|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 09:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Je vergeet de romeinen die de kruisiging hebben gedaan: Gudde, Salomon, Jacobs, Bosz, Wotte!!! De drie koningen die het sportief weer goed laten komen: Koeman, v.Gastel, v.Bronckhorst Zou een een nieuw stadion de Heilige Maagd Maria zijn? (naam voor nieuwe Kuip: HMM stadion) met jou erin is het nou niet bepaald een heilige maagd meer hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Je merkt aan alles dat het al een echte limburger wordt.... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: je verstaat hem ook al erg moeilijk |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Maak niet uit wie er in Maria zit maar daarna is het al geen maagd meer! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Echte Limburgers bestaan niet. Is allemaal import. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dat taaltje van Jumper en jou is lekker te verstaan!! Ik praat nog steeds het enige echte Nederlands: Rotterdams!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 10:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat taaltje van Jumper en jou is lekker te verstaan!! Ik praat nog steeds het enige echte Nederlands: Rotterdams!!!! Maar met een zachte G |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee hoor, met een harde G en een harde L!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Bisewar en Feyenoord liegen!!
Diego was samen met z'n neef en maat naar Breda afgereisd.
Bron: de neef van Diego. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 11:42 schreef KKL het volgende:Bisewar en Feyenoord liegen!! Diego was samen met z'n neef en maat naar Breda afgereisd. Bron: de neef van Diego. ?? waarom zijn de ratten dan allemaal zo blij dat de Feyenoorders erin zijn gestonken. Hij wordt zelfs bij naam genoemd op hun fora en ze geven zelfs aan in welke vak hij normaal gesproken zit. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 11:42 schreef KKL het volgende:Bisewar en Feyenoord liegen!! Diego was samen met z'n neef en maat naar Breda afgereisd. Bron: de neef van Diego. Lul toch niet man. Hou toch eens op met dat gestook. Jullie houden ook nooit op he. |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 11:42 schreef KKL het volgende:Bisewar en Feyenoord liegen!! Diego was samen met z'n neef en maat naar Breda afgereisd. Bron: de neef van Diego. Lekker belangrijk! |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 11:42 schreef KKL het volgende:Bisewar en Feyenoord liegen!! Diego was samen met z'n neef en maat naar Breda afgereisd. Bron: de neef van Diego. Het was een rat, check de rattensites maar. Ik geloof Diego wel |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
quote: Dit is weer typisch de reactie van een eencellig pantoffeldiertje, die vastgeroest zit in zijn eigen zielige bekrompen denkpatroon |
|
|
|
|
FR
|
|
|
Zielig hoor om Diego uit te gaan schelden voor kankerjood... Triest. En achteraf was het geen vriend of bekende van hem. |
|
|
|
|
echte fan
|
|
|
en hoe voelt dat nu stelletje sukkels om alles zomaar over te nemen zonder het te checken. Nu is bekend dat het een nac suporter is die diego niet eens kent.
@ooggetuige jij bent te dom voor woorden de heren werden helemaal het vak niet uitgehaald want ze kwamen terug nadat er uitgelegd was dat diego die persoon helemaal niet kende.
In plaats van de club steunen zorgen jullie alleen maar voor slechte publiciteit. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:18 schreef echte fan het volgende:en hoe voelt dat nu stelletje sukkels om alles zomaar over te nemen zonder het te checken. Nu is bekend dat het een nac suporter is die diego niet eens kent. @ooggetuige jij bent te dom voor woorden de heren werden helemaal het vak niet uitgehaald want ze kwamen terug nadat er uitgelegd was dat diego die persoon helemaal niet kende. In plaats van de club steunen zorgen jullie alleen maar voor slechte publiciteit. lijdensweg??? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:18 schreef echte fan het volgende:en hoe voelt dat nu stelletje sukkels om alles zomaar over te nemen zonder het te checken. Nu is bekend dat het een nac suporter is die diego niet eens kent. @ooggetuige jij bent te dom voor woorden de heren werden helemaal het vak niet uitgehaald want ze kwamen terug nadat er uitgelegd was dat diego die persoon helemaal niet kende. In plaats van de club steunen zorgen jullie alleen maar voor slechte publiciteit. Kijk, dit is een echte.
Neem er een voorbeeld aan allen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:18 schreef echte fan het volgende:en hoe voelt dat nu stelletje sukkels om alles zomaar over te nemen zonder het te checken. Nu is bekend dat het een nac suporter is die diego niet eens kent. @ooggetuige jij bent te dom voor woorden de heren werden helemaal het vak niet uitgehaald want ze kwamen terug nadat er uitgelegd was dat diego die persoon helemaal niet kende. In plaats van de club steunen zorgen jullie alleen maar voor slechte publiciteit. ahhhhh! jij bent die echte fan. fijn om te weten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:18 schreef echte fan het volgende:en hoe voelt dat nu stelletje sukkels om alles zomaar over te nemen zonder het te checken. Nu is bekend dat het een nac suporter is die diego niet eens kent. @ooggetuige jij bent te dom voor woorden de heren werden helemaal het vak niet uitgehaald want ze kwamen terug nadat er uitgelegd was dat diego die persoon helemaal niet kende. In plaats van de club steunen zorgen jullie alleen maar voor slechte publiciteit. OMG, beetje variatie in je nicknames zou mooi zijn |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Dit topic is inmiddels overbodig. Laat Biseswar zijn voeten maar weer eens laten spreken. Het blijft een goede speler. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:31 schreef nibali het volgende:Dit topic is inmiddels overbodig. Laat Biseswar zijn voeten maar weer eens laten spreken. Het blijft een goede speler. jij vraagt echt om die ban he? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Het lijkt mij belangrijk om Biseswar toe te zingen aankomende zaterdag. Excuses namens diegenen die geroepen hebben voor de juiste informatie te hebben. Een eigen speler uitvloeken, zonder dat er ook maar enige duidelijkheid is omtrent de rol van Biseswar is werkelijk ongehoord. Biseswar is terecht boos! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:36 schreef Marsco het volgende:Het lijkt mij belangrijk om Biseswar toe te zingen aankomende zaterdag. Excuses namens diegenen die geroepen hebben voor de juiste informatie te hebben. Een eigen speler uitvloeken, zonder dat er ook maar enige duidelijkheid is omtrent de rol van Biseswar is werkelijk ongehoord. Biseswar is terecht boos! is hij boos dan? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:18 schreef echte fan het volgende:en hoe voelt dat nu stelletje sukkels om alles zomaar over te nemen zonder het te checken. Nu is bekend dat het een nac suporter is die diego niet eens kent. @ooggetuige jij bent te dom voor woorden de heren werden helemaal het vak niet uitgehaald want ze kwamen terug nadat er uitgelegd was dat diego die persoon helemaal niet kende. In plaats van de club steunen zorgen jullie alleen maar voor slechte publiciteit. Hallo echte fan, ik zie dat je nieuw bent! Een warm welkom hier, wat fijn dat je er bent, stel je eens netjes voor alsjeblieft!!! |
|
|
|
|
echte fan
|
|
|
Van de FSV ''Feyenoord suggereert dat Biseswar van niks wist''. Ze weten niet hoe snel ze met hun kop op tv moeten om iets te zeggen zonder fundering. En als hun er op gewezen worden dat ze er naast zaten. Snel iets op de site zetten met de term ''suggereren'' omdat ze ook te groot zijn om hun fout toe te geven. In plaats van je te gedragen als een echt supportersvereniging en je excuses maken voor je fout, gewoon vol blijven houden dat het niet zo is. |
|
|
|
|
echte fan
|
|
|
FR-Douwe ik ben het 110% met je eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:41 schreef echte fan het volgende:Van de FSV ''Feyenoord suggereert dat Biseswar van niks wist''. Ze weten niet hoe snel ze met hun kop op tv moeten om iets te zeggen zonder fundering. En als hun er op gewezen worden dat ze er naast zaten. Snel iets op de site zetten met de term ''suggereren'' omdat ze ook te groot zijn om hun fout toe te geven. In plaats van je te gedragen als een echt supportersvereniging en je excuses maken voor je fout, gewoon vol blijven houden dat het niet zo is. ben jij echt de enige echte? |
|
|
|
|
echte fan
|
|
|
Foutje ik bedoelde dat ik het 110% eens ben met Marsco |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote: Dat zal hij niet zo letterlijk zeggen. Teleurgesteld zeker... Hoe interpreteer jij dit?
Nadat in het uitvak de indruk ontstond dat de persoon tot het gevolg van Diego Biseswar behoorde, kreeg de aanvaller zelf ook de nodige verwensingen naar het hoofd geslingerd. Dat was helemaal niet leuk, zegt de Feyenoorder. Zoals het ook niet leuk is om nu allerlei onzinnige dingen op internet te moeten lezen over mezelf. Ik had gehoopt dat mensen mij iets beter kennen dan dit. Ik was in Breda om de ploeg te steunen. Feyenoord is mijn club, geen vriend van mij zal die club besmeuren. Maar ik ben natuurlijk niet verantwoordelijk voor de misdragingen van iemand die ik niet eens ken. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: das altijd fijn, en ook best gewoon (heb namelijk ook vaak gelijk). Maar mag ik weten waar je het nu mee eens bent? |
|
|
|
|
echte fan
|
|
|
Misschien ben ik wel geen echte fan, maar het zou mensen sieren als ze ook eens een fout zouden toegeven ipv achter de meute aanhollen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ja, nu raak ik in de war, met wie ben je het nou eens? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dus je heet echte fan, maar misschien ben je geen echte fan................
je bent het 110% met FR Douwe eens en dan opeens ben je het 110% met marsco eens
Ben je altijd zo duidelijk? |
|
|
|
|
echte fan
|
|
|
zoals ik al zei foutje ik was het eens met Marsco |
|
|
|
|
echte fan
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:36 schreef Marsco het volgende:Het lijkt mij belangrijk om Biseswar toe te zingen aankomende zaterdag. Excuses namens diegenen die geroepen hebben voor de juiste informatie te hebben. Een eigen speler uitvloeken, zonder dat er ook maar enige duidelijkheid is omtrent de rol van Biseswar is werkelijk ongehoord. Biseswar is terecht boos! HIER WAS IK HET DUS MEE EENS....is het zo duidelijk genoeg? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: nou, ik ben niet zo helder, kun je mij nog 1 keer uitleggen;
-ben je een echte fan? -met wie ben je het nou eens? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Boeie, dikke LB. Kut-topic aan 't worden. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:18 schreef echte fan het volgende:en hoe voelt dat nu stelletje sukkels om alles zomaar over te nemen zonder het te checken. Nu is bekend dat het een nac suporter is die diego niet eens kent. @ooggetuige jij bent te dom voor woorden de heren werden helemaal het vak niet uitgehaald want ze kwamen terug nadat er uitgelegd was dat diego die persoon helemaal niet kende. In plaats van de club steunen zorgen jullie alleen maar voor slechte publiciteit. +100 voor de echt fan! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb toch al sorry gezegd? |
|
|
|