|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ozbiliz komt terug van blessure! zal miss zondag spelen, ik hoop dat ajax meer combinatie voetbal gaat spelen, dat gebeurt niet als boerrichter en de vervanger van suljemani te veel naast de zijlijn lopen, je houd het spel wel breed maar combinaties maken over 30 meter is echt wel lastig hoor dus van mij mag links en rechtsbuiten vaker de bal komen ophalen op het mid zodat ook theo meer passes kan geven. jantje liet gistere zien dat hij liever een bal over 30 meter geeft richting suljemani (bal kwam niet aan) dan hij de bal geeft aan theo, terwijl iedereen voor het seizoen begon lovend was over theo en zelfs de spelers dat maar nu is dat blijkbaar veranderd, ik denk dat het door negatieve reactie komt van supporters(blijkbaar zijn het toeschouwers ipv "support"ers)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Sorry maar Theo is behoorlijk overschat. Rotte knie en niet fit zover ik het zie. Onzinnige aankoop en Ajax onwaardig. Zag hem gisteren zo de catacomben induiken na zijn wissel. Niemand is groter dan Ajax!!!
Als we zondag maar winnen van die pisboeren en hoe maakt me niet uit... Misschien staat Theo op en schopt Barbie doormidden, dan krijg zelfs ik respect voor die ernhemmer |
|
|
|
|
marius
|
|
|
theo staat verkeerd, die knie zal wel iets kut zijn maar had die vorig zeisoen al. maarja de boer ziet dat vanzelf wel weer een x in! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
theo staat helemaal niet verkeerd, als anita daar gaat spelen dan kan hij de bal ook niet kwijt en als jan of alder de bal heeft kunnen ze de bal ook niet kwijt omdat niemand zich goed vrijloopt en dan wordt er weer gekozen voor de lange bal, dat is nou juist niet wat we wilden zien want dan had net zo goed jol kunnen blijven zitten |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Duurt dus nog een paar jaar voordat we de Ajax school weer in het eerste hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 16:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:ozbiliz komt terug van blessure! zal miss zondag spelen, ik hoop dat ajax meer combinatie voetbal gaat spelen, dat gebeurt niet als boerrichter en de vervanger van suljemani te veel naast de zijlijn lopen, je houd het spel wel breed maar combinaties maken over 30 meter is echt wel lastig hoor dus van mij mag links en rechtsbuiten vaker de bal komen ophalen op het mid zodat ook theo meer passes kan geven. jantje liet gistere zien dat hij liever een bal over 30 meter geeft richting suljemani (bal kwam niet aan) dan hij de bal geeft aan theo, terwijl iedereen voor het seizoen begon lovend was over theo en zelfs de spelers dat maar nu is dat blijkbaar veranderd, ik denk dat het door negatieve reactie komt van supporters(blijkbaar zijn het toeschouwers ipv "support"ers) En jij gaat bepalen wat een supporter is of een toeschouwer?? Lijkt me niet toch..
Je zou ook moeten kijken waar de kritiek van de supporters op Theo vandaan komt, namelijk uit het feit dat hij op de verkeerde positie staat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 19:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:theo staat helemaal niet verkeerd, als anita daar gaat spelen dan kan hij de bal ook niet kwijt en als jan of alder de bal heeft kunnen ze de bal ook niet kwijt omdat niemand zich goed vrijloopt en dan wordt er weer gekozen voor de lange bal, dat is nou juist niet wat we wilden zien want dan had net zo goed jol kunnen blijven zitten En juist daarom staat Theo verkeerd.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 19:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:theo staat helemaal niet verkeerd, als anita daar gaat spelen dan kan hij de bal ook niet kwijt en als jan of alder de bal heeft kunnen ze de bal ook niet kwijt omdat niemand zich goed vrijloopt en dan wordt er weer gekozen voor de lange bal, dat is nou juist niet wat we wilden zien want dan had net zo goed jol kunnen blijven zitten remco k heeft gelijk theo staat niet op zijn plek. hoop dat hij hem zondag niet op juiste plek gaat zetten dan krijgt psv echt problemen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het wordt eentonig Theo moet meer naar voren voetballen maar Frankie moet die beslissing nemen en tot op heden doet hij dat nog niet. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:09 schreef remco k het volgende:[..] En jij gaat bepalen wat een supporter is of een toeschouwer?? Lijkt me niet toch.. Je zou ook moeten kijken waar de kritiek van de supporters op Theo vandaan komt, namelijk uit het feit dat hij op de verkeerde positie staat.. nee gelukkig bepaal ik niet wie er supporter is of een toeschouwer dan zou ik veel mensen in het harnas jagen! maar na een maand Theo afkraken omdat hij niet laat zien wat wij hoopte te zien van hem dat gaat mij te ver! ik had al ergens anders al een keer gepost dat hij de bal niet kwijt kan omdat de mensen die voor hem staan niet vrij lopen(verkeerd) of mensen staan vrij maar dat is 40 meter van hem vandaan dan kan je moeilijk combinatie voetbal spelen. anita is totaal een ander soort speler als theo, anita is een controleur en theo is een spelmaker voor de defensie en omdat ajax toch meestal de bal heeft heb je geen controleur nodig in mijn ogen! theo heeft als VM al een seizoen gespeeld bij twente en toen werd twente kampioen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] nee gelukkig bepaal ik niet wie er supporter is of een toeschouwer dan zou ik veel mensen in het harnas jagen! maar na een maand Theo afkraken omdat hij niet laat zien wat wij hoopte te zien van hem dat gaat mij te ver! ik had al ergens anders al een keer gepost dat hij de bal niet kwijt kan omdat de mensen die voor hem staan niet vrij lopen(verkeerd) of mensen staan vrij maar dat is 40 meter van hem vandaan dan kan je moeilijk combinatie voetbal spelen. anita is totaal een ander soort speler als theo, anita is een controleur en theo is een spelmaker voor de defensie en omdat ajax toch meestal de bal heeft heb je geen controleur nodig in mijn ogen! theo heeft als VM al een seizoen gespeeld bij twente en toen werd twente kampioen. Kijk veel van de tegengoals eens na, het is 9 van de 10 keer Theo zijn man die de beslissende pass geeft of scoort. En ik kraak persoonlijk Theo niet af, de Boer is verantwoordelijk voor de positie waar Theo nu speelt, maar je moet hem beoordelen op wat hij doet in die positie, en dat is momenteel gewoon dramatisch.. En ja het is heel ander voetbal dat je gaat spelen als je Theo naast Erikssen neerzet met Anita daarachter, maar het komt stukken dichter bij het Ajax spel dat men nastreeft
En toen Theo VM speelde bij Twente had hij de vrijheid op te komen omdat ze met twee controleurs speelden, dat is heel anders dan dat hij nu speelt.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 23:41 schreef remco k het volgende:[..] Kijk veel van de tegengoals eens na, het is 9 van de 10 keer Theo zijn man die de beslissende pass geeft of scoort. En ik kraak persoonlijk Theo niet af, de Boer is verantwoordelijk voor de positie waar Theo nu speelt, maar je moet hem beoordelen op wat hij doet in die positie, en dat is momenteel gewoon dramatisch.. En ja het is heel ander voetbal dat je gaat spelen als je Theo naast Erikssen neerzet met Anita daarachter, maar het komt stukken dichter bij het Ajax spel dat men nastreeft En toen Theo VM speelde bij Twente had hij de vrijheid op te komen omdat ze met twee controleurs speelden, dat is heel anders dan dat hij nu speelt.. blijkbaar wil ajax dus niet spelen zoals jij denkt hoe ajax moet spelen! hij is als VM gehaald en niet als speler die naast eriksen moest spelen, alleen in noodgevallen kon dat gebeuren! en ruiz en stoch haalde de ballen op en veld werd kleiner gehouden zodat het ook belopen kon worden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] blijkbaar wil ajax dus niet spelen zoals jij denkt hoe ajax moet spelen! hij is als VM gehaald en niet als speler die naast eriksen moest spelen, alleen in noodgevallen kon dat gebeuren! en ruiz en stoch haalde de ballen op en veld werd kleiner gehouden zodat het ook belopen kon worden! Dat klopt, maar daarom hoef je het daar toch nog niet mee eens te zijn toch..?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: dus in jouw ogen is Theo een verkeerde aankoop? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik spreek niet voor Remco,maar wel voor mezelf............vanaf dag 1 .....het is een niet doordachte aankoop...........is geen jood...wordt geen jood.....wordt nooit een jood....is een echte broodvoetballer..............totaal geen Ajacied. Geen bezieling en geen beleving.....wordt niks met die gozer |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Theo is een echte topper! heerlijke speler met winnaarsmentaliteit! mischien de jong met theo ruilen? de jong vind ik verdedigend ook nog wel redelijk sterk! terwijl ik Theo iets creatiever inschat! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik ben benieuwd naar het duels op het middenveld vooral eriksen/wijnaldum en janssen/toivonen
maar wij zijn ajax dus wij winnen daar!!! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:24 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik spreek niet voor Remco,maar wel voor mezelf............vanaf dag 1 .....het is een niet doordachte aankoop...........is geen jood...wordt geen jood.....wordt nooit een jood....is een echte broodvoetballer..............totaal geen Ajacied. Geen bezieling en geen beleving.....wordt niks met die gozer toen ging de wekker? zet 'm op de plaats van de jong, en dan gaat ie wedstrijden winnen voor ons! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:25 schreef AFCAMylife het volgende:Theo is een echte topper! heerlijke speler met winnaarsmentaliteit! mischien de jong met theo ruilen? de jong vind ik verdedigend ook nog wel redelijk sterk! terwijl ik Theo iets creatiever inschat! kan janssen het dan wel belopen? bij twente is het idd anders want daar speelde 2 VM achter janssen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:25 schreef AFCAMylife het volgende:[..] toen ging de wekker? zet 'm op de plaats van de jong, en dan gaat ie wedstrijden winnen voor ons! Die wekker was al afgegaan toen ze hem gekocht hadden...........gaat het niet worden |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: en dat zeg jij na een maand? of zelfs toen ajax hem net gekocht had? vind ik vreemd! wat ga jij zeggen als hij opeens de sterren van de hemel speelt? dan kom je natuurlijk terug op je woorden dus heeft het geen zin om nu al te zeggen dat hij niks is! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] en dat zeg jij na een maand? of zelfs toen ajax hem net gekocht had? vind ik vreemd! wat ga jij zeggen als hij opeens de sterren van de hemel speelt? dan kom je natuurlijk terug op je woorden dus heeft het geen zin om nu al te zeggen dat hij niks is! Nenam zegt dit al sinds zijn komst, net als mij overigens en nog een aantal hier op het forum!! Wij hebben niets met hem en mogen daar onze eigen mening over hebben. Als hij straks echt de sterren van de hemel zou spelen, zouden wij de eerste wezen die onze fout zouden toegeven. Zo zijn wij dan ook weer! Maar laten we wel wezen dat 1 goede wedstrijd van hem geen zwaluw maakt. We zullen zien, maar tot die tijd zijn en blijven wij kritisch. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] en dat zeg jij na een maand? of zelfs toen ajax hem net gekocht had? vind ik vreemd! wat ga jij zeggen als hij opeens de sterren van de hemel speelt? dan kom je natuurlijk terug op je woorden dus heeft het geen zin om nu al te zeggen dat hij niks is! Bij Twente speelde hij goed.............bij Ajax is het een ander verhaal........als hij zo goed is had hij het allang kunnen laten zien,ook binnen een maand..........gaat niet gebeuren,bij Ajax komt hij tekort,hij zakt nu al door het ijs........we gaan het zien |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:35 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nenam zegt dit al sinds zijn komst, net als mij overigens en nog een aantal hier op het forum!! Wij hebben niets met hem en mogen daar onze eigen mening over hebben. Als hij straks echt de sterren van de hemel zou spelen, zouden wij de eerste wezen die onze fout zouden toegeven. Zo zijn wij dan ook weer! Maar laten we wel wezen dat 1 goede wedstrijd van hem geen zwaluw maakt. We zullen zien, maar tot die tijd zijn en blijven wij kritisch. kritisch zijn mag natuurlijk maar dan moet je ook op andere spelers kritisch zijn! nu word er te veel gelet op janssen en siem terwijl er toch ook andere spelers niet hun niveau halen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] kritisch zijn mag natuurlijk maar dan moet je ook op andere spelers kritisch zijn! nu word er te veel gelet op janssen en siem terwijl er toch ook andere spelers niet hun niveau halen Dat doe ik ook.........maar ik vind Jansen een onnodige aankoop,die niets toevoegd........oke aardige vrije trap.......voor de rest laat hij het gewoon niet zien |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] kritisch zijn mag natuurlijk maar dan moet je ook op andere spelers kritisch zijn! nu word er te veel gelet op janssen en siem terwijl er toch ook andere spelers niet hun niveau halen Ik ben kritisch op eenieder waarvan ik vind dat ze slecht spelen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 00:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat doe ik ook.........maar ik vind Jansen een onnodige aankoop,die niets toevoegd........oke aardige vrije trap.......voor de rest laat hij het gewoon niet zien hij voegt wel degelijk is toe ook op de positie die hij nu speelt maar omdat het veld nu zo breed is, is het voor hem niet te belopen en kan er ook geen combinatie voetbal worden gespeeld. hij heeft een geweldig spelinzicht en heeft een fantastische trap, zie vorig jaar in CL tegen inter! compacter moet ajax spelen want dan kan ook het dynamischer worden! vorig jaar speelde meer compacter! az deed dat vandaag ook en toen kwamen er wel meer combinaties en werd malmo kapot gespeeld met een hoog bal tempo. az heeft geen betere spelers dan ajax toch? waarom speelt az dan wel beter voetbal?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Waar ik nu benieuwd naar ben is de opstelling van zondag. Nu Suljemani (helaas) niet speelt, Ebecilio geschorst is en Ozbiliz nog niet wedstrijd fit. Ik persoonlijk hoop dat hij met Sightorsson en Boerichter in de spits gaat spelen, met vlak daarachter de Jong. Janssen en Eriksen daar achter. Controlerend Enoh. Anita op de plek van Boilesen, om de snelle Lens op te vangen. Het is misschien on-Ajax (vanwege de 2 spitsen ipv 3) maar ik schat ons middenveld op dit moment zwakker in dan psv dus misschien een extra middenveldder erbij. Bovendien heb je geen echte rechtsbuiten tot je beschikking, die het niveau aan kan.
Dus:
Vermeer V/d Wiel--Vertonghen/ Alderweireld -- Anita Enoh Eriksen- Janssen De Jong Sightorson-Boerighter
Jullie mening? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Laten we nu eens ophouden om bij elke blessure het systeem aan te willen passen. We willen terug naar de Ajax-school, dat is gebaseerd op instroom vanuit de jeugdopleiding en de aankopen moeten er op gericht zijn op onvoldoende kwaliteit in de jeugd. Het liefst natuurlijk ook minimaal 2 ervaren spelers om de jonkies aan de hand te nemen. Ik weet ook wel dat we er nog lang niet zijn, maar ga nu gewoon eens beginnen of willen we weer 10 jaar wachten. Momenteel is het grootste probleem dat er geen evenwicht is op het middenveld. Oplossing is volgens mij simpel. De Jong (kunt niet blijven teren op prestaties uit het verleden) eruit en Anita erin. Op de plek van Sulejmani laten Serero, Lukoki, of Ozbiliz spelen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad Ztjes wij gaan ons toch niet aanpassen aan PSV kom op die spelen als een drol ze zullen de beuk er ingooien zowat,gooi de Jong er uit en zet Anita er achter en voor Sulejmani zet je Serero er in ,en laat Lens maar achter Boilessen aan rennen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Nora, Zelfs als speelt PSV de sterren van de hemel, dan nog blijven we Ajax. Alleen kun je wat accenten verleggen. Wissel bijv. een aanvallende middenvelder in voor een meer verdedigende middenvelder. Maar dat moet je volgens mij alleen tegen echt sterke tegenstanders (bijv. Real Madrid) doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ik vond die lampjes gister ook nie geweldig voedballe tege zoon onbekende ploeg die uit speelden. Had toch minimaal 4 0 moete zijn!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:10 schreef marius het volgende:ik vond die lampjes gister ook nie geweldig voedballe tege zoon onbekende ploeg die uit speelden. Had toch minimaal 4 0 moete zijn!!! En daarom 0-4 voor ons zondag |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
We kunnen komende periode een behoorlijke goede slag slaan door van pisvee en Twente te winnen. Groningen en AZ komen er ook aan dan en dan Feyenoord thuis.
't wordt tijd voor een goede pre-winter stand. Winterkampioen zou fijn zijn... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ik denk dat het nog niet eens zo verkeerd is, maar dat zal hij niet gaan doen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Jazus wat heb ik weer gelachen hier zeg... hahahaha. Ben blij dat we dit forum hebben. Is gewoon genieten om even 2 uur lang alle posts even door te lezen.
Maargoed, OZbili gaat het verschil maken zondag!! als we die Mertens maar even kunnen stoppen |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:10 schreef marius het volgende:ik vond die lampjes gister ook nie geweldig voedballe tege zoon onbekende ploeg die uit speelden. Had toch minimaal 4 0 moete zijn!!! dat was een wedstrijd opzich, zondag wordt er wel gas gegeven van beide kanten ik geloof niet dat het een tactische schaakspel wordt als vorig seizoen, 2 keer een saaie gelijk spel. dat is dit jaar wel anders beide teams zijn zeer sterk voorin en beide teams zwak achterin psv opheden nog het zwakst achterin. maar we zullen zien a.s. zondag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2011 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Eindhovenpsv1. Jij gelooft echt dat Rutten vol gas laat geven. Kijk maar as. zondag er wordt gewoon weer een extra slot op deur gezet. Hij gaat gewoon gokken op een bevlieging van bijv. Mertens. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
nee als ik op rutte moet wachten gaan we over 5 jaar nog niet knallen veelte laf en geen tactische inzicht. ik denk dat de spelers zelf op gaan staan en ervoor gaan
maar zolang de boer jansen niet op de juiste plek zet gaan jullie nog veel tegendoelpunten krijgen. maar misschien zet hij hem zondag op zijn plek dan begin ik me eigen wel zorgen te maken anders niet . |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 12:03 schreef eindhovenpsv1 het volgende:nee als ik op rutte moet wachten gaan we over 5 jaar nog niet knallen veelte laf en geen tactische inzicht. ik denk dat de spelers zelf op gaan staan en ervoor gaan maar zolang de boer jansen niet op de juiste plek zet gaan jullie nog veel tegendoelpunten krijgen. maar misschien zet hij hem zondag op zijn plek dan begin ik me eigen wel zorgen te maken anders niet . Die Rutten gaat ook met de dag meer onzin uitkramen, ik ben zo blij dat hij niet onze coach is, kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt vabn die man als je supporter bent van PSV, persoonlijk ben ik heel blij dat hij bij PSV zit;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 11:22 schreef Ajax we love you het volgende:Jazus wat heb ik weer gelachen hier zeg... hahahaha. Ben blij dat we dit forum hebben. Is gewoon genieten om even 2 uur lang alle posts even door te lezen. Maargoed, OZbili gaat het verschil maken zondag!! als we die Mertens maar even kunnen stoppen Ozbilzi zit niet bij de selectie, die is er 6 weken uitgeweest en de Boer gaf enkel 100% fitte spelers bij de selectie te willen hebben in deze fase van de competitie, later in het seizoen zou zoiets wel mogelijk zijn om eventueel iets te forceren met het risico op een blessure |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Durft Frank het aan om met Lukoki te starten? Eigenlijk vindt ik het wel best dat Sulejmani niet speelt. Ik ben er geen fan van hem en vindt het geen rechterspits. Sulejmani is mij te beperkt met alleen zijn snelheid en stijf linksbenig. Voor een tegenstander is dat makkelijk te verdedigen. In het Ajax-spelletje speelt een rechtbenige speler op rechtsvoor en niet dat geknutsel met een linkspoot op rechts.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 08:48 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Waar ik nu benieuwd naar ben is de opstelling van zondag. Nu Suljemani (helaas) niet speelt, Ebecilio geschorst is en Ozbiliz nog niet wedstrijd fit. Ik persoonlijk hoop dat hij met Sightorsson en Boerichter in de spits gaat spelen, met vlak daarachter de Jong. Janssen en Eriksen daar achter. Controlerend Enoh. Anita op de plek van Boilesen, om de snelle Lens op te vangen. Het is misschien on-Ajax (vanwege de 2 spitsen ipv 3) maar ik schat ons middenveld op dit moment zwakker in dan psv dus misschien een extra middenveldder erbij. Bovendien heb je geen echte rechtsbuiten tot je beschikking, die het niveau aan kan. Dus: Vermeer V/d Wiel--Vertonghen/ Alderweireld -- Anita Enoh Eriksen- Janssen De Jong Sightorson-Boerighter Jullie mening? hallo? wie zijn wij? Wij zijn ajax!!! wij passen ons niet aan de tegenstander af! doet psv dat maar! zoals nora al zei lens moet maar lkkr achter boilsen aan lopen ipv van andersom! middenveld moet wel dichter op elkaar gaan spelen! zie hier de laatste post van mij http://forum.headliner.nl/topic-23316/p5/#642102. zo zou ajax veel beter gaan voetballen is mijn mening! elhami zou helemaal niet goed zijn om er bij te halen want die verrekt het op met pressie te gaan spelen en wat je juist bij psv moet doen is de verdediging onder druk zetten want dan gaan ze geheid fouten maken! wij zijn ajax dus wij winnen daar gewoon en als dat niet zo is dan ligt het aan ajax en zkr niet aan psv want dat zijn een stelletje aangekochte eenlingen.
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 14:22 schreef remco k het volgende:[..] Ozbilzi zit niet bij de selectie, die is er 6 weken uitgeweest en de Boer gaf enkel 100% fitte spelers bij de selectie te willen hebben in deze fase van de competitie, later in het seizoen zou zoiets wel mogelijk zijn om eventueel iets te forceren met het risico op een blessure ok, dat is kut dan, ben benieuwd hoe hij dat gaat oplossen.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 14:28 schreef Ztjes het volgende:Durft Frank het aan om met Lukoki te starten? Eigenlijk vindt ik het wel best dat Sulejmani niet speelt. Ik ben er geen fan van hem en vindt het geen rechterspits. Sulejmani is mij te beperkt met alleen zijn snelheid en stijf linksbenig. Voor een tegenstander is dat makkelijk te verdedigen. In het Ajax-spelletje speelt een rechtbenige speler op rechtsvoor en niet dat geknutsel met een linkspoot op rechts. Hij is dit seizoen wel al vaak belangrijk geweest voor Ajax. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Ik zeg niet dat het een slechte speller is. Alleen als we weer terug willen naar de AJAX-school. Dan vecht hij het op links maar uit met Boerrigter.
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 14:44 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik zeg niet dat het een slechte speller is. Alleen als we weer terug willen naar de AJAX-school. Dan vecht hij het op links maar uit met Boerrighter. wie wil jij dan op rechts hebben? het is als rechtsbuiten niet erg om naar binnen te komen maar je moet je spel ook eens wisselen anders wordt het te makkelijk voor de verdediger! als buitenspeler moet je ook eens de achterlijn kunnen halen. voor een linkspoot is het lastig om iemand rechts te passeren daarom zou sulejmani meer met rechts moeten voetballen! ik hoop dat hij nu met die blessure heeft ingezien dat hij meer met rechts moet gaan trainen want als hij met rechts die bal had geschoten was hij nu niet geblesseerd geweest!
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 18:53 schreef FsideVak129 het volgende:Sorry maar Theo is behoorlijk overschat. Rotte knie en niet fit zover ik het zie. Onzinnige aankoop en Ajax onwaardig. Zag hem gisteren zo de catacomben induiken na zijn wissel. Niemand is groter dan Ajax!!! Als we zondag maar winnen van die pisboeren en hoe maakt me niet uit... Misschien staat Theo op en schopt Barbie doormidden, dan krijg zelfs ik respect voor die ernhemmer Janssen beste voetballer van de eredivisie seizoen 2010/2011, durf jij te zeggen dat Theo behoorlijk is overschat.... Beste kerel Theo staat niet op de juiste positie, dat is hier op het forum al vele vele malen aangegeven.... Waarom reageer ik nog eigenlijk.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 14:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Janssen beste voetballer van de eredivisie seizoen 2010/2011, durf jij te zeggen dat Theo behoorlijk is overschat.... Beste kerel Theo staat niet op de juiste positie, dat is hier op het forum al vele vele malen aangegeven.... Waarom reageer ik nog eigenlijk.... ik begrijp zijn reactie wel! hij is nou niet bepaald een speler die een marathon gaat lopen! ik heb theo bij twente natuurlijk wel eens een rush zien maken en waar hij toen prachtig uit scoorde. maar dat is zijn kwaliteiten niet! theo staat niet op de verkeerde positie maar word verkeerd gebruikt! theo naast eriksen zetten helpt niet! want als de gaten die er nu zijn komt hij daar ook niet tot zijn recht!
|
|
|