BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 21 september 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Lekker de ogen sluiten....
Als iederéén die houding had gehad ff voor de helft van de vorige eeuw had je nu duits geluld.
hete springer, dat vind ik geen vergelijking.
overigens: volgens mij hebben we niet aan onszelf te danken dat het niet zo is, maar dat terzijde.
Milo
 Milo - woensdag 21 september 2011 - 14:24   quote  deeplink  
ik heb nou 2 keer op de tv, verschillende koppen gezien beide waren zwaar kansloos! die de vg moesten vertegenwoordigen dit waren echt simpele zielen! ik ben er wel klaar mee! ik zal de aankomende periode niet meer op het forum komen! niet omdat ik het forum niet meer leuk vind, maar ik kan geen normale post meer posten! en om mezelf in bescherming te nemen! ik ben bang dat ik mijn forum maatjes echt ga aanmaken ik erger me dood aan bv KKL terwijl ik dat normaal nooit deed ;)
tot snel!
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 13:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

1. We moeten nu gewoon geduld hebben en hopen!
2. De VG en bijna alle supporterssites hebben alleen maar opgehitst. Ze namen even gas terug na de gebeurtenissen van zaterdag maar gaan nu weer vrolijk verder.
Er zijn feiten maar nog veel meer loze berichten!!
3. Deze week dachten de sites nog leuk te zijn met valse loonstroken en ik zeg dat dat hetgene geweest is wat het vuurtje van zaterdag aangewakkerd heeft! (ze moeten zich diep schamen!)
4.Ik snap de complete drukte niet meer. We zijn sportief op de goede weg en zelfs de KNJB roept dat het financieel ook goed komt!! Wat is nu dan het probleem????

DIRECTIE//TRAINER//ASS.TRAINERS//SPELERS//HELDEN!!!!
Het gaat niet alleen om de financiele shit....er zijn nog 99 punten:

Feyenoord die censuur oplegt aan het TIFO Team, alles moet eerst gekeurd worden, ook door de tegenstander

Fer die openlijk uitspreekt weg te willen bij Feyenoord en dit mag blijven herhalen tot supporters kwaad worden

Feyenoord die de kritische bestuursleden van de FSV de toegang tot het Maasgebouw weigert

Het overlijden van Ome Piet Bouts, 50 jaar aan de club verbonden als fotograaf. Voor zijn uitvaart zegt de club andere verplichtingen te hebben maar traint gewoon en de selectie kan dus niet aanwezig zijn. M.u.v. Kerkum is er niemand van de directie aanwezig bij het rouwbezoek en tijdens de crematie. (Been en Van Hooijdonk spreken hier schande van

Feyenoord die een aanbieding van de FSV weigert waarin de FSV voorstelt om de veldverwarming op Varkenoord te betalen zodat de selectie op een normale manier kan trainen in de winter. De club weigert dit omdat ze niet willen dat supporters zich bemoeien met het beleid. Dit zorgt ervoor dat er al 2 jaar lang in de winter uitgewijkt moet worden naar amateurverenigingen verspreid in heel Zuid-Holland omdat het veld bevroren is. Het topsportklimaat van Feyenoord in een notendop

De stadionverbodencommissie is ingekrompen. Zo wordt de VBE structureel niet meer uit genodigd. Hierdoor kan Feyenoord lokale stadionverboden uitdelen als zoete broodjes

Sportclub Feijenoord die niet meer met de BVO praat, omdat ze Eric Gudde niet meer kunnen luchten of zien

De directie van Feyenoord die Ome Fred Blankemeijer op 80 jarige leeftijd op staande voet ontsloeg omdat hij niet meer functioneerde. Na grote publieke verontwaardiging wordt er een speciale regeling getroffen. Over clubgevoel gesproken

Partijen die een ludiek verkoopidee hebben worden door de directie weggestuurd, zoals Feyenoord scooter, Mini Stadiums en diverse designs voor kleding. Gevolg is dat wij de allerslechtste fanshop aller tijden hebben waarin zelfs een lange tijd meer PUMA spullen gekocht konden worden dan Feyenoord spullen

Het hardfalende optreden rondom Mario Been waarbij Eric Gudde al maanden op de hoogte was van de perikelen maar te laf was om hiervoor verantwoordelijkheid te nemen. Een keuze tussen liegen of zeggen dat je wanbeleid voert. Het werd liegen, want eerlijk zijn is sowieso geen optie

Weggegeven bekerfinale in de Kuip seizoen 2009 2010, en dat terwijl tienduizenden supporters nachtenlang voor kaarten hadden liggen wachten, schandalig!

Eric Gudde die verkondigt dat Mark Koevermans niet in Talentpool II zit, en later zegt dat hij daar niks over kan zeggen.

Mark Koevermans die tegen politieagenten in functie en diverse sponsoren trots verklaart dat hij in Talentpool II zit en later op TV roept dat dit niet zo is want dat zou belangenverstrengeling zijn over zelfpromotie gesproken

Terwijl Feyenoord in grote financiële problemen verkeert slaat met een zéér lucratieve autodeal met Volkswagen af om vervolgens in zee te gaan met Opel, niet geheel ontoevallig een merk waarvan de eigenaar van de garage goed bevriend is met Mark Koevermans

Meer dan 100 lease-autos met een contract van een jaar, zodat er elk jaar een hele nieuwe auto uitgezocht kan worden, dat hierdoor de kosten van dit contract vele vele malen duurder zijn dan nodig is logisch. Feyenoord zit in een situatie waarin geld keine rule spielt

Mark Koevermans die tegen de topman van Toyota zegt dat zijn merk shit is en hij niet kan aankomen in een Toyota bij een club als AZ waar ze Mercedes reden

Mandemakers van Mandemakers keukens die voor een groot bedrag Feyenoord wil sponsoren om de club zo te helpen wordt te woord gestaan door een stagiaire van de marketing afdeling omdat Mark Koevermans en de rest van de directie geen tijd heeft

Het lopende tekort op de begroting doordat er 3000 minder seizoenkaarten zijn verkocht. Door de lening bij CAA Sports die hierop gebaseerd is heeft Feyenoord nu al grote financiële problemen en kan het zomaar gebeuren dat we in juni 2012 de licentie kwijt zijn

Het hele debacle tussen RTV Rijnmond en Feyenoord waarbij Raymond Salomon er een principe kwestie van maakt en in zee gaat met Megastad FM. Via een apart opgezette BV sponsort Feyenoord nu Megastad zelf om te kunnen uitzenden

ect ect ect ect.....

ect ect ect ect.....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:07 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

We moeten er voor waken dat er straks twee kampen ontstaan onder de supporters....
Daar moeten we zeker voor waken, juist ook om relschoppers geen kans te geven.
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Daar moeten we zeker voor waken, juist ook om relschoppers geen kans te geven.
Daarom moet de VG, de zogenaamde oude garde, weer in functie komen om zodoende de rust te bewaren en weer gesprek te geraken met de directie.

Samen moeten we eruit zien te komen, alles om Feyenoord weer sterk en gezond te maken!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:41 schreef KKL het volgende:

[..]

Daarom moet de VG, de zogenaamde oude garde, weer in functie komen om zodoende de rust te bewaren en weer gesprek te geraken met de directie.

Samen moeten we eruit zien te komen, alles om Feyenoord weer sterk en gezond te maken!
eens.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:41 schreef KKL het volgende:

[..]

Samen moeten we eruit zien te komen, alles om Feyenoord weer sterk en gezond te maken!
Hier ben ik het roerend mee eens.
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:24 schreef Milo het volgende:
ik heb nou 2 keer op de tv, verschillende koppen gezien beide waren zwaar kansloos! die de vg moesten vertegenwoordigen dit waren echt simpele zielen! ik ben er wel klaar mee! ik zal de aankomende periode niet meer op het forum komen! niet omdat ik het forum niet meer leuk vind, maar ik kan geen normale post meer posten! en om mezelf in bescherming te nemen! ik ben bang dat ik mijn forum maatjes echt ga aanmaken ik erger me dood aan bv KKL terwijl ik dat normaal nooit deed ;)
tot snel!
maak je niet druk Milo.

iedereen zijn of haar mening.
ik schijt op dit bestuur en vind dat ze moeten oprotten.

anderen vinden van niet, prima.
dat levert alleen maar discussies op....men zal nooit het met elkaar eens zijn maar volgens mij blijft het toch wel netjes onderling.
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:24 schreef Milo het volgende:
ik heb nou 2 keer op de tv, verschillende koppen gezien beide waren zwaar kansloos! die de vg moesten vertegenwoordigen dit waren echt simpele zielen! ik ben er wel klaar mee! ik zal de aankomende periode niet meer op het forum komen! niet omdat ik het forum niet meer leuk vind, maar ik kan geen normale post meer posten! en om mezelf in bescherming te nemen! ik ben bang dat ik mijn forum maatjes echt ga aanmaken ik erger me dood aan bv KKL terwijl ik dat normaal nooit deed ;)
tot snel!
verschillende mensen, verschillende meningen, hoort er bij gozert
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 15:01 schreef KKL het volgende:

[..]

maak je niet druk Milo.

iedereen zijn of haar mening.
ik schijt op dit bestuur en vind dat ze moeten oprotten.

anderen vinden van niet, prima.
dat levert alleen maar discussies op....men zal nooit het met elkaar eens zijn maar volgens mij blijft het toch wel netjes onderling.
zo is dat. Uiteindelijk hebben we t belangrijkste allemaal gemeen
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:41 schreef KKL het volgende:

[..]

Daarom moet de VG, de zogenaamde oude garde, weer in functie komen om zodoende de rust te bewaren en weer gesprek te geraken met de directie.

Samen moeten we eruit zien te komen, alles om Feyenoord weer sterk en gezond te maken!
Sorry ik vind het bealchelijk dat je een groep nodig heb om de rust te handhaven! Die gasten moeten zelf eens bij kennis komen en normaal gaan doen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:40 schreef Bosifyable het volgende:
Dan maar hieronder..?

Om misverstanden te voorkomen, ik heb dit alleen gekopieerd en geplakt vanaf Lunatic News. Gelieve mij persoonlijk niet aan te vallen op de inhoud van dit stuk.

[..]

Lunatic news! Dat lees ik al gelijk niet meer. Wat een waardeloze site!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Sorry ik vind het bealchelijk dat je een groep nodig heb om de rust te handhaven! Die gasten moeten zelf eens bij kennis komen en normaal gaan doen.
Tsja dan hadden we de politie ook niet nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lunatic news! Dat lees ik al gelijk niet meer. Wat een waardeloze site!!!
Hier staat vaak grotere onzin, waaronder jouw posts, en hier blijf je ook maar steeds terug komen...,
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hier staat vaak grotere onzin, waaronder jouw posts, en hier blijf je ook maar steeds terug komen...,
Zit zeker een kern van de waarheid in. Maar met Lunatic news is het gezeik begonnen.
Die maken van elke mug een olifant op news gebied. En daar worden die gasten 'gek' van!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 21 september 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tsja dan hadden we de politie ook niet nodig.
Precies! Komt er toch nog iets goed bij jou.
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zit zeker een kern van de waarheid in. Maar met Lunatic news is het gezeik begonnen.
Die maken van elke mug een olifant op news gebied. En daar worden die gasten 'gek' van!
daarom kijk ik ook nooit meer Hart van Nederland

ik wordt er zo agressief van!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:39 schreef KKL het volgende:

[..]

daarom kijk ik ook nooit meer Hart van Nederland

ik wordt er zo agressief van!
Heb ik bij het jeugdjournaal, als dat op staat sla ik alles in puin, mijn huis, mijn vrouw, mijn kinderen en die van de buren ook nog als ze niet uikijken.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 september 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 14:41 schreef KKL het volgende:

[..]

Daarom moet de VG, de zogenaamde oude garde, weer in functie komen om zodoende de rust te bewaren en weer gesprek te geraken met de directie.

Samen moeten we eruit zien te komen, alles om Feyenoord weer sterk en gezond te maken!
Kan me niet voorstellen dat iemand het daarmee oneens is.
Rovert
 Rovert - woensdag 21 september 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Ik
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Precies! Komt er toch nog iets goed bij jou.
Als iederéén was zoals ik dan was Nederland een stuk prettiger geweest.... En was de politie overbodig....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:
Haha
Als iedereen crimineel is ,heb je toch geen politie meer nodig?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als iedereen crimineel is ,heb je toch geen politie meer nodig?
Criminelen zijn net zo bekrompen, die hebben ook hun eigen regeltjes en erecodes.... Dodelijk vermoeiend.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 september 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 20:33 schreef Rovert het volgende:
Ik
Kan me voorstellen dat 1 iemand het er niet mee eens is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 september 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 22:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Criminelen zijn net zo bekrompen, die hebben ook hun eigen regeltjes en erecodes.... Dodelijk vermoeiend.
ja je word er niet oud mee idd....
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 22 september 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 21:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als iederéén was zoals ik dan was Nederland een stuk prettiger geweest.... En was de politie overbodig....
Nou hotjumper for President dan!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 september 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 00:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou hotjumper for President dan!
Doe dan maar eerst een referendum.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 september 2011 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 00:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Doe dan maar eerst een referendum.
Eens heel nederland naar de kroeg, vrij drinken en aan het eind van de avond stemmen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 september 2011 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 00:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Eens heel nederland naar de kroeg, vrij drinken en aan het eind van de avond stemmen.
+1
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 september 2011 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 00:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Eens heel nederland naar de kroeg, vrij drinken en aan het eind van de avond stemmen.
En wie niet stemt wordt direct gemolesteerd.
Klachten binnen 6 weken schriftelijk indienen.
KKL
 KKL - vrijdag 23 september 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 16:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zit zeker een kern van de waarheid in. Maar met Lunatic news is het gezeik begonnen.
Die maken van elke mug een olifant op news gebied. En daar worden die gasten 'gek' van!
En waar is het nou eigenlijk voor nodig allemaal, Eric Gudde? Dick van Well? Mark Koevermans? Raymond Salomon? Joris van Benthum? Onno Jacobs? Pim Blokland?
Zou het niet fijn zijn als je de supporters aan je kant had staan?
Dat je mét de supporters samen de club er weer bovenop zou kunnen helpen?
Supporters die hun leven zouden geven om Feyenoord weer de grootste van Europa te maken Waarom ontneem je ze het plezier van het stadionbezoek door een ware censuurterreur uit te oefenen als het op spandoeken aankomt?
Wat zou er mis zijn met een echte afgevaardigde van de supporters (die gewoon 1 miljoen euro hebben opgehaald en volgens de voorwaarden op de website inspraak hebben gekocht bij de Vrienden van Feyenoord.
Maar dat past niet in hun straatje, je laat ze eerst betalen en vervolgens pas je de statuten aan waardoor de supporters helemaal geen inspraak krijgen.) die meedenkt met hun?
Op een positieve manier?
Wat is er mis met het genereren van extra inkomsten door merchandise verkoop?
Wat is er mis met het aannemen van echte Feyenoordsupporters die 100% gedreven zijn in het Maasgebouw?
Want zodra díé zich aanmelden op een vacature worden ze afgewezen omdat ze zgn. overgekwalificeerd zouden zijn.
Maar zodra er eentje een SCC heeft van de aRENa staan ze het kwijl van hun smoel te vegen.
Het is allemaal zo onnodig

Men heeft het geprobeerd. Echt.
Wij houden van Feyenoord maar Feyenoord niet van ons.
Maar weet je: No one likes us we dont care

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door KKL --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 23 september 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Nog even een tegengeluid:

Het ging de afgelopen jaren nooit zo goed met Feyenoord als nu. Toch liepen zon duizend aanhangers van de Rotterdamse club zaterdag mee in een protestmars tegen vermeend wanbeleid door de Feyenoord-leiding die uitliep op terreur.

U hebt de beelden gezien. Tientallen boze betogers scheidden zich af van de groep en probeerden met een hoop amok binnen te komen in het Maasgebouw, waar medewerksters tot tranen toe schrik werd aangejaagd, politieagenten hun dienstwapen trokken en door Feyenoord uitgenodigde potentiële investeerders dachten: wil ik mijn geld eigenlijk wel in deze club steken?
Het was het absolute dieptepunt in een serie protesten tegen de Feyenoord-directie, nadat eerder al het mobiele telefoonnummer van algemeen directeur Eric Gudde online was gezet, een groot spandoek voor diens woning was opgehangen en supporters een doodskist naar de Kuip hadden gedragen.

Heisa
De mannen aan tafel bij Studio Voetbal vroegen zich zondagavond hardop af waar al die woede en frustratie van de Feyenoord-fans toch ineens vandaan kwam. Als ze zich een beetje in de achtergronden hadden verdiept, hadden ze de afgelopen weken onder meer kunnen horen of lezen dat:

- commercieel directeur Mark Koevermans door een deel van de supporters wordt verweten de nodige slechte sponsordeals te hebben afgesloten en te hebben geïnvesteerd in Talentpool II. (Dat laatste is niet waar. Over dat eerste valt te twisten.)
- de harde kern meent dat Gudde liegt als hij zegt dat zijn mededirectieleden en hij de afgelopen jaren nooit een prestatiebonus hebben ontvangen. (De algemeen directeur gaf een select groepje journalisten vrijdag een kijkje in de financiële administratie om het tegendeel te bewijzen.)
- er sterke aanwijzingen zouden zijn dat potentiële investeerders geen geld in Feyenoord willen steken zolang de huidige directie er nog zit.
- de voorzitter en secretaris van de actie Supporters Steunen van Feyenoord, die een miljoen euro opleverden, opstapten nadat directieleden van de club zouden hebben gezegd dat miljoentje helemaal niet nodig te hebben.
- fans hebben vernomen dat Feyenoord op de lopende begroting een tekort zou hebben en op een faillissement zou afstevenen.

Weinig harde bewijzen
Voor veel van hun grootste bezwaren en verwijten kwam de kritische achterban nooit met waterdichte bewijzen of doorvlochten onderbouwingen aanzetten. Toch werden ze als keiharde feiten gepubliceerd op diverse supporterssites.
Ik ga hier niet pretenderen dat de mensen die dat deden alleen maar flauwekul verkondigen, of dat de directie van Feyenoord de afgelopen jaren alles goed heeft gedaan. Waar wordt gewerkt, worden fouten gemaakt. Maar in tegenstelling tot de supporters die meeliepen in de protestmars twijfel ik niet aan de competentie, werkethiek en integriteit van Eric Gudde.

Miljoenen in het laatje
Dat die man ondanks alles stoïcijns doorwerkt aan de gezondmaking van de club en niet van plan is te wijken voor terreur en dreigmails geeft al aan hoeveel hart hij voor Feyenoord heeft.
Hij doet er alles aan om de club een mooi nieuw onderkomen te bezorgen, zag de schuld onder zijn leiding halveren dankzij een kapitaalinjectie van de Vrienden van Feyenoord die meer dan twintig miljoen euro in het laatje bracht en stelde met Martin van Geel een nieuwe technisch directeur aan die afgelopen zomer bijna acht miljoen euro ophaalde met het verkopen van Leroy Fer en Georginio Wijnaldum.
Bij de investeerders en sponsors van Feyenoord en de 22.000 fans die een petitie tegen het geweld ondertekenden ontvangt Gudde voor al zijn inspanningen de credits, maar de meest kritische supportersschare blijft hem maar aanvallen. Ze zijn uit op zijn hoofd en lijken blind voor de waarheid.

Plan van aanpak
Die waarheid is als volgt. Over het afgelopen boekjaar 2010/2011 heeft Feyenoord weliswaar een verlies van een kleine drie miljoen euro geleden, maar dat verlies was geprognotiseerd en past precies in de bandbreedte van het plan van aanpak dat door de KNVB met zijn strenge licentieregels is goedgekeurd.
Feyenoord zou niets liever willen dan de cijfers zo snel mogelijk bekendmaken om aan te tonen dat de club op weg is naar financieel herstel, maar dat mag volgens de regels en afspraken pas als de jaarrekening na de accountant en de Raad van Commissarissen van Feyenoord ook is bekeken door de aandeelhouders van de club en de KNVB.
Pas in november is het zover. Tot die tijd kan Feyenoord geen indicaties geven over de financiële cijfers van vorig seizoen, hoe hard de kritische aanhang daar ook om schreeuwt.

Lucratieve spelersverkopen
Over het lopende boekjaar 2011/2012 verwacht Feyenoord mede dankzij zijn twee lucratieve spelersverkopen en het vertrek van enkele grootverdieners winst te boeken. Lukt dat (en daar twijfelt binnen de club niemand aan), dan promoveert de licentiecommissie van de KNVB Feyenoord volgend jaar van categorie 1 naar categorie 2. Kerngezond is de club in dat geval nog niet, maar wél onmiskenbaar op de weg terug.

Zo is het. En niet anders.

Bron: nusport
Rovert
 Rovert - vrijdag 23 september 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 14:18 schreef KKL het volgende:

[..]

En waar is het nou eigenlijk voor nodig allemaal, Eric Gudde? Dick van Well? Mark Koevermans? Raymond Salomon? Joris van Benthum? Onno Jacobs? Pim Blokland?
Zou het niet fijn zijn als je de supporters aan je kant had staan?
Dat je mét de supporters samen de club er weer bovenop zou kunnen helpen?
Supporters die hun leven zouden geven om Feyenoord weer de grootste van Europa te maken Waarom ontneem je ze het plezier van het stadionbezoek door een ware censuurterreur uit te oefenen als het op spandoeken aankomt?
Wat zou er mis zijn met een echte afgevaardigde van de supporters (die gewoon 1 miljoen euro hebben opgehaald en volgens de voorwaarden op de website inspraak hebben gekocht bij de Vrienden van Feyenoord.
Maar dat past niet in hun straatje, je laat ze eerst betalen en vervolgens pas je de statuten aan waardoor de supporters helemaal geen inspraak krijgen.) die meedenkt met hun?
Op een positieve manier?
Wat is er mis met het genereren van extra inkomsten door merchandise verkoop?
Wat is er mis met het aannemen van echte Feyenoordsupporters die 100% gedreven zijn in het Maasgebouw?
Want zodra díé zich aanmelden op een vacature worden ze afgewezen omdat ze zgn. overgekwalificeerd zouden zijn.
Maar zodra er eentje een SCC heeft van de aRENa staan ze het kwijl van hun smoel te vegen.
Het is allemaal zo onnodig

Men heeft het geprobeerd. Echt.
Wij houden van Feyenoord maar Feyenoord niet van ons.
Maar weet je: No one likes us we dont care

Wat een stompzinnig populistisch slaapverwekkend en oppervlakkig gezemel
fer1971
 fer1971 - vrijdag 23 september 2011 - 19:57   quote  deeplink  
Zou mij benieuwen hoeveel mensen een petitie tekenen tegen Gudde.
Hij heeft voor deze situatie gezorgt, door in het verleden de Guzman niet te verkopen voor 12 miljoen.
Dan hadden we nu niet zo diep in de shit gezeten.
En Blokland en consorten willen ook niets nu het eerste miljoen is binnen gehaald.
Zijn genoeg acties te ondernemen om een groter bedrag binnen te halen.

De reactie van afgelopen zaterdag keur ik natuurlijk niet goed.

Maar Gudde is niet eerlijk en ik hoop dat ze in november met eerlijke cijfers naar buiten treden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door fer1971 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 19:57 schreef fer1971 het volgende:
Zou mij benieuwen hoeveel mensen een petitie tekenen tegen Gudde.
Hij heeft voor deze situatie gezorgt, door in het verleden de Guzman niet te verkopen voor 12 miljoen.
Dan hadden we nu niet zo diep in de shit gezeten.
En Blokland en consorten willen ook niets nu het eerste miljoen is binnen gehaald.
Zijn genoeg acties te ondernemen om een groter bedrag binnen te halen.

De reactie van afgelopen zaterdag keur ik natuurlijk niet goed.

Maar Gudde is niet eerlijk en ik hoop dat ze in november met eerlijke cijfers naar buiten treden
je roept allemaal open deuren die ook nog eens niet waar zijn...
baal je trouwens niet van je nickname?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 september 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 19:57 schreef fer1971 het volgende:
Zou mij benieuwen hoeveel mensen een petitie tekenen tegen Gudde.
Hij heeft voor deze situatie gezorgt, door in het verleden de Guzman niet te verkopen voor 12 miljoen.
Dan hadden we nu niet zo diep in de shit gezeten.
En Blokland en consorten willen ook niets nu het eerste miljoen is binnen gehaald.
Zijn genoeg acties te ondernemen om een groter bedrag binnen te halen.

De reactie van afgelopen zaterdag keur ik natuurlijk niet goed.

Maar Gudde is niet eerlijk en ik hoop dat ze in november met eerlijke cijfers naar buiten treden
Stompzinnig.
Rovert
 Rovert - vrijdag 23 september 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 19:57 schreef fer1971 het volgende:
Zou mij benieuwen hoeveel mensen een petitie tekenen tegen Gudde.
Hij heeft voor deze situatie gezorgt, door in het verleden de Guzman niet te verkopen voor 12 miljoen.
Dan hadden we nu niet zo diep in de shit gezeten.
En Blokland en consorten willen ook niets nu het eerste miljoen is binnen gehaald.
Zijn genoeg acties te ondernemen om een groter bedrag binnen te halen.

De reactie van afgelopen zaterdag keur ik natuurlijk niet goed.

Maar Gudde is niet eerlijk en ik hoop dat ze in november met eerlijke cijfers naar buiten treden
Rot jij lekker op naar Twente
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 september 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Ik vind het allemaal wat te intellectueel worden op het forum..
De Pietje Bell types zijn bijna verdwenen en opeens is bijna iedereen
het eens met het beleid dat is gevoerd...
Ik misschien ook wel als ik had geweten dat we met zekerheid uit categorie 1 zouden zijn bij de eerst volgende meting...

Dat sommige dat met zekerheid al wisten hierzo was net zo vaag
als dat sommige die dachten dat het wel eens over zou kunnen zijn..
Om hier in je gelijk te halen nu het afgelopen maandag door zowel Gudde
als de knvb pas werkelijk naar buiten is gekomen vind ik vooral wijsneuzerij....Word er zelfs een beetje misselijk van...

Dat sommige mensen na de rellen omgeslagen zijn als een blad van de boom
vind ik ook overloperij.Zeg dan dat je het verkeerd heb gezien wat ik ook van 1 persoon heeft gezien..Ik heb daar respect voor...
Ik veroordeel de actie ook van die rel en heb ook een petitie getekend..
Maar als ik had geweten dat Aboutaleb via de burgers de daders wil opsporen is NSB kwekerij..
Ik vind een NSBer nog erger dan een hooligan...

En verders blijf ik erbij dat als de club en knvb het nieuws van de categorie 1 wat eerder hadden gemeld en daardoor de grootste onrust weg hadden gehaald hadden ze meer steun gekregen en was dit ook voorkomen..
Ik wist wel dat er mensen waren die dwars door muren gaan vanwegen de liefde voor hun cluppie...Of het de slimste zijn weet ik niet maar als je er een paar kan overtuigen dat de club op sterven lig zullen ze daar
op hun manier iets tegen doen!Op de manier die we liever niet zien maar het
is keer op keer de realiteit.Als iemand dat niet wil in zien heeft tie boter op je hoofd...

Maar goed daarnaast schijnen mensen het normaal te vinden dat de club cultuur naar de klote gaat..
Het noeste hardwerkende havenvolk word straks ingeruild voor Sparta publiek....

Ik mis de kale Cootjes ,ik mis de oude Koihoek mentaliteit hier..
Misschien komen ze nog terug ?Tot die tijd neem ik wederom wat afstand

PS mijn angst is echt dat Feyenoord de 2de Sparta word!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 september 2011 - 23:47   quote  deeplink  
Eens Leon, mensen kijken alleen naar succes tegenwoordig en daar hebben ze alles voor over. Dat Gudde niet begrijpt wat er gebeurt, kan ik nog in komen, maar als hij de club en haar achterban een beetje had gekend had hij dit wel kunnen zien aankomen. Als de supporters niet zo betrokken waren geweest dan had Gudde nooit deze baan gehad.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 september 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vind het allemaal wat te intellectueel worden op het forum..
De Pietje Bell types zijn bijna verdwenen en opeens is bijna iedereen
het eens met het beleid dat is gevoerd...
Ik misschien ook wel als ik had geweten dat we met zekerheid uit categorie 1 zouden zijn bij de eerst volgende meting...

Dat sommige dat met zekerheid al wisten hierzo was net zo vaag
als dat sommige die dachten dat het wel eens over zou kunnen zijn..
Om hier in je gelijk te halen nu het afgelopen maandag door zowel Gudde
als de knvb pas werkelijk naar buiten is gekomen vind ik vooral wijsneuzerij....Word er zelfs een beetje misselijk van...

Dat sommige mensen na de rellen omgeslagen zijn als een blad van de boom
vind ik ook overloperij.Zeg dan dat je het verkeerd heb gezien wat ik ook van 1 persoon heeft gezien..Ik heb daar respect voor...
Ik veroordeel de actie ook van die rel en heb ook een petitie getekend..
Maar als ik had geweten dat Aboutaleb via de burgers de daders wil opsporen is NSB kwekerij..
Ik vind een NSBer nog erger dan een hooligan...

En verders blijf ik erbij dat als de club en knvb het nieuws van de categorie 1 wat eerder hadden gemeld en daardoor de grootste onrust weg hadden gehaald hadden ze meer steun gekregen en was dit ook voorkomen..
Ik wist wel dat er mensen waren die dwars door muren gaan vanwegen de liefde voor hun cluppie...Of het de slimste zijn weet ik niet maar als je er een paar kan overtuigen dat de club op sterven lig zullen ze daar
op hun manier iets tegen doen!Op de manier die we liever niet zien maar het
is keer op keer de realiteit.Als iemand dat niet wil in zien heeft tie boter op je hoofd...

Maar goed daarnaast schijnen mensen het normaal te vinden dat de club cultuur naar de klote gaat..
Het noeste hardwerkende havenvolk word straks ingeruild voor Sparta publiek....

Ik mis de kale Cootjes ,ik mis de oude Koihoek mentaliteit hier..
Misschien komen ze nog terug ?Tot die tijd neem ik wederom wat afstand

PS mijn angst is echt dat Feyenoord de 2de Sparta word!!
Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Feyenoord is nog altijd de club van het volk en zal dat altijd blijven. Maar tijden veranderen Leon, daar doe je niet veel aan. De belevning van nu is anders dan zoveel jaar geleden en de beleving over 30 jaar is weer anders dan nu.

Feyenoord leeft. Dat kun je zien hoeveel betrokkenheid er nu nog altijd bij de club is, terwijl het nu helemaal niet 'populair' is om supportert van Feyenoord te zijn.

Sommigen zijn als een blad omgeslagen met betrekking tot het bestuur. eens. Maar nog meer zijn gewoon die kritiek zat. Omdat het al zolang welles nietes is. Het grote punt is dat geen van beide (nog het bestuur nog de VG en co) met keiharde bewijzen zijn gekomen dat het ofwel de goede danwel de foute kant opgaat.

Maar het is (zeker bij mij) helemaal geen hosanna richting het bestuur. Sterker nog mijn mening omtrent het bestuur, betrekking tot de rellen, is 0,0% veranderd. Nog steeds wil ik bewijzen zien. Maar eerlijk is eerlijk. De bewijzen van het bestuur die lijken er wel te komen, gezien het feit dat de KNVB uitdrukkelijk gesteld heeft dat het de goede kant op gaat. Dat er verstandig beleid wordt gevoerd. Gudde heeft gezegd dat we uit categorie 1 gaan, net als Van Well.

Leon, ik geloof niet in complottheorieen bij de KNVB. En ik geloof er ook niet in dat Gudde en Van Well hier keihard aan het liegen zijn.

Ik vind het trouwens ook niet echt NSB-praktijken dat Aboutaleb mensen aanspoort die relschoppers aan te geven. Kijk, ik zou er ook moeite mee hebben als het een van mijn vrienden was. Maar aan de andere kant, als zulke vrienden het nodig vinden om zonder goede reden, mensen de stuipen op het lijf te jagen (ouders, kinderen, medewerken), auto's te slopen en het maasgebouw aan te vallen, dan ga ik er heel hard over nadenken of ik zulke mensen wel als vrienden wil hebben. Het antwoord daarop moge duidelijk zijn.

Vind de gehele mediaaandacht en de opsporingsmethoden wel discutabel in die zin dat het geheel vooral als prestigestrijd word misbruikt. Gelijke situaties moeten gelijk worden aangepakt, maar bij deze misdaden wordt opeens veel meer uit de kast gehaald, omdat het landelijk nieuws is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 september 2011 - 23:57   quote  deeplink  
Nog even een aanvulling:

met sommige dingen geef ik de VG en co ook gewoon gelijk. Voornamelijk omtrent de wel erg toegenomen regulering. Die de TIFO, spandoeken etc wel heel tegenwerkt. Dat is zeker iets dat verbeterd moet worden.

Ook moet er natuurlijk zsm iedereen samen met de schouders eronder naar de toekomst kijken. Dus en de (alle) supporters, directie, rvc, spelers en technische staf. Maar er zit vooralsnog een groot verschil in inzicht tussen de directie en deel van de supporters. Wie heeft er gelijk? Ik weet het niet. Beiden hebben in ieder geval gedeeltelijk gelijk.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 24 september 2011 - 00:00   quote  deeplink  
Mooi gezegd Leon, kan er ook helemaal in komen. Tegelijkertijd heeft T-Feyenoord ook wel een punt natuurlijk.

Wel een vraag op je NSB alinea, je zou (en ik ook niet) geen vrienden willen zijn met dat soort gasten. Maar om ze nu gelijk aan te geven? Dát vind ik wel NSB.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 september 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:00 schreef Bosifyable het volgende:
Mooi gezegd Leon, kan er ook helemaal in komen. Tegelijkertijd heeft T-Feyenoord ook wel een punt natuurlijk.

Wel een vraag op je NSB alinea, je zou (en ik ook niet) geen vrienden willen zijn met dat soort gasten. Maar om ze nu gelijk aan te geven? Dát vind ik wel NSB.
tsja, ik vind het tever gaan om dat in algehele termen daarop te plakken. Aan de andere kant, als een van mijn betere vrienden dit zou flikken, zou ik hem waarschijnlijk niet aangeven. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen.

Dus wellicht moet ik jou en ook Leon met terugwerkende kracht toch gelijk gaan geven. Hoewel ik zeker vind dat je hier wel genuanceerd naar moet kijken.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 24 september 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, ik vind het tever gaan om dat in algehele termen daarop te plakken. Aan de andere kant, als een van mijn betere vrienden dit zou flikken, zou ik hem waarschijnlijk niet aangeven. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen.

Dus wellicht moet ik jou en ook Leon met terugwerkende kracht toch gelijk gaan geven. Hoewel ik zeker vind dat je hier wel genuanceerd naar moet kijken.
Toevallig vroeg Leon me een aantal.dagen terug een zelfde soort vraag, zelfde antwoord.

Ben het dus ook eens met wat je zegt; ik haal het niet eens in m'n hoofd het politiebureau in te stappen en aan te gaan wijzen, of zelfs een hele beschrijving geven van een persoon die daar aan het rellen was. Ook al zou het een irritante collega zijn, of die oud-klasgenoot die de boterhammen van leerlingen uit lagere klassen weggooide.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 september 2011 - 00:07   quote  deeplink  
oja en met betrekking tot de beleving. daar hebben we ook al een hele discussie over gevoerd in het KKL helden topic en er is ook nog een apart topic geopend. Het zijn wel dingen die herkend worden op het forum en die ik ook buiten het forum vaker hoor. Dit moet toch sluimeren onder een groot deel van de supporters en dus zijn alle ingredienten aanwezig om het te veranderen. Het balletje moet gaan rollen en dan heb ik goede hoop dat we het nodige kunnen verbeteren. Niet dat het nu slecht is trouwens. Maar lang niet zo goed als het kan zijn.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Het huidige bestuur heeft niks met de supporters, dat laten ze keer op keer blijken.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 24 september 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Ik denk, met de nadruk op denk, dat het ook wel aan de sportieve resultaten ligt van de afgelopen jaren. Meer dan 17 wedstrijden per seizoen in je eigen stadion, en elke keer weer die angst, en de kans dat je verliest van een provincieclubje. Dan word je vanzelf niet meer zo enthousiast lijkt me. Vooral na de wedstrijd tegen de Graafschap heb ik er in de Kuip nog 'moeite' mee gehad er échte achter te gaan staan. Zong natuurlijk wel mee, en had altijd de hoop, maar achterin m'n hoofd zag ik de teleurstelling al voor me.

Als het vanaf nu weer begint te draaien, sportief, en zodra in november de cijfers naar buiten komen ook financieel, komen die mooie tijden ook weer. Hopen dat er weer sfeer acties georganiseerd gaan worden, spandoeken biet om een woordspeling geweerd worden etc.

Ik hoop het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2011 door Bosifyable --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 september 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:11 schreef hotjumper het volgende:
Het huidige bestuur heeft niks met de supporters, dat laten ze keer op keer blijken.
vind ik te makkelijk om het zo te stellen. Bovendien hebben Jacobs en Koevermans meerdere keren laten weten ook supporter te zijn.

Desalniettemin is hun houding en optreden ver van optimaal met betrekking tot dat punt.
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:12 schreef Bosifyable het volgende:
Ik denk, met de nadruk op denk, dat het ook wel aan de sportieve resultaten ligt van de afgelopen jaren. Meer dan 17 wedstrijden per seizoen in je eigen stadion, en elke keer weer die angst, en de kans dat je verliest van een provincieclubje. Dan word je vanzelf niet meer zo enthousiast lijkt me. Vooral na de wedstrijd tegen de Graafschap heb ik er in de Kuip nog 'moeite' mee gehad er échte achter te gaan staan. Zong natuurlijk wel mee, en had altijd de hoop, maar achterin m'n hoofd zag ik de teleurstelling al voor me.

Als het vanaf nu weer begint te draaien, sportief, en zodra in november de cijfers naar buiten komen ook financieel, komen die mooie tijden ook weer. Hopen dat er weer sfeer acties georganiseerd gaan worden, spandoeken biet om een woordspeling geweerd worden etc.

Ik hoop het.
Een jaar of 20 hadden we ook zo'n slechte periode. Toen kwamen er minder mensen, maar was er wel nog steeds beleving. Meer ruzie onderling, maar ook meer zingen en aanmoedigen. Er is nu veel gelatenheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2011 door Els --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars









0.0478160