|
|
joduh
|
|
|
quote: ik zuig voor de nummer 10 op mijn rug ouwe!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:21 schreef joduh het volgende:[..] frankie houdt alleen maar van zuigen ali........ken jij lekker doen met je kop als een kut ouwe........ Ali zuigt Frank het stront uit z'n reet man...Whahaha |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
We zullen zien hoe Janssen zich nu manifesteert nu hij als aanvallende middenvelder opgesteld staat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mooiste positie op het veld pik.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:21 schreef Booya4Afca het volgende:We zullen zien hoe Janssen zich nu manifesteert nu hij als aanvallende middenvelder opgesteld staat. Ben zeker benieuwd.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:21 schreef Booya4Afca het volgende:We zullen zien hoe Janssen zich nu manifesteert nu hij als aanvallende middenvelder opgesteld staat. en volgens velen was dat het enige wat mis was met theo toch? |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote: Alles over links dus..... Ik vind alleen Pieters een beetje in de buurt komen, de rest is bagger. Nivo Den Haag, Excelsior. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik zuig hem zijn ballen eruit ouwe!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:22 schreef Robinho het volgende:[..] Alles over links dus..... Ik vind alleen Pieters een beetje in de buurt komen, de rest is bagger. Nivo Den Haag, Excelsior. de Haag won afgelopen jaar 2 keer van ons.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: blij dat jij ons even waarschuwt........ |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik sta altijd klaar ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:21 schreef joduh het volgende:[..] frankie houdt alleen maar van zuigen ali........ken jij lekker doen met je kop als een kut ouwe........ hahahahahaha... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote: Hahaha. Dit jaar niet hoor! Heb je ze al zien spelen. Maar de Dikke Deur was nog trainer in de thuiswedstrijd. Ado uit was nbiet in de sterkste opstelling. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Uiteindelijke opstelling:
basis Ajax:Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Eriksen, Anita, Janssen; Sigthórsson, De Jong, Boerrigter.
basis PSV:Freo, Freo, Freo, Freo, Freo, Freo, Freo, Freo, Freo, Freo, Freo. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat heeft die toivonen toch een vieze teringkop man...zou daar wel eens een half uurtje op los willen rossen........ |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
we gaan heel dik verliezen zo. NIet scherp en PSV wel, dat is dodleijk blijkt wel weer.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik had sightorson gehaald ipv matavz........... was goedkoper....... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik hoop dat mertens er ook nog een paar inschopt btw....... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: quote: Onzin, wacht nu maar af, We zijn net bezig. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Effe laten uitrazen en dan de nekslag geven..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: zo klink je beter ik lees net dat we de laatste 8 potjes 1-0 of 0-1 achter zijn gekomen en toch hebben we een redelijke serie neer gezet. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 12:49 schreef baco74 het volgende:[..] zo klink je beter ik lees net dat we de laatste 8 potjes 1-0 of 0-1 achter zijn gekomen en toch hebben we een redelijke serie neer gezet. beter???ik kijk gewoon naar voetbal pik.....we spreken na de wedstrijd wel kee? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het lijkt godverdomme wel of ik naar de eerste divisie zit te kijken wat Ajax betreft.. |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
hoe was dat eerste goal van psv? zag die niet!:S |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ga der niet eens over beginnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We spelen ook wel een fantastisch systeem zeg.. 4 1 1 3 2 |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
quote: Okee :/ iemand anders? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Godverdomme, wat zit ik me hier te ergeren.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
de jong speelt ook weer fantastisch!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
We komen niet in het stuk voor. |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: 19:00 uur, studio sport |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Met Eriksen vanaf rechts.... Vandaag maar geen enkele speler beoordelen. de Boer is wat mij betreft vandaag iig echt een tactisch onbenul als dit zo bedoeld is |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: idd drama, net als v/d Wiel tot nu toe. |
|
|
|