BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Onbegrijpelijke taktiek/wissels van Ajax in wedstrijden....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 september 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Frank de Boer: 'Wij nemen de corners bewust kort'

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18752

De corners van Ajax zijn al jaren onderwerp van gesprek en die discussie laaide na de wedstrijd tegen Heracles Almelo in alle hevigheid weer op. De Ajacieden besluiten - tot onbegrip van velen - vooral korte corners te nemen. Frank de Boer vertelde dat dit bewust gebeurt.
AjaxF-side.NL
Terwijl bijvoorbeeld Theo Janssen over een geweldige trap beschikt, wordt in het Polman Stadion keer op keer gekozen voor een tikkie breed. En dat gebeurde in de laatste thuiswedstrijd, tegen Vitesse, ook al enkele keren. Het kwam de Ajaxspelers op gejoel vanaf de tribunes te staan.

"Dat deden we bewust," vertelde De Boer tijdens de persconferentie na afloop van Heracles-uit. "We bestuderen de tegenstander goed. Heracles komt er na een corner snel uit, dat zag je toen we een keer een lange corner namen."
Overigens was die ene lange corner wel direct gevaarlijk, maar counterde Heracles pas nadat Jan Vertonghen over de bal trapte toen die in het zestienmetergebied bleef hangen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 september 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Ik ben het al vaker tegengekomen in meerdere topics, de rare wissels, maar nu ook de rare corners..
Ik moet zeggen zoals de boer het hier uitlegt heb ik er minder moeite mee.

Ik zat hem de hele wedstrijd verrrot te schelden, maar hier zit toch wel wat in. Dit zal wel betekenen dat we tegen PSV ook korte corners gaan nemen, want die kunnen ook snel counteren... Of moeten we misschien gewoon zorgen voor snelle mensen die achterin blijven hangen om die counters op te vangen??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door Ajax we love you --
marius
 marius - maandag 12 september 2011 - 17:07   quote  deeplink  
vind et wel een raar idee, ze hebben siem de jong, sigthorson, alderwereld, vertongen kunnen allemaal goed koppen. en boerrigter dacht ik ook nog wel met zen lengte.
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Ik vind wel wat te zeggen van de corner taktiek, enkel lijdt Ajax vaak balverlies uit die korte corners en is het dus zonde dat de verdedigers helemaal voor niks naar voren gaan..

En het is een goede zaak dat dit vanuit tactisch oogpunt wordt gedaan. Een aantal ploegen waaronder Ajax zelf kan heel goed omschakelen na een corner tegen, als je dat er dan op die manier uit kan halen is dat tegen die ploegen prima.. Je moet dat echter niet overdrijven.

Wat de wissels betreft vind ik dat de Boer (nog) niet al te succesvol is met zijn wissels. Achteruit wisselen is nooit goed, niet als je onder druk staat, maar zeker niet als je voor staat.. Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent is vaak het beste advies als je op voorsprong komt en beter bent..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 september 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:07 schreef marius het volgende:
vind et wel een raar idee, ze hebben siem de jong, sigthorson, alderwereld, vertongen kunnen allemaal goed koppen. en boerrigter dacht ik ook nog wel met zen lengte.
Is het ook, want je neemt wel een gevaar weg, vandaar dat ik ook denk dat je die tegenstoten op een andere manier onschadelijk moet maken, korte corners vind ik persoonlijk zonde, zeker als Ajax steeds balverlies lijdt, want dat gebeurde telkens.
joduh
 joduh - maandag 12 september 2011 - 17:24   quote  deeplink  
ik vind het gewoon lulkoek man......elke tegenstander kan er snel uitkomen met afgeslagen corners...........rare snuiter die frankie...................
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 september 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:10 schreef remco k het volgende:
Ik vind wel wat te zeggen van de corner taktiek, enkel lijdt Ajax vaak balverlies uit die korte corners en is het dus zonde dat de verdedigers helemaal voor niks naar voren gaan..

En het is een goede zaak dat dit vanuit tactisch oogpunt wordt gedaan. Een aantal ploegen waaronder Ajax zelf kan heel goed omschakelen na een corner tegen, als je dat er dan op die manier uit kan halen is dat tegen die ploegen prima.. Je moet dat echter niet overdrijven.

Wat de wissels betreft vind ik dat de Boer (nog) niet al te succesvol is met zijn wissels. Achteruit wisselen is nooit goed, niet als je onder druk staat, maar zeker niet als je voor staat.. Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent is vaak het beste advies als je op voorsprong komt en beter bent..
Ik hoop dat ze gewoon varieren en als je 2 of 3 korte corners verkloot, dan zal je ze een keer lang moeten geven. Dat werd meteen gevaarlijk. Je merkt wel dat Frank een verdediger is, want ik zou daar niet over nadenken. Ik denk alleen maar vooruit, ook al is dat niet altijd goed en een corner is een kansje, zeker met Janssen achter de bal en zulke kopsterke spelers, dus gooi die bal er maar voor en zorg er gewoon voor dat je die counters anders tegen kan houden.

De Boer is idd niet gelukkig geweest in zijn wissels.. Ik had gehoopt nu hij zulke spelers op de bank heeft zitten, dat hij ook zijn wissels anders kon gaan inzetten. Ben benieuwd hoe hij gaat wisselen als we straks de topwedstrijden ingaan..
joduh
 joduh - maandag 12 september 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:10 schreef remco k het volgende:

angstwissels gap.........zo ver is hij nog lang nie.......hij is nog een sergeant en nog lang geen generaal ouwe.........
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 september 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:24 schreef joduh het volgende:
ik vind het gewoon lulkoek man......elke tegenstander kan er snel uitkomen met afgeslagen corners...........rare snuiter die frankie...................
hahaha, tja ik kan me iddd geen ploeg voorstellen die geen snelle spelers voorin heeft lopen voor de counter. Denk dat je gewoon meer mensen op het midden van het veld moet hebben om meteen druk te zetten als de corner mislukt en verder de snelste man op de enige spits zetten die achterblijft
marius
 marius - maandag 12 september 2011 - 17:28   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door marius --
joduh
 joduh - maandag 12 september 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

hahaha, tja ik kan me iddd geen ploeg voorstellen die geen snelle spelers voorin heeft lopen voor de counter. Denk dat je gewoon meer mensen op het midden van het veld moet hebben om meteen druk te zetten als de corner mislukt en verder de snelste man op de enige spits zetten die achterblijft
lijkt mijn ook........maar ik heet geen frank........ik vind het gewoon larie!je hebt gvd theo janssen die bekend staat om zijn lekkere trap!!!!!!! dan gaat straks boilessen zeker de vrije trappen net buiten de 16 nemen omdat de tegenstander er ook snel uit kan komen als hij mist...............complete lulkoek ouwe.......
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - maandag 12 september 2011 - 17:35   quote  deeplink  
er zit iets in de korte corners dat moeten ze bij een corner maar terug naar het middenveld schieten heb je nog de bal...
joduh
 joduh - maandag 12 september 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:35 schreef 1 2 hupsakee het volgende:
er zit iets in de korte corners dat moeten ze bij een corner maar terug naar het middenveld schieten heb je nog de bal...
pecies man...of terug naar vermeer!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 12 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:29 schreef joduh het volgende:

[..]

lijkt mijn ook........maar ik heet geen frank........ik vind het gewoon larie!je hebt gvd theo janssen die bekend staat om zijn lekkere trap!!!!!!! dan gaat straks boilessen zeker de vrije trappen net buiten de 16 nemen omdat de tegenstander er ook snel uit kan komen als hij mist...............complete lulkoek ouwe.......
Ik ben het helemaal met je eens gap!! Snap al die strategische dingen niet! Zorg gewoon dat je beter bent, dan heb je dit soort onzin allemaal niet nodig!!
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:18 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Is het ook, want je neemt wel een gevaar weg, vandaar dat ik ook denk dat je die tegenstoten op een andere manier onschadelijk moet maken, korte corners vind ik persoonlijk zonde, zeker als Ajax steeds balverlies lijdt, want dat gebeurde telkens.
Ik snap de gedachte erachter wel.. Vaak als de corner kort wordt genomen lopen de aanvallers bij bepaalde ploeg al weg als de bal niet richting hun komt, dit om een snelle counter proberen te maken..

Dat het allemaal nog niet goed loopt daarmee heb ik niet zo'n moeite mee, ik vind het al leuk om te zien dat de Boer en consorten actief met die soort "vernieuwingen" binnen de ploeg bezig zijn.. Dat niet alles daarin direct goed werkt is logisch..
joduh
 joduh - maandag 12 september 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap de gedachte erachter wel.. Vaak als de corner kort wordt genomen lopen de aanvallers bij bepaalde ploeg al weg als de bal niet richting hun komt, dit om een snelle counter proberen te maken..

Dat het allemaal nog niet goed loopt daarmee heb ik niet zo'n moeite mee, ik vind het al leuk om te zien dat de Boer en consorten actief met die soort "vernieuwingen" binnen de ploeg bezig zijn.. Dat niet alles daarin direct goed werkt is logisch..
rot toch op homo.....jij heb helemaal geen verstand van voetballen ouwe......zie je wel aan de sportpooler.......
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:

[..]

angstwissels gap.........zo ver is hij nog lang nie.......hij is nog een sergeant en nog lang geen generaal ouwe.........
Maar toch zie je wel dat hij die kant op groeit.. Ajax speelt al stukken beter dan onder Jol en in ieder geval weer herkenbaar.. Boerrigter maakt goede acties en Eriksen en Sulejmani spelen gemiddeld nu ook een 6,5 per wedstrijd..

Hij moet nog veel leren, maar dat gaat goed komen. Ik denk dat Ajax al 60% beter gaat spelen als het middenveld wordt omgezet..
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, Heerenveen bijvoorbeeld heeft er de spelers wel voor, maar scoren vrijwel nooit uit een snelle counter uit een corner, Vitesse en Heracles doen dat wel..
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:43 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens gap!! Snap al die strategische dingen niet! Zorg gewoon dat je beter bent, dan heb je dit soort onzin allemaal niet nodig!!
Dat is allemaal onderdeel van het beter zijn..
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:52 schreef joduh het volgende:

[..]

rot toch op homo.....jij heb helemaal geen verstand van voetballen ouwe......zie je wel aan de sportpooler.......
Val dood en snel een beetje.. een beetje gokken kan iedere debiel..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 12 september 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Val dood en snel een beetje.. een beetje gokken kan iedere debiel..
Jij dus blijkbaar niet, terwijl jij de grootste debiel van het forum bent!! ;-)
Brandje
 Brandje - maandag 12 september 2011 - 18:28   quote  deeplink  
AWat een gelul van de boer. Je gaat toch gvd niet verdedigend denken bij een corner. Er is bijna geen club meer die mensen voorin houdt wanneer ze een corner tegenkrijgen dus kolder van de boer. Net zoals hij janssen week in week uit laat zwemmen oqp het middemveld met als resultaat elke wedstrijd minimaal een tegengoal
De boer kan een grote trainer maar maakt nog een hoop domme fouten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door Brandje --
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jij dus blijkbaar niet, terwijl jij de grootste debiel van het forum bent!! ;-)
Ik kan heel goed gokken pik. Ik gok enkel vaak op het verkeerde...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 september 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:24 schreef joduh het volgende:
Eens pik!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 september 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:

[..]

Frank is wel op de goede weg maar is idd nog een angsthaas, Hiddink(Generaal) heeft lef die brengt de angst over naar de tegenstander zover is Frankie nog lang niet maar hij is op de goede weg als sergeant.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 september 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan heel goed gokken pik. Ik gok enkel vaak op het verkeerde...
Kan je dan goed gokken???
joduh
 joduh - maandag 12 september 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 20:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens pik!
ik dacht dat jij het nooit met mij eens was ouwe?????????
remco k
 remco k - maandag 12 september 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 20:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kan je dan goed gokken???
Het gokken op zich snap ik heel goed... ik win alleen niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 september 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 20:22 schreef joduh het volgende:

[..]

ik dacht dat jij het nooit met mij eens was ouwe?????????
Heb ik nooit zo gezien pik.....
Ik vind jou ergens wel grappig reageren, vaak een beetje bot maar met een kern van waarheid.
Heb tegen niemand iets hier, ik vind het wel leuk om te reageren hier op het Ajax forum omdat ik Ajaxfan ben, meer niet.
Ga zelfs al een beetje van jullie houden.....freaky, Remco K, Joduh, Nenam_tiL, Amsterdam 113,ALTIJD PRIJS IN DE K, Pietje, baco74, Hasjkoph, enzovoorts.....
De ene is grappig getint de andere heeft meer voetbalkennis maar we hebben 1 ding gemeen namelijk AJAX..... we zoeken elkaar elke avond even op om over dat stomme voetbal te tikken, bezopen eigenlijk... maar wel gezellig....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 september 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gokken op zich snap ik heel goed... ik win alleen niet
Wie wel ?
Aan het eind van het seizoen weten we meer...
Is het jou bekend dat de lompste boeren meestal de grootste aardappelen kweken....
Hoop ik voor jou dat je niet wint hehehehehe...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 september 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat is idd wel weer positief. Ik hoop dat er binnenkort rendement uit gaat komen, wat dat is toch wat we willen uiteindelijk.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 september 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, Heerenveen bijvoorbeeld heeft er de spelers wel voor, maar scoren vrijwel nooit uit een snelle counter uit een corner, Vitesse en Heracles doen dat wel..
Ik heb niet goed opgelet op andere ploegen en hoe ze scoren of uit welke situaties zij scoren. Ik weet wel dat ploegen als Benfica dat echt als geen ander kunnen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 september 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 18:28 schreef Brandje het volgende:
AWat een gelul van de boer. Je gaat toch gvd niet verdedigend denken bij een corner. Er is bijna geen club meer die mensen voorin houdt wanneer ze een corner tegenkrijgen dus kolder van de boer. Net zoals hij janssen week in week uit laat zwemmen oqp het middemveld met als resultaat elke wedstrijd minimaal een tegengoal
De boer kan een grote trainer maar maakt nog een hoop domme fouten
Tja, lastig in te schatten, maar dat hij wel nog wat moet leren, dat is duidelijk, hij heeft soms onnavolgbare beslissingen, maar ik geef wel toe dat Ajax onder hem weer heel goed positiespel uitvoerd. Iedereen heeft duidelijke taken die ze uit moeten voeren. Het is een lang process dat niet ineen keer goed kan gaan. Ben benieuwd waar we staan als we CL gaan spelen..
sanderafca1986
 sanderafca1986 - dinsdag 13 september 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Jezus ik vind jullie wel allemaal kritisch hier,als het over een paar weken goed gaat.
Dan praten julie weer allemaal anders,wij AJAX zijn in opbouw met een goede trainer en een goed team.
Maar we zijn wel een jong team die veel aan het leren zijn,als echt alles goed gaat zijn we super.en dan zeikt niemand meer.
Ik snap frank de boer wel
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 13 september 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Dat wordt dus tegen Lyon geen korte corner, want Lyon moet het hebben van de opbouw.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door Grasmaaier --
Eide
 Eide - dinsdag 13 september 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Mooie verhalen hier allemaal, en iedereen schijnt het te weten.

Ik heb geen idee waarom de Boer voor korte corners kiest. Iedereen gaat er maar vanuit dat het met counters te maken heeft. Dat denk ik niet. Op corners en andere stilstaande situaties moet je heel lang trainen om er rendement uit te halen. Gewoon de bal voor jassen gaat weinig opleveren... om echt wat uit corners en zo te halen heb je ingestudeerde lopenlijnen en afspraken voor nodig die zo zijn verzonnen de een bepaalde speler vrij gaat komen.

Als de Boer dus korte corners doet, zit daar iets achter, en dat zal echt wel te maken hebben met een ingestudeerde voortzetting van het spel, en niets met omschakeling. Het heeft wel te maken met positiespel, iets waarvan we weten dat de Boer erg scherp op is.

Geef het een paar weekjes en kijk dan eens wat het rendement is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 september 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:04 schreef sanderafca1986 het volgende:
Jezus ik vind jullie wel allemaal kritisch hier,als het over een paar weken goed gaat.
Dan praten julie weer allemaal anders,wij AJAX zijn in opbouw met een goede trainer en een goed team.
Maar we zijn wel een jong team die veel aan het leren zijn,als echt alles goed gaat zijn we super.en dan zeikt niemand meer.
Wij Ajax zijn al 15 jaar in opbouw en ik vind het niet verkeerd om kritisch te zijn naar bepaalde beslissingen die genomen worden, of gebeurtenissen. Ik denk dat iedereen heel erg tevreden is met Frank de Boer en de jonge groep spelers die hij tot zijn beschikking heeft. Ben heel blij dat we zo'n goede selectie hebben dit jaar en hoop dat het alleen maar beter wordt. Neemt niet weg dat die korte corners niet goed werden uitgevoerd en daar moet men verder aan werken, helaas krijg je daar bijna geen tijd in de CL om dit te oefenen, je moet er meteen staan (competitie is anders)
Ik maak me wel zorgen om Janssen op deze positie in de CL, ik hoop gewoon dat het middenveld iets beter gaat functioneren, wnat ik denk dat deze groep dan kans heeft de tweede ronde CL te halen en opnieuw kampioen te worden. Mocht dat lukken, dan zie ik dit Ajax de aankomende 2 jaar ook kampioen worden en een kwartfinale plaats CL zit er volgend jaar dan ook in.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 september 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:04 schreef Eide het volgende:
Mooie verhalen hier allemaal, en iedereen schijnt het te weten.

Ik heb geen idee waarom de Boer voor korte corners kiest. Iedereen gaat er maar vanuit dat het met counters te maken heeft. Dat denk ik niet. Op corners en andere stilstaande situaties moet je heel lang trainen om er rendement uit te halen. Gewoon de bal voor jassen gaat weinig opleveren... om echt wat uit corners en zo te halen heb je ingestudeerde lopenlijnen en afspraken voor nodig die zo zijn verzonnen de een bepaalde speler vrij gaat komen.

Als de Boer dus korte corners doet, zit daar iets achter, en dat zal echt wel te maken hebben met een ingestudeerde voortzetting van het spel, en niets met omschakeling. Het heeft wel te maken met positiespel, iets waarvan we weten dat de Boer erg scherp op is.

Geef het een paar weekjes en kijk dan eens wat het rendement is.
De boer deed dit bewust lees hetvolgende stukje, daar hadden we het over..

"Dat deden we bewust," vertelde De Boer tijdens de persconferentie na afloop van Heracles-uit. "We bestuderen de tegenstander goed. Heracles komt er na een corner snel uit, dat zag je toen we een keer een lange corner namen."
Overigens was die ene lange corner wel direct gevaarlijk, maar counterde Heracles pas nadat Jan Vertonghen over de bal trapte toen die in het zestienmetergebied bleef hangen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 13 september 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik nooit zo gezien pik.....
Ik vind jou ergens wel grappig reageren, vaak een beetje bot maar met een kern van waarheid.
Heb tegen niemand iets hier, ik vind het wel leuk om te reageren hier op het Ajax forum omdat ik Ajaxfan ben, meer niet.
Ga zelfs al een beetje van jullie houden.....freaky, Remco K, Joduh, Nenam_tiL, Amsterdam 113,ALTIJD PRIJS IN DE K, Pietje, baco74, Hasjkoph, enzovoorts.....
De ene is grappig getint de andere heeft meer voetbalkennis maar we hebben 1 ding gemeen namelijk AJAX..... we zoeken elkaar elke avond even op om over dat stomme voetbal te tikken, bezopen eigenlijk... maar wel gezellig....
Wow!!! Ik word gewoon in 1 adem genoemd met de grootste helden van het forum! Thanks man!! ;-) Jij bent gelijk mijn vriend!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 13 september 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 14:56 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Wow!!! Ik word gewoon in 1 adem genoemd met de grootste helden van het forum! Thanks man!! ;-) Jij bent gelijk mijn vriend!!
Oh, dus nu ben ik in jouw ogen ineens een held?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 13 september 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 15:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Oh, dus nu ben ik in jouw ogen ineens een held?
Fuck, stond jij er ook tussen. Nou met uitzondering van jouw naam dan!! ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 13 september 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 15:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Fuck, stond jij er ook tussen. Nou met uitzondering van jouw naam dan!! ;-)
Natuurlijk..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 13 september 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:06 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Natuurlijk..
Ja anders zou het teveel gaan opvallen dat ik je mag! ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 13 september 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 17:52 schreef joduh het volgende:

[..]

Die klotestand heeft godverdikkies niks met voetbalkennis te maken hé!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 13 september 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 17:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Whahahahahaha je staat zeker onderaan??? ;-)
joduh
 joduh - dinsdag 13 september 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 17:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

daar worden de kenners van de bluffers gescheiden ouwe.........................
marius
 marius - dinsdag 13 september 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:

[..]

had wel 8 punten de afgelopen weer bij sportpooler!
marius
 marius - dinsdag 13 september 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:

[..]

joduh
 joduh - dinsdag 13 september 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 17:34 schreef marius het volgende:

[..]

wie?
remco k
 remco k - dinsdag 13 september 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:04 schreef sanderafca1986 het volgende:
Hey dat is raar, als het nog niet goed gaat, vind iemand het niet zo goed, en als het weer goed gaat, dan vind iemand het goed... Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt zeg..

Bij voetbal wordt goed of slecht bepaald door de laatste wedstrijd, en dus is het maar de waan van de dag..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Onbegrijpelijke taktiek/wissels van Ajax in wedstrijden....

0.0088310