|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Ik vind hem iets vrouwelijks hebben, hij dartelt over het veld.. |  |  | 

|  | 

|  | Snees 
 |  | 

|  |  
						| quote:Net zoals De vrij en Bruno ooit niet goed genoeg werden gevonden. ik vind hem een beetje op Bastos lijken die ooit bij feyenoord en excelsior werd afgekeurd.
 |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Redelijke verdediger, hele matige mee voetballer.Op vrijdag 14 september 2012 - 21:08 schreef Snees het volgende:[..] Net zoals De vrij en Bruno ooit niet goed genoeg werden gevonden. ik vind hem een beetje op Bastos lijken die ooit bij feyenoord en excelsior werd afgekeurd. |  |  | 

|  | 

|  | Snees 
 |  | 

|  |  
						| quote:Altijd handig voor een verdediger. 
 en als ze het vertrouwen in die jongen niet hebben,is het nog opmerkelijker dat ze Drenthe niet gehaald hebben.
 |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  | 

|  |  
						| als ik t goed heb,,,,is hij 22... 
 dit seizoen zal hij stappen moeten zetten,,,,,,

ik vind t geen zwakke schakel,,,bijna altijd n 6je....maar daar moeten uitschieters naar boven bij.(voor de basis)
 |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Snees 
 |  | 

|  |  
						| quote:Klopt dat hij dit jaar progressie moet maken.Op vrijdag 14 september 2012 - 21:37 schreef van geil het volgende:als ik t goed heb,,,,is hij 22... dit seizoen zal hij stappen moeten zetten,,,,,, ik vind t geen zwakke schakel,,,bijna altijd n 6je....maar daar moeten uitschieters naar boven bij.(voor de basis) maar hopelijk krijgt hij het vertrouwen ook als de Vrij straks terug is.
 |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  | 

|  |  
						| quote:dan zal t moeilijk worden,,,tenzij hij stappen zet...Op vrijdag 14 september 2012 - 21:54 schreef Snees het volgende:[..] Klopt dat hij dit jaar progressie moet maken. maar hopelijk krijgt hij het vertrouwen ook als de Vrij straks terug is. maar daar zijn we tenslotte topclub voor..
 |  |  | 

|  | 

|  | Snees 
 |  | 

|  |  
						| quote:+1Op vrijdag 14 september 2012 - 21:58 schreef van geil het volgende:[..] dan zal t moeilijk worden,,,tenzij hij stappen zet... maar daar zijn we tenslotte topclub voor.. |  |  | 

|  | 

|  | T-FeYeN00rD 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Snees 
 |  | 

|  |  
						| quote:....Op vrijdag 14 september 2012 - 21:30 schreef Snees het volgende:[..] Altijd handig voor een verdediger. en als ze het vertrouwen in die jongen niet hebben,is het nog opmerkelijker dat ze Drenthe niet gehaald hebben. |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| quote:????? 

quote:1. Valt tegen.Buiten dat ie aardig kan ballen, is het ook een goed ventje. 2. Lekker belangrijk..
 |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| Who the fuck is Nelom?? Wat een zeldzame drama is dat ............ Het is hopen dat Ramsteijn en de Vrij weer heel snel inzetbaar zijn!! |  |  | 

|  | 

|  | Snees 
 |  | 

|  |  
						| quote:Zoekie toch een ander cluppie.Op zondag 16 september 2012 - 12:22 schreef lijdensweg het volgende:Who the fuck is Nelom?? Wat een zeldzame drama is dat ............ Het is hopen dat Ramsteijn en de Vrij weer heel snel inzetbaar zijn!! |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| Aanvallend een paar aardige dingen laten zien, verdedigend gewoon slecht. |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  | 

|  |  
						| gaf Leerdam een klap tegen z'n ballen.. dat geeft m met recht n punt erbij.
 |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  |