BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vaag verhaal omtrent Diego Biseswar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - maandag 12 september 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 14:01 schreef craven het volgende:
Heb je die gozert gezien, die is zwakbegaafd man, dat zie je zo
hebben ze allemaal met de optocopter gezien!! die speurt zwakbegaafde op! in eindhoven vliegt er een 24/7
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 12 september 2011 - 14:10   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=147299
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 12 september 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 14:05 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hebben ze allemaal met de optocopter gezien!! die speurt zwakbegaafde op! in eindhoven vliegt er een 24/7
Jaa idd, de octokopter van Fred whahahaha, toen ik dat hoorde vrijdag bij voetbal international, lachte me de piel uit de box!
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 12 september 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Voetbalzone is een neuzenblad.

Die willen het vuurtje wel opstoken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door GeenGelul --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 12 september 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Lees het nu ook op Voetbalzonee over Biseswar.
IS het net stil, begint geouwehoer weer:S
wat een kneuze!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 12 september 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Moeten ze ook verbieden dat voetbalzone!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 12 september 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Ach ja het is weer woezel en pip time.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 12 september 2011 - 14:23   quote  deeplink  
Biseswar moet er volgende week gewoon 1tje inschieten dan is het stoken wel weer over.
KKL
 KKL - maandag 12 september 2011 - 14:23   quote  deeplink  
fr1.jpg

fr2.jpg

fr3.jpg
Quiroz
 Quiroz - maandag 12 september 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Wel een slim kereltje, die vriend van Diego die zo stond te provoceren. Op alle sites is nu die kop van m te zien, hoop niet dat ie morgen gaat winkelen in de koopgoot...
King - 010
 King - 010 - maandag 12 september 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 13:59 schreef Beempjerotterdam het volgende:
idd, vind het maar een trieste bedoeling whahahahha.
Grote bek dit dat.
Volgende week scoort Diegooo.
Staan al die mogole te juicheee whahah.
Hou op zeg!
+1

We moeten ook nog rekening houden dat deze gozert een aflopend contract heeft.
Ik zie hem graag verlengen en ik denk velen met mij.
Absolute versterking in het huidige elftal en daarna voor veel verkopen.

Dus al die lompe mongolen moeten gewoon hun smoel houden als ze niet weten wat er precies afspeelt. Je laat je wel lekker makkelijk provoceren door iets wat misschien totaal uit verband wordt gerukt.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 12 september 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Die gozert kijkt uit de ogen als een hond uit de kont haha.
Wat zal die Diego balen zeg dat die hem mee heeft genomen haha.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 12 september 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Nouu... ik vind hem er serieuss nie lijp uitzien ofzo.
Eruit zien als iemand die elke week dit soort dingen doet.
Ziet er normaal uit
Ik zou eerder denken dat hij beetje loopt te ouwehoeren.
Zo van wij horen ook bij jullie.
Ik bedoel je ga toch niet in je eentje lopen forceren tegen weet ik veel hoeveel Feyenoorders, en zeker niet als je een maat ben van Diego?
Ik kan die link niet leggen.
Ja of die gozer is ontoerekeningsvatbaar, en rijp voor een gesticht. Want dan ben je egt een opper kneus hoor!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 12 september 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 14:29 schreef King - 010 het volgende:

[..]

+1

We moeten ook nog rekening houden dat deze gozert een aflopend contract heeft.
Ik zie hem graag verlengen en ik denk velen met mij.
Absolute versterking in het huidige elftal en daarna voor veel verkopen.

Dus al die lompe mongolen moeten gewoon hun smoel houden als ze niet weten wat er precies afspeelt. Je laat je wel lekker makkelijk provoceren door iets wat misschien totaal uit verband wordt gerukt.
Idd. Helemaal mee eens!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 12 september 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 14:33 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Nouu... ik vind hem er serieuss nie lijp uitzien ofzo.
Eruit zien als iemand die elke week dit soort dingen doet.
Ziet er normaal uit
Ik zou eerder denken dat hij beetje loopt te ouwehoeren.
Zo van wij horen ook bij jullie.
Ik bedoel je ga toch niet in je eentje lopen forceren tegen weet ik veel hoeveel Feyenoorders, en zeker niet als je een maat ben van Diego?
Ik kan die link niet leggen.
Ja of die gozer is ontoerekeningsvatbaar, en rijp voor een gesticht. Want dan ben je egt een opper kneus hoor!
Kijk is goed naar de eerste foto die gozert komt rechtstreeks uit een plaatselijke GVT man
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 12 september 2011 - 14:47   quote  deeplink  
Je moet je nie storen aan zown pisvlek
Milo
 Milo - maandag 12 september 2011 - 15:43   quote  deeplink  
idd boeiuh! diego schaamt natuurlijk zijn ogen uit zijn kop!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 12 september 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Het is wel erg jammer dat een zin als:
quote:
Maatje van mij sprak Biseswar in de rust aan. Biseswar gaf aan die gast niet te kennen, maar zei dat op zon manier dat het dus wel zeker is dat het een maatje van hem was. Zal wel zon kk bijlmermeer zwerver zijn. Wat tevens opviel toen Biseswar het vak af moest, was die enge glimlach op zn muil (terwijl die marokkaan maar bleef doorgaan met uitdagen).
meteen geloofd wordt als zijnde waarheid... Vager kan niet. Een maatje van me heeft.... pas als er uit de mond van Biseswar of uit duidelijke beelden te zien is dat ze bij elkaar horen en dat hij het goed gekeurd heeft dan pas kunnen we oordelen. Nu is het stemmingmakerij en niet nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door Pietje1 --
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 12 september 2011 - 16:19   quote  deeplink  
nu ik de fotos heb gezien denk ik niet dat dit een maatje van biseswar is. duidelijk te zien dat deze man een geestelijke handicap heeft. misschien dat diego hem ken via de plaatselijk delta en niet wist dat hij zo raar zou gaan doen.beetje respect verdiend diego ook wel maar dit moet hij wel effe uitleggen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 september 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Diego had wijs gedaan om die flapdrol de mond te snoeren óf zich nadrukkelijker van hem te distantiëren.
Nu laat hij ruimte tot (idiote) verdenkingen.

Anderzijds: geeft nog geen enkele reden tot een haatrazzia naar Biseswar.
Tis echt weer peuterspeeltijd.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 12 september 2011 - 17:03   quote  deeplink  
slotje
Vak B1
 Vak B1 - maandag 12 september 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Aaaah, de thuisblijvers weten het beter..

FYI >

Biseswar stond buiten stadion met zn maatje op deze 'hem niet bekende' (haha) gozer te wachten, gaf hem n kaart, betraden toen gedrieen stadion ad zijde vd hoofdtribune, liepen gdaarna edrieen door de gracht (waarin het provoceren van het uitvak ter hoogte van de NAC dug out reeds startte, zonder enige aanleiding!), vervolgens liep men gedrieen nog 50 mtr door die gracht, ging men gedrieen de trap van vak B1 op, liep men gedrieen naar rij 14, ter hoogte van stoel 15-20 (vak was zo goed als leeg, je kon hele rijen uitkiezen voor jezelf, tyisch he dat ze dan toch met zn drieen op een rijtje gingen zitten), provoceren ging door, Biseswar keek wel naar zn maatje (!) maar deed niks (en niet lullen dat alles te snel ging, ging vanaf gracht tot aftocht vak minuten achter mekaar door!), vervolgens security erbij en gedrieen zonder morren vak af (alstie niet bij je hoort geef je dat op zo'n moment aan toch, of niet????) en met zn drieen met security in discussie in diezelfde gracht.

Dus wat nou 'hoort niet bij hem'?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 12 september 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 10:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En wat nu? Omdat Bisewar niets deed/020-gekkie meehad, hem Feyenoord uitgooien?

dat kun je hem inderdaad niet aanrekenen, ik heb petje ook altijd mee, misschien is hij het petje wel van Biseswar....
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 september 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:21 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat kun je hem inderdaad niet aanrekenen, ik heb petje ook altijd mee, misschien is hij het petje wel van Biseswar....
Hahaha je bent me net voor, ik moest er meteen aan denken.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 12 september 2011 - 18:29   quote  deeplink  
biseswar geeft zwakbegaafde mensen met een laag iq gewoon een leuk dag je uit. hoop dat hij hem zaterdag weer mee neemt.
MMM
 MMM - maandag 12 september 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Tututu Biseswar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door MMM --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 12 september 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 18:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hahaha je bent me net voor, ik moest er meteen aan denken.
't Is dat ik het nu pas lees, same here :P
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 12 september 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 18:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hahaha je bent me net voor, ik moest er meteen aan denken.
:) dacht ik al....
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 12 september 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 18:47 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

't Is dat ik het nu pas lees, same here :P
hehehe, jullie zijn zo voorspelbaar hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 12 september 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Diego is en blijft een jood!!!
Rovert
 Rovert - maandag 12 september 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Waarom zijn er op de derde foto twee gezichten geblurd?
MMM
 MMM - maandag 12 september 2011 - 21:17   quote  deeplink  
http://www.bsiderats.nl/2011/09/vriend-van-biseswar-daagt-feyenoorders-uit/#comments

Update: De kneuters van boven de sloot kunnen opgelucht adem halen. Deze kerel is geen vriend van Biseswar, het is een Vak Ger die zijn seizoenskaart kwijt was en zo op deze plek terecht kwam. Nou, o zo fanatieke Rotterdammertjes, dat wordt excuses maken aan meneer Biseswar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door MMM --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 12 september 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Zorgt al voor redelijk wat opheldering. Maar waarom loopt Biseswar met hem mee, als hij hem niet kent? I wouldn't give a fuck.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 12 september 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:17 schreef MMM het volgende:
http://www.bsiderats.nl/2011/09/vriend-van-biseswar-daagt-feyenoorders-uit/#comments

Update: De kneuters van boven de sloot kunnen opgelucht adem halen. Deze kerel is geen vriend van Biseswar, het is een Vak Ger die zijn seizoenskaart kwijt was en zo op deze plek terecht kwam. Nou, o zo fanatieke Rotterdammertjes, dat wordt excuses maken aan meneer Biseswar.
vraag me wel af waarom ze de naam van die gozert in hun eigen forum bekend maken... zie de reacties maar...
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 12 september 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:17 schreef MMM het volgende:
http://www.bsiderats.nl/2011/09/vriend-van-biseswar-daagt-feyenoorders-uit/#comments

Update: De kneuters van boven de sloot kunnen opgelucht adem halen. Deze kerel is geen vriend van Biseswar, het is een Vak Ger die zijn seizoenskaart kwijt was en zo op deze plek terecht kwam. Nou, o zo fanatieke Rotterdammertjes, dat wordt excuses maken aan meneer Biseswar.
En nu allemaal, die riepen dat Biseswar iets uit te leggen heeft, je mond spoelen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 12 september 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:17 schreef MMM het volgende:
http://www.bsiderats.nl/2011/09/vriend-van-biseswar-daagt-feyenoorders-uit/#comments

Update: De kneuters van boven de sloot kunnen opgelucht adem halen. Deze kerel is geen vriend van Biseswar, het is een Vak Ger die zijn seizoenskaart kwijt was en zo op deze plek terecht kwam. Nou, o zo fanatieke Rotterdammertjes, dat wordt excuses maken aan meneer Biseswar.
Dus dát is nou het nak-nivo....
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 22:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dus dát is nou het nak-nivo....
Als je het hele stukje leest, is het nog genanter. Vorige publicatie over de wedstrijd trouwens ook.
Maar als het niet een kameraadje van Biseswar is, zijn de aannames en leugens onzerzijds natuurlijk wel een beetje jammer.
Southside 1908
 Southside 1908 - dinsdag 13 september 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:27 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

vraag me wel af waarom ze de naam van die gozert in hun eigen forum bekend maken... zie de reacties maar...
leuk voor de bellers, facebookers, hyvers die hem nog even willen bedanken :p
Skypie
 Skypie - dinsdag 13 september 2011 - 17:17   quote  deeplink  
Degene in het uitvak moeten zich weer schamen voor deze vertoning jegens Biseswar. De man was gwn een kaarthouder van NAK, zo blijkt. Excuses lijkt me op z'n plaats, wat ook geldt voor dat geschifte LUnatic NEws
@fey@010
 @fey@010 - dinsdag 13 september 2011 - 17:26   quote  deeplink  
Hoop stampij....om niks....jammer....
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 13 september 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Diego Biseswar kwam maandag in opspraak bij Feyenoord-supporters, toen supporterswebsite Lunatic News een stuk publiceerde, waarin het Biseswars gedrag aan de kaak stelde. De aanvaller werd verweten niets gedaan te hebben aan een 'vriend' die met hem mee zou zijn gekomen naar de wedstrijd NAC Breda - Feyenoord. De man in kwestie provoceerde de meegereisde Feyenoord-supporters en Biseswar zou niets hebben gedaan aan zijn actie.

Naar nu blijkt is de man een seizoenkaarthouder van NAC en geen vriend van Biseswar. Ik ken de persoon in kwestie helemaal niet. Hij liep vanaf de ingang met mijn neef en mij mee en ging ook naast ons zitten. Tijdens de wedstrijd begon hij ineens raar te doen richting ons publiek. Als ik hem had gekend, had ik hem er zondag echt wel op aangesproken, laat Biseswar nu weten op de clubwebsite van Feyenoord.

Nadat in het uitvak van Feyenoord de indruk ontstond, dat de persoon tot het gevolg van Biseswar behoorde, kreeg de speler zelf ook de nodige verwensingen naar het hoofd geslingerd. Dat was helemaal niet leuk. Zoals het ook niet leuk is om nu allerlei onzinnige dingen op internet te moeten lezen over mezelf, voegt Biseswar eraan toe. Ik had gehoopt dat mensen mij iets beter kennen dan dit. Ik was in Breda om de ploeg te steunen. Feyenoord is mijn club, geen vriend van mij zal die club besmeuren. Maar ik ben natuurlijk niet verantwoordelijk voor de misdragingen van iemand die ik niet eens ken.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Was op FRFC1908.nl,Lunatic nam het later pas over, ( zelfs nog na het headliner forum)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 september 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 17:51 schreef hotjumper het volgende:
Was op FRFC1908.nl,Lunatic nam het later pas over, ( zelfs nog na het headliner forum)
Mogen ze ook meteen een rectificatie plaatsen jegens Biseswar.
Wel zo netjes.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 17:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mogen ze ook meteen een rectificatie plaatsen jegens Biseswar.
Wel zo netjes.
Inderdaad net als hier......
Man @ C&A
 Man @ C&A - dinsdag 13 september 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:20 schreef Vak B1 het volgende:
Aaaah, de thuisblijvers weten het beter..

FYI >

Biseswar stond buiten stadion met zn maatje op deze 'hem niet bekende' (haha) gozer te wachten, gaf hem n kaart, betraden toen gedrieen stadion ad zijde vd hoofdtribune, liepen gdaarna edrieen door de gracht (waarin het provoceren van het uitvak ter hoogte van de NAC dug out reeds startte, zonder enige aanleiding!), vervolgens liep men gedrieen nog 50 mtr door die gracht, ging men gedrieen de trap van vak B1 op, liep men gedrieen naar rij 14, ter hoogte van stoel 15-20 (vak was zo goed als leeg, je kon hele rijen uitkiezen voor jezelf, tyisch he dat ze dan toch met zn drieen op een rijtje gingen zitten), provoceren ging door, Biseswar keek wel naar zn maatje (!) maar deed niks (en niet lullen dat alles te snel ging, ging vanaf gracht tot aftocht vak minuten achter mekaar door!), vervolgens security erbij en gedrieen zonder morren vak af (alstie niet bij je hoort geef je dat op zo'n moment aan toch, of niet????) en met zn drieen met security in discussie in diezelfde gracht.

Dus wat nou 'hoort niet bij hem'?
Wauw, jij zal je nu wel heel stom voelen.
Martijn
 Martijn - dinsdag 13 september 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Gelukkig hebben we de foto's nog...
dreamteam
 dreamteam - dinsdag 13 september 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Hieruit blijkt maar weer dat de supporters vertegenwoordigers weer veel te snel hun conclusies trekken. Nog voordat er iets is gecheckt moeten ze alweer vooraan in pers staan! Lijkt me wel duidelijk dat die vertegenwoordigers door onnozelen wordt geleid!
Sorry ik kan het niet anders noemen helaas. Vandaar dat ik ook helemaal geen zin heb om met die mars mee te doen in de weinige tijd die ik heb om naar Feyenoord te komen! Ik kan het niet begrijpen dat er nog steeds supporters zijn die elke thuis wedstrijd maar weer ouw gezeik naar voren moeten halen. Laat de club nu toch eens met rust en steun de ploeg in plaats van over elk dingetje te lopen muggenziften.
Nu lees ik vandaag dat er een nieuwe sponsor aan de club is verbonden, zou die dat doen als het financieel slecht zou gaan? Ik neem aan dat die mensen van dat bedrijf ook wel het een ander hebben gevraagd en laten checken! Ik zou zeggen als ik een vertegenwoordiger van een supportersclub zou zijn om de rust te bewaren. Ik ga er vanuit dat Feyenoord op den duur wel met de financiele gegevens naar buiten zal komen. En de KNVB heeft volgens mij diverse malen bevestigd dat Feyenoord goed bezig was en is! En dat zullen zij niet zomaar zeggen om de supporters aan het lijntje te houden. Ik ga er vanuit dat Feyenoord binnenkort kan verklaren dat de club weer zo goed als gezond is! En als het dan zo ver is dan kan de RvC hun koffers pakken om de club gezond en wel over te dragen aan nieuwe leden. Zo zou het moeten gaan maar of het gaat gebeuren dat betwijfel ik. Dan moeten de supporters op gaan staan om deze leden van de RvC en daarbij Eric Gudde te dwingen om te vertrekken. Dan moet Feyenoord met nieuwe mensen met een schone lei beginnen. Maar tot die tijd moeten de mede veroorzakers het ook maar weer recht zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door dreamteam --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 18:07 schreef Martijn het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog...
En die zouden dan het verhaal van Biseswar kunnen bevestigen? Dat die jongen met hun naar binnen is gekomen en naast ze ging zitten.

Maar oké, geen vriend van Biseswar. Hij zou er wat van gezegd hebben als het een vriend van hem was. Waarom nu niet? Is toch jouw club? Evengoed probeer ik hiermee niet Biseswar af te zeiken, maar beetje apart verhaal is het wel.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 september 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 18:10 schreef dreamteam het volgende:
Hieruit blijkt maar weer dat de supporters vertegenwoordigers weer veel te snel hun conclusies trekken. Nog voordat er iets is gecheckt moeten ze alweer vooraan in pers staan! Lijkt me wel duidelijk dat die vertegenwoordigers door onnozelen wordt geleid!
Sorry ik kan het niet anders noemen helaas. Vandaar dat ik ook helemaal geen zin heb om met die mars mee te doen in de weinige tijd die ik heb om naar Feyenoord te komen! Ik kan het niet begrijpen dat er nog steeds supporters zijn die elke thuis wedstrijd maar weer ouw gezeik naar voren moeten halen. Laat de club nu toch eens met rust en steun de ploeg in plaats van over elk dingetje te lopen muggenziften.
Nu lees ik vandaag dat er een nieuwe sponsor aan de club is verbonden, zou die dat doen al het financieel slecht zou gaan? Ik neem aan dat die mensen van dat bedrijf ook wel het een ander hebben gevraagd en laten checken! Ik zou zeggen als ik een vertegenwoordiger van een supportersclub zou zijn om de rust te bewaren. Ik ga er vanuit dat Feyenoord op den duur wel met de financiele gegevens naar buiten zal komen. En de KNVB heeft volgens mij diverse malen bevestigd dat Feyenoord goed bezig was en is! En dat zullen zij niet zomaar zeggen om de supporters aan het lijntje te houden. Ik ga er vanuit dat Feyenoord binnenkort kan verklaren dat de club weer zo goed als gezond is! En als het dan zo ver is dan kan de RvC hun koffers pakken om de club gezond en wel over te dragen aan nieuwe leden. Zo zou het moeten gaan maar of het gaat gebeuren dat betwijfel ik. Dan moeten de supporters op gaan staan om deze leden van de RvC en daarbij Eric Gudde te dwingen om te vertrekken. Dan moet Feyenoord met nieuwe mensen met een schone lei beginnen. Maar tot die tijd moeten de mede veroorzakers het ook maar weer recht zetten.
Ik kan hier wel achter staan.
Maar dat is niet verrassend. Hooguit saai.
fredje
 fredje - dinsdag 13 september 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 09:17 schreef ooggetuige - vak B1 het volgende:
Verhaal klopt, beste thuisblijvers. Zat op de betreffende hoofdtribune, eea gebeurde pal voor mn neus: maatje van Biseswar zwaar agressief richting uitvak, vanuit de gracht, op de trap en vanaf hun plek op rij 14. Biseswar liep-stond-zat er nonstop bij, maar deed niets.

Schandalig!

Terecht dat de heren vak af werden gehaald door toegesnelde security.
Je zat erbij en nog had je het niet door? beetje dom

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vaag verhaal omtrent Diego Biseswar









0.0080780