|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:48 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Niet vooroordelen.. Er zijn hier nu 3 verschillende opstellingen gegeven.. Dus we zullen zien welke waar is.. Nou ja aangezien het net op EL gezegd is ga je ervan uit dat dat wel waar is. Maar het meest logische zou Serero zijn tegen Pieters dus ik heb nog hoop.
Maar dat ik Frank niet meer begrijp dat blijft zo. Die man blijft maar foute beslissingen maken de laatste weken. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Anita verdedigend, Janssen + Eriksen aanvallend.. De Jong spits en Sigi op rechts |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:51 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Nou ja aangezien het net op EL gezegd is ga je ervan uit dat dat wel waar is. Maar het meest logische zou Serero zijn tegen Pieters dus ik heb nog hoop. Maar dat ik Frank niet meer begrijp dat blijft zo. Die man blijft maar foute beslissingen maken de laatste weken. wie zei het op EL? de boer zelf of verslaggever? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: weetje, jou middenveld zie ik ook als de beste, ik vind alleen siem soms te overbodig, hij is niet slecht maar vind het niet passen, voorin liever serrero en lukoki, dan speel je met zo veel mogelijk spelers op hun eigen positie |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:de opstelling waaraan je je moet houden is keennetkh gregory, toby, jan en nicolai siem, christian en theo jody, kolbeinn en derk die geeft de meeste sites aan Luloki staat niet in de basis. Die opstellingen kan je meteen weggooien. de Boer gaat geen onervaren jeugdspeler in zo'n wedstrijd in de basis zetten dat kan iedereen wel bedenken. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weetje, jou middenveld zie ik ook als de beste, ik vind alleen siem soms te overbodig, hij is niet slecht maar vind het niet passen, voorin liever serrero en lukoki, dan speel je met zo veel mogelijk spelers op hun eigen positie hahah lieverd dit is de opstelling van vandaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:53 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Luloki staat niet in de basis. Die opstellingen kan je meteen weggooien. de Boer gaat geen onervaren jeugdspeler in zo'n wedstrijd in de basis zetten dat kan iedereen wel bedenken. ben niet met je eens dat de boer dat niet zou doen overigens! maar ik hoop dat ik die opstelling kan weggooiten want zie liever serrero |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:voor mensen die de wedstrijd niet kunnen zien heb ik nog een gratis en best goede stream, iemand interesse?? Eigenlijk wel ja! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Opstelling Ajax:Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Eriksen, Anita, Janssen; Sigthórsson, De Jong, Boerrigter. Wissels: Cillessen, Enoh, Ooijer, Blind, Bulykin, Serero, Lukoki.
Dit staat op Ajax.nl, laten we ons daar maar aan vast houden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Had dat ook nog wel kunnen bedenken :P Ik denk je hebt iets heel anders.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:55 schreef baco74 het volgende:Opstelling Ajax:Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Eriksen, Anita, Janssen; Sigthórsson, De Jong, Boerrigter. Wissels: Cillessen, Enoh, Ooijer, Blind, Bulykin, Serero, Lukoki. Dit staat op Ajax.nl, laten we ons daar maar aan vast houden. +1 |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:55 schreef baco74 het volgende:Opstelling Ajax:Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Eriksen, Anita, Janssen; Sigthórsson, De Jong, Boerrigter. Wissels: Cillessen, Enoh, Ooijer, Blind, Bulykin, Serero, Lukoki. Dit staat op Ajax.nl, laten we ons daar maar aan vast houden. precies.. oftewel Janssen + Chris aanvallend.. en Anita verdedigend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:55 schreef baco74 het volgende:Opstelling Ajax:Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Eriksen, Anita, Janssen; Sigthórsson, De Jong, Boerrigter. Wissels: Cillessen, Enoh, Ooijer, Blind, Bulykin, Serero, Lukoki. Dit staat op Ajax.nl, laten we ons daar maar aan vast houden. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! als het zo is zeg ik: frank je snapt het |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
NOu wordt het weer vermeld. Sigthorsson op rechts. de Jong in de spits. Pieters heeft dus een makkelijke middag. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Hij snapt het dus niet. Belachelijke opstelling vanmiddag.Wie zet Sigthorsson nou tegen Pieters neer. Serero moet in de basis! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
het meest bang was ik voor de omscakeling omdat het middenveld zo aanvallend was, daat heb ik nu ineens een goed hoofd in |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:59 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Hij snapt het dus niet. Belachelijke opstelling vanmiddag.Wie zet Sigthorsson nou tegen Pieters neer. Serero moet in de basis! Serero is geen echte buitenspeler.. meer een 10 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:59 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Hij snapt het dus niet. Belachelijke opstelling vanmiddag.Wie zet Sigthorsson nou tegen Pieters neer. Serero moet in de basis! Het middenveld staat wel goed.. Sigthorsson weten we nog niet hoe hij het daar zal doen.. Als het niet werkt, dan wisselt de Boer, lijkt me.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:59 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Hij snapt het dus niet. Belachelijke opstelling vanmiddag.Wie zet Sigthorsson nou tegen Pieters neer. Serero moet in de basis! zou kunnen, maar ik bedoelde het middenveld, opzich kan dit best wel, sightorsson in bewegelijk zat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Het middenveld staat wel goed.. Sigthorsson weten we nog niet hoe hij het daar zal doen.. Als het niet werkt, dan wisselt de Boer, lijkt me.. +10! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: LOL, die link is nu alleen Rugby.. Ik ga ff kijken of ik Sopcast kan downloaden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: naar beneden scrollen, daar is dadelijk de wedstrijd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Anita speelt, de JOng in de punt en Siggie rechtsbuiten. Het is enkel niet duidelijk of Anita de plek van de Jong inneemt en dus op rechts gaat spelen, of dat het middenveld er eindelijk zo uit komt zien als velen hier willen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik weet hoe het werkt hoor.. Maar die link is nu nog rugby.. En ik weet dat Sopcast vaak betere kwaliteit is.. Dus ga ik eerst dat bekijken.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Waarom nou Siggie uit de spits halen? Opstelling is verder prima vind ik, maar waarom de Jong en Sightorsson wisselen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:03 schreef remco k het volgende:Anita speelt, de JOng in de punt en Siggie rechtsbuiten. Het is enkel niet duidelijk of Anita de plek van de Jong inneemt en dus op rechts gaat spelen, of dat het middenveld er eindelijk zo uit komt zien als velen hier willen.. ik denk het 2de remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Opstellingen-PSV-Ajax-1.htm
Ajax speelt vanmiddag vanaf 12:30 uur de competitietopper tegen PSV. Bekijk hier de opstellingen van beide elftallen volg vanaf de aftrap de wedstrijd live op Twitter via @Official_Ajax. Scheidsrechter: Björn Kuipers
Opstelling Ajax:Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Eriksen, Anita, Janssen; Sigthórsson, De Jong, Boerrigter. Wissels: Cillessen, Enoh, Ooijer, Blind, Bulykin, Serero, Lukoki.
Opstelling PSV:Tyton; Manolev, Marcelo, Derijck, Pieters; Wijnaldum, Toivonen, Strootman; Lens, Matavz, Mertens. Wissels: Sinouh, Engelaar, Rabiu, Tamata, Labyad, Ojo, Verkoelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:04 schreef alibabba het volgende:Waarom nou Siggie uit de spits halen? Opstelling is verder prima vind ik, maar waarom de Jong en Sightorsson wisselen? Siggie heeft bij AZ ook een wedstrijd van rechts gespeeld volges mij??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Goed, Siem-Statisch-de-Jong dus wéér opgesteld. Ondanks belabberd spel, al weken lang. De Boer is de weg goed kwijt. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Alles beter dan Bulylin in de basis |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:06 schreef Ikke_tikkie het volgende:Goed, Siem-Statisch-de-Jong dus wéér opgesteld. Ondanks belabberd spel, al weken lang. De Boer is de weg goed kwijt. Eens.. Al mag hij het nu wel weer in de spits proberen.. Hopelijk is dit niet de trend voor de komende weken.. De Jong moet nu druk zetten op de 2 centrale verdedigers, gebeurt dat niet hebben we weeer hetzelfde rpobleem met ons middenveld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij had volgens mij gewoon Serrero daar moeten neerzetten.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Weet ik niet precies, maar hij is een echte spits in mijn ogen. Ajax moet de rechterkant gewoon openlaten, waarin een de Jong prima kan induiken, het is juist de specialititeit van de Jong.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb er weinig vertrouwen in .. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Misschien spelen we wel met een open rechtsbuitenplek. Wij weten het niet, Rutten dus ook niet. Kan verrassend worden aangezien Ajax met veel positiewisselingen speelt. Denk dat dit een goede opstelling is. Alle vertrouwen in De Boer! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik wou dat de Jong gewoon eens een de tribune op zou duiken. Is geen basisplaats waard momenteel, imho. Mjah, zul je net zien dat hij er vandaag twee inloopt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:13 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik wou dat de Jong gewoon eens een de tribune op zou duiken. Is geen basisplaats waard momenteel, imho. Mjah, zul je net zien dat hij er vandaag twee inloopt... 1 zwaluw maakt geen zomer, datzelfde geld voor meer spelers, natuurlijk zou het mooi zijn als deze spelers vandaag heel goed en beslissend zijn, maar laten ze dat dan ook de komende weken zijn.. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Remco, kijk even naar de namen van de 4 verdedigers van hun en je wordt vanzelf weer positief.;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
godverdommer man!!!!volgens mij zuigt siem frank elke week een keer af man......die leipo doet alles om siem te laten spelen.......de lul! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:15 schreef joduh het volgende:godverdommer man!!!!volgens mij zuigt siem frank elke week een keer af man......die leipo doet alles om siem te laten spelen.......de lul! Ik maak denk ik ook eens een afspraakje met Frank dan, zie je mij volgende week in de punt staan tegen Twente...Whahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:15 schreef Robinho het volgende:Remco, kijk even naar de namen van de 4 verdedigers van hun en je wordt vanzelf weer positief.;) Ik vind dat echt wel meevallen hoor, Derijck en Pieters zijn gewoon van ons niveau.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:16 schreef remco k het volgende:[..] Ik maak denk ik ook eens een afspraakje met Frank dan, zie je mij volgende week in de punt staan tegen Twente...Whahaha hahahahhah,wordt druk in de spits volgende week dan....... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 11:59 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Hij snapt het dus niet. Belachelijke opstelling vanmiddag.Wie zet Sigthorsson nou tegen Pieters neer. Serero moet in de basis! Sererro is niet eens een rechtsbuiten man.. Daarnaast heeft ie nog niets laten zien buiten een paar leuke oefenpotjes na. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik kan er ook spelen hoor..rukker;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja man, ik ben gewoon de twaalfde man pik... Kom je ook?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: frankie houdt alleen maar van zuigen ali........ken jij lekker doen met je kop als een kut ouwe........ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ze noemde jou vroeger toch altijd "DE PIJPER" vanwege je zuigen op de scheids?? |
|
|
|