetbalt tegen dat kleine nietszeggende provinciaals clubje uit Brabant. Wat een onzin. Voor beide spelersgroepen zijn dit de krenten in de pap voor wat betreft de eredivisie. Dit zijn de wedstrijden waarin je direct kan laten zien wie de beste is en dit soort wedstrijden benaderen Europese duels.
Waarom ben je eigenlijk tevreden met een gelijkspel? Dat is toch onzin. Ik ben tevreden met een overwinning en als het even kan met minstens 3 doelpunten verschil. Dan deel je pas een mokerslag uit. Gelijkspel ben je eigenlijk beide verliezers, omdat AZ, Twente en Feyenoord op papier een relatief makkelijk programma hebben. Theoretisch kunnen Ajax en PSV bij een gelijkspel na het weekend resp. 4de en 5de staan. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 23:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kijk maar eens terug naar het eerste doelpunt.... http://www.youtube.com/watch?v=3G3tvxxiyno gezien ? Steek had hem klemvast gehad. Overigens zwak verdedigt, leek het er nu op alsof Janssen Overtoom bewust liet lopen/scoren. Ik denk nog steeds dat Janssen ook liever aanvallend staat(hoeft hij in ieder geval minder te lopen...) Denk dat hij De Boer ergens niet af wilt vallen daarom richt hij zich maar op de supporters, is zijn boodschap een dubbele bodem ????? staan spelers voor zijn zicht en ten tweede heel zwak verdedigd deze had steek ook niet gehad. en ben je zijn goeden reddingen alweer vergeten hij heeft al wat onhoudtbare ballen eruit gehouden |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote: Nee zegt hij ook niet??? ik zie toch dat vermeer beter ballen tegenhoud dan steek ???? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hij zegt dat als je puur kijkt naar het ballen tegenhouden dat Vermeer beter is.. Dat is dus één eigenschap als keeper.. Stekelenburg is weer beter in de andere eigenschappen die een keeper nodig moet hebben.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
dat is jullie mening dan. ik ben het daar niet mee eens. steek hield echt onmogelijke ballen tegen. dus concludeer je dat je meer hebt aan vermeer dan aan steek toch ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 15:05 schreef ajacied het volgende:dat is jullie mening dan. ik ben het daar niet mee eens. steek hield echt onmogelijke ballen tegen. dus concludeer je dat je meer hebt aan vermeer dan aan steek toch ? Nee.. Zoals ik al eerder zei is het maar één eigenschap die een keeper nodig heeft.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ow dus als een keeper ballen kan tegenhouden dan isie automatisch goed? Ik kan ook ballen tegenhouden.. Misschien moet ik maar 1ste keeper worden? |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
je zegt nu echt tegenstrijdige dingen. jij zegt zelf dat een keeper maar 1 eigenschap nog heeft! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hmm.. Ik zie wat je bedoelt.. Ik bedoelde het niet zo, het staat er alleen wat krom.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
snapte er ff helemaal niks meer van idd . no problem |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2011 - 23:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kijk maar eens terug naar het eerste doelpunt.... http://www.youtube.com/watch?v=3G3tvxxiyno gezien ? Steek had hem klemvast gehad. Overigens zwak verdedigt, leek het er nu op alsof Janssen Overtoom bewust liet lopen/scoren. Ik denk nog steeds dat Janssen ook liever aanvallend staat(hoeft hij in ieder geval minder te lopen...) Denk dat hij De Boer ergens niet af wilt vallen daarom richt hij zich maar op de supporters, is zijn boodschap een dubbele bodem ????? Steek had die bal ook niet klem gehad, ik denk zelfs dat ie niet in de buurt was gekomen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 15:05 schreef ajacied het volgende:dat is jullie mening dan. ik ben het daar niet mee eens. steek hield echt onmogelijke ballen tegen. dus concludeer je dat je meer hebt aan vermeer dan aan steek toch ? Wil jij me 10 ballen laten zien van STeek die onmogelijk waren..??? Steek kon alleen maar de ballen pakken kort bij hem in de buurt, onmogelijke ballen heb ik hem 1 keer zien pakken, en dat was tegen Brazillie..
En voor de duidelijkheid, keepen bestaat uit veel meer onderdelen dan ballen tegenhouden, en ik vind overall Steek een betere keeper dan Vermeer.. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Omdat PSV nou ook niet echt voetbal van een andere planeet laat zien en het in Eindhoven de laatste weken aan het rommelen is denk ik dat er voor FC Lampekap meer druk op staat om te winnen dan voor ons aller Ajax. Of ze daar mee om kunnen gaan betwijfel ik zeer.
Barbienicht zal zijn kapsel wel heel erg strak moeten houden om niet weer tegen rood aan te lopen en dus ook zijn gelakte teennageltjes moeten inkorten omdat hij eenvoudigweg niet zonder schoppen en slaan iets behoorlijks neer kan zetten. Die uit de kluiten gewassen punaise Belg moet direct door Greg duidelijk worden gemaakt wie de baas is. Mocht hij dat niet goed snappen, het is een Belg, moet Toby hem dat maar even in zijn eigen taal verduidelijken. De enige 2 waar Ajax heel erg voor moet oppassen, naar mijn mening, zijn Lens en Strootman. Ze zijn snel en hebben een enorm gogme. Lens hoort eigenlijk ook niet bij de lampjes te spelen, Strootman vind ik een ander verhaal. Denk niet dat hij dit niveau lang gaat volhouden. Lens zou bij ons kunnen passen als rechtsbuiten. Labyrat komt normaal gesproken niet door ons centrum. Matavz ben ik niet zo bang voor; vind het een goede spits maar ook over het paard getild. Groningen is leuk maar om bij een titelpretendent te presteren is andere koek, zie Berg, hèhè.
Ons voordeel kan gaan zitten in de snelle omschakeling met Boerrigter en Sigthorson. Micky zal dit keer juist veel naar binnen moeten knijpen omdat hij dan tegen opa Bouma komt te staan, nou daar loopt mijn oma ook nog wel 3x omheen zonder dat ie weet wat erg gebeurt. Onze grootste tegenstander zal niet uit Eindhoven komen maar zijn wij zelf. Gaan we laf spelen en alleen hopen op de counter dan zie ik een nederlaag komen, spelen we nu eindelijk eens met Theo iets meer naar voren dus toch een 4 mans middenveld en laten we het puur aankomen op voetbal zie ik ons met drie punten toch weggaan. Denk echter dat Frank het niet zo ziet en moeten we het doen zoals afgelopen weken.
Vergeet niet dat PSV dure punten heeft verspeeld in korte tijd. PSV moet winnen om niet nog meer schade op te lopen. Plus dat het publiek, nou ja publiek.. Het volk daar is een betere benaming want maandag staan ze weer handjeklap te doen voor Bertha 2 en schaap Dolly, ook mort.. De druk is groot en, nogmaals, ik verwacht dat dit wel eens verlammend kan werken voor hun.
Ik houd het toch op een gelijkspel 0-0 of een kleine overwinning voor ons 0-1
De punten worden ons, ben ik bang, afgesnoept volgende week door Twente. Komt niet vlak daarna AZ of Feijenoord? En Groningen uit? Daar moeten we veel meer voor oppassen. Als je eerlijk bent speelt AZ op dit moment het beste voetbal in de eredivisie. Hebben trouwens ook een zeer goede trainer daar.
Sorry voor mijn hatelijkheden richting Lampencity maar ik heb gewoon een hekel aan die club, die weinig zelf heeft opgeleid. En over het algemeen ook een hekel aan hun supporters die altijd maar schreeuwen dat ze beter zijn dan ons en meer gepresteerd hebben de laatste jaren. Wanneer je dan vraagt naar de laatste drie jaar telt het opeens niet meer, nee ik moet ze dus echt niet. En dan de subsidie van de gemeente, walgelijk om dat meteen weer in spelers te proppen terwijl er zoveel ellende daar is in Eindhoven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door Enigma -- |
|
|
|
|
ajax for live
|
|
|
jansen moet op 10 spelen hij is beter dan erikson kijk ma hoe hij bij twente speelde dat maakt het verschil tegen lyon en psv en twente +anita op lingsback hij is snel en een harde werker erikson is heel goede speler maar het inzicht van jansen op 10 is veel maal groter en ervaring telt |
|
|
|
|
ajax for live
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 15:19 schreef Enigma het volgende:Omdat PSV nou ook niet echt voetbal van een andere planeet laat zien en het in Eindhoven de laatste weken aan het rommelen is denk ik dat er voor FC Lampekap meer druk op staat om te winnen dan voor ons aller Ajax. Of ze daar mee om kunnen gaan betwijfel ik zeer. Barbienicht zal zijn kapsel wel heel erg strak moeten houden om niet weer tegen rood aan te lopen en dus ook zijn gelakte teennageltjes moeten inkorten omdat hij eenvoudigweg niet zonder schoppen en slaan iets behoorlijks neer kan zetten. Die uit de kluiten gewassen punaise Belg moet direct door Greg duidelijk worden gemaakt wie de baas is. Mocht hij dat niet goed snappen, het is een Belg, moet Toby hem dat maar even in zijn eigen taal verduidelijken. De enige 2 waar Ajax heel erg voor moet oppassen, naar mijn mening, zijn Lens en Strootman. Ze zijn snel en hebben een enorm gogme. Lens hoort eigenlijk ook niet bij de lampjes te spelen, Strootman vind ik een ander verhaal. Denk niet dat hij dit niveau lang gaat volhouden. Lens zou bij ons kunnen passen als rechtsbuiten. Labyrat komt normaal gesproken niet door ons centrum. Matavz ben ik niet zo bang voor; vind het een goede spits maar ook over het paard getild. Groningen is leuk maar om bij een titelpretendent te presteren is andere koek, zie Berg, hèhè. Ons voordeel kan gaan zitten in de snelle omschakeling met Boerrigter en Sigthorson. Micky zal dit keer juist veel naar binnen moeten knijpen omdat hij dan tegen opa Bouma komt te staan, nou daar loopt mijn oma ook nog wel 3x omheen zonder dat ie weet wat erg gebeurt. Onze grootste tegenstander zal niet uit Eindhoven komen maar zijn wij zelf. Gaan we laf spelen en alleen hopen op de counter dan zie ik een nederlaag komen, spelen we nu eindelijk eens met Theo iets meer naar voren dus toch een 4 mans middenveld en laten we het puur aankomen op voetbal zie ik ons met drie punten toch weggaan. Denk echter dat Frank het niet zo ziet en moeten we het doen zoals afgelopen weken. Vergeet niet dat PSV dure punten heeft verspeeld in korte tijd. PSV moet winnen om niet nog meer schade op te lopen. Plus dat het publiek, nou ja publiek.. Het volk daar is een betere benaming want maandag staan ze weer handjeklap te doen voor Bertha 2 en schaap Dolly, ook mort.. De druk is groot en, nogmaals, ik verwacht dat dit wel eens verlammend kan werken voor hun. Ik houd het toch op een gelijkspel 0-0 of een kleine overwinning voor ons 0-1 De punten worden ons, ben ik bang, afgesnoept volgende week door Twente. Komt niet vlak daarna AZ of Feijenoord? En Groningen uit? Daar moeten we veel meer voor oppassen. Als je eerlijk bent speelt AZ op dit moment het beste voetbal in de eredivisie. Hebben trouwens ook een zeer goede trainer daar. Sorry voor mijn hatelijkheden richting Lampencity maar ik heb gewoon een hekel aan die club, die weinig zelf heeft opgeleid. En over het algemeen ook een hekel aan hun supporters die altijd maar schreeuwen dat ze beter zijn dan ons en meer gepresteerd hebben de laatste jaren. Wanneer je dan vraagt naar de laatste drie jaar telt het opeens niet meer, nee ik moet ze dus echt niet. En dan de subsidie van de gemeente, walgelijk om dat meteen weer in spelers te proppen terwijl er zoveel ellende daar is in Eindhoven. als psv verliest is het einde van rutte ma zo lang als hij aan het roer is kan psv geen kamoein worde |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 15:54 schreef ajax for live het volgende:[..] als psv verliest is het einde van rutte ma zo lang als hij aan het roer is kan psv geen kamoein worde Snap de reactie even niet maar ben het gedeeltelijk met je eens. Met Rutte zie ik PSV ook geen kampioen worden. Of hij eruit moet na een eventueel verlies tegen Ajax lijkt mij sterk. Ajax, PSV, Twente (op dit moment) kun je onderling verliezen. Gaat meer om voortraject en de kleinere tegenstanders. En natuurlijk hoe de spelersgroep ermee om gaat... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
De teringtyfus met die pisboeren.
erop en erover.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sulejmani is twee weken uitgeschakeld met een hamstringblessure, dat is dus ook de reden van de wissel van gister..
Ebbecilio is twee wedstrijden geschorst.. Wie moet daar dan spelen?? Is Ozbiliz weer terug van zijn blessure??? Of Serrero?? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Zet Serero er maar neer. Die jongen kan wel wat! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
of ruit op middenveld? -------anita serero-----jansen -----eriksen |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Lukoki is een klassieke flankspeler, waarmee je dus met Boerrighter twee mannen met een prima voorzet hebt op de flanken. In het verleden zijn er ook altijd jeugdspelers ingepast en deden we geen concessies aan de speelwijze.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
ZO: ------Eriksen Janssen-----Lodeiro -------Anita |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Denken jullie echt dat de Boer zo gaat spelen? |
|
|
|
|
marius
|
|
|
2 linkspoten op mid dan liever anita op lodeiro zen plek en enoh op anita of is die nog gebleseerd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax mag geen 4-4-2 gaan spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 12:10 schreef Ztjes het volgende:Lukoki is een klassieke flankspeler, waarmee je dus met Boerrighter twee mannen met een prima voorzet hebt op de flanken. In het verleden zijn er ook altijd jeugdspelers ingepast en deden we geen concessies aan de speelwijze. Ozbiliz is hersteld van zijn rugblessure.. Hij zal wel samen met Serrero uitmaken wie daar moet gaan spelen.. Lukoki zal wel bij de selectie worden gehaald, maar is mij nog te iel voor een basisplaats.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 100% zeker van niet. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 11:55 schreef remco k het volgende:Sulejmani is twee weken uitgeschakeld met een hamstringblessure, dat is dus ook de reden van de wissel van gister.. Ebbecilio is twee wedstrijden geschorst.. Wie moet daar dan spelen?? Is Ozbiliz weer terug van zijn blessure??? Of Serrero?? El Hammie? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Daarom.. Je kan eventueel ook de Jong naar voren schuiven en Sigi als rechtsbuiten laten fungeren? Met Anita op het middenveld...
Anita Eriksen - Janssen
Sigi - de Jong - Boerigter |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Frank blijft gewoon 4-3-3 spelen. Alleen moet hij nu wel Siem eruit halen.
Vermeer van der Wiel Vertonghen Alderweireld Boilesen Anita Jansen Eriksen Serero(Lukoki, Ozbiliz) Sightorson Boerigter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha. Dat netnummer en die uitslag komen mij bekend voor ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad nu kan hij schuiven en van mij mag hij Serero wel eens proberen die pieters even dol draaien en als hij moe is Obylis er in en weer pieter dol draaaien net zo lang dat hij weer gaat schoppen van frustatie. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Who the FUCK is Obylis ??? Of heb ik zitten slapen dat er nog een speler is aangetrokken ? Lijkt wel een ziekte. De ziekte van Obylis. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 14:36 schreef Rogier het volgende:Who the FUCK is Obylis ??? Of heb ik zitten slapen dat er nog een speler is aangetrokken ? Lijkt wel een ziekte. De ziekte van Obylis. dude je hebt een paar jaar geslapen!! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
haha ken je die nie? was volgens mij de topscorer van ajax in de voorberijding van dit zeisoen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 14:10 schreef nora het volgende:Inderdaad nu kan hij schuiven en van mij mag hij Serero wel eens proberen die pieters even dol draaien en als hij moe is Obylis er in en weer pieter dol draaaien net zo lang dat hij weer gaat schoppen van frustatie. Obylis? ooooh je bedoelt Obelix, nee die speelt niet meer bij Ajax.. verkocht aan Marseille als k goed heb |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 11:55 schreef remco k het volgende:Sulejmani is twee weken uitgeschakeld met een hamstringblessure, dat is dus ook de reden van de wissel van gister.. Ebbecilio is twee wedstrijden geschorst.. Wie moet daar dan spelen?? Is Ozbiliz weer terug van zijn blessure??? Of Serrero?? De logische vervanger is Ozbiliz. Ik ben erg gecharmeerd van Ozbiliz, maar ook Serero zie ik erg graag spelen. Ik zie Serero meer als middenvelder.. |
|
|
|