BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 24 september 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:19 schreef Els het volgende:

[..]

Een jaar of 20 hadden we ook zo'n slechte periode. Toen kwamen er minder mensen, maar was er wel nog steeds beleving. Meer ruzie onerling, maar ook meer zingen en aanmoedigen. Er is nu veel gelatenheid.
Dat is dan voor mij idd het nadeel, die tijd heb ik niet meegemaakt. Alleen mogen genieten van beeldmateriaal.

Vind wel dat ik het gevoel van eenheid toch redelijk ervaar, op weg naar het stadion, in het vak, die dingen. Je bent er toch met z'n allen. Wel verschillende meningen, maar 1 liefde. Wellicht was dat dan toch anders, mss intensiever (?) vroeger.

Houd me maar 'afzijdig' van deze discussie, de ervaring, en de beleving die jullie meegemaakt hebben, kan ik vrij weinig over zeggen :)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

vind ik te makkelijk om het zo te stellen. Bovendien hebben Jacobs en Koevermans meerdere keren laten weten ook supporter te zijn.

Desalniettemin is hun houding en optreden ver van optimaal met betrekking tot dat punt.
Soms is het leven gewoon niet moeilijk.
Els
 Els - zaterdag 24 september 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:24 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat is dan voor mij idd het nadeel, die tijd heb ik niet meegemaakt. Alleen mogen genieten van beeldmateriaal.

Vind wel dat ik het gevoel van eenheid toch redelijk ervaar, op weg naar het stadion, in het vak, die dingen. Je bent er toch met z'n allen. Wel verschillende meningen, maar 1 liefde. Wellicht was dat dan toch anders, mss intensiever (?) vroeger.

Houd me maar 'afzijdig' van deze discussie, de ervaring, en de beleving die jullie meegemaakt hebben, kan ik vrij weinig over zeggen :)
Voor mijn gevoel losten we meer onderling op. Aangeven bij de politie was dus niet nodig.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:24 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat is dan voor mij idd het nadeel, die tijd heb ik niet meegemaakt. Alleen mogen genieten van beeldmateriaal.

Vind wel dat ik het gevoel van eenheid toch redelijk ervaar, op weg naar het stadion, in het vak, die dingen. Je bent er toch met z'n allen. Wel verschillende meningen, maar 1 liefde. Wellicht was dat dan toch anders, mss intensiever (?) vroeger.

Houd me maar 'afzijdig' van deze discussie, de ervaring, en de beleving die jullie meegemaakt hebben, kan ik vrij weinig over zeggen :)
Dat is onzin, jij hebt jou beleving, jij bent Feyenoorder jij hebt alle recht je in deze discussie te mengen, vooral omdat vroeger toch niet terug komt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 september 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:19 schreef Els het volgende:

[..]

Een jaar of 20 hadden we ook zo'n slechte periode. Toen kwamen er minder mensen, maar was er wel nog steeds beleving. Meer ruzie onerling, maar ook meer zingen en aanmoedigen. Er is nu veel gelatenheid.
Denk dat dat met meerdere dingen te maken heeft. Het probleem is dat de huidige spelers groep en bestuur niet echt uitstralen wat wij graag willen zien. Over-mijn-lijk-mentaliteit. Karakters.

Gudde lijkt het saneren goed te doen, maar is geen visionair. En van welke speler koop je een shirt? Echte helden als Gio en Tomasson zijn gestopt.

En dan is er die boosheid richting het bestuur, die minstens voor een deel terecht is. Maar eigenlijk is iedereen boos op elkaar, wat tweespalt veroorzaakt.

En dat gaat ten koste van eenheid.

Supporters kijken naar Feyenoord en herkennen Feyenoord nauwelijks meer. Dat moet veranderen. En snel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 september 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Soms is het leven gewoon niet moeilijk.
wellicht. Laat ik het zo stellen, ze doen hun werk , denk ik, min of meer naar vermogen.

Maar ze zijn niet het juiste type. Op Van Geel na dan.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 00:50   quote  deeplink  
Als Gudde bij de bekerfinale destijds had gezegd, "dan spelen we gewoon niet" had hij nu onsterfelijk geweest. Juist omdat de "dreiging" uit de neuzenhoek kwam.
Appeltje eitje, demagogisch inkoppertje!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 september 2011 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:50 schreef hotjumper het volgende:
Als Gudde bij de bekerfinale destijds had gezegd, "dan spelen we gewoon niet" had hij nu onsterfelijk geweest. Juist omdat de "dreiging" uit de neuzenhoek kwam.
Appeltje eitje, demagogisch inkoppertje!
mmm, misschien wel ja. Ligt er natuurlijk volledig aan hoe het gelopen zou zijn.

Maar je hebt in wezen gelijk, als je ziet hoe het met Van Geel is verlopen. Die had die houding wel tov Twente en toen het goed bleek uit te pakken, steeg de waardering enorm.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 september 2011 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:00 schreef Bosifyable het volgende:
Mooi gezegd Leon, kan er ook helemaal in komen. Tegelijkertijd heeft T-Feyenoord ook wel een punt natuurlijk.

Wel een vraag op je NSB alinea, je zou (en ik ook niet) geen vrienden willen zijn met dat soort gasten. Maar om ze nu gelijk aan te geven? Dát vind ik wel NSB.
Fuck man,eindelijk voor mij een mooie discusie.
Antwoord op jou reactie.ik ben opgegroeid met criminelen en scf als vrienden en familie.
Het geweld en de drama was werkelijk niks voor mij,ik ben in een zwarte vlaag van dit soort dingen opgegroeid
dat het een gewoonte werd.ik kreeg verkering met een nichtje van een feyenoordspeler en zag het ligt en kon toen afstand nemen van mijn toemalige vrienden.we groeien niet allemaal op in de hemel op aarde maar als je het geluk kom je iemand tegen die je eruit trekt.
Niet als die gasten hebben een slechte inborst,het is alleen verdomd moeilijk omdat goed uit te leggen.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Fuck man,eindelijk voor mij een mooie discusie.
Antwoord op jou reactie.ik ben opgegroeid met criminelen en scf als vrienden en familie.
Het geweld en de drama was werkelijk niks voor mij,ik ben in een zwarte vlaag van dit soort dingen opgegroeid
dat het een gewoonte werd.ik kreeg verkering met een nichtje van een feyenoordspeler en zag het ligt en kon toen afstand nemen van mijn toemalige vrienden.we groeien niet allemaal op in de hemel op aarde maar als je het geluk kom je iemand tegen die je eruit trekt.
Niet als die gasten hebben een slechte inborst,het is alleen verdomd moeilijk omdat goed uit te leggen.
Is doodnormaal kudde gedrag, er zijn hele groepen mensen die frans bauer goed vinden en gewoon denken dat dat normaal is.

Al mijn vrienden hebben bijvoorbeeld tattoos, ik dacht dus dat iederéén wel een tattoo had, kom je bij centre parcs in het zwembad blijkt dat heel veel mensen dus geen tattoo hebben...

Het is gewoon goed als je het kan relativeren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 september 2011 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 01:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Is doodnormaal kudde gedrag, er zijn hele groepen mensen die frans bauer goed vinden en gewoon denken dat dat normaal is.

Al mijn vrienden hebben bijvoorbeeld tattoos, ik dacht dus dat iederéén wel een tattoo had, kom je bij centre parcs in het zwembad blijkt dat heel veel mensen dus geen tattoo hebben...

Het is gewoon goed als je het kan relativeren
Precies ,voor sommige eten van de verkeerde paplepel
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 24 september 2011 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat is onzin, jij hebt jou beleving, jij bent Feyenoorder jij hebt alle recht je in deze discussie te mengen, vooral omdat vroeger toch niet terug komt.
Nah, ik doelde het 'afzijdig houden' meer op het discussiepunt hoe het vroeger was. Daar kan ik niet over meepraten.

Punt is, is er iets te doen om vroeger (al is het maar een beetje) terug te laten komen?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 24 september 2011 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Fuck man,eindelijk voor mij een mooie discusie.
Antwoord op jou reactie.ik ben opgegroeid met criminelen en scf als vrienden en familie.
Het geweld en de drama was werkelijk niks voor mij,ik ben in een zwarte vlaag van dit soort dingen opgegroeid
dat het een gewoonte werd.ik kreeg verkering met een nichtje van een feyenoordspeler en zag het ligt en kon toen afstand nemen van mijn toemalige vrienden.we groeien niet allemaal op in de hemel op aarde maar als je het geluk kom je iemand tegen die je eruit trekt.
Niet als die gasten hebben een slechte inborst,het is alleen verdomd moeilijk omdat goed uit te leggen.
Mooi hoe dat gelopen is voor je. Ik heb het persoonlijk in m'n werk gevonden die 'afleiding'. Heeft me ook goed gedaan ;)

Maar ik bedoelde de alinea van T-Feyenoord man :P
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:19 schreef Els het volgende:

[..]

Een jaar of 20 hadden we ook zo'n slechte periode. Toen kwamen er minder mensen, maar was er wel nog steeds beleving. Meer ruzie onderling, maar ook meer zingen en aanmoedigen. Er is nu veel gelatenheid.
Helaas waren er toen ook van die gekken die het nodig vonden om te zaaien, oogsten, vernielen en te knokken
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:11 schreef hotjumper het volgende:
Het huidige bestuur heeft niks met de supporters, dat laten ze keer op keer blijken.
Wel heel kort door de bocht. Ik vind juist dat men wel een liefde voor de club tonen door te blijven zitten terwijl die debielen proberen het maasgebouw te bestormen! Ik denk dat menig ander bestuurslid allang de biezen hadden genomen
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 september 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 00:00 schreef Bosifyable het volgende:
Mooi gezegd Leon, kan er ook helemaal in komen. Tegelijkertijd heeft T-Feyenoord ook wel een punt natuurlijk.

Wel een vraag op je NSB alinea, je zou (en ik ook niet) geen vrienden willen zijn met dat soort gasten. Maar om ze nu gelijk aan te geven? Dát vind ik wel NSB.
Ik heb er geen enkele moeite mee om 'deze' gasten aan te geven. Op het moment dat men gaat rellen vervalt hun recht op privacy. Zo zwart wit denk ik erover. Regels zijn regels en die moet men binnen de wet hanteren en daar mag wat mij betreft elke middel voor worden ingezet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 24 september 2011 - 09:27   quote  deeplink  
toch heeft Els wel gelijk, "vroeger" (en dan praat ik over de jaren '90) had je het gevoel dat er een corrigerend iets onder supporters zelf was. Daarom hoop ik ook dat de oude "harde kern" weer op gaat staan.
Ik vind Gudde qua sanering goed werk doen (zoals het lijkt), ik baal alleen wel van de censuur mentaliteit, het verbieden van creatieve spandoeken, de controle op tifo acties, het verbieden van vuurwerk etc etc...
Wat dat betreft mogen ze een schop onder hun kont hebben. Ik heb het al eerder gezegd maar ik mis bij Feyenoord iemand die iets uitstraalt, in het kader van "wij tegen de rest"... Zoals hotjumper ook schreef over de bekerfinale: fuck op!!! dan maar geen bekerfinale.
Het is allemaal netjes in de maat lopen en wat dat betreft mis ik de GKL wel.

Je mede Feyenoorders aangeven doe je niet. hoef je ook geen lang verhaal over te houden, spreek ze zelf aan als je ze tegen komt op varkenoord of zo maar geen nsb gedrag.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 september 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 01:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Is doodnormaal kudde gedrag, er zijn hele groepen mensen die frans bauer goed vinden en gewoon denken dat dat normaal is.

Al mijn vrienden hebben bijvoorbeeld tattoos, ik dacht dus dat iederéén wel een tattoo had, kom je bij centre parcs in het zwembad blijkt dat heel veel mensen dus geen tattoo hebben...

Het is gewoon goed als je het kan relativeren
Relativeren? Als je dat zelf niet kunt, heb je daar anderen voor nodig. Zit 'm nou net de kneep.

En verder:
a) relschoppers moeten gestraft worden op hetgeen ze hebben gedaan
b) foto's in de stad straffen deze relschoppers voor het leven

En dat is buiten elke proportie.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 september 2011 - 14:48   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000039074-999-10010000000003.aspx

Op verzoek van de vereniging Supporters Steunen Feyenoord plaatst Feyenoord bijgaand bericht. Het bestuur van de vereniging Supporters Steunen Feyenoord (SSF) is door de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) benaderd met de vraag of de FSV alsnog gebruik kan maken van haar recht om een bindende voordracht te doen voor één van de twee vacante bestuursfuncties voor de vereniging Supporters Steunen Feyenoord. Door alle perikelen tussen de club en de FSV, heeft bestuurslid Menno Been zich op 6 juni jl. namens de FSV als bestuurslid van de SSF teruggetrokken, evenals voorzitter Hennie Huigen.

Inmiddels is het bestuur van de FSV weer in gesprek met de directie van de club en wil de FSV voor alle leden van de SSF zijn bestuurlijke verantwoordelijkheid opnemen. In goed overleg met het zittende bestuur van de SSF zal de FSV Hans Fortuin voordragen als bestuurslid. Hans Fortuin is vanaf 1949 lid van Feyenoord en al jarenlang lid bij de FSV. Hij heeft een aantal jaren de functie van voorzitter van Sportclub Feyenoord bekleed en heeft zitting gehad in diverse (jubileum) commissies bij Feyenoord. Hans houdt zich tegenwoordig bezig met lezingen over het Feyenoord van nu en toen, schrijft voor diverse bladen waaronder het supportersmagazine Hand in Hand en is als speaker actief bij de thuiswedstrijden van beloftes en amateurs op Varkenoord.

Ondanks dit late tijdstip en ondanks dat het zittende bestuur al twee kandidaat-bestuursleden heeft voor de vacante functies, meent het bestuur van de SSF dat het positief is dat de FSV wederom bereid is om haar verantwoordelijk te nemen.

De Algemene Leden Vergadering zal plaatsvinden op maandag 3 oktober 2011 om 19.30 uur in De Maaszaal onder de eerste ring van het Maasgebouw in Stadion de Kuip. Inschrijven voor deze besloten ledenvergadering kan voor 29 september a.s. via het e-mailadres info@supporterssteunenfeyenoord.nl.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 27 oktober 2011 - 11:27   quote  deeplink  
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2011%2Foktober%2FBurgemeester%20Aboutaleb%20in%20gesprek%20met%20andere%20burgemeesters%20over%20voetbalhooligans

Aboutaleb breidt aanpak voetbalhooligans uit
27 oktober 2011

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam schakelt andere burgemeesters uit de regio in voor de aanpak van voetbalhooligans. Dat blijkt uit een interne evaluatie van de Maasgebouw-rellen rond de Kuip, van begin september.
Vlak voor het begin van de wedstrijd tegen De Graafschap probeerden tientallen hooligans het Maasgebouw te bestormen. Afgelopen weken zijn 31 relschoppers aangehouden. Drie daarvan komen uit Rotterdam, de rest woont buiten de stad.

Burgemeester Aboutaleb gaat met zijn collegas overleggen hoe de hooligans zo effectief mogelijk aangepakt kunnen worden. Een goede opbouw van dossiers van verdachten is daarbij noodzaak. Het eerste gesprek staat gepland voor 7 november.
Daarnaast blijkt uit de evaluatie van de rellen dat de omgeving van het Maasgebouw beter beveiligd moet worden. Het moet volgens de onderzoekers voor de hooligans moeilijker gemaakt worden om het stadion binnen te dringen. Daarvoor worden momenteel maatregelen uitgewerkt.
De Rotterdamse burgemeester is ook van plan om twee keer per jaar met een afvaardiging van de Feyenoord-supporters te praten om te weten wat er onder de fans speelt. Een eerste bijeenkomst is al gepland voor 31 oktober.

disclaimer: FR-Douwe plaatst dit bericht alleen maar in het kader van nieuwsgaring.
Els
 Els - donderdag 27 oktober 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 11:27 schreef FR-Douwe het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2011%2Foktober%2FBurgemeester%20Aboutaleb%20in%20gesprek%20met%20andere%20burgemeesters%20over%20voetbalhooligans

Aboutaleb breidt aanpak voetbalhooligans uit
27 oktober 2011

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam schakelt andere burgemeesters uit de regio in voor de aanpak van voetbalhooligans. Dat blijkt uit een interne evaluatie van de Maasgebouw-rellen rond de Kuip, van begin september.
Vlak voor het begin van de wedstrijd tegen De Graafschap probeerden tientallen hooligans het Maasgebouw te bestormen. Afgelopen weken zijn 31 relschoppers aangehouden. Drie daarvan komen uit Rotterdam, de rest woont buiten de stad.

Burgemeester Aboutaleb gaat met zijn collegas overleggen hoe de hooligans zo effectief mogelijk aangepakt kunnen worden. Een goede opbouw van dossiers van verdachten is daarbij noodzaak. Het eerste gesprek staat gepland voor 7 november.
Daarnaast blijkt uit de evaluatie van de rellen dat de omgeving van het Maasgebouw beter beveiligd moet worden. Het moet volgens de onderzoekers voor de hooligans moeilijker gemaakt worden om het stadion binnen te dringen. Daarvoor worden momenteel maatregelen uitgewerkt.
De Rotterdamse burgemeester is ook van plan om twee keer per jaar met een afvaardiging van de Feyenoord-supporters te praten om te weten wat er onder de fans speelt. Een eerste bijeenkomst is al gepland voor 31 oktober.

disclaimer: FR-Douwe plaatst dit bericht alleen maar in het kader van nieuwsgaring.
Ja,ja,ja,ja, ja, gewoon stemmingmakerij ;-)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 oktober 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Douwe//Relschoppert//Hooligan//Klikogooier!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 27 oktober 2011 - 19:00   quote  deeplink  
pas maar op, gooi u beiden zo in een kliko tegen het maasgebouw aan!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 27 oktober 2011 - 19:14   quote  deeplink  
mea culpa..... de stemmingmaker en relschopper in me kwam weer naar boven. is weg nu. Ik bied u beiden een biertje aan in het cafe om het weer goed te maken.
Els
 Els - donderdag 27 oktober 2011 - 19:14   quote  deeplink  
Mag het ook cola light zijn?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 27 oktober 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 19:14 schreef Els het volgende:
Mag het ook cola light zijn?
heb het zojuist voor je besteld.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 22 november 2011 - 08:01   quote  deeplink  
Eerste verdachten Kuiprellen voor de rechter

ROTTERDAM - Vijf verdachten van de rellen bij Feyenoordstadion de Kuip in Rotterdam op 17 september moeten zich dinsdag tijdens een speciale themazitting verantwoorden voor de rechter. Volgens het Openbaar Ministerie hebben zij zich schuldig gemaakt aan openlijke geweldpleging. Het zijn de eerste verdachten van de rellen die voor de rechter komen.

De politie heeft na de rellen in totaal 32 verdachten opgepakt. De vijf die dinsdag voor de rechter verschijnen hadden volgens het OM het grootste aandeel in het geweld op die dag. Onder hen is een 36-jarige inwoner van het Veluwse dorp Uddel, die een metalen staaf zou hebben gegooid naar de politie.
Bij de rellen waren 50 tot 60 man betrokken. Zij hadden zich afgesplitst van een demonstratie voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord-De Graafschap en bestormden het bestuursgebouw van het stadion. Politieagenten zagen zich genoodzaakt hun pistool te trekken om de hooligans af te schrikken. Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam nam de zaak afgelopen september hoog op.
Om de verdachten op te sporen gebruikte het OM onder meer billboards in de stad waarop foto's van relschoppers te zien waren.

disclaimer voor geengelul en kromme2:
Dit plaatst FR-Douwe in het kader van nieuwsgaring.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 22 november 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Feyenoord-hooligans de cel in

AMSTERDAM - Drie Feyenoord-hooligans zijn dinsdag tot één jaar cel veroordeeld voor de grote rellen die op 17 september bij de Kuip plaatsvonden.

De drie 'voetbalsupporters' hebben volgens het OM het grootste aandeel gehad in het geweld op die dag. De politie pakte in totaal 32 verdachten op die iets met de Kuiprellen te maken zouden hebben. Politieagenten voelden zich zo bedreigd tijdens de bestorming van het Maasgebouw, dat ze genoodzaakt waren om hun wapens te trekken om de woedende menigte op afstand te houden.
Een man van 36 die een staaf door de deur van het Maasgebouw gooide, kreeg de zwaarste straf. Hij moet 12 maanden, waarvan drie voorwaardelijk, de cel in. De andere twee kregen negen maanden cel en 180 uur werkstraf opgelegd.
Er stonden nog twee hooligans voor de rechter. Eén zaak werd aangehouden en één man werd vrijgesproken. In een eerder stadium kregen de verdachten al een stadionverbod van zes jaar.

disclaimer voor geengelul en kromme2:
Dit plaatst FR-Douwe in het kader van nieuwsgaring.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 22 november 2011 - 15:06   quote  deeplink  
ik vraag me af of degene die is vrijgesproken nu ook z'n stadionverbod wordt ingetrokken.....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 november 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Dit werd ook nog vermeld:
De man zegt dronken te zijn geweest. Hij bood tijdens de rechtszaak zijn excuses aan. De verdachte is eerder in 2006 al eens veroordeeld voor geweld tegen de ME bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax. Hij zei tijdens de zitting nooit meer naar Feyenoord te zullen gaan. Zijn vrouw heeft inmiddels alle spullen die te maken hebben met de Rotterdamse club het huis uit gedaan.

Ik zou mijn vrouw ook maar het huis uitgooien!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 22 november 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 16:06 schreef RenatoBos het volgende:
Dit werd ook nog vermeld:
De man zegt dronken te zijn geweest. Hij bood tijdens de rechtszaak zijn excuses aan. De verdachte is eerder in 2006 al eens veroordeeld voor geweld tegen de ME bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax. Hij zei tijdens de zitting nooit meer naar Feyenoord te zullen gaan. Zijn vrouw heeft inmiddels alle spullen die te maken hebben met de Rotterdamse club het huis uit gedaan.

Ik zou mijn vrouw ook maar het huis uitgooien!
nooit meer naar Feyenoord en hij accepteert dat zijn vrouw alle Feyenoord spullen het huis uit gooide? is hij non-stop dronken?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 november 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 16:17 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nooit meer naar Feyenoord en hij accepteert dat zijn vrouw alle Feyenoord spullen het huis uit gooide? is hij non-stop dronken?
Is het ook geen Feyenoorder!!
Zijn vrouw zal zijn undercovert voordoen wel beu zijn geweest. Is het toch een goede vrouw misschien.
Els
 Els - dinsdag 22 november 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 16:06 schreef RenatoBos het volgende:
Dit werd ook nog vermeld:
De man zegt dronken te zijn geweest. Hij bood tijdens de rechtszaak zijn excuses aan. De verdachte is eerder in 2006 al eens veroordeeld voor geweld tegen de ME bij de wedstrijd Feyenoord-Ajax. Hij zei tijdens de zitting nooit meer naar Feyenoord te zullen gaan. Zijn vrouw heeft inmiddels alle spullen die te maken hebben met de Rotterdamse club het huis uit gedaan.

Ik zou mijn vrouw ook maar het huis uitgooien!
Wat een dwaas. Gewoon niet meer slaan lijkt me een betere oplossing. En de spullen zijn het huis uit... hij heeft nu zijn eigen Feyenoordschuur?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 november 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Zeker Els maar hoe ongeloofwaardig kan je overkomen als je tegen een rechter zeg: " meneer de rechter ik zal nooit meer naar Feyenoord gaan."
Dat gelooft toch niemand, houd dan je mond.
Els
 Els - woensdag 23 november 2011 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 20:40 schreef RenatoBos het volgende:
Zeker Els maar hoe ongeloofwaardig kan je overkomen als je tegen een rechter zeg: " meneer de rechter ik zal nooit meer naar Feyenoord gaan."
Dat gelooft toch niemand, houd dan je mond.
Door met een ijzeren staaf op het Maasgebouw te beuken, had hij bij mij alle geloofwaardigheid al verspeeld.
Dus mond houden is een prima advies.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 27 augustus 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Gevonden!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 27 augustus 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Oh shit.....

Disclaimer. FR.-Elmo is niet verantwoordelijk voor dit topic.....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 22:11   quote  deeplink  
haha, ik wou net zeggen t is deze: http://forum.headliner.nl/topic-23390/ of deze : http://forum.headliner.nl/topic-23333/p8/#644544
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 augustus 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Ff lezen
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 27 augustus 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Jij vindt er meerdere waar ik op mn kloten krijg hahahahaha, en bedankt!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:13 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Jij vindt er meerdere waar ik op mn kloten krijg hahahahaha, en bedankt!
ja, zo ben ik.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 27 augustus 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, zo ben ik.
Erg jammer zo'n geweten hahaha
Els
 Els - woensdag 27 augustus 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:10 schreef FR-Elmo het volgende:
Gevonden!
Wil je een eindje gaan lopen?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:18 schreef Els het volgende:

[..]

Wil je een eindje gaan lopen?
ik loop met je mee hoor.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 27 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 - 22:18 schreef Els het volgende:

[..]

Wil je een eindje gaan lopen?
Hahahahaha, zou graag weer eens naar het maasgebouw lopen......

Disclaimer. FR.-Elmo bedoelt hier geen agressief wandelingetje mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars









0.0172441