BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - AJAX (zondag 18-09-2011 , 12:30): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - zaterdag 17 september 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 16:13 schreef eSCee het volgende:
Bij aanstelling van Frank de Boer zei hij dat hij t liefst spelers op eigen positie wilt hebben. Daar ben ik t geheel mee eens.

Geef Lukoki de kans. werkt t niet...na 60 minuten... dan Siggy op rechts en Buliky in de spits
Ik lees net ook dat wellicht Bulykin in de spits zal starten en Sightorsson vanaf de rechterflank?? Ik weet het niet, maar is iedereen in de war? Sightorsson is een pure spits en Bulykin kan op dit niveau niet mee. Bulykin heeft vorig seizoen goed gepresteerd omdat heel Ado fantastisch speelde en dan word je meegezogen in het succes. Bulykin is geschikt als het bijv. 1-1 staat in Waalwijk met nog een kwartier op de klok..
alibabba
 alibabba - zaterdag 17 september 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 16:24 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Heb je het eind tegen Lyon gezien? Toen Anita VM stond en Janssen eruit was? Toen werd Ajax op het middenveld gewoon overlopen door Lyon, simpelweg omdat onze grote vriend Anita niet genoeg 'body' heeft.
In mijn ogen lag dat meer aan de voorhoede dan aan Anita..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zaterdag 17 september 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 09:31 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik lees net ook dat wellicht Bulykin in de spits zal starten en Sightorsson vanaf de rechterflank?? Ik weet het niet, maar is iedereen in de war? Sightorsson is een pure spits en Bulykin kan op dit niveau niet mee. Bulykin heeft vorig seizoen goed gepresteerd omdat heel Ado fantastisch speelde en dan word je meegezogen in het succes. Bulykin is geschikt als het bijv. 1-1 staat in Waalwijk met nog een kwartier op de klok..
Precies, dan heb je dus weer een speler die niet op zijn eigenlijke positie staat (net Janssen). Lukoki kan volgens mij het echte niveau nog niet aan. Daarom leek het mij niet zo'n gek idee dat we met twee spitsen en een schaduwspits gaan spelen. 4 middenvelders heeft best veel voordelen, vooral als je Janssen doorschuift.
joduh
 joduh - zaterdag 17 september 2011 - 10:37   quote  deeplink  
------------vermeer------------
greg---jan----toob-----nicol
-----serero----tejo---eriks
ozbil-----buly-----boertje
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 17 september 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 10:37 schreef joduh het volgende:
Hehe, geweldig ;-)
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - zaterdag 17 september 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 10:37 schreef joduh het volgende:
Ozbil = geblesseerd en je vind buly beter dan sigt?
joduh
 joduh - zaterdag 17 september 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 10:46 schreef Ajaxfan675 het volgende:

[..]

Ozbil = geblesseerd en je vind buly beter dan sigt?
van ozbil wist ik nie man??????kut man....dacht dat ie weer speelde toch??????
en ik weet niet of buly beter is,maar ik vind die sight nog nie echt wat eigelijk....boertje geeft lekkere voorzetten en dan moet er wel een spits staan toch???en ik weet zeker dat buly er wel staat.......
alibabba
 alibabba - zaterdag 17 september 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Morgenmiddag...Eindhoven...12.30 uur...@Philips Stadion...de kraker Psv - AJAX. Wat gaan we na de 0-0 tegen Lyon op de mat leggen? Wat voor speelwijze moet Frank de Boer gaan hanteren? 3 punten staan we nu los van de Eindhovenaren, dus ik zou zeggen dat Ajax vol voor de winst moet gaan, maar is het verstandig om te spelen zoals Ajax altijd doet? In het verleden is gebleken van niet...ik pak de cijfertjes er eens even bij mensen.

Al 55x werd er een wedstrijd voor de competititie in Eindhoven gespeeld. Daarvan wisten wij er slechts 13 te winnen, pakte we 14x een punt en verloren we er meer dan de helft ( 28 ). Maar liefst 2 treffers gemiddeld kregen we er om de oren vanaf het seizoen 56'57. 77x wisten we zelf doel te treffen. Normaal zeg ik altijd dat Ajax uit moet gaan van eigen kracht, maar voor Psv-uit maak ik door deze cijfers een uitzondering. Omdat Sulejmani geblesseerd is, zou ik zeggen dat je de rechterkant gewoon openlaat en met een versterkt middenveld speelt. De ruimtes die vrijkomen kun je op de juiste momenten benutten. Zou dit de juiste strategie zijn? Ik pak er eens wedstrijden uit het verleden bij.

De allereerste Psv - Ajax was op 09-12-1956. Onze doelman was Eddy Pieters Graafland ( een penalty-killer pursang en hij behoort tot de club van 100, spelers die meer dan 100 matches in het 1e van Ajax speelde ). RINUS MICHELS ( R.I.P.) maakte ook deel uit van het elftal dat toen met 2-3 wist te zegevieren. Willy Schmidt ( een Duitser en een linksbuiten met een fluwelen techniek ) wist die dag 2x te scoren. Wim Bleijenberg ( topscoorder van Ajax dat kampioensseizoen ) wist er ook eentje tegen de touwen te werken.

BOBBY HAARMS ( R.I.P.) speelde een seizoen later mee en hij zag op 19-01-1958 Ajax met maar liefst 0-5 zegevieren. De eerder genoemde Wim Bleijenberg maakte 2 doelpunten, evenals Piet vd.Kuil ( rechtsbuiten, die Oranje haalde en bij Psv heeft gespeeld ). Loek den Edel ( aanvaller die er lustig op los scoorde met gemiddeld meer dan 1 doelpunt in 2 wedstrijden voor Ajax ) deed ook een duit in het zakje.

Vanaf het seizoen 65'66 t/m 72'73 wisten we van de 8 ontmoetingen er 6 te winnen in de lampenstad. 0-2 werd het in het kampioensseizoen 65'66, om precies te zijn op 06-03-1966, met goals van helden JOHAN CRUIJFF en SJAAK SWART.

Kampioen werden we ook in het seizoen 67'68. In dat seizoen werd Psv - Ajax ( 1-2 ) gespeeld op 15-10-1967. Henk Groot ( topscoorder in de Eredivisie voor Ajax in de seizoenen 59'60 en 60'61 met respectievelijk 38 en 41 goals ) was met 2 doelpunten de man die dag. Frits Soetekouw verdedigde die dag het shirt van Psv, die daar 1 seizoen speelde en daarvoor 3 seizoenen voor Ajax balde. Hij was aanvoerder bij Ajax in de legendarische mistwedstrijd tegen Liverpool.

Piet Keizer was de held op 02-09-1972. Ajax won toen met 0-3 en Piet wist ze alledrie achter Jan v.Beveren ( R.I.P.) te deponeren. Ook dat seizoen werd Ajax kampioen van Nederland.

Goalgetter Ruud Geels deed op 23-04-1978 van zich spreken. Hij tekende voor 3 treffers, waardoor Ajax met de zege aan de haal ging ( 2-3 ). Opstelling destijds; Schrijvers, Lerby, Krol, Johan Zuidema ( aanvaller en moest zijn carrière vroegtijdig beëndigen vanwege knieproblemen ), Pim van Dord, Schoenaker, Arnesen, Tahamata, Tscheu La Ling, Geert Meijer, Ruud Geels.

Daarna was het voor Ajax kommer en kwel in Eindhoven. 10 wedstrijden lang lukte het niet om te winnen in het Brabantse. Toen was het weer prijs en hoe! Op 19-03-1989 werd het 1-4 met Ajax-goals van Aron Winter 2x, Pettersson en Mark Verkuijl vanuit een strafschop. Bij Ajax deden Wouters en Menzo mee, die beide een verleden hebben bij Psv. Bij de Eindhovenaren speelden die dag oud-Ajacieden Ronald Koeman, Lerby en Vanenburg mee.

Daarna 5 nederlagen op rij, waarna er weer met 1-4 werd gewonnen; Ronald de Boer 0-1 ('6), Davids 0-2 ('14), Seedorf 0-3 ('16), van Vossen 0-4 ('56), Nilis 1-4 ('75). Menzo en Wouters deden mee aan Psv-kant.

Vanaf die tijd wisten we van de 16x er maar eentje te winnen en dat was op 18-03-2007, precies 107 jaar na de oprichting van Ajax. Huntelaar scoorde 2x. Sneijder, Gabri en Perez ( ex-Psv ) hadden ook hun aandeel in de 1-5, waarin Kluivert het enige doelpunt voor Psv maakte.

Hebben jullie er zin in mensen? Als ik de Boer was zou ik met de volgende 11 starten; Vermeer, vd.Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Anita, Janssen, Eriksen, de Jong, Boerrigter en Sightorsson. Laat Psv maar het spel maken, zij spelen immers thuis. Van de ruimtes die er vrij komen, kan vooral een de Jong prima gebruik maken, het is de specialiteit van de Jong en hierdoor kan hij vertrouwen opdoen. Als AJAX zo gaat spelen word het 1-3, maar.......

Tenslotte wil ik benaderen dat AJAX zich moet asocieren met VOETBAL, want Ajax moet als VOETBALCLUB genoemd worden en niet als een bedrijf. Het is hetgeen wat Cruijff telkens probeert duidelijk te maken. Ik zou willen dat iedereen zich voor de volle 100% achter JOHAN CRUIJFF schaart, omdat ik zeker weet dat als hij zijn gang kan gaan, het helemaal goedkomt met Ajax en wij weer kunnen gaan genieten van een Ajax aan de Europese top. Waarom? WIJ ZIJN AJAX;

baco74
 baco74 - zaterdag 17 september 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Mooi stuk weer Ali...GEWELDIG!!!
Ik ga je in vervolgs Alipedia noemen.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 17 september 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Wij zijn Ajax en spelen ons spelletje en dan worden geblesseerde of geschorste spelers vervangen door spelers voor die positie. En niet schuiven met Sigi of zo. Hoogstens een aanvullende middenvelder op rechtsvoor.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 17 september 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Echt geweldig Ali,
Alleen blijf ik er op hameren, dat de periodes dat PSV regelmatig werd verslagen. Wij Ajax-voetbal speelden. En de laatste 15 jaar hebben we onze club verkocht aan de aandeelhouders en we(o)rden als bedrijf bestuurd. Alleen en alleen het voetbal moet centraal staan, maar dat zit nog niet in het hoofd van ons bestuur en ook veel supporters. Wij zijn AJAX punt uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Ztjes --
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zaterdag 17 september 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Dat filmpje zouden ze in de kleedkamer moeten laten zien... Sws dat je dara kippenvel van krijgt..
finian990
 finian990 - zaterdag 17 september 2011 - 13:18   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=KwNI3oo-SQM

dit filmpje is ook geweldig!
Maar Ajax moet gewoon volop de aanval spelen en inzet tonen zoals tegen twente op 15 mei.
Afcayves
 Afcayves - zaterdag 17 september 2011 - 13:21   quote  deeplink  
ik hoop op een uitermate leuke wedstrijd ik teken voor een 0-1 aangezien psv wel een sterker elftal heeft maar niet presteert naar behoren, ajax precies hetzelfdde verhaal, het zal een gelijkopgaandde wedstrijd worden naar mijn voorspelling, met voor psv een man die wij deze wedtrijd in de gaten moeten gaan houden de kleine man dries mertens, ook moet theo janssen nou is als de echte lijder op gaan staan en de heerlijke steekpasen gaan geven wat hij bij de fc twente tijd ook deed, imprecipe moet ajax vanaf begin agressief beginnen en het initatief nemen, niet van de bal laten zetten etc. etc. als dit niet gebeurt heb je psv in de hand, qua Fysiek doen wij zeker niet onder, met grote kerels zoals alderweireld en verthongen tegenover de kleine mertens en wijnaldum, maar onderschat ze niet het word bovenal een hopelijk grote en leuke wedstrijd. ik zeg hierbij 0-1
alibabba
 alibabba - zaterdag 17 september 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 11:57 schreef baco74 het volgende:
Mooi stuk weer Ali...GEWELDIG!!!
Ik ga je in vervolgs Alipedia noemen.
Alipedia...hahahaha...hoe kom je erop...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar de gaten blijven nu juist zo groot door Theo en De Jong, ik snap niet dat je dat niet wilt zien..
het komt idd door theo en de jong maar ook eriksen want hij speelt ook op het midddenveld en je gaat geen gaten dichten met 2 man als de ander wel weer gaten maakt!
het blijft een samenwerking

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 10:01 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Precies, dan heb je dus weer een speler die niet op zijn eigenlijke positie staat (net Janssen). Lukoki kan volgens mij het echte niveau nog niet aan. Daarom leek het mij niet zo'n gek idee dat we met twee spitsen en een schaduwspits gaan spelen. 4 middenvelders heeft best veel voordelen, vooral als je Janssen doorschuift.
een ajaxfan zou eigenlijk nooit moeten zeggen dat ajax met 4 middenvelder moet spelen wat dat is afbreuk
Guyt
 Guyt - zaterdag 17 september 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Als je Mertens in de tang houd is er niets aan het handje
1-2 AJAX.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Guyt --
Boilesen
 Boilesen - zaterdag 17 september 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 10:59 schreef joduh het volgende:

[..]

van ozbil wist ik nie man??????kut man....dacht dat ie weer speelde toch??????
en ik weet niet of buly beter is,maar ik vind die sight nog nie echt wat eigelijk....boertje geeft lekkere voorzetten en dan moet er wel een spits staan toch???en ik weet zeker dat buly er wel staat.......
Sig doet t toch prima? Bulykin is zo'n statische spits, waar ze niet van wakker komen te liggen bij psv, goed voor de laatste 10 minuten als pinchitter misschien.
Is Serero nou wel fit? Is misschien meer een middenvelder, maar die Pieters heeft t altijd lastig tegen kleine behendige mannetjes.
Afcayves
 Afcayves - zaterdag 17 september 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 14:25 schreef Guyt het volgende:
Als je Mertens in de tang houd is er niets aan het handje
1-2 AJAX.
en zorgen dat je strootman in de weg ligt want hij zorgt voor de controle op het middenveld bij psv, dus hoe vervelend het ook is janssen,s taak is zondag strootman in de tang houden alderweireld of verthongen vangt toivonen wel op
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Toivonen staat op Janssen, De Jong staat op Strootman.. Als Alderweireld en Vertonghen moeten spelen tegen Toivonen en Matavsz staan we 1 tegen 1 achterin, ik zou niet inzien waarom de Boer zo zou moeten spelen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 17 september 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 17:49 schreef joduh het volgende:
3-0
5-2
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 15:38 schreef remco k het volgende:
Toivonen staat op Janssen, De Jong staat op Strootman.. Als Alderweireld en Vertonghen moeten spelen tegen Toivonen en Matavsz staan we 1 tegen 1 achterin, ik zou niet inzien waarom de Boer zo zou moeten spelen..
als ajax meer balbezit heeft dan psv moet toivonen achter janssen aanlopen dat vind hij zkr niet leuk dus dan haalt hij de 90 min zkr niet en moet jansen oppassen voor zijn knieen en krijg jij eindelijk je wel verdiende wissel (anita voor janssen) en dan ben ik benieuwd hoe het spelbeeld dan is! ik zal eerder mijn zorgen maken over wijnaldum en eriksen. ik vind wijnaldum beter verdedigen dan eriksen en aanvallend is eriksen beter dan wijnaldum! waarom wijnaldum beter verdedigt is omdat wijnaldum een fysiek duel soms wel eens wint en eriksen minder!
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Erikssen is een slimmere spelen en moet heel dat duel ook niet aangaan maar zorgen dat hij de tweede bal wint..

Maar ik denk dat we morgen een hele zware strijd gaan krijgen, en heb er niet een al te best gevoel over, Mertens en Strootman weten hoe dit Ajax te bestrijden evenals Derijck (mocht hij spelen)..
Ik verwacht morgen een extreem scherp PSV dat ons volop gaat opjagen en ons gaat dwingen foutjes te maken.. Gaan die fouten komen, dan komen wij flink onder druk te staan en denk ik niet dat we gaan winnen, blijven die foutjes uit dan gaan wij winnen...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 17:24   quote  deeplink  
altijd van onze krachten uit gaan man! kijk hun verdediging eens das geen topploeg waardig, vind psv zelfs een slechtere verdediging hebben dan die kakkerlakken uit rotterdam en iedereen weet wat er in eindhoven is gebeurd vorig jaar dus ajax wint gewoon met gemak als van lyon hebben geleerd( dat is wat de boer zei na afloop)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:34   quote  deeplink  
'Ajax-jonkie Lukoki begint in de basis tegen PSV'

Jody Lukoki staat vanmiddag in de basis tegen PSV. De jonge aanvaller van Ajax mag starten vanwege de afwezigheid van Miralem Sulejmani (blessure) en Lorenzo Ebecilio (schorsing), meldt Eredivisie Live.
De opstellingen van PSV en Ajax volgen!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:35   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=70017&abbr=voetbalcentraal
sebas79
 sebas79 - zondag 18 september 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Siem in de spits en Siggy op rechts , eindelijk /theo op linkshalf hoor k net
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:40 schreef sebas79 het volgende:
Bron?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 september 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
complete onzin, van wie of wat vernomen ?
alibabba
 alibabba - zondag 18 september 2011 - 11:43   quote  deeplink  
ED-Live.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:43 schreef alibabba het volgende:
ED-Live.
Heb jij het ook gehoord?
Of is dit wat anders?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Hasjkoph --
alibabba
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

complete onzin, van wie of wat vernomen ?
Is net vermeld op ED-Live.
Loetje
 Loetje - zondag 18 september 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
oh ik las het anders, lukoki i.p.v mickey, en bij psv derreijk in plaats van bouma, verder dezelfde opstellingen
alibabba
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heb jij het ook gehoord?
Jep.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:43 schreef alibabba het volgende:

[..]

Is net vermeld op ED-Live.
Ah zo..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

oh ik las het anders, lukoki i.p.v mickey, en bij psv derreijk in plaats van bouma, verder dezelfde opstellingen
Had hetzelfde..

Waar kom jij btw zo ineens vandaan??
baco74
 baco74 - zondag 18 september 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Onzin!!

Opst.Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Serero, Sigthórsson, Boerrigter.

Bron:http://www.afcasupportersclub.nl/ zie tweetbalk links op de pagina.
Loetje
 Loetje - zondag 18 september 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Had hetzelfde..

Waar kom jij btw zo ineens vandaan??
nou, ik en me vriendin heb ben eindelijk ons eigen huis waar giga veel tijd inzit en me meisje zit ook een eind in dr zwangerschap en dat koste erg veel tijd, maargoed hoe is het met jou en jullie?
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 18 september 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Ik begrijp Frank de Boer niet meer hoor. Siem in de spits en onze 1e spits rechtsbuiten??? Is het nou zo moeilijk om gewoon Serero rechtsbuiten neer te zetten??? Hij begint met de week meer belachelijke beslissingen te nemen.Niet te geloven zeg!

IK mag hopen dat dit niet waar is he!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Ajax_fan --
Loetje
 Loetje - zondag 18 september 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:46 schreef baco74 het volgende:
Onzin!!

Opst.Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Serero, Sigthórsson, Boerrigter.

ik snap er geen bal meer van
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Onzin!!

En weer een andere opstelling..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

nou, ik en me vriendin heb ben eindelijk ons eigen huis waar giga veel tijd inzit en me meisje zit ook een eind in dr zwangerschap en dat koste erg veel tijd, maargoed hoe is het met jou en jullie?
Ah ok!
Gaat wel lekker ja..
Voor de rest is hier af en toe gezeik, maar nu gaat het hier ook wel beter..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:46 schreef Ajax_fan het volgende:
Ik begrijp Frank de Boer niet meer hoor. Siem in de spits en onze 1e spits rechtsbuiten??? Is het nou zo moeilijk om gewoon Serero rechtsbuiten neer te zetten??? Hij begint met de week meer belachelijke beslissingen te nemen.Niet te geloven zeg!

IK mag hopen dat dit niet waar is he!
Niet vooroordelen..
Er zijn hier nu 3 verschillende opstellingen gegeven..
Dus we zullen zien welke waar is..
Loetje
 Loetje - zondag 18 september 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ah ok!
Gaat wel lekker ja..
Voor de rest is hier af en toe gezeik, maar nu gaat het hier ook wel beter..
gezeik? klinkt niet zo goed of wel?
hoe komt het hasjkoph?
baco74
 baco74 - zondag 18 september 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Onzin!!

Dit meldt VI ook nu.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

gezeik? klinkt niet zo goed of wel?
hoe komt het hasjkoph?
Mwa valt wel mee.. Af en toe ruzies hier.. (Had er ook last van een paar dagen, kwam ook door mezelf). Maar zoals je ziet is er wat verandert aan de layout, plus aantal posts en je komst hier kun je zien.. Maar voor de rest gaat het beter dan eerst :)
Loetje
 Loetje - zondag 18 september 2011 - 11:50   quote  deeplink  
de opstelling waaraan je je moet houden is

keennetkh
gregory, toby, jan en nicolai
siem, christian en theo
jody, kolbeinn en derk

die geeft de meeste sites aan
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 september 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:49 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dit meldt VI ook nu.
EL meldde dus iets anders.. What the hell moeten we nu geloven??
Loetje
 Loetje - zondag 18 september 2011 - 11:51   quote  deeplink  
voor mensen die de wedstrijd niet kunnen zien heb ik nog een gratis en best goede stream, iemand interesse??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - AJAX (zondag 18-09-2011 , 12:30): 2 - 2

0.0113370