|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind hem iets vrouwelijks hebben, hij dartelt over het veld.. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Net zoals De vrij en Bruno ooit niet goed genoeg werden gevonden. ik vind hem een beetje op Bastos lijken die ooit bij feyenoord en excelsior werd afgekeurd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 21:08 schreef Snees het volgende:[..] Net zoals De vrij en Bruno ooit niet goed genoeg werden gevonden. ik vind hem een beetje op Bastos lijken die ooit bij feyenoord en excelsior werd afgekeurd. Redelijke verdediger, hele matige mee voetballer. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote: Altijd handig voor een verdediger.
en als ze het vertrouwen in die jongen niet hebben,is het nog opmerkelijker dat ze Drenthe niet gehaald hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als ik t goed heb,,,,is hij 22...
dit seizoen zal hij stappen moeten zetten,,,,,,
ik vind t geen zwakke schakel,,,bijna altijd n 6je....maar daar moeten uitschieters naar boven bij.(voor de basis) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 21:37 schreef van geil het volgende:als ik t goed heb,,,,is hij 22... dit seizoen zal hij stappen moeten zetten,,,,,, ik vind t geen zwakke schakel,,,bijna altijd n 6je....maar daar moeten uitschieters naar boven bij.(voor de basis) Klopt dat hij dit jaar progressie moet maken. maar hopelijk krijgt hij het vertrouwen ook als de Vrij straks terug is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 21:54 schreef Snees het volgende:[..] Klopt dat hij dit jaar progressie moet maken. maar hopelijk krijgt hij het vertrouwen ook als de Vrij straks terug is. dan zal t moeilijk worden,,,tenzij hij stappen zet... maar daar zijn we tenslotte topclub voor.. |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 21:58 schreef van geil het volgende:[..] dan zal t moeilijk worden,,,tenzij hij stappen zet... maar daar zijn we tenslotte topclub voor.. +1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 september 2012 - 21:30 schreef Snees het volgende:[..] Altijd handig voor een verdediger. en als ze het vertrouwen in die jongen niet hebben,is het nog opmerkelijker dat ze Drenthe niet gehaald hebben. .... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: ?????
quote:Buiten dat ie aardig kan ballen, is het ook een goed ventje. 1. Valt tegen. 2. Lekker belangrijk.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Who the fuck is Nelom?? Wat een zeldzame drama is dat ............ Het is hopen dat Ramsteijn en de Vrij weer heel snel inzetbaar zijn!! |
|
|
|
|
Snees
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2012 - 12:22 schreef lijdensweg het volgende:Who the fuck is Nelom?? Wat een zeldzame drama is dat ............ Het is hopen dat Ramsteijn en de Vrij weer heel snel inzetbaar zijn!! Zoekie toch een ander cluppie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aanvallend een paar aardige dingen laten zien, verdedigend gewoon slecht. |
|
|
|