BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:11 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dank je, kan me er gewoon over opwinden. zal het nu gaan negeren.
heb dan wel 1 verzoek aan de 2 vrienden:

[ afbeelding ]
Maak je tijdens het negeren nog wel even tijd voor de bruiloft? Het is de bedoeling dat jij uit de taart springt!!
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:48 schreef Stylzz het volgende:
http://cargawar.com/wordpress/?p=492

Ik word echt zo moe van dit lijstje.

Voorbeeldje ze zijn hier kwaad over:

Het gevalletje Beenhakker

Maar tegelijkertijd ook over:

Feyenoord die roept dat Micheal Lumb en Fedor Smolov via een -om-niet- constructie gehuurd waren en dus gratis waren, alleen waren ze even vergeten om de salarisvoorwaarden op te nemen in het contract waardoor deze twee bij elkaar 800.000 euro hebben gekost.
Ignjatovic die ook gratis zou zijn maar alleen bijna net zo duur was als Lumb en Smolov bij elkaar, gelukkig had Feyenoord toen geen financiële problemen

Ja.. dus je vindt t vervelend hoe Beenhakker weg moest, maar ook zijn presteren keur je af. Of leg je dat dan toevallig maar bij de jacobs en gudde neer?
Als ik het allemaal goed gevolgd heb bedoelen ze met het gevalletje Beenhakker juist dat hij eruit moest, maar dan op een sneaky manier, zodat het geen geld zou kosten.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
"Jullie willen opeens met ons praten. Een jaar lang hebben wij tevergeefs aangeklopt bij jullie en nu er spectaculaire beelden zijn van onder dubieuze omstandigheden pistooltrekkende agenten voorhanden zijn willen jullie een verhaal?"

------

effe serieus. Schaam je gvd kapot dat je dit met droge ogen op internet durft te gooien.
Die mensen moeten zich echt zo snel mogelijk melden bij de dichtstbijzijnde psychiater. Ernstig geval van bewustzijnsvernauwing.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mooie is die knakker wordt nu uitgenodigd in uitzendingen om hun kant van het verhaal te doen. Weigeren ze gewoon arrogant. Willen ze niet in 5 minuten, maken maar een afspraak.

wtf man.
Maar waarom geven Feyenoord en de media deze gekken weer een podium? En het idee dat ze, als ze zich maar voldoende misdragen, weer meetellen? Dit is het belonen van slecht gedrag.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:17 schreef nibali het volgende:

[..]

Maak je tijdens het negeren nog wel even tijd voor de bruiloft? Het is de bedoeling dat jij uit de taart springt!!
hahaha, nee. huren ze biek maar in met zn mamba
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:16 schreef Els het volgende:

[..]

Is bij mijn weten niet door Gudde naar buiten gebracht, maar door de KNVB. En Gudde heeft het al wel een paar keer gezegd dat we op de goede weg waren, maar het werd nooit geloofd. Ook niet door mij, trouwens.
Ook ik heb altijd wel twijfels, maar ik ben bang dat dat komt omdat de liefde voor Feyenoord erg diep zit. Daar kunnen Gudde en kornuiten natuurlijk niet altijd op reageren. Wat ik wel proef nav de rellen is dat er nu ineens bij de gewone supporters een breder draagvlak voor Gudde ontstaat. Misschien een geluk bij een ongeluk. Als 1 van de relschoppers of Lunatic zichzelf daarover op de borst gaan slaan, dan ga ik met Pokon een hele grote, stevige boom opkweken. Drie keer raden wie daar aan komen te hangen.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 16:52 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Er zou 3 oktober openheid van zaken gegeven worden, maar daar wilden die randdebielen natuurlijk niet op wachten.
Die willen alleen maar rellen en een soort persoonlijke vete voeren tegen Gudde.
3 oktober komt er openheid over SsF en VvF, niet over Feyenoord. Maar dat hoeft nu niet meer, de KNVB heeft ingegrepen. Feyenoord staat er veel beter voor en kan binnen afzienbare tijd naar categorie 2.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:54 schreef Milano08 het volgende:

[..]

vandaar dat jullie nu maar op vaders kinderen en eventuele investeerders gaan jagen

want na die geweldige mars durft mijn zoontje niet meer naar Feyenoord
Omdat de gebeurtenissen van zaterdagavond een dusdanige smet hebben geworpen op de discussie over de financiële situatie van de club en de reactie van een deel van de supporters daarop (en dan heb ik het niet over het groepje relschoppers bij het maasgebouw) leek het me een goed idee niet teveel te reageren hier. Helaas voel ik mij door jouw kortzichtige, van elk inzicht gespeende, opmerking toch genoodzaakt een duit in het zakje te doen.
Het is natuurlijk altijd makkelijk wijzen naar anderen, maar wat doe jij er zelf aan dat je zoontje veilig naar Feyenoord kan? Wat doe jij er zelf aan dat je zoontje straks veilig naar een strandfeest kan. Maar vooral wat doe jij er zelf aan dat jouw zoontje over een aantal jaren met zijn doorgesnoven kop mijn rollator niet in de gracht gooit.
Ik heb jouw namelijk niet gezien toen de barman van de sportclub in zijn eentje een groepje ettertjes op varkenoord aansprak op hun gedrag. Ik heb jou helemaal niet gezien toen Douwe en ik die gasten nogmaals op hun gedrag aanspraken toen ze door bleven gaan.
Jij verwijst naar een post van mij, van een week geleden, die ik niet gepost had als dit toen was gebeurt. Jij kiest er bewust voor deze in het kader van de rellen van afgelopen zaterdag te plaatsen, net zoals geengelul en kromme 2 dat doen met Douwe als opener van dit topic. Je maakt je schuldig aan gedrag dat je de tegenstanders van dit bestuur verwijt.
Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat je het heerlijk vind dat dit gebeurt is, zodat je heerlijk achterover kan zitten achter je computertje "zie je wel, ik had gelijk, een schande is het".

Om het plaatje even compleet te maken, ik hoorde pas na de wedstrijd wat er gebeurt was bij het maasgebouw, ik zat namelijk in het stadion op dat moment.[koekjevaneigendeeg] Jij bevond je blijkbaar in de buurt van het maasgebouw toen het losging, hoe komt het dat je met jou vooruitziende blik niet eerder of later daar was, of vond je de veiligheid van je zoontje toch minder belangrijk dan je eigen sensatie zucht. [/koekjevaneigendeeg].
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 16:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Einde van het jaar zou dan idd bekent worden of we nog recht hadden op een licentie idd..
Beetje laat he vind je het niet ,mochten ze het toevallig niet gered hebben..
Aan het einde van het jaar heb je nog een half jaar. Feyenoord heeft officieel nog 2 meetpunten.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:25 schreef Els het volgende:

[..]

3 oktober komt er openheid over SsF en VvF, niet over Feyenoord. Maar dat hoeft nu niet meer, de KNVB heeft ingegrepen. Feyenoord staat er veel beter voor en kan binnen afzienbare tijd naar categorie 2.
En dat is een verstandige actie van de knvb, ere wie ere toekomt.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 17:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb je wel een punt.
Beetje vreemd om dat pas kort na rellen kenbaar te maken.
Was daar al bang voor. Kunnen die relschoppers tóch zeggen: Hebben we ff voor elkaar gekregen, he.
Is door de KNVB gedaan, maar lijkt wel erg veel op het belonen van slecht gedrag.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En dat is een verstandige actie van de knvb, ere wie ere toekomt.
Absoluut.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:26 schreef Els het volgende:

[..]

Aan het einde van het jaar heb je nog een half jaar. Feyenoord heeft officieel nog 2 meetpunten.
maar ik ben gerustgesteld en hopelijk ook de steen gooiende...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Omdat de gebeurtenissen van zaterdagavond een dusdanige smet hebben geworpen op de discussie over de financiële situatie van de club en de reactie van een deel van de supporters daarop (en dan heb ik het niet over het groepje relschoppers bij het maasgebouw) leek het me een goed idee niet teveel te reageren hier. Helaas voel ik mij door jouw kortzichtige, van elk inzicht gespeende, opmerking toch genoodzaakt een duit in het zakje te doen.
Het is natuurlijk altijd makkelijk wijzen naar anderen, maar wat doe jij er zelf aan dat je zoontje veilig naar Feyenoord kan? Wat doe jij er zelf aan dat je zoontje straks veilig naar een strandfeest kan. Maar vooral wat doe jij er zelf aan dat jouw zoontje over een aantal jaren met zijn doorgesnoven kop mijn rollator niet in de gracht gooit.
Ik heb jouw namelijk niet gezien toen de barman van de sportclub in zijn eentje een groepje ettertjes op varkenoord aansprak op hun gedrag. Ik heb jou helemaal niet gezien toen Douwe en ik die gasten nogmaals op hun gedrag aanspraken toen ze door bleven gaan.
Jij verwijst naar een post van mij, van een week geleden, die ik niet gepost had als dit toen was gebeurt. Jij kiest er bewust voor deze in het kader van de rellen van afgelopen zaterdag te plaatsen, net zoals geengelul en kromme 2 dat doen met Douwe als opener van dit topic. Je maakt je schuldig aan gedrag dat je de tegenstanders van dit bestuur verwijt.
Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat je het heerlijk vind dat dit gebeurt is, zodat je heerlijk achterover kan zitten achter je computertje "zie je wel, ik had gelijk, een schande is het".

Om het plaatje even compleet te maken, ik hoorde pas na de wedstrijd wat er gebeurt was bij het maasgebouw, ik zat namelijk in het stadion op dat moment.[koekjevaneigendeeg] Jij bevond je blijkbaar in de buurt van het maasgebouw toen het losging, hoe komt het dat je met jou vooruitziende blik niet eerder of later daar was, of vond je de veiligheid van je zoontje toch minder belangrijk dan je eigen sensatie zucht. [/koekjevaneigendeeg].
.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

goed omschreven.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

goed omschreven.
Ik vond mn vorige versie beter, maar ik denk soms wel na voor ik iets post....
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

maar ik ben gerustgesteld en hopelijk ook de steen gooiende...
Die vindt wel weer een andere reden...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Iets minder genuanceerd?
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:38 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Iets minder genuanceerd?
Ietsjes...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:37 schreef Els het volgende:

[..]

dat denk ik dus ook idd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

zou ik ook eens moeten proberen hahaha
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:37 schreef Els het volgende:

[..]

Precies, alles is toch kut, dus slopen maar....en anders vallen we wel een ambulance aan die een vriend van ons komt helpen
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

heb je de ongecensureerde versie nog? je kan pm-en hier he? ;)
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Precies, alles is toch kut, dus slopen maar....en anders vallen we wel een ambulance aan die een vriend van ons komt helpen
Iets zegt me dat die figuur van zaterdag er ook zo 1 was. Vandaar dat ik 2 minuten met z'n maat heb zitten ouwehoeren, kwam net zo weinig uit als dat varken zelf, en me maar tot eén van je maten wendde.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:45 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Iets zegt me dat die figuur van zaterdag er ook zo 1 was. Vandaar dat ik 2 minuten met z'n maat heb zitten ouwehoeren, kwam net zo weinig uit als dat varken zelf, en me maar tot eén van je maten wendde.
dacht ik nou ook, geheid dat hij vooraan stond...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Dus het is jullie schuld?Jullie hadden ze moeten laten uitrazen op die kliko bakken.dan had het niet gebeurd!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Kut man, komt Leon weer met het verlossende antwoord.

Douwe//Jumpert//ik//LUL!
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:47 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dacht ik nou ook, geheid dat hij vooraan stond...
Zit zo'n kwasr ook gewoon in het stadion?
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Bedoel kwast, sorry.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:52 schreef Bosifyable het volgende:
Kut man, komt Leon weer met het verlossende antwoord.

Douwe//Jumpert//ik//LUL!
eens
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:53 schreef nibali het volgende:

[..]

Zit zo'n kwasr ook gewoon in het stadion?
had zelfs een diamond-kaart.... moest ie wel 5 keer zeggen van zichzelf.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 19:55   quote  deeplink  
Varken//Held!
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:44 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb je de ongecensureerde versie nog? je kan pm-en hier he? ;)
Verrek dat kan echt... Cool
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Verrek dat kan echt... Cool
hehehehe, mooi he al die functies hier...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Doorsturen ;)
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 20:00 schreef Bosifyable het volgende:
Doorsturen ;)
Sensatie zoeker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 september 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 19:55 schreef Bosifyable het volgende:
Varken//Held!
hahahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 20:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Sensatie zoeker
hmmm kan natuurlijk wel knippen en plakken....
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 20:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Sensatie zoeker
Gezonde nieuwsgierigheid noem ik het.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Hoe vaker ik die beelden ook zie op TV, hoe absurder en zieker ik de hele situatie vind.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 20:21 schreef Bosifyable het volgende:
Hoe vaker ik die beelden ook zie op TV, hoe absurder en zieker ik de hele situatie vind.
Zeker. Want hoeveel mensen lopen er met een ijzeren staaf in hun binnenzak? Van anderhalve meter?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Dat ook, en hebben ze onderweg die stenen alvast meegenomen vraag ik me nu af. Laatste keer dat ik voor het Maasgebouw stond (24 oktober 2010, weet niet meer waarom), waren alle stenen 'vastgeplakt'. Blijkt dus al te meer dat het (van verschillende personen) toch om een daad met voorbedachte rade ging.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Oh en vanavond zal er toch iemand van 'de tegenpartij' aan tafel aanschuiven in Nieuwsuur. Even hun punt verduidelijken. Ik ben heel benieuwd.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 19 september 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 07:10 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hebben ze in het buitenland geen internet meer?
Zeker wel, maar dan moet ik er wel de tijd voor hebben!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zeker wel, maar dan moet ik er wel de tijd voor hebben!
druk met de overname van je bedrijf?
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 18:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

bedankt voor je oprechte excuses dan, ga lekker samen ergens wat drinken en laat me met rust.
Ik zie wat moois opbloeien tussen ze
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:21 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik zie wat moois opbloeien tussen ze
It takes two to tango...

KKL
 KKL - dinsdag 20 september 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Wordt er vanavond nog een Mars georganiseerd?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Volgens mij kan deze wel op slot nu, fiasco is nu vaak genoeg besproken.
Rovert
 Rovert - dinsdag 20 september 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 10:35 schreef KKL het volgende:
Wordt er vanavond nog een Mars georganiseerd?
Ik geloof van het maasgebouw naar varkenoord

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

0.0135538