|
|
Wopper
|
|
|
quote: Okee en dat al in de 2e minuut?:') |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:00 schreef remco k het volgende:Met Eriksen vanaf rechts.... Vandaag maar geen enkele speler beoordelen. de Boer is wat mij betreft vandaag iig echt een tactisch onbenul als dit zo bedoeld is erg veel aanpassingen, dat je twee basisspelers mist wil niet zeggen dat je iedereen op een andere plek moet zetten |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
het fanatisme straal weer van theo``s kop af man......not! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer geen echte wil om te winnen.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die zit met z'n kop al in de kroeg.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
keeper letterlijk en figuurlijk out! we hadden de bal er gewoon in moeten trappen, bal lag los en er werd niet gefloten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Janssen is toch een grootheid in het nemen van hoekschoppen, op de stropdas van de Jong maar helaas..... |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
speelt de jong op de plaats van mickey? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel verschrikkelijk kut van Boilesen, die is er voorlopig ook echt niet bij hoor.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: nope,spits,siegie op mickies plekkie...hoop dat jij dat wel snapt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Tis hier geen samenvatting he, zoek ff een stream op ofzo.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: volgende week staat de jong op zijn plek denk ik...... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: M'n pc liep vast op dat moment, wat was er eigenlijk gebeurd? Zag alleen dat hij met de brancard werd weggehaald.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:07 schreef Hasjkoph het volgende:[..] M'n pc liep vast op dat moment, wat was er eigenlijk gebeurd? Zag alleen dat hij met de brancard werd weggehaald.. hahaha hij ligt er nog man...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Niet grappig dit mensen, dit ziet er echt erg uit.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: necletsel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Netjes van de clubarts van Ajax dat hij meehelpt, zo hoort dat... |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
Waarom de fack halen ze die kerol nie van het veld! duurt lang... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ziet er niet goed uit! Ernstige shit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Doe ffies normaal debiel, die gast is helemaal nokkie met misschien wel zwaar nekletsel.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik zou hem eraf rollen....... |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
Nja okee, hersenschudding ofzo? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ajax-fans vermaken zich wel(?) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Blijkbaar.. Je hoort alleen maar Ajaxsupporters.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij is nog steeds buiten westen volgens mij, ogen iig nog stijf dicht.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ze zijn al 10 minuten bezig ofzo.. Wth zijn ze aan het doen? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: ik moet er wel om lachen maar laten we hopen dat het niet ernstig is voor Tyton. Verder een slap Ajax..hoe is het nou toch mogelijk dat je zo aan de wedstrijd begint? |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
Hoe is het eigenlijk met steek? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Stabbiliseren en z'n nek fixeren verwacht ik.. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
"laat maar liggen hij is dood" sportief publiek heeft dat ajax |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:15 schreef alibabba het volgende:[..] ik moet er wel om lachen maar laten we hopen dat het niet ernstig is voor Tyton. Verder een slap Ajax..hoe is het nou toch mogelijk dat je zo aan de wedstrijd begint? ali toch?niet netjes ouwe!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nu al 11 minuten, tel daar de 4 minuten van Boilissen bij, 2x een wissel. Minstens een kwartier blessuretijd. Hij zal wel affluiten op de 50ste minuut. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: wie ben jij?????tiefuskakkerlak???? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:16 schreef baco74 het volgende:[..] Nu al 11 minuten, tel daar de 4 minuten van Boilissen bij, 2x een wissel. Minstens een kwartier blessuretijd. Hij zal wel affluiten op de 50ste minuut. waren er 13 of zelfs 14.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Wel erg voor Tyton, maar ik hoor de lampies het hele eerste half uur:" ........zijn moeder is een hoer" zingen. Dus wat kom jij uitleggen, wereldverbeteraar. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En het gaat gelijk weer kut.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Waar is Isaksson dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Robinho -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:19 schreef baco74 het volgende:[..] Wel erg voor Tyton, maar ik hoor de lampies het hele eerste half uur:" ........zijn moeder is een hoer" zingen. Dus wat kom jij uitleggen, wereldverbeteraar. Wel ff iets anders, vind je niet? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Dus +15 minuten (zoals wordt aangegeven) is dus bullshit! Btw daar word de blessuretijd, die in de blessuretijd gemaakt wordt, meestal niet bijgeteld. Anders komt EredivisieLive in de knoop met de programmering. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|