BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 11:59   quote  deeplink  
ik heb al sorry gezegd tegen Douwe, maar ik stond gewoon op het verkeerd been omdat hij het topic opende en de manier waarop. Is denk ik al genoeg over gezegd.

Ik word gewoon heel moe van die hetze tegen bestuur en ik vind dat de organisatoren van deze mars (niet Douwe dus) wel degelijk verantwoordelijkheid dragen. Ja. Als je een mars organiseert moet je weten waar aan je begint en wat voor randdebielen daar op af komen.
King - 010
 King - 010 - maandag 19 september 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Stookt onrust en zaait verdeeldheid!!!

Is dit de motto die we vanaf nu gaan dragen op dit forum en erbuiten?
Is dit waar we naartoe willen gaan; de verdoemenis?
Aan de andere kant snap is het bestuur ook niet. Als er niks aan de hand is en je loopt op schema, waarom kan je dan geen update geven. Juist op deze manier werk je het meer in de hand dat er zulke gekken losslaan.

Natuurlijk zullen er mensen zijn die zullen zeggen dat je nooit moet toegeven aan zulk stel randdebielen maar je kan ze ook kalm houden door aan te geven dat er tijdelijk openheid van zaken wordt gegeven.

Het bestuur geeft trouwens ook een verkeerd signaal af. Het lijkt net alsof het niet goed gaat en daarom maar niks naar buiten brengen.

Liggen we nu op koers om licentie te behouden of niet?
Zo niet, wat moet er dan gebeuren?

Trouwens, wat klopt er van volgend verhaal aangaande de licentie?
Dit zou betekenen dat Feyenoord eerst nog waarscguwingen krijgt.

http://www.fortuna-online.nl/pages/01_home/aankondigingen/licentiesysteem.htm

Quote:

Stel een club zit in de financiële problemen en de KNVB constateert dat. Op dat moment kan de KNVB de club verplichten een plan van aanpak op te stellen waarin staat aangegeven hoe de club de schulden gaat aflossen. De licentiecommissie buigt zich vervolgens over dat plan van aanpak en plakt er enige deadlines op. Op die deadlines moet de club aantonen te voldoen aan zijn schuldaflossingen. Houdt de club zich vervolgens niet aan een deadline, dan volgt een publieke waarschuwing (lees: de eerste gele kaart).
Houdt de club zich niet aan de volgende deadline, dan volgt een tweede gele kaart die ook automatisch leidt tot drie verliespunten in de rangschikking. Binnen één seizoen mag de licentiecommissie een club maximaal negen punten afnemen. Kortom, in totaal mogen er drie gele kaarten uitgedeeld worden met puntenaftrek per seizoen.

Heeft een club vier gele kaarten verzameld (één publieke waarschuwing en drie gele kaarten met puntenaftrek tot gevolg) en voldoet de club dan voor de vijfde maal niet aan een in het plan van aanpak afgesproken deadline, dan volgt een rode kaart (lees: intrekking van de licentie). En dan komt er dus een einde aan het betaald voetbal bij de betreffende club.

Unquote.
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:59 schreef de kromme2 het volgende:
ik heb al sorry gezegd tegen Douwe, maar ik stond gewoon op het verkeerd been omdat hij het topic opende en de manier waarop. Is denk ik al genoeg over gezegd.

Ik word gewoon heel moe van die hetze tegen bestuur en ik vind dat de organisatoren van deze mars (niet Douwe dus) wel degelijk verantwoordelijkheid dragen. Ja. Als je een mars organiseert moet je weten waar aan je begint en wat voor randdebielen daar op af komen.
Het zijn er altijd maar een paar. Kan je nooit meer wat organiseren. Je moet het omdraaien. Lekker dingen organiseren en de randdebielen snoeihard aanpakken.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:02 schreef King - 010 het volgende:
Stookt onrust en zaait verdeeldheid!!!

Is dit de motto die we vanaf nu gaan dragen op dit forum en erbuiten?
Is dit waar we naartoe willen gaan; de verdoemenis?
Aan de andere kant snap is het bestuur ook niet. Als er niks aan de hand is en je loopt op schema, waarom kan je dan geen update geven. Juist op deze manier werk je het meer in de hand dat er zulke gekken losslaan.

Natuurlijk zullen er mensen zijn die zullen zeggen dat je nooit moet toegeven aan zulk stel randdebielen maar je kan ze ook kalm houden door aan te geven dat er tijdelijk openheid van zaken wordt gegeven.

Het bestuur geeft trouwens ook een verkeerd signaal af. Het lijkt net alsof het niet goed gaat en daarom maar niks naar buiten brengen.

Liggen we nu op koers om licentie te behouden of niet?
Zo niet, wat moet er dan gebeuren?

Trouwens, wat klopt er van volgend verhaal aangaande de licentie?
Dit zou betekenen dat Feyenoord eerst nog waarscguwingen krijgt.

http://www.fortuna-online.nl/pages/01_home/aankondigingen/licentiesysteem.htm

Quote:

Stel een club zit in de financiële problemen en de KNVB constateert dat. Op dat moment kan de KNVB de club verplichten een plan van aanpak op te stellen waarin staat aangegeven hoe de club de schulden gaat aflossen. De licentiecommissie buigt zich vervolgens over dat plan van aanpak en plakt er enige deadlines op. Op die deadlines moet de club aantonen te voldoen aan zijn schuldaflossingen. Houdt de club zich vervolgens niet aan een deadline, dan volgt een publieke waarschuwing (lees: de eerste gele kaart).
Houdt de club zich niet aan de volgende deadline, dan volgt een tweede gele kaart die ook automatisch leidt tot drie verliespunten in de rangschikking. Binnen één seizoen mag de licentiecommissie een club maximaal negen punten afnemen. Kortom, in totaal mogen er drie gele kaarten uitgedeeld worden met puntenaftrek per seizoen.

Heeft een club vier gele kaarten verzameld (één publieke waarschuwing en drie gele kaarten met puntenaftrek tot gevolg) en voldoet de club dan voor de vijfde maal niet aan een in het plan van aanpak afgesproken deadline, dan volgt een rode kaart (lees: intrekking van de licentie). En dan komt er dus een einde aan het betaald voetbal bij de betreffende club.

Unquote.
Tot nu toe heeft Feyenoord geen officiële, publieke waarschuwing gehad, dus dat impliceert dat ze op schema lopen. Blijft staan dat je binnen 3 jaar uit de eerste categorie moet zijn. Dat is volgens mij het enige spannende wat is overgebleven.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:04 schreef nibali het volgende:

[..]

Het zijn er altijd maar een paar. Kan je nooit meer wat organiseren. Je moet het omdraaien. Lekker dingen organiseren en de randdebielen snoeihard aanpakken.
Ja snoeihard aanpakken -kan me niet hard genoeg zijn- daar ben ik helemaal voor, maar dat gebeurt gewoon niet.

Ze worden gewoon gedoogd. Men loopt toch gewoon mee in zo'n mars waarin ook die randdebielen meelopen.
Ik vind sommige spreekkoren en veel ander gedrag overigens ook getuigen van 'randdebielheid'. Het zijn er veel meer dan je denkt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 13:17   quote  deeplink  
Wel vreemd dat gudde nu wel al dingen naar buiten gooit waar ik in iedergeval op zat te wachten.
Met zekerheid uit categorie 1en een voortbestaan
ook kwam er weer na een diep treurige actie naar buiten dat er nieuwe sponsoren zijn aangetrokken.
Ik dacht wat had het gescheeld als ze dit nu eerder
naar buiten hadden gebracht.
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 13:20   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Rovert --
Felbm
 Felbm - maandag 19 september 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wel vreemd dat gudde nu wel al dingen naar buiten gooit waar ik in iedergeval op zat te wachten.
ook kwam er weer na een diep treurige actie naar buiten dat er nieuwe sponsoren zijn aangetrokken.
Ik denk dat ze gewoon achter de schermen keihard werken om straks ineens met heel veel, heel goed nieuws naar buiten te kunnen komen! Dat de lijn omhoog is ingezet lijkt me wel duidelijk na de afgelopen transfer periode en eerst 6 speelrondes. Maar dat het ongeduld dan weer zo geuit moet worden brengt de club eerder 10 stappen terug dan 1 vooruit! Ik snap niet dat deze mensen dat niet begrijpen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Beetje zinloos om het oneens te zijn over iets dat niets te maken heeft met diegenen die het onderwerp zelf moeten zijn: de anti-feyenoord relschoppers.
Felbm
 Felbm - maandag 19 september 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Hoe bedoel je dat?
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:37 schreef FR-Henk het volgende:
Beetje zinloos om het oneens te zijn over iets dat niets te maken heeft met diegenen die het onderwerp zelf moeten zijn: de anti-feyenoord relschoppers.
dat is een rare zin?
Milo
 Milo - maandag 19 september 2011 - 13:52   quote  deeplink  
Ook ik heb wel eens met de gedachten rond gelopen om eens flink te keer te gaan in het maasgebouw, maar wat dan?
Weet je die gassies met coke en drank op zijn zielig! stoer doen onder invloed! stoer hoor!
moet je doen als je nuchter bent? o nee dat kunnen en durven ze niet!

Prutser zijn jullie! maar niemand durfde echt! angsthazen! want wees eerlijk jullie durven ook die KOGEL niet te pakken voor "jullie" club, lafaards!
hersenloze gasten en kansloos in de maatschappij!!

het interreseerd me geen kloot wat iedereen hiervan vindt!
jullie zijn een stel lafbekken die straks gewoon weer op de koffie gaan bij jullie ouders!!!!!

en dan zeggen hoe schandalig het wel niet is!
en die kut pubers moeten eens klappen krijgen, misschien leren ze eens wat!
Milano08
 Milano08 - maandag 19 september 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 23:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ze zijn al met rust gelaten vanaf dat ze er zitten....
vandaar dat jullie nu maar op vaders kinderen en eventuele investeerders gaan jagen

want na die geweldige mars durft mijn zoontje niet meer naar Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:54 schreef Milano08 het volgende:

[..]

vandaar dat jullie nu maar op vaders kinderen en eventuele investeerders gaan jagen

want na die geweldige mars durft mijn zoontje niet meer naar Feyenoord
Dat is eigenlijk wel het meest zorgelijke.
Felbm
 Felbm - maandag 19 september 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Het gaat er niet over of je een kogel durft te pakken.... Mensen die op deze manier met problemen omgaan woonde toch alleen heeeeeel ver weg? in grotten? Ongelooflijk dat zulke onzin gebeurt bij "onze" club! Dat komt het imago van de feyenoord supporter weer prima ten goede hoor....... tsjongejonge!!! Juist nu we de goede kant opgaan....
Felbm
 Felbm - maandag 19 september 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk wel het meest zorgelijke.
+1000
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:57 schreef Felbm het volgende:
Het gaat er niet over of je een kogel durft te pakken.... Mensen die op deze manier met problemen omgaan woonde toch alleen heeeeeel ver weg? in grotten? Ongelooflijk dat zulke onzin gebeurt bij "onze" club! Dat komt het imago van de feyenoord supporter weer prima ten goede hoor....... tsjongejonge!!! Juist nu we de goede kant opgaan....
Is juist nu zaak dat de ECHTE supporter zich onderscheidt van de anti-feyenoord relschopper!
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 14:48   quote  deeplink  
http://cargawar.com/wordpress/?p=492

Ik word echt zo moe van dit lijstje.

Voorbeeldje ze zijn hier kwaad over:

Het gevalletje Beenhakker

Maar tegelijkertijd ook over:

Feyenoord die roept dat Micheal Lumb en Fedor Smolov via een -om-niet- constructie gehuurd waren en dus gratis waren, alleen waren ze even vergeten om de salarisvoorwaarden op te nemen in het contract waardoor deze twee bij elkaar 800.000 euro hebben gekost.
Ignjatovic die ook gratis zou zijn maar alleen bijna net zo duur was als Lumb en Smolov bij elkaar, gelukkig had Feyenoord toen geen financiële problemen

Ja.. dus je vindt t vervelend hoe Beenhakker weg moest, maar ook zijn presteren keur je af. Of leg je dat dan toevallig maar bij de jacobs en gudde neer?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2011 - 14:57   quote  deeplink  
"Jullie willen opeens met ons praten. Een jaar lang hebben wij tevergeefs aangeklopt bij jullie en nu er spectaculaire beelden zijn van onder dubieuze omstandigheden pistooltrekkende agenten voorhanden zijn willen jullie een verhaal?"

------

effe serieus. Schaam je gvd kapot dat je dit met droge ogen op internet durft te gooien.
jacqueline
 jacqueline - maandag 19 september 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
"Jullie willen opeens met ons praten. Een jaar lang hebben wij tevergeefs aangeklopt bij jullie en nu er spectaculaire beelden zijn van onder dubieuze omstandigheden pistooltrekkende agenten voorhanden zijn willen jullie een verhaal?"

------

effe serieus. Schaam je gvd kapot dat je dit met droge ogen op internet durft te gooien.
+1 Misschien even dit ip adres doorgeven?, dan is het weer -1.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:59 schreef jacqueline het volgende:

[..]

+1 Misschien even dit ip adres doorgeven?, dan is het weer -1.
komt van de site waar Stylzz hierboven de link van heeft gegeven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 september 2011 - 15:05   quote  deeplink  
en ja eigenlijk zouden we dit moeten doorgeven. punt is wel dat, hoewel het verwerpelijk is wat ze zeggen en ze hoogstwaarschijnlijk direct bij de rellen betrokken zijn, wat er in dat stuk tekst zelf staat niet strafbaar is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

------

mooie is die knakker wordt nu uitgenodigd in uitzendingen om hun kant van het verhaal te doen. Weigeren ze gewoon arrogant. Willen ze niet in 5 minuten, maken maar een afspraak.

wtf man.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:48 schreef Stylzz het volgende:
http://cargawar.com/wordpress/?p=492

Ik word echt zo moe van dit lijstje.

Voorbeeldje ze zijn hier kwaad over:

Het gevalletje Beenhakker

Maar tegelijkertijd ook over:

Feyenoord die roept dat Micheal Lumb en Fedor Smolov via een -om-niet- constructie gehuurd waren en dus gratis waren, alleen waren ze even vergeten om de salarisvoorwaarden op te nemen in het contract waardoor deze twee bij elkaar 800.000 euro hebben gekost.
Ignjatovic die ook gratis zou zijn maar alleen bijna net zo duur was als Lumb en Smolov bij elkaar, gelukkig had Feyenoord toen geen financiële problemen

Ja.. dus je vindt t vervelend hoe Beenhakker weg moest, maar ook zijn presteren keur je af. Of leg je dat dan toevallig maar bij de jacobs en gudde neer?
tja dat is ook een goeie.
ik heb geleerd: hoe langer de lijst hoe zwakker men kennelijk staat en hoe meer men op zoek gaat naar 'argumenten'. En uiteindelijk eindigt men bij spijkers op laagwater, onwaarheden en tegenstrijdigheden.
in een ander stuk zag ik zelfs dat ze het bestuur de schuld gaven van het wangedrag van het vermeende vriendje van Biseswar (ik weet: ik val in herhalingen, maar dit zegt toch alles). Zelfs in de oproep voor die kut mars werd daar weer aan gerefereerd. Ik begrijp al die 'goedwillende' supporters dan ook niet die dan gaan meelopen met dat geteisem...
Gewoon boycotten al die akties. Geef het bestuur even lucht. Nu vervangen werkt zelfs totaal averechts.
Milo
 Milo - maandag 19 september 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mooie is die knakker wordt nu uitgenodigd in uitzendingen om hun kant van het verhaal te doen. Weigeren ze gewoon arrogant. Willen ze niet in 5 minuten, maken maar een afspraak.

wtf man.
zie mijn eerdere bericht, laffe honden zijn het!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 september 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:52 schreef Milo het volgende:
Ook ik heb wel eens met de gedachten rond gelopen om eens flink te keer te gaan in het maasgebouw, maar wat dan?
Weet je die gassies met coke en drank op zijn zielig! stoer doen onder invloed! stoer hoor!
moet je doen als je nuchter bent? o nee dat kunnen en durven ze niet!

Prutser zijn jullie! maar niemand durfde echt! angsthazen! want wees eerlijk jullie durven ook die KOGEL niet te pakken voor "jullie" club, lafaards!
hersenloze gasten en kansloos in de maatschappij!!

het interreseerd me geen kloot wat iedereen hiervan vindt!
jullie zijn een stel lafbekken die straks gewoon weer op de koffie gaan bij jullie ouders!!!!!

en dan zeggen hoe schandalig het wel niet is!
en die kut pubers moeten eens klappen krijgen, misschien leren ze eens wat!
Laat a.u.b die spuit eens uit je kont!!
Milo
 Milo - maandag 19 september 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Laat a.u.b die spuit eens uit je kont!!
rot op, met die gasten! stoer doen als een stel focking kleuters!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 19 september 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:35 schreef Milo het volgende:

[..]

rot op, met die gasten! stoer doen als een stel focking kleuters!!!!!!
Je tekst maakt niet echt duidelijk wat je bedoelt.
Het kan 2 kanten op.
Wees eens wat duidelijker!
Dit gaat vooral over de post waar ik op reageerde!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:27 schreef Felbm het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon achter de schermen keihard werken om straks ineens met heel veel, heel goed nieuws naar buiten te kunnen komen! Dat de lijn omhoog is ingezet lijkt me wel duidelijk na de afgelopen transfer periode en eerst 6 speelrondes. Maar dat het ongeduld dan weer zo geuit moet worden brengt de club eerder 10 stappen terug dan 1 vooruit! Ik snap niet dat deze mensen dat niet begrijpen!
ja en waar overal in de media verscheen dat er een grote kans was dat Feyenoord
aan het einde seizoen wel eens hun licentie kwijt konden zijn werd verders niet op gereageerd vanuit de club...Dat vind ik dus nogal heel wat en heeft wat mij betreft
niks met ongeduld te maken...Nu na die rellen word het wel opeens verteld en duidelijk...

Nou in mijn geval is die ellende dan nog ergens goed voor geweest..
Maar de rest wist het natuurlijk al hierzo dat alles onder controle was
want er waren bewijzen in overvloed?
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 16:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

aan het einde seizoen wel eens hun licentie kwijt konden zijn werd verders niet op gereageerd vanuit de club...Dat vind ik dus nogal heel wat en heeft wat mij betreft
niks met ongeduld te maken...Nu na die rellen word het wel opeens verteld en duidelijk...

nee, maar wel dat er over niet al te lange tijd zaken gecommuniceerd werden.
Sowieso einde van het jaar.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Er zou 3 oktober openheid van zaken gegeven worden, maar daar wilden die randdebielen natuurlijk niet op wachten.
Die willen alleen maar rellen en een soort persoonlijke vete voeren tegen Gudde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door de kromme2 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 16:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee, maar wel dat er over niet al te lange tijd zaken gecommuniceerd werden.
Sowieso einde van het jaar.
Einde van het jaar zou dan idd bekent worden of we nog recht hadden op een licentie idd..
Beetje laat he vind je het niet ,mochten ze het toevallig niet gered hebben..
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Nee December is sowieso een tijd van reflectie.
Ook met de eindejaars speech enzo.

Ik bedoelde niet juli 2012 :)
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 19 september 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:07 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

nou dat zie ik dus niet. maar goed. Laat maar zitten.
Sorry Douwe !
Ben het met je eens kromme2, ik zie het ook niet.
Heb dezelfde discussie al gevoerd met Douwe en ook maar sorry gezegd.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Heb je wel een punt.
Beetje vreemd om dat pas kort na rellen kenbaar te maken.
Was daar al bang voor. Kunnen die relschoppers tóch zeggen: Hebben we ff voor elkaar gekregen, he.
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 19 september 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 11:59 schreef de kromme2 het volgende:

eens
Pietje1
 Pietje1 - maandag 19 september 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

wtf man.
Ongelofelijk dat dit soort idioten ook nog gehoord worden en kans krijgen om op tv hun verhaal te doen.... Deze maatschappij is echt verrot! Voor zulke gasten moeten we een soort Guantanamo Bay openen. Koekje van eigen deeg geven en ze dagen lang alleen maar heel erg bang maken. Misschien dat ze dan ook eens weten wat dat is.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2011 - 17:29   quote  deeplink  
Ach, hopelijk binnenkort dagelijks een mars lopen.
Op de luchtplaats achter tralies en prikkeldraad.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 17:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb je wel een punt.
Beetje vreemd om dat pas kort na rellen kenbaar te maken.
Was daar al bang voor. Kunnen die relschoppers tóch zeggen: Hebben we ff voor elkaar gekregen, he.
Idd Henk en voor wat het waard is,ik ben gerustgesteld en blij
met de goed nieuwsshow van vandaag...Hadden ze het maar vorige week gedaan..
De knvb heeft er trouwens ook nog een schepje bovenop gedaan heb ik vernomen..
Ze bevestigen dat Feyenoord uit categorie 1 verdwijnt..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 16:52 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Er zou 3 oktober openheid van zaken gegeven worden, maar daar wilden die randdebielen natuurlijk niet op wachten.
Die willen alleen maar rellen en een soort persoonlijke vete voeren tegen Gudde.
zulke gasten hebben sowieso geen reden nodig om te rellen,al moeten ze dat in de ballenbak bij de mac doen...
heeft verders niks met de intentie van die mars te maken en feyenoord in het algemeen..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 17:45   quote  deeplink  
Als ze dit volhouden wel, en hopen dat dat gebeurt.

Hebben die gasten ook niks te kankeren.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 17:07 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Ben het met je eens kromme2, ik zie het ook niet.
Heb dezelfde discussie al gevoerd met Douwe en ook maar sorry gezegd.
bedankt voor je oprechte excuses dan, ga lekker samen ergens wat drinken en laat me met rust.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

bedankt voor je oprechte excuses dan, ga lekker samen ergens wat drinken en laat me met rust.
hahahaha nu je het zegt!!was lekker oprecht..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha nu je het zegt!!was lekker oprecht..
pffffff, gasten zijn niet echt slim...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:21 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

pffffff, gasten zijn niet echt slim...
nee idd,als het zo moet word het wat triest...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee idd,als het zo moet word het wat triest...
ach, weet ik nu in ieder geval hoe serieus ik ze moet nemen.
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Nogmaals Douwe, laat lekker lopen. Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar ik proef bij jou echt geen kwade opzet of zoiets dergelijks. Leuk dat ze elkaar gevonden hebben. Misschien kunnen ze elkaar het jawoord geven op de middenstip van de kuip, als die er dan nog staat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 18:51   quote  deeplink  
hahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:48 schreef nibali het volgende:

[..]

Nogmaals Douwe, laat lekker lopen. Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar ik proef bij jou echt geen kwade opzet of zoiets dergelijks. Leuk dat ze elkaar gevonden hebben. Misschien kunnen ze elkaar het jawoord geven op de middenstip van de kuip, als die er dan nog staat.
dank je, kan me er gewoon over opwinden. zal het nu gaan negeren.
heb dan wel 1 verzoek aan de 2 vrienden:

4045.gif
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Is bij mijn weten niet door Gudde naar buiten gebracht, maar door de KNVB. En Gudde heeft het al wel een paar keer gezegd dat we op de goede weg waren, maar het werd nooit geloofd. Ook niet door mij, trouwens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

0.0117599