|
|
Robinho
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Lekker manolev is weer in vorm |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ajax kom op, nu kan het. Lampies zijn aangeslagen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik begin er in te geloven man....... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sigthorsson lijkt herboren na het babbeltje met de Boer.....SIGTHORSSSSSOOOONNNN!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Geweldige spits Jack! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Pffff...wat een malle pot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3 voldoende de eerste helft. Voor Anita als back, Enoh en Sigthorson.. De rest van de selectie is het bespreken van de eerste helft niet eens waard, wat verschrikkelijk dramatisch slecht.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Trouwens Boerrigter is echt een genot...een echte linksbuiten met een prachtige voorzet..waar zie je ze nog zo? Opleiden, opleiden, opleiden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oja, ook Boerrigter een voldoende..
Grootste onvoldoende is trouwens voor de scheidsrechter, die maakt er vanaf minuut 1 en potje van, en dat beide kanten op, zowel voor Ajax als PSV fluit hij overtredingen die er niet zijn, en daadwerkelijke overtredingen bestraft hij niet.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:37 schreef remco k het volgende:Oja, ook Boerrigter een voldoende.. Grootste onvoldoende is trouwens voor de scheidsrechter, die maakt er vanaf minuut 1 en potje van, en dat beide kanten op, zowel voor Ajax als PSV fluit hij overtredingen die er niet zijn, en daadwerkelijke overtredingen bestraft hij niet.. Eens.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja Alibaba onze siggy is zeker een geweldige spits! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Al met al speelt Ajax wel heel erg naief! Al in de tweede minuut op achterstand en maar in de breedte en tikkie terug blijven spelen. Bij elke ingooi van Ajax lijkt het er ook wel op of geen enkele Ajacied de bal wil hebben: ze staan er bij als standbeelden. Wat een wandeltempo... Je mag blij zijn dat het toch nog 1-1 is geworden. Alleen Derk Boerrigter kan mij tot nu toe echt bekoren. Wat een aanwinst voor ons. De rest vind ik matig tot slecht spelen. Ik ben reuze benieuwd wat Frank de Boer tactisch gaat doen. Bulykin? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Weer een doelpunt tegen, zijn we verdedigend nog wel zo goed ??????? Ajax heeft in de laatste 10 Eredivisieduels het doel niet schoon gehouden. Dat is een evenaring van het 'clubrecord' uit januari 2008. Hoe verklaar je dit ???? Niet weer Janssen he grappemakers...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:44 schreef Pietje het volgende:Al met al speelt Ajax wel heel erg naief! Al in de tweede minuut op achterstand en maar in de breedte en tikkie terug blijven spelen. Bij elke ingooi van Ajax lijkt het er ook wel op of geen enkele Ajacied de bal wil hebben: ze staan er bij als standbeelden. Wat een wandeltempo... Je mag blij zijn dat het toch nog 1-1 is geworden. Alleen Derk Boerrigter kan mij tot nu toe echt bekoren. Wat een aanwinst voor ons. De rest vind ik matig tot slecht spelen. Ik ben reuze benieuwd wat Frank de Boer tactisch gaat doen. Bulykin? Ik zeg Serrero of Lukoki voor de Jong en gewoon gaan spelen met het systeem dat Ajax gewend is.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg Serrero of Lukoki voor de Jong en gewoon gaan spelen met het systeem dat Ajax gewend is.. Precies.. Gaat niet gebeuren, maar toch.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
BOERRIGTER//////HELD!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:44 schreef Pietje het volgende:Al met al speelt Ajax wel heel erg naief! Al in de tweede minuut op achterstand en maar in de breedte en tikkie terug blijven spelen. Bij elke ingooi van Ajax lijkt het er ook wel op of geen enkele Ajacied de bal wil hebben: ze staan er bij als standbeelden. Wat een wandeltempo... Je mag blij zijn dat het toch nog 1-1 is geworden. Alleen Derk Boerrigter kan mij tot nu toe echt bekoren. Wat een aanwinst voor ons. De rest vind ik matig tot slecht spelen. Ik ben reuze benieuwd wat Frank de Boer tactisch gaat doen. Bulykin? ben bang dat hij niks verandert pietje..........en buly komt pas als we de laatste 5 min met 2-1 achterstaan..........ik begrijp frankie nie zo goed meer...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker relletje daar gister weer ja... Zeker niet goed, ook wat de supoporters zingen over Tyton kan gewoon niet.. (ik heb het trouwens echt niet gehoord).. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:45 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg Serrero of Lukoki voor de Jong en gewoon gaan spelen met het systeem dat Ajax gewend is.. Oké Remco. Eens. En eerlijk gezegd dan liever Lukoki! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:Weer een doelpunt tegen, zijn we verdedigend nog wel zo goed ??????? Ajax heeft in de laatste 10 Eredivisieduels het doel niet schoon gehouden. Dat is een evenaring van het 'clubrecord' uit januari 2008. Hoe verklaar je dit ???? Niet weer Janssen he grappemakers...... als je er zelf 2 maakt is er geen probleem jekkie jekkie |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:46 schreef remco k het volgende:[..] Lekker relletje daar gister weer ja... Zeker niet goed, ook wat de supoporters zingen over Tyton kan gewoon niet.. (ik heb het trouwens echt niet gehoord).. Heb het eerlijk gezegd ook niet gehoord.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:45 schreef joduh het volgende:[..] ben bang dat hij niks verandert pietje..........en buly komt pas als we de laatste 5 min met 2-1 achterstaan..........ik begrijp frankie nie zo goed meer...... Al de intenties van de Boer zijn te begrijpen, het enige dat iedere keer weer voor verbazing zorgt is zijn wisselbeleid en de spelers op de verkeerde plekken.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:46 schreef remco k het volgende:[..] Lekker relletje daar gister weer ja... Zeker niet goed, ook wat de supoporters zingen over Tyton kan gewoon niet.. (ik heb het trouwens echt niet gehoord).. Ik heb eerlijk gezegd ook niks gehoord. Maar als het wel waar is, vind ik dat onwaarschijnlijke klootzakken. Ajax-supporters onwaardig! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:44 schreef Pietje het volgende:Al met al speelt Ajax wel heel erg naief! Al in de tweede minuut op achterstand en maar in de breedte en tikkie terug blijven spelen. Bij elke ingooi van Ajax lijkt het er ook wel op of geen enkele Ajacied de bal wil hebben: ze staan er bij als standbeelden. Wat een wandeltempo... Je mag blij zijn dat het toch nog 1-1 is geworden. Alleen Derk Boerrigter kan mij tot nu toe echt bekoren. Wat een aanwinst voor ons. De rest vind ik matig tot slecht spelen. Ik ben reuze benieuwd wat Frank de Boer tactisch gaat doen. Bulykin? Ik zou Bulykin echt niet brengen Pietje. Gewoon f doorgaan zo en dan op het juiste moment Lukoki brengen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik liever Serrero:-) maar Lukoki is ook een optie, gewoon lekker A'damse bluf...
Gaat alleen toch niet gebeuren vrees ik |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:47 schreef remco k het volgende:[..] Al de intenties van de Boer zijn te begrijpen, het enige dat iedere keer weer voor verbazing zorgt is zijn wisselbeleid en de spelers op de verkeerde plekken.. je lult nu poep ouwe....al d3e intensies zijn te begrijpen ,maar zijn wisselbeleid en verkeerde plekken verbaast je???????????? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:45 schreef joduh het volgende:[..] ben bang dat hij niks verandert pietje..........en buly komt pas als we de laatste 5 min met 2-1 achterstaan..........ik begrijp frankie nie zo goed meer...... Ik heb precies hetzelfde, joduh. Toen Frankie het van Jol overnam vond ik Ajax opvallend opleven, maar tegenwoordig...? Het lijkt wel of hij ergens bang voor is. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Helemaal mee eens Remco is erg genoeg voor die jongen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:47 schreef alibabba het volgende:[..] Ik zou Bulykin echt niet brengen Pietje. Gewoon f doorgaan zo en dan op het juiste moment Lukoki brengen.. we kennen jou al ali!!!ali de boer toch ?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Trouwens bij dat tegendoelpunt..Alderweireld gaat richting Pieters..dan moet Jan richting Matavz en de back naar de midden.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:47 schreef alibabba het volgende:[..] Ik zou Bulykin echt niet brengen Pietje. Gewoon f doorgaan zo en dan op het juiste moment Lukoki brengen.. Oké, maar er moet wel wat gebeuren, want ik vind het Ajaxspel niet bijster goed. Noch acherin, noch voorin. Ze kunnen de bal niet kwijt, weinig beweging. Rusultaat: 83 passes breed en terug. Ajax onwaardig! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Tis Frank de Boer en ali de Hoer;) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:47 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb eerlijk gezegd ook niks gehoord. Maar als het wel waar is, vind ik dat onwaarschijnlijke klootzakken. Ajax-supporters onwaardig! Wat ik wel gehoord heb, was een hoop gejuich toen Boilissen er af gedragen werd. Ach ja......supporters he. Of ze nu voor Ajax of PSV zijn. Niet goed te praten maar ik kan me alleen druk maken om het zeer matige spel van Ajax. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 13:52 schreef baco74 het volgende:[..] Wat ik wel gehoord heb, was een hoop gejuich toen Boilissen er af gedragen werd. Ach ja......supporters he. Of ze nu voor Ajax of PSV zijn. Niet goed te praten maar ik kan me alleen druk maken om het zeer matige spel van Ajax. Eens man! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Tjonge... wat geeft Vertonghen die Matavz veel ruimte. Dat is vragen om problemen :-( |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
wat een sukkel die van der Wiel. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Die vd wiel valt echt elke x door de mand in dit soort wedstrijden |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Zo goed als Creg van de week speelde, zo angstig speelt ie vandaag. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Godverdomme!!!!!!!!!!!!! Van der Wiel: LUL! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben echt Ajax moe.... We zijn gewoon weer terug bij af, geen enkele lijn, spelers zonder zin, geen enkele intersesse.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|